Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Earane ma 19 maa 2012 - 0:43

Woensdag! Hopelijk kan ik dan gestript worden en zal dat het begin zijn van de bevalling... En anders wacht ik gewoon weer rustig af Wink.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy ma 19 maa 2012 - 0:47

Happy: Ja ik ga lekker genieten, wordt nu wel het huis uit gedrild haha. De badkamer wordt verbouwd dus heel lekker zitten we hier nu niet. Maar goed, ga morgen even douchen bij mijn schoonzus haha. Net met mijn man ook even de deur uit geweest, wel even fijn smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 0:21

Ff blij zijn hoor.

cheers cheers cheers

Als de baby niet van plan is deze week te komen dan word ik volgende week dinsdag ingeleid. Ben gewoon opgelucht dat er een einde in zicht is!

Gast
Gast

Bericht  Happy di 20 maa 2012 - 0:22

Fijn Yvonne! Kan me heel goed voorstellen dat dit ook slopend is, maar het einde is nu echt in zicht smile

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Puggle di 20 maa 2012 - 0:24

Hoe gaat het hier meiden?

Shy, gaat de badkamer goed?

Earane, ben benieuwd hoe het met je is?

Yvonne, wat spannend!! Je hebt er duidelijk zin in om te bevallen zie ik Wink

Hier alles zijn gangetje, gister weer controle gehad. Met de kleine alles goed met mijn bloedruk minder, nog steeds te hoog helaas. 2 april krijg ik een groei echo dus weer lekker kijken naar de kleine smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  CCC di 20 maa 2012 - 0:25

Wat fijn Yvonne! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 0:33

Zin heb ik niet om te bevallen hoor.:P Maar het moet toch en dan heb ik het maar gehad.Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 394967

Gast
Gast

Bericht  CCC di 20 maa 2012 - 0:43

Yvonne: Haha ik begrijp je... Ik kijk er ook niet echt naar uit... Maar goed, het hoort erbij.. En aangezien het al best zwaar voor je werd is dit toch wel heel fijn om te weten. Weet je ook een beetje waar je naartoe leeft in de aankomende weken... geen onzekerheid meer smile

Puggle: balen dat je bloeddruk nog te hoog is. Trek jhe het wel een beetje het thuis zijn nu ipv werken?

Wij hadden gisteren de herkansing van de 3D echo.. En guess what... weer een eigenwijs kind hoor! Weer amper wat gezien, weer die handen en benen voor haar gezichtje... Ze lag wel goed om te zeggen dat het echt een meisje is! Dus daar ben ik uiteraard erg blij mee Laughing Scheelt weer klussen, shoppen ed. Maar goed, we hebben 2 foto's meegekregen die het meest wat lieten zien.. Vond het wel erg jammer, had zo graag willen zien hoe ze er een beetje uitzag... maar niks aan te doen. Voor nu, geen echo's dus meer! We hebben een volhoudertje, elke echo deed ze wel stronteigenwijs dus we geven het op... :p

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 0:45

Wat jammer CCC. Ze heeft nu al een eigen willetje. Dat belooft nog wat.Laughing

Gast
Gast

Bericht  CCC di 20 maa 2012 - 0:58

Haha ja dat zei die vrouw ook al ja! Laughing We zullen het zien he :P Ze zal het in elk geval niet van een vreemde hebben, dat eigen willetje Wink haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn di 20 maa 2012 - 1:04

Even ego hoor..Pff het gaat hier echt knudde en heb echt een beetje een aaah komt het wel goed gevoel.

net zelfs even naar het hartje geluisterd, bleeeeeh!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  CCC di 20 maa 2012 - 1:15

Jazzlyn: vervelend dat je je zo voelt, hoe kan dat? En hoe bedoel je net naar het hartje geluisterd? NAar de VK geweest? Snap even niet zo goed wat je bedoeld..

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 20 maa 2012 - 1:20

Ja das waar Yvonne, het moet idd kan het maar beter gebeuren en het liefst lekker snel.

Ccc, ja het gaat wel nu. Vorige week heel de week best wel verdrietig geweest, maar ik heb mijn draai wel gevonden en best wat doen. Het ziekenhuis vult de tijd ook wel Wink en verder wat naar de stad, boodschapjes doen met de hond wandelen en vanaf volgende week zwemmen smile en poetsen natuurlijk Laughing die drang is al aardig aanwezig.

Jullie hebben al lekker een eigenwijsje dus laughcry we fijn dat ze nog een ze is! Scheelt een hoop stress Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn di 20 maa 2012 - 1:21

chococupcake schreef:Jazzlyn: vervelend dat je je zo voelt, hoe kan dat? En hoe bedoel je net naar het hartje geluisterd? NAar de VK geweest? Snap even niet zo goed wat je bedoeld..

Gister om 9 uur kreeg ik veel buikpijn (meer als normaal) en regelmatig harde buiken (om de 6 minuten ongeveer). Die waren erg pijnlijk en ook in mijn rug. Dus gaan liggen en afwachten. Rond uur of 2 was het over/minder (wilde eigenlijk gaan bellen). Maar de baby beweegt gewoon niet meer (hij bonkt wel eens). Al een paar dagen, dat hoort bij mijn baarmoeder afwijking. Maar het maakt me zo onzeker! Raar om te bedenken dat over 3 weken mijn zoontje er al was. En ik heb altijd gezegd bang te zijn deze keer minder ver te komen.

Ik wacht langer af met bellen omdat het bij mij steeds afzwakt, maar het wordt wel steeds erger en langer. Tot de bom barst natuurlijk. Maar veel extra´s valt er niet meer te doen Sad

owja, ik heb hier thuis nog CTG apparaat. Zo kan ik hartje luisteren.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Puggle di 20 maa 2012 - 1:27

Wat ontzettend balen zeg! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten, maar ik kan begrijpen dat dit helemaal niks is zo.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  miss piggy di 20 maa 2012 - 1:31

@ clapperdie wat fijn dat het zo goed gaat allemaal genieten dus:D

@ shy heerlijk verlof ikke nog 2 dagen werken dan doe ik met je mee haha succes met de verbouwing heerlijk een nieuwe badkamer!

@ earana je houdt het wel spannend hoor! ik heb met je te doen, succes

@ yvonne fijn vooruitzicht dat je volgende week een beeb in je armen hebt succes

@ ccc balen dat ze zo eigenwijs was toch nog even geduld hebben dan helaas, maar iig wel een meisje, leuk!

@ jazzlyn Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 699888 voor jou

@ all kreeg net een berichtje van een vriendin die pas een tweeling heeft gekregen (jongen en meisje) dat ze nog wat kleertjes in de maat 50 over had hebben we meteen wat extra setjes:D
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415

Bericht  Jazzlyn di 20 maa 2012 - 1:34

Puggle schreef:Wat ontzettend balen zeg! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten, maar ik kan begrijpen dat dit helemaal niks is zo.

het is echt niks nee. Ik heb 24 uur per dag pijn en de kleine die zit zo klem als een huis. Nu nog steeds veel buikpijn, maar wel langer tussen de harde buiken gelukkig ong. 10 minuten. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 394967 Bij mijn zoontje had ik dat ook de laatste 2 weken. Om gek van te worden Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 394967
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Puggle di 20 maa 2012 - 1:46

Jazzlyn schreef:
Puggle schreef:Wat ontzettend balen zeg! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten, maar ik kan begrijpen dat dit helemaal niks is zo.

het is echt niks nee. Ik heb 24 uur per dag pijn en de kleine die zit zo klem als een huis. Nu nog steeds veel buikpijn, maar wel langer tussen de harde buiken gelukkig ong. 10 minuten. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 394967 Bij mijn zoontje had ik dat ook de laatste 2 weken. Om gek van te worden Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 394967

Pff klinkt echt ontzettend zwaar zeg! Is toch te hopen dat het niet blijft zo dat is toch niet vol te houden dan lijkt me.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Happy di 20 maa 2012 - 3:23

Jullie hebben echt een klein eigenwijsje ccc! Wel fijn te weten je door kunt gaan met roze shoppen hihi Wink

Jazzlyn, jeetje wat vermoeiend zeg. Wat zegt je vk/gyn er van dan? Zoveel harde buiken.. :shock: .

Bij mij is het sinds zondag avond ook wat onrustig, veel harde buiken en buikpijn en ineens emotioneler dan anders. Kan mn tranen nog tegenhouden maar ik zou haast kunnen huilen om ieder klein dingentje wat tegenzit. Laughing Net intake gehad van de kraamzorg dat mens kan zo gezellig kletsen die is hier gewoon 2,5 uur geweest :P

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  CCC di 20 maa 2012 - 3:35

Jazzlyn: had het een beetje gemist denk ik... maar jeetje, dat klinkt echt niet leuk allemaal. Kan me voorstellen dat je je niet helemaal lekker voelt en al zeker met alle pijn erbij... Sad

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie di 20 maa 2012 - 9:07

@earane: succes morgen bij de vk, hopelijk kan ze je strippen!

@shy: hoe lang verwachten jullie bezig te zijn met de badkamer?

@yvonne: wat fijn om dat nu al te weten en idd, de baby moet er toch uit, haha.

@ccc: wat een eigenwijsje zeg! Wel fijn dat ze het geslacht hebben kunnen zien.

@jazz: als het zo heftig is misschien toch verstandig om even te bellen? Wanneer heb je weer controle?

@misspiggy: altijd leuk extra kleertjes!

@happy: ik ben ook zo'n emotioneel wrak hoor, haha. Vooral mijn man moet het regelmatig ontgelden...
Wow, 2,5 uur voor intake kraamzorg, dat moet wel heel gezellig zijn geweest Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 561177

@all: het is afgelopen weekend volledig uit de hand gelopen op mijn werk, 1 bewoner is helemaal door het lint gegaan. Ben blij dat ik bijna verlof heb hoor, ga hem ook mooi uit de weg.
Afgelopen nacht was weer minder, echt amper geslapen. Morgen gelukkig weer een dagje vrij, lekker genieten van het mooie weer!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Earane di 20 maa 2012 - 22:13

Hey meiden, ben ik weer, zonder baby Wink. Om 12 uur naar verloskundige en dan hoop ik dus gestript te kunnen worden. Al denk ik dat dit niet zal kunnen. Maar wie weet!

@ Yvonne: Fijn dat je een datum hebt om naar toe te leven! Kan me voorstellen dat dit een opluchting voor je is.

@ Puggle: Hier gaat het goed, voel me nog steeds niks anders, haha. Balen dat je bloeddruk weer wat te hoog was. En bijna weer een echo, altijd fijn!

@ Ccc: Jammer dat je meisje zich niet liet zien, maar wel fijn dat het geslacht wel te zien was! Hoef je toch niet het kamertje ineens te veranderen Wink.

@ Jazzlyn: Wat vervelend dat je veel pijn hebt! Fijn dat je het hartje kan beluisteren.

@ Miss piggy: Leuk die extra setjes kleren!

@ Happy: Balen dat je veel harde buiken hebt en last van buikpijn. Fijn hè, die emotionele buien! Wink.

@ Monnie: Klinkt heftig wat er is gebeurd op je werk. Groot gelijk dat je die bewoner uit de weg gaat. Gelukkig heb je bijna verlof!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Shy di 20 maa 2012 - 22:38

Monnie: Ik zie nu pas dat je aan mij wat had gevraagd over de badkamer.

Verwachting is 10 werkdagen, dus als het goed is is het af op 30 maart. Gister is er een muur neergezet waar aan de ene kant de douche komt en de andere kant het bad. Man kwam erachter dat de muur te breed is, dus die zijn ze nu aan het slopen en opnieuw aan het opbouwen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 39 827601 .

Ik zie dus gelijk voor me dat het misloopt en het niet af is binnen die 10 werkdagen, dus ik loop een beetje te balen.. Maarja ik zie het wel. Had mij zo lekker geleken om gewoon op mijn verjaardag in bad te kunnen liggen (1 april)

Zit nog trouwens even met een dilemma, de wc beneden zijn ze nu ook aan het verbouwen. Voor een uur of 2/3 hebben we nu geen toilet. Om 12.00 komt er een vrouw van het kraamzorgbureau voor intake. Ik zit een beetje te denken om haar misschien een andere dag te laten komen, omdat er dus geen mogelijkheid is op dit moment om naar het toilet te gaan. Voelt een beetje knullig..
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle di 20 maa 2012 - 22:59

Shy, ik heb afgelopen vrijdag de intake gehad. Duurde 3 kwartier en ze hoefde niet naar de wc hoor. Ze wilde zelfs niet een eens wat drinken bij mij. Ik zou niet afbellen zo op het laatste moment. Als ze wel moet tja dan word het wel lastig laughcry

Earane, wat jammer nog steeds een baby in je buik! Maar nog eventjes en dan is is ze er smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Shy di 20 maa 2012 - 23:05

Puggle schreef:Shy, ik heb afgelopen vrijdag de intake gehad. Duurde 3 kwartier en ze hoefde niet naar de wc hoor. Ze wilde zelfs niet een eens wat drinken bij mij. Ik zou niet afbellen zo op het laatste moment. Als ze wel moet tja dan word het wel lastig laughcry

Earane, wat jammer nog steeds een baby in je buik! Maar nog eventjes en dan is is ze er smile

Oke, ze belde mij gister op om onze afspraak te verzetten die ook al een aantal weken stond, dus opzich vindt ik dat wel kunnen haha. Vroeg aan haar hoelang het ongeveer zou duren ivm andere afspraak van mij en ze had het over een uur/ 5 kwartier.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: