Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Thnx Laurientje... Ben alweer bijgetrokken hoor! Mijn vriend zei net al, je moet dit soort dingen ook gewoon niet meer plannen als ik aan het werk ben... Maar goed, wilde toch een soort van sterkheid tonen hierdoor... Maja volgende keer samen, en we gaan snel samen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Nu zit ik er toch tegenaan te hikken, en straks heb ik het gehad en ben ik waarschijnlijk heel erg opgelucht.
Fijn dat je zo naar de VK gaat, anders schrijf je even wat dingetjes op? Dan vergeet je niet alles... Ik had dat de vorige keer ook, liep ik de deur weer uit en had ik nog 3 vragen ofzo haha!
Vervelend dat je zoontje zich nu zo gedraagt, waarschijnlijk voelt hij dat je niet helemaal lekker bent... Dan gaan kids dat soort gekke dingen doen haha maar kan me voorstellen dat je daar nu even niet op zit te wachten...
Fijn dat je zo naar de VK gaat, anders schrijf je even wat dingetjes op? Dan vergeet je niet alles... Ik had dat de vorige keer ook, liep ik de deur weer uit en had ik nog 3 vragen ofzo haha!
Vervelend dat je zoontje zich nu zo gedraagt, waarschijnlijk voelt hij dat je niet helemaal lekker bent... Dan gaan kids dat soort gekke dingen doen haha maar kan me voorstellen dat je daar nu even niet op zit te wachten...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Laurientje85 schreef:
Ik moet straks op controle bij de vk, heb een hoop te klagen en vragen.. Maar als ik daar ben weet ik t vast niet meer..
Inmiddels word ik ook beetje zot thuis.. Zoonlief is echt een enorme stouterik de laatste dagen pfff, en ontzettend druk en ik merk gewoon dat me dat allemaal wat irriteert..
Schrijf het gewoon op een briefje! Anders baal je achteraf dat je niet alles hebt gevraagd en gezegd wat je wilde.
En verder kan ik me je gevoel helemaal voorstellen. Het is ook gewoon zwaar als je je niet lekker voelt en je hebt nog een kindje thuis lopen. Ik vind het af en toe ook echt zwaar als ik alleen ben met J.. Dat is gelukkig niet zo vaak dus voor mij valt het nog mee.
Kan je zoontje niet een of meedere dagen naar een oppas? Bij mij helpt het echt heel erg om af en toe even een dagje niks te moeten.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Even ego hoor..
Alles was goed bij de verloskundige, kleine lag nu met het hoofdje naar beneden! Bloeddruk was 100/60 dus ook prima, ik ben wel ineens flink aangekomen met de vorige keer.. Nu in totaal 7 kg..
De buikpijn klachten moet ik in de gaten houden maar ze denkt dat t toch ook vanuit mijn bekken kan komen, net als dat wiebelige gevoel, dat er een zenuwbeknellig zit.
Ze adviseert me rustig aan te doen, en eigenlijk me aankomende week volledig ziek te melden om te kijken hoe het dan gaat met de buikpijn...
Ik vind t zo moeilijk.. Aangezien ik eigenlijk aankomend weekend moet werken.. En om 7 uur moet beginnen... Ik durf haast niet te bellen naar mijn werk..
Alles was goed bij de verloskundige, kleine lag nu met het hoofdje naar beneden! Bloeddruk was 100/60 dus ook prima, ik ben wel ineens flink aangekomen met de vorige keer.. Nu in totaal 7 kg..
De buikpijn klachten moet ik in de gaten houden maar ze denkt dat t toch ook vanuit mijn bekken kan komen, net als dat wiebelige gevoel, dat er een zenuwbeknellig zit.
Ze adviseert me rustig aan te doen, en eigenlijk me aankomende week volledig ziek te melden om te kijken hoe het dan gaat met de buikpijn...
Ik vind t zo moeilijk.. Aangezien ik eigenlijk aankomend weekend moet werken.. En om 7 uur moet beginnen... Ik durf haast niet te bellen naar mijn werk..
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Even ego hoor..
ik had precies hetzelfde. Wilde me uit schuldgevoel niet ziekmelden, en heb dus tegen het advies vsn de vk in nog doorgewerkt. Uiteindelijk in het ziekenhuis terecht gekomen met vermoedens van zwangerschapsvergifiging en me toen toch maar ziekgemeld. Nou ik had zo'n spijt dat ik dat niet eerder had gedaan! Leidinggevende en collega's waren super begripvol en nadat ik me ongeveer een week heel rot heb gevoeld ging het zoveel beter met mijn gezondheid én die van de baby.
Echt voor jezelf kiezen hoor! En als je op tijd je werk belt, lossen de roosterproblemen zich wel op
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wel doen hoor Laurientje! Je moet nu echt even aan jezelf en de baby denken. Morgen meteen bellen dus!Laurientje85 schreef:Even ego hoor..
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Jullie hebben gelijk hoor.. Maar ik weet gewoon hoe dat gaat op t werk.. Aangezien er door een aantal al gepraat word over mij dat ze vinden dat ik me maar aanstel enz..
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Jullie hebben gelijk hoor.. Maar ik weet gewoon hoe dat gaat op t werk.. Aangezien er door een aantal al gepraat word over mij dat ze vinden dat ik me maar aanstel enz..
Ach, die verhalen, pfff die heb je helaas overal.. echt niets van aantrekken hoor. Jij bent de enige die weet hoe je je voelt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@ CCC, ik kan niet alles meer terug lezen maar wat ik over het bloedprikken wel, en ik werd ook altijd naar van bloedprikken ( tot bijna flauwvallen) en daarom zag ik er ook tegen op om voor de zwangerschap te prikken, maar ja het moet toch, dus mijn vriend mee genomen en aangegeven dat ik altijd naar word, rustig gaan zitten en de hele tijd de andere kant op gekeken en met mijn vriend gepraat en het ging gewoon goed! Ik werd niet naar en het was zo gepiept. Het zou nooit mijn favoriet worden maar dat het ik het ook kan zonder naar te worden was al een hele opluchting. Dus mijn tip, geef het aan, neem je vriend mee, en kijk de hele tijd een andere kant op en klets over leuke dingen ( de baby! )
@ Laurientje, je gaat je werk bellen en je gaat lekker een week rustig aan doen!
@ All, hier een beroerde nacht met nachtmerries van zoonlief en hij is verkouden geworden, dus je kunt je ongeveer wel voorstellen hoe het hier is gegaan.
Vanaf half 5 helemaal niet meer geslapen en om half 7 maar naar beneden gegaan.
Net om half 8 vriend wakker gemaakt want die moet naar werk straks, maar die lag een beetje te sjaggerijnen dus ik was een beetje pissig weer naar beneden gegaan ( hormonen haha ) Tja hij kan langer slapen en en wij maken hem lief wakker zodat hij niet te laat komt en dan krijg je dat.. nou dan niet hoor haha..
Verder een rustige dag want ik ben ook nog steeds niet fit ( hoofdpijn en moe )
Fijne dag!
@ Laurientje, je gaat je werk bellen en je gaat lekker een week rustig aan doen!
@ All, hier een beroerde nacht met nachtmerries van zoonlief en hij is verkouden geworden, dus je kunt je ongeveer wel voorstellen hoe het hier is gegaan.
Vanaf half 5 helemaal niet meer geslapen en om half 7 maar naar beneden gegaan.
Net om half 8 vriend wakker gemaakt want die moet naar werk straks, maar die lag een beetje te sjaggerijnen dus ik was een beetje pissig weer naar beneden gegaan ( hormonen haha ) Tja hij kan langer slapen en en wij maken hem lief wakker zodat hij niet te laat komt en dan krijg je dat.. nou dan niet hoor haha..
Verder een rustige dag want ik ben ook nog steeds niet fit ( hoofdpijn en moe )
Fijne dag!
Gast- Gast
Ik heb de jurk binnen!
En hij zit goed
Nu nog de goede schoenen en dan ben ik er klaar voor..
En hij zit goed
Nu nog de goede schoenen en dan ben ik er klaar voor..
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Wat goed Shy! Ben benieuwd naar je hele outfit straks! Ben je er blij mee?
Ohja, hopelijk komt het behang vandaag binnen!
Ohja, hopelijk komt het behang vandaag binnen!
Laatst aangepast door chococupcake op vr 13 jan 2012 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
Ccc: ja ik ben er erg blij mee!
Succes op je werk! Maar als je je niet goed voelt is het toch logisch dat je voor jezelf kiest, je bent zwanger. Dat is niet niks, als je over je grenzen heen gaat heeft je kleintje daar ook weinig aan toch?
Succes op je werk! Maar als je je niet goed voelt is het toch logisch dat je voor jezelf kiest, je bent zwanger. Dat is niet niks, als je over je grenzen heen gaat heeft je kleintje daar ook weinig aan toch?
Shy- Kletskop
Hoi meiden,
ik hou het even kort vandaag, moet zo werken tot vanavond 23u. daarna lekker weekend! Ik hoop dat het nog een beetje gaat met tillen e.d. Gister aan het eind van de dag had ik ook last van een gespannen buik, terwijl ik alleen maar begeleidingsuren heb gedraaid (dus geen Adl). Nou ja, we zien wel!
Jullie nog leuke plannen voor het weekend dan?
ik hou het even kort vandaag, moet zo werken tot vanavond 23u. daarna lekker weekend! Ik hoop dat het nog een beetje gaat met tillen e.d. Gister aan het eind van de dag had ik ook last van een gespannen buik, terwijl ik alleen maar begeleidingsuren heb gedraaid (dus geen Adl). Nou ja, we zien wel!
Jullie nog leuke plannen voor het weekend dan?
Monnie- Prater
@ CCC, joh niet druk maken daar over hoor! Komt vast goed en het is logisch dat je toch een keertje voor jezelf hebt gekozen!
@ Shy, ik ben ook benieuwd naar je hele outfit straks! Fijn dat de jurk iig goed zit.
@ Monnie, werk ze!
@ Shy, ik ben ook benieuwd naar je hele outfit straks! Fijn dat de jurk iig goed zit.
@ Monnie, werk ze!
Gast- Gast
@ Pollewop: Welkom! Ik ben ook wel benieuwd wie je hiervoor was! Leuk dat je ook een meisje krijgt.
@ Cranberrie: Goed dat je het advies van je verloskundige gaat opvolgen!
@ Lejow: Wij kregen volgens mij geen informatie van de 20 weken echo op papier mee. Of ik moet nu op dit moment last hebben van mijn zwangerschapsdementie! Al over je naam-verlul-actie heengekomen? .
@ Shygirl: Dat is schrikken zeg, gelukkig was alles goed! Fijn dat je jurk binnen is en dat hij goed past!
@ Ccc: Zo’n menukaart is lastig inderdaad. Hopelijk staat er toch nog wat op dat je kan eten en wat lekker is. Wat vervelend dat je zo’n angst hebt voor naalden/bloed prikken (wat ik opmaak uit de reacties van anderen). Hoe was het op je werk?
@ Tiramisu: Wat fijn dat alles weer goed was bij de controle!
@ Laurientje: Als de verloskundige het adviseert zou ik ook rustig aan doen! En inderdaad, niks van die verhalen aantrekken.
@ Snoepy: Vervelend, die beroerde nacht!
@ Monnie: Succes met werken!
@ All: Wij hebben de box nu ook beneden staan en heb een van de katten een paar keer in de box aangetroffen, maar de laatste dagen niet meer! Dus hopelijk blijft het zo.
Wat ik trouwens nog vergeten was te vertellen… Mijn vader weet de naam voor onze kleine! En het is allemaal mijn schuld. (Zie Lejow, je bent niet de enige ). Ik zat met mijn man in de auto bij mijn vader toen we over een drempel reden. Heel spontaan zei ik toen ‘Oh, nu is … ook wel wakker!’. Ik hoopte nog dat mijn vader het niet gehoord had, maar helaas… Toen ik het hem vroeg bleek hij het wel gehoord te hebben. Ik heb staan janken, joh! Haha, lekker die hormonen. Gelukkig weet ik dat mijn vader het niemand zal vertellen, dus dat scheelt weer. Twijfel nu ook of ik dit al wel had verteld hier…
Dit weekend maar even rustig aan doen, want ik krijg weer last van mijn zij/rug. Ben wat te druk geweest deze week. Heb ook de laatste week veel last van harde buiken op een dag! Soms al als ik ineens opsta. Dat hoeft niet erg te zijn, toch? Vraag het maandag wel aan de verloskundige, dan heb ik weer controle.
Fijn weekend!
@ Cranberrie: Goed dat je het advies van je verloskundige gaat opvolgen!
@ Lejow: Wij kregen volgens mij geen informatie van de 20 weken echo op papier mee. Of ik moet nu op dit moment last hebben van mijn zwangerschapsdementie! Al over je naam-verlul-actie heengekomen? .
@ Shygirl: Dat is schrikken zeg, gelukkig was alles goed! Fijn dat je jurk binnen is en dat hij goed past!
@ Ccc: Zo’n menukaart is lastig inderdaad. Hopelijk staat er toch nog wat op dat je kan eten en wat lekker is. Wat vervelend dat je zo’n angst hebt voor naalden/bloed prikken (wat ik opmaak uit de reacties van anderen). Hoe was het op je werk?
@ Tiramisu: Wat fijn dat alles weer goed was bij de controle!
@ Laurientje: Als de verloskundige het adviseert zou ik ook rustig aan doen! En inderdaad, niks van die verhalen aantrekken.
@ Snoepy: Vervelend, die beroerde nacht!
@ Monnie: Succes met werken!
@ All: Wij hebben de box nu ook beneden staan en heb een van de katten een paar keer in de box aangetroffen, maar de laatste dagen niet meer! Dus hopelijk blijft het zo.
Wat ik trouwens nog vergeten was te vertellen… Mijn vader weet de naam voor onze kleine! En het is allemaal mijn schuld. (Zie Lejow, je bent niet de enige ). Ik zat met mijn man in de auto bij mijn vader toen we over een drempel reden. Heel spontaan zei ik toen ‘Oh, nu is … ook wel wakker!’. Ik hoopte nog dat mijn vader het niet gehoord had, maar helaas… Toen ik het hem vroeg bleek hij het wel gehoord te hebben. Ik heb staan janken, joh! Haha, lekker die hormonen. Gelukkig weet ik dat mijn vader het niemand zal vertellen, dus dat scheelt weer. Twijfel nu ook of ik dit al wel had verteld hier…
Dit weekend maar even rustig aan doen, want ik krijg weer last van mijn zij/rug. Ben wat te druk geweest deze week. Heb ook de laatste week veel last van harde buiken op een dag! Soms al als ik ineens opsta. Dat hoeft niet erg te zijn, toch? Vraag het maandag wel aan de verloskundige, dan heb ik weer controle.
Fijn weekend!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Earane, ik was het eigenlijk alweer vergeten, tot nu toe dus whahahahahaha
Oh handig.. dat deed van mijn vriend van het weekend ook, die noemde in een gesprek op de nieuwjaarsborrel met mijn familie de naam.. Gelukkig waren we samen in gesprek en stond er net niemand bij ons, maar pfff!!
Over die harde buiken heb ik geen idee, ik heb ze voor mijn gevoel nog niet heel veel meegemaakt.. Of ik weet niet zo goed wat ik moet voelen.
Maar inderdaad, gewoon even vragen, en op tijd je rust pakken!
Ik wil de box hier ook snel neer gaan zetten, vanwege de katten dus, om te leren dat ze er niet in mogen. Zouden jullie 's nachts het box kleed er uit halen, als je katten hebt? (bedoel, je maakt mij niet wijs dat ze er niet in gaan als ik lig te pitten..)
Monnie, werkze, je hoeft niet lang meer!!
Hier goddank ook weekend. Wat een rotdag had ik zeg.. Er had een jongetje diaree, die had zich van zn navel tot zn enkels ondergepoept.. Heb hem maar onder de douche gedropt, pfffff... En ze waren echt niet te genieten vandaag. Niet luisteren, aan elkaar zitten, dingen slopen!!!, jongetje dat in zijn broek gepoept had uitlachen (ieeeuwww, hahaha, baahh, kijk hem nou, kom kijken, ieeeuwwwww). Ik ben echt uit mijn vel gesprongen, hoe durven ze! Heb het verder op alle mogelijke manieren geprobeerd. Boos worden, vriendelijk reageren, paaien met stickers en beloningen, heb 4!! keer een kringgesprek met ze gehad over de regels in de klas, iedereen weet precies hoe het moet, en 5 minuten later is het weer drama.
A.s. maandag hebben we bouwvergadering en dan ga ik het in de groep gooien, want ik geef het echt op. Ik weet het niet meer..
Ben dan ook flink moe!!
Hier is het behang trouwens binnen EEEINDEEELLIJKKKKK, morgen gaan mijn schoonvader en vriend behangen, yes yes yes yes eindelijk vooruitgang!
Oh handig.. dat deed van mijn vriend van het weekend ook, die noemde in een gesprek op de nieuwjaarsborrel met mijn familie de naam.. Gelukkig waren we samen in gesprek en stond er net niemand bij ons, maar pfff!!
Over die harde buiken heb ik geen idee, ik heb ze voor mijn gevoel nog niet heel veel meegemaakt.. Of ik weet niet zo goed wat ik moet voelen.
Maar inderdaad, gewoon even vragen, en op tijd je rust pakken!
Ik wil de box hier ook snel neer gaan zetten, vanwege de katten dus, om te leren dat ze er niet in mogen. Zouden jullie 's nachts het box kleed er uit halen, als je katten hebt? (bedoel, je maakt mij niet wijs dat ze er niet in gaan als ik lig te pitten..)
Monnie, werkze, je hoeft niet lang meer!!
Hier goddank ook weekend. Wat een rotdag had ik zeg.. Er had een jongetje diaree, die had zich van zn navel tot zn enkels ondergepoept.. Heb hem maar onder de douche gedropt, pfffff... En ze waren echt niet te genieten vandaag. Niet luisteren, aan elkaar zitten, dingen slopen!!!, jongetje dat in zijn broek gepoept had uitlachen (ieeeuwww, hahaha, baahh, kijk hem nou, kom kijken, ieeeuwwwww). Ik ben echt uit mijn vel gesprongen, hoe durven ze! Heb het verder op alle mogelijke manieren geprobeerd. Boos worden, vriendelijk reageren, paaien met stickers en beloningen, heb 4!! keer een kringgesprek met ze gehad over de regels in de klas, iedereen weet precies hoe het moet, en 5 minuten later is het weer drama.
A.s. maandag hebben we bouwvergadering en dan ga ik het in de groep gooien, want ik geef het echt op. Ik weet het niet meer..
Ben dan ook flink moe!!
Hier is het behang trouwens binnen EEEINDEEELLIJKKKKK, morgen gaan mijn schoonvader en vriend behangen, yes yes yes yes eindelijk vooruitgang!
Lejow- Lady Post-a-lot
Jeej lejow! Wat goed
Ik was ook zo blij toen het klaar was!
Ik was ook zo blij toen het klaar was!
Shy- Kletskop
Earane dat was niet leuk inderdaad. Wel dat de jurk binnen is, en sinds vanavond ook de ringen binnen!
Shy- Kletskop
Goedemorgen, hier weer een beroerde nacht.. pfff Zo sneu om hem zo verkouden te zien.
@ Eurane, ow dat is balen ja! Af en toe een harde buik is niet erg zolang ze maar niet regelmatig gaan komen. En als je er heel veel hebt dan is het een teken dat je te veel doet.
@ Lejow, goed dat je het gaat aangeven want dat is idd niet leuk meer!
@ Eurane, ow dat is balen ja! Af en toe een harde buik is niet erg zolang ze maar niet regelmatig gaan komen. En als je er heel veel hebt dan is het een teken dat je te veel doet.
@ Lejow, goed dat je het gaat aangeven want dat is idd niet leuk meer!
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door chococupcake op za 14 jan 2012 - 11:59; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
Ccc: wat flauw dat het inderdaad op die manier moet op je werk, dat ze je ook niet even apart neemt om dat te bespreken!
Inderdaad nog lekker die paar weken uitzitten en dan maar hopen dat je iets vindt waar je wel lekker je ding kan doen.
Sterkte met je tante!
Inderdaad nog lekker die paar weken uitzitten en dan maar hopen dat je iets vindt waar je wel lekker je ding kan doen.
Sterkte met je tante!
Shy- Kletskop
@earane: o, daar zou ik ook van balen zeg! Gelukkig kan je je vader erop vertrouwen dat hij het voor zich houdt. Als je harde buiken niet pijnlijk zijn en ze komen niet regelmatig kan het volgens mij geen kwaad.
@lejow: dat klinkt als een pittige klas. Sta je altijd alleen of heb je soms ook een klassenassistent? En zit het behang erop?
@ccc: ik zit me echt af te vragen waar je werk nou een probleem van maakt? Als je ziek bent kun je niet werken toch? Ze weten van tevoren dat als ze jonge vrouwen aannemen, ze zwanger kunnen worden en vaker ziek zullen zijn. Je moet echt aan jezelf denken hoor, heel flauw dit. Pff, en dan dit verhaal er nog achteraan. Vervelend allemaal! Hopelijk gaat het snel wat beter met je tante!
@all: hier weinig bijzonders, morgenmiddag hebben we verjaardag en 's morgens misschien nog even naar mijn schoonouders. Blijf morgenvroeg liever lekker thuis, maar sommige dingen moeten hè....
@lejow: dat klinkt als een pittige klas. Sta je altijd alleen of heb je soms ook een klassenassistent? En zit het behang erop?
@ccc: ik zit me echt af te vragen waar je werk nou een probleem van maakt? Als je ziek bent kun je niet werken toch? Ze weten van tevoren dat als ze jonge vrouwen aannemen, ze zwanger kunnen worden en vaker ziek zullen zijn. Je moet echt aan jezelf denken hoor, heel flauw dit. Pff, en dan dit verhaal er nog achteraan. Vervelend allemaal! Hopelijk gaat het snel wat beter met je tante!
@all: hier weinig bijzonders, morgenmiddag hebben we verjaardag en 's morgens misschien nog even naar mijn schoonouders. Blijf morgenvroeg liever lekker thuis, maar sommige dingen moeten hè....
Monnie- Prater
Ik heb elke dag, 3 kwartier een onderwijsassistent, mits er geen collega ziek is of bapo heeft. Dan doet zij de vervanging, en dat gebeurt helaas nog wel eens..
Het behang zit er op, en ik ben ZOOOO blij!!
Hier maar even een fotootje dan
De lamp hangt ook!
Mijn schoonvader kwam alleen om te behangen, maar zag onze geverfde muren en vond het er echt niet uit zien. Dus ik werd gesommeerd om verf te halen, en samen met mijn vriend heeft hij beide muren opnieuw geverfd, en nu is het echt mooi strak!! Ben zoo blij nu . Morgen ga ik het schoonmaken, dinsdag het kamertje echt helemaal leegmaken en donderdag komen de meubeltjes erin YES YES YES!
Het behang zit er op, en ik ben ZOOOO blij!!
Hier maar even een fotootje dan
De lamp hangt ook!
Mijn schoonvader kwam alleen om te behangen, maar zag onze geverfde muren en vond het er echt niet uit zien. Dus ik werd gesommeerd om verf te halen, en samen met mijn vriend heeft hij beide muren opnieuw geverfd, en nu is het echt mooi strak!! Ben zoo blij nu . Morgen ga ik het schoonmaken, dinsdag het kamertje echt helemaal leegmaken en donderdag komen de meubeltjes erin YES YES YES!
Lejow- Lady Post-a-lot
Mooi Lejow! Nu kan het opschieten dus!
Monnie- Prater
Ja, en dan kom ik in beeld