DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Ik kan, als er nog linzen zijn, ook paprika's vullen. Dan hoef ik de deur niet uit!
Gast- Gast
Ik eet vanavond friet! Heb het al lang niet meer op en ik heb er nu zo'n zin in, dus het mag van mezelf :-)! Ik ga nu beneden bankhangen, maar zal straks wel weer even langskomen hier denk ik!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Nu krijg ik bijna zin in patat Maar gelukkig ga ik vanavond mexicaanse wraps eten, daar heb ik ook heel veel zin in
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben gewoon klaar met onze vriendschap. Ik bedoel, toen ik nog met K. was werd hij nogal in de steek gelaten door zijn beste vriend. Hij had een vriendin en A. zag hem amper nog. Hij was daar erg boos over en ik heb, mede met dat in mijn achterhoofd, altijd mijn best gedaan om hem minstens 1 keer per week te zien. Ik wilde wel duidelijk maken dat zijn vriendschap gewoon nog steeds belangrijk voor mij was.
Nu gaat hij met H., denk ik... Want eerst was het allemaal vaag en was er niks, toen bleek er toch een beetje te zijn, toen was het alleen sex (weet je nog die avond dat hij mij ineens begon te zoenen en hij vervolgens met haar stond te zoenen?) om over Amerika nog maar te zwijgen. Goed, ik zag hem steeds minder en minder en minder. Na Amerika heb ik daar wat van gezegd maar nee, ik was zo een belangrijke vriendin en de beste die hij hier in NL had bla bla bla. Ondertussen zie ik hem nog steeds amper. Ik had hem vorig weekend aan de lijn, toen vroeg hij of we dit weekend konden afspreken. Ik vond het prima. Heb ik hem woensdag gesmst of hij vrijdag (gister) wilde afspreken en ik hoor gewoon NIKS. Smst hij nu sorry sorry dat ik je vergeten ben, zullen we volgende week iets afspreken? Ja dag, fuck jou dan... Heb wel wat beters te doen. Heb hem gesmst dat het voor mij niet hoeft en hij net als Tom is (die ooit beste vriend van hem).
Niet quoten
Nu gaat hij met H., denk ik... Want eerst was het allemaal vaag en was er niks, toen bleek er toch een beetje te zijn, toen was het alleen sex (weet je nog die avond dat hij mij ineens begon te zoenen en hij vervolgens met haar stond te zoenen?) om over Amerika nog maar te zwijgen. Goed, ik zag hem steeds minder en minder en minder. Na Amerika heb ik daar wat van gezegd maar nee, ik was zo een belangrijke vriendin en de beste die hij hier in NL had bla bla bla. Ondertussen zie ik hem nog steeds amper. Ik had hem vorig weekend aan de lijn, toen vroeg hij of we dit weekend konden afspreken. Ik vond het prima. Heb ik hem woensdag gesmst of hij vrijdag (gister) wilde afspreken en ik hoor gewoon NIKS. Smst hij nu sorry sorry dat ik je vergeten ben, zullen we volgende week iets afspreken? Ja dag, fuck jou dan... Heb wel wat beters te doen. Heb hem gesmst dat het voor mij niet hoeft en hij net als Tom is (die ooit beste vriend van hem).
Niet quoten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kan, als er nog linzen zijn, ook paprika's vullen. Dan hoef ik de deur niet uit!
dat zou wel fijn zijn hahaha
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dilemma...ik verwacht iets via de post en het zou er moeten zijn vandaag...maar zit in pyjamabroek/huisoutfit en niet echt toonbaar voor buiten, maar heb geen zin om om te gaan kleden...wat doe ik? Zo tot ff gauw in deze kleding naar buiten of morgen maar doen of zo? (moet stuk over de oprit naar voren waar de brievenbus hangt)
Gewoon in pyjama.Ibbeltje schreef:Dilemma...ik verwacht iets via de post en het zou er moeten zijn vandaag...maar zit in pyjamabroek/huisoutfit en niet echt toonbaar voor buiten, maar heb geen zin om om te gaan kleden...wat doe ik? Zo tot ff gauw in deze kleding naar buiten of morgen maar doen of zo? (moet stuk over de oprit naar voren waar de brievenbus hangt)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gewoon in pyjama.Ibbeltje schreef:Dilemma...ik verwacht iets via de post en het zou er moeten zijn vandaag...maar zit in pyjamabroek/huisoutfit en niet echt toonbaar voor buiten, maar heb geen zin om om te gaan kleden...wat doe ik? Zo tot ff gauw in deze kleding naar buiten of morgen maar doen of zo? (moet stuk over de oprit naar voren waar de brievenbus hangt)
+1.
Zus, wat rot, ik zou er ook klaar mee zijn ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Gewoon in pyjama.Ibbeltje schreef:Dilemma...ik verwacht iets via de post en het zou er moeten zijn vandaag...maar zit in pyjamabroek/huisoutfit en niet echt toonbaar voor buiten, maar heb geen zin om om te gaan kleden...wat doe ik? Zo tot ff gauw in deze kleding naar buiten of morgen maar doen of zo? (moet stuk over de oprit naar voren waar de brievenbus hangt)
Ja zit te denken om nog even te wachten tot het nog ff iets donkerder is haha Maar niet te laat want dan heb je jeugd die op stap gaat hier weer rondlopen
Zusje, ik vind het niet eens gemeen. Eerder de waarheid die wat hard is, maar niet gemeen.
Geen linzen meer. Ik ga toch maar naar de supermarkt zo om iets te halen voor vandaag en morgen.
Geen linzen meer. Ik ga toch maar naar de supermarkt zo om iets te halen voor vandaag en morgen.
Gast- Gast
Wat lullig van hem, Zusje! Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.
En Ibbel, dat kan wel eventjes zo toch?
En Ibbel, dat kan wel eventjes zo toch?
Suus- Lady Post-a-lot
En ook dat kan ik me goed voorstellen...Zusje schreef:Klaar wel ja maar ik vind het echt niet leuk
Suus- Lady Post-a-lot
Zusje dat is ook niet leuk zeg
Suus ja wel he?
Suus ja wel he?
Ik dacht, mss smst hij dat hij vanavond kan afspreken ofzo maar nee 'volgende week' jaaa daaag, nu ben ik er echt goed klaar mee... Maar ondertussen ben ik nog steeds planloos voor vanavond en dat vind ik ook niet leuk.
Gast- Gast
Waarschijnlijk is er niet eens iemand die je ziet, Ibbel
Suus- Lady Post-a-lot
Een teleurstelling binnen een vriendschap is nooit leuk..Zusje schreef:Klaar wel ja maar ik vind het echt niet leuk
Gast- Gast
Suus schreef:Waarschijnlijk is er niet eens iemand die je ziet, Ibbel
Nee misschien niet haha ik ga zo even
Ik weet vanavond nog wel een feestje Al twijfel ik zelf of ik er heen ga..Zusje schreef:Ik dacht, mss smst hij dat hij vanavond kan afspreken ofzo maar nee 'volgende week' jaaa daaag, nu ben ik er echt goed klaar mee... Maar ondertussen ben ik nog steeds planloos voor vanavond en dat vind ik ook niet leuk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Een teleurstelling binnen een vriendschap is nooit leuk..Zusje schreef:Klaar wel ja maar ik vind het echt niet leuk
Is ook niet de eerste keer natuurlijk. Ik wilde niet voor niets met de auto over hem heen rijden in Amerika
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik weet vanavond nog wel een feestje Al twijfel ik zelf of ik er heen ga..Zusje schreef:Ik dacht, mss smst hij dat hij vanavond kan afspreken ofzo maar nee 'volgende week' jaaa daaag, nu ben ik er echt goed klaar mee... Maar ondertussen ben ik nog steeds planloos voor vanavond en dat vind ik ook niet leuk.
Ja ik weet ook feestjes maar ze zijn allemaal buiten de stad en dat wil ik eigenlijk liever niet. Hoezo twijfel je?
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Een teleurstelling binnen een vriendschap is nooit leuk..Zusje schreef:Klaar wel ja maar ik vind het echt niet leuk
Is ook niet de eerste keer natuurlijk. Ik wilde niet voor niets met de auto over hem heen rijden in Amerika
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
I know. Maar toch fijn dat je het houdt bij smsjes met de harde waarheid, en niet echt over hem heen bent gereden.Zusje schreef:Smikkell schreef:Een teleurstelling binnen een vriendschap is nooit leuk..Zusje schreef:Klaar wel ja maar ik vind het echt niet leuk
Gast- Gast
Haha, over iemand heen rijden lijkt me niet de beste manier om duidelijk te maken dat je baalt van iemandSmikkell schreef:I know. Maar toch fijn dat je het houdt bij smsjes met de harde waarheid, en niet echt over hem heen bent gereden.Zusje schreef:Smikkell schreef:Een teleurstelling binnen een vriendschap is nooit leuk..Zusje schreef:Klaar wel ja maar ik vind het echt niet leuk
Suus- Lady Post-a-lot
Ja ach, hij ging achter mijn auto staan terwijl het duidelijk was dat ik weg wilde rijden... Uiteindelijk toch wel zo slim geweest idd om het niet te doen. Geeft ook zo'n gedoe...
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: