Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC za 14 jan 2012 - 11:58

Monnie & Shygirl... ja flauwe situatie is het idd... Maar ach... ik ga de aankomende weken me echt een beetje op afstand houden, gewoon lekker met de kids bezig zijn en meer niet!

Lejow: ziet er echt superleuk uit! en lekker dat er meteen geverfd is! Kan niet wachten tot mijn behang binnen is!

Net gegeten in het superdeluxe restaurant, jeetje wat was het lekker! Kon lang niet alles eten ivm zwangerschap maar het was een samengesteld 4 gangenmenu. Als eerste een gang met een etagere die je met de overbuurvrouw/ man deelde met alle kleine voorgerechtjes van de kaart (zat veel lever bij zoals eendenlever ed. dus dat heb ik laten staan, zaten wel heerlijke dingen tussen zoals verschillende soepjes en mini tosti's van suikerbrood en stroop heerlijk!) daarna kregen we een Scroppinno maar dat is natuurlijk van champagne en wodka gemaakt dus heb een alternatief gevraagd, ik kreeg een heerlijke alcoholvrije versie met verse vruchten en daarna kon je kiezen tussen drie hoofdgerechten. Ik heb gekozen voor het stoofpotje en uiteraard was dit ook heel lekker, nagerecht was weer een collectie van de kaart op een etagere van de nagerechten. Zit nu echt bomvol! Sfeertje was erg goed, en ook zo leuk om te zien hoe mijn vriend word gewaardeerd en gerespecteerd binnen het bedrijf.

Ik heb hem net afgezet na het eten bij een groot feest en lig nu lekker in bed, ga nog even lekker wat dingetjes doen op de computer en dan slapen. Hopelijk is hij het niet snel zat, anders kan ik straks terug naar A.msterdam om hem op te halen, maar denk niet dat dat het geval is eigenlijk.

Ohja, vergeet nog in mijn enthousiasme over het eten te vertellen dat er langzame verbetering in de situatie met mijn tante zit. Erg fijn dus! Hopen dat alles zo doorzet!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happy za 14 jan 2012 - 21:04

Wat een mooi behang Lejow! Heel leuk met die giraffen I love you .

Heerlijk om zo uit eten te gaan toch CCC? Very Happy Ik heb het verhaal over je tante denk ik gemist maar fijn dat het beter gaat Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 561177

Zo, ik hoop op een wat rustiger dagje als gister. Ik voelde me totaal niet lekker, duizelig, trillen, harde gespannen buik. Maar die laatste heb ik echt zó vaak. Mijn vriend en moeder stonden er op dat ik gewoon even voor de zekerheid de vk belde. Ik hou daar niet echt van want ik voel me dan echt een zeur. Maar toch maar gedaan en die vermoedde blaasontsteking en wou dat ik even de HAP belde of ik langs mocht komen. Daar kreeg ik vervolgens een hele rits vragen of ik vruchtwater verloor en of de harde buik geen weeen waren. Pff kreeg het benauwd van die vragen. Maargoed, heb geen blaasontsteking en kindje zit heerlijk (actief!) op zijn plekje en ik moet gewoon rustiger aan doen.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  miss piggy za 14 jan 2012 - 23:12

@ lejow echt super leuk behang! ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.

@ Shy fijn dat je jurk binnen is en ook goed past nu begint het echt af te tellen:D

@ laurientje wel aan jezelf en je kindje denken de vk zegt het echt niet voor niks!

@ Earana balen dat je je versproken hebt, doe lekker rustig aan en succes bij de vk morgen.

@ ccc ik heb je verhaal niet gevolgd maar fijn dat het beter gaat met je tante en succes met je werk!

@ happy vervelend dat je zoveel last hebt van je buik idd rustig aan doen!

@ all wij zijn deze week flink bezig geweest met het kamertje ik zal deze week wat foto's maken, het is nog niet klaar maar de muren en de meubeltjes zijn klaar nu is het tijd voor de aankleding, daar moeten we nog voor gaan shoppen.

gister flink op pad geweest voor een kinderwagen ik denk dat we eruit zijn alleen moeten we nog gaan passen of die in mijn auto past. we willen de mutsy 4-rider omdat die hoog is (ik heb een man van ruim 2 meter)dan valt er al weer heel veel af dus volgende week weer even terug om te passen.

verder hebben we gister een echo gehad door studenten weer een uur naar onze uk mogen kijken echt super leuk!

fijne zondag allemaal
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415

Bericht  Lejow za 14 jan 2012 - 23:37

Leuk Miss Piggy, een extra echo!! Altijd fijn om de kleine even te zien Very Happy
Hier is de 20 weken echo alweer 7 weken geleden, en we gaan haar pas weer zien bij de geboorte.. Mijn nichtje kreeg standaard met 30 weken een groei echo, bij mijn VK doen ze dat alleen als er kans is dat het kindje niet, of juist te goed, groeit.
Vind het eigenlijk raar dat daar zoveel verschil ik kan zitten!

Mijn vriend is ook 2 meter en wij hebben tweedehands de 2N Joy Mouse overgenomen, we zijn eerst naar de winkel gegaan om te testen, en hij kon er prima achter lopen! Dus dat is mooi. Hoefde ik ook niet verder te twijfelen en te zoeken welke wagen het dan zou moeten worden hahaha

CCC, fijn dat het beter gaat met je tante!!! En fijn dat het eten je ook gesmaakt heeft, klinkt lekker en chique in ieder geval haha Very Happy

Happy, gelukkig is alles goed, ook al lijkt me het gevoel niet fijn. Denk goed aan jezelf he!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  miss piggy za 14 jan 2012 - 23:44

ik ken de 2n joy mouse helemaal niet, maar als die hoog is kunnen we daar ook nog eens naar gaan kijken, dank je voor de tip:D
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow zo 15 jan 2012 - 0:32

Is wel alleen te koop bij babypark (die zit sowieso in gouda). Je kunt nu alleen niet kijken op de webshop, want vanwege hun geloof is zelfs die op zondag gesloten...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  miss piggy zo 15 jan 2012 - 0:34

okay dank je die zit ook in veldhoven das niet zo ver van ons:D
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  CCC zo 15 jan 2012 - 1:13

Happy: jeetje zeg, daar zou ik het ook benauwd van krijgen! Gelukkig hebben ze alles even goed gecheckt en heb je geen blaasontsteking. Ik laat mijn urine morgen ook weer controleren, heb soms een zwaar gevoel in mijn onderbuik en soms ook pijnlijk... Zat er toevallig vannacht opeens aan te denken van hey, misschien is het een blaasontsteking want daar schijn je amper wat van te merken. Kun je het ook wat rustiger aan doen met je werk nu? Of word dat lastig? Denk in elk geval aan goed aan jezelf! (al weet ik hoe lastig dat soms kan zijn)

Miss Piggy: leuk dat jullie ook al zo bezig zijn met de kamer! Ik ga vandaag dan echt het bureau uit elkaar halen en de wandposter van de muur afhalen. Wij hebben trouwens voor de Maxi Cosi Mura 4 gekozen, mijn vriend is ook vrij lang en dit was de perfecte wagen voor ons beiden. Volgende maand word alles al geleverd! Ben zo benieuwd! Leuk! Weer een echo! smile Wij hebben 23 jan. de 20 weken echo! Nog een weekje wachten dus, opeens gaat de tijd wel erg hard hoor!

Jeetje zeg, kon ik vannacht toch niet slapen omdat ik mijn vriend dus had afgezet bij een feest. Tot vanmorgen 6 uur wakker gelegen in bed... Ben maar wat dingen gaan kijken op uitzending gemist ed. Nu dus eigenlijk wel een beetje brak, maar goed niks aan te doen. Hopelijk slaap ik vanavond een beetje optijd!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow zo 15 jan 2012 - 1:54

Balen CCC, dat je niet kon slapen.. frustrerend is dat he!
Ik slaap ook altijd heel anders als Robbin er niet is :S
Hopen dat je geen blaasontsteking hebt!

Ik ben net weer even bezig geweest in de babykamer, ramen gezeemd en alvast een beetje troep opgeruimd. Mijn vriend moet nu dinsdag de laatste zware dingen er uit halen, plinten er op en de vloer dweilen, en dan gaan donderdag de meubeltjes in elkaar.. Jeej!!!
(volgens mij heb ik dit al 10 keer gezegd whaha)
Ben nu wel moe, en mijn rug vindt het op en af een ladder klimmen ook niet echt een succes geloof ik Neutral
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shy zo 15 jan 2012 - 2:21

Jeeeej

Vandaag gevraagd of mijn vriend de kledingkast in elkaar wil zetten, daar is hij nu mee bezig en ook met de kast/commode Very Happy

Dus straks staat alles en dan is het klaar! Ik ben nu lekker babykleertjes aan het wassen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 827601
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shy zo 15 jan 2012 - 2:25

Zijn hier trouwens nog meer meiden met het idee dat een schommelstoel zo ontzettend leuk staat op de babykamer? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 827601
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow zo 15 jan 2012 - 2:29

Shygirl85 schreef:Zijn hier trouwens nog meer meiden met het idee dat een schommelstoel zo ontzettend leuk staat op de babykamer? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 827601

Ik ben er ook naar aan het kijken.. Ook makkelijk met voeden! En we hebben de ruimte!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shy zo 15 jan 2012 - 2:43

Lejow schreef:
Shygirl85 schreef:Zijn hier trouwens nog meer meiden met het idee dat een schommelstoel zo ontzettend leuk staat op de babykamer? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 827601

Ik ben er ook naar aan het kijken.. Ook makkelijk met voeden! En we hebben de ruimte!

Ja dat leek mij ook, en het staat ook zo leuk! Hier zijn we nog een beetje aan het puzzelen hoe we alles gaan neerzetten. Maar die stoel komt er! haha
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 4:07

Lejow schreef:

Wij hebben ook een stoel op de babykamer, maar we gebruiken hem echt NOOIT. En al helemaal niet om te voeden :P maar het staat wel leuk idd!

Shygirl, is het niet wat vroeg om de kleertjes te wassen? Tegen de tijd dat de baby ze aan kan ben je 4 maanden verder, en is alles weer vies. Ik heb toen gewoon alles ongewassen in de kast gehangen en in mijn verlof gewassen.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey zo 15 jan 2012 - 4:09

Shygirl85 schreef:Jeeeej

Vandaag gevraagd of mijn vriend de kledingkast in elkaar wil zetten, daar is hij nu mee bezig en ook met de kast/commode Very Happy

Dus straks staat alles en dan is het klaar! Ik ben nu lekker babykleertjes aan het wassen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 827601

Ik zou met het wassen nog even wachten anders kun je straks weer.
Al begrijp ik wel dat je alles dan af wilt hebben, heb echt weken moeten wachten haha en was blij dat ik eindelijk mocht gaan wassen haha.

Een schommelstoel lijkt mij ook erg leuk, maar we hebben een hele kleine babykamer. Dus helaas, geen ruimte.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Shy zo 15 jan 2012 - 4:10

Parel schreef:
Lejow schreef:

Wij hebben ook een stoel op de babykamer, maar we gebruiken hem echt NOOIT. En al helemaal niet om te voeden :P maar het staat wel leuk idd!

Shygirl, is het niet wat vroeg om de kleertjes te wassen? Tegen de tijd dat de baby ze aan kan ben je 4 maanden verder, en is alles weer vies. Ik heb toen gewoon alles ongewassen in de kast gehangen en in mijn verlof gewassen.

Ja dat zal vast slimmer geweest zijn, maar ik heb het nu al gewassen nerd
Ach dan heb ik nog wat te doen als ik verlof heb haha Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 4:18

De stoel op de babykamer is hier juist heel veel gebruikt, en nog zit ik er nog wel eens in met mijn zoontje als hij niet kan slapen!

Kleertjes wassen heb ik tussen week 36 en 37 pas gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 19:51

@ Lejow, wat gaaf dat behang! Super lief Very Happy

@ Shy, jij ook al druk met het kamertje, leuk! Haha en de kleertjes al gewassen..

@ Miss piggy, wat leuk dat je een extra echo hebt gehad!

@ CCC, nog een beetje geslapen overdag of ben je vroeg naar bed gegaan?

@ All, wij zijn gister druk geweest met schoonmaken, wassen, en nog lekker naar het bos geweest, zoonlief kwam daar een leeftijdsgenootje tegen en die 2 hebben heel langs samen gespeeld en vriend bleek die vader nog te kennen van vroeger dus dat was wel grappig.
Savonds hebben we vakanties gezocht en nu nog 2 campings over, vandaag de voor en nadelen even opschrijven van beide en dan vanavond waarschijnlijk boeken! Very Happy
Vandaag een pyjamadag, we gaan lekker knutselen en taart bakken!

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Happy zo 15 jan 2012 - 21:40

Heerlijk zon dagje Snoepy, geniet er van!

Ik ben ook aan het kijken voor een stoel op de babykamer. Maar hebben er eigenlijk niet veel ruimte voor. Ik zou hem wel willen gebruiken voor voeden en later verhaaltje voorlezen e.d.. Dus moet op zoek naar een compact stoeltje :P

Happy
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie zo 15 jan 2012 - 21:49

Happy schreef:Heerlijk zon dagje Snoepy, geniet er van!

Ik ben ook aan het kijken voor een stoel op de babykamer. Maar hebben er eigenlijk niet veel ruimte voor. Ik zou hem wel willen gebruiken voor voeden en later verhaaltje voorlezen e.d.. Dus moet op zoek naar een compact stoeltje :P

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 394967

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 550_0_3_67_3_nl_plastic_klapstoel_heruitgevonden_4a
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Happy zo 15 jan 2012 - 21:51

Aanvulling, Compact comfortabel stoeltje. Laughing

Happy
Prater
Prater

Bericht  Monnie ma 16 jan 2012 - 2:22

@happy: ik zou als ik jou was ook wat rustiger aan gaan doen. Te veel harde buiken is niet goed. Heb je het nu wat rustiger op je werk?

@misspiggy: leuk al die extra echo's!

@snoepy: wanneer zijn jullie van plan om op vakantie te gaan en waar naar toe? Ik denk dat wij dit jaar overslaan helaas.

@all: wij hebben gister een verjaardag gehad en het was daar zó druk, ons zoontje had het op een gegeven moment helemaal gehad. Ook nog even met zijn kamer verder gegaan, die is nu bijna klaar. Volgende maand gaat hij dan waarschijnlijk over, wel spannend! Vanmorgen nog even bij een vriendin geweest, lekker even bijgekletst. Onze zoontjes schelen een paar maanden, dus dat is wel leuk. Verder gaat alles zijn gangetje hier!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 2:37

@ Monnie, wij gaan de eerste 2 weken van juni naar Frankrijk smile

Gast
Gast

Bericht  Monnie ma 16 jan 2012 - 2:53

Snoepy87 schreef:@ Monnie, wij gaan de eerste 2 weken van juni naar Frankrijk Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 3 561177

Wat lekker zeg! Als ik dat hoor wil ook wel op vakantie! Dan is de baby dus 2 maanden ongeveer? Vind je het niet eng met zo'n kleintje naar het buitenland?

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 4:56

Nee, we kiezen wel een kindvriendelijke camping uit met allerlei voorzieningen en waar je ter plekke een bedje enzo kan huren. We gaan dan in een stacaravan die we daar huren.
We zorgen voor een goede annuleringsverzekering voor als het echt niet gaat of als weet ik veel wat gebeurt.
En als je het niet probeert dan weet je het ook niet smile Dus we doen het gewoon! Very Happy
En ik heb er nu al zin haha..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: