Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uggs, of toch niet?

+3
Caro
Rizzo
Lenthe
7 plaatsers

Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Uggs, of toch niet?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:02

Uggs, of toch niet? Images?q=tbn:ANd9GcTp0b9oXGTgpZzU42seklBAHVqNFHHjC1EYpoAHY7sfGUEnYd0DUggs, of toch niet? Images?q=tbn:ANd9GcSfAsRcMdZTHsSirRHZdGplSfz-VL9vsNHfyQMgQAp2eKmGY1xJ

Ik wil dus een paar nieuwe laarsjes met vacht erin. Mijn Uggs zijn helemaal versleten (vooral omdat ik er mijn eigen huis en dat van mijn vriend mee heb staan verbouwen). Ik vind Uggs niet mooi en zal ze niet dragen naar mijn werk of buiten de deur (behalve als het heel koud is, ik even snel boodschappen ga doen of ga fietsen als het koud is).
Maar ze zitten zo lekker, en ze zijn zo fijn voor mijn wintertenen (die ik op dit moment weer heb, doet zo pijn en dan zijn die grote brede Uggs wel lekker).

Bij Omoda zijn de Uggs Bailey button nu 169,00 en de classic short 159,00 en daar twijfel ik tussen. Maar ik heb ook andere laarsjes met vacht gepast bij Contessa, iets meer laars, meer geschikt om als gewone schoenen te dragen. Maar die zullen wat stugger zijn en dus weer meer pijn doen. En nu weet ik het niet meer!

Op de een of andere manier plakt hij plaatjes ineens boven mijn tekst. Maar hierboven zijn dus de vachtlaarsjes die ik had gepast, de Uggs kennen we allemaal wel.

Wie stemt voor welke laarzen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Lenthe do 19 jan 2012 - 7:22

Ik hou ook niet echt van Uggs (hoewel ik ze wel langzamerhand wat mooier begin te vinden) maar ik vind de plaatjes die je hebt geplaatst ook niet mooi. Met name die hele donkere vind ik meer mannenboots.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:27

Ik vind het ook lastig, Uggs zijn idd lelijk (nou ja dat is mijn mening), maar ik weet niet of je ooit wintertenen hebt gehad, maar dan ben je blij als je even geen gewone schoenen aan hoeft (mijn kleine tenen zijn op dit moment alletwee opgezwollen tot 2x normale dikte, knalrood en pijnlijk). De pedicure raadde me Uggs aan, omdat daar echte schapenwol in zit wat wintertenen tegengaat en doordat ze zo soepel en ruim zijn, doet het minder pijn. Ik vind het alleen wel veel geld om even uit te geven. Via MP kopen durf ik niet echt, omdat ze dan meestal nep zijn of al helemaal afgedragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Lenthe do 19 jan 2012 - 7:30

Nee, gelukkig heb ik daar nog nooit last van gehad. Het klinkt wel heel vervelend!
Uggs zijn inderdaad heel erg duur en ik snap dat je dat zonde vindt om zoveel geld uit te geven aan iets wat je eigenlijk helemaal niet mooi vindt! Hebben de neppe uggs ook schapenwol? Of zijn er geen andere schoenen te vinden met schapenwol?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:34

De neppe Uggs hebben synthetische voering, en de meeste andere vachtlaarzen ook. Daarom zijn Uggs ook zo duur geloof ik. Dus als ik laarzen koop met synthetische voering (die ook nog 100 euro zijn), dan heb ik daar waarschijnlijk niet zo veel aan. Dus ik zoek nog even verder, maar denk dat ik toch voor Uggs ga, de mijne bevalln me toch wel goed, en dan doe ik ze buiten de deur maar niet aan, of ik doe ze aan als ik naar mijn werk fiets, en doe daar mijn gewone laarzen aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Lenthe do 19 jan 2012 - 7:35

Op Zalando zijn wel soortgelijke boots als Uggs te vinden, ook met wol van binnen. Deze zijn wel een stuk goedkoper dan de echte Uggs. Misschien is dat wat?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:35

Er zijn toch ook genoeg modellen Uggs die er niet standaard als pantoffel uit zien. De collectie is inmiddels wel aardig breed.
Ik zou zelf wel voor Uggs gaan, zeker om wat je hier boven noemt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:47

Megara schreef:Er zijn toch ook genoeg modellen Uggs die er niet standaard als pantoffel uit zien. De collectie is inmiddels wel aardig breed.
Ik zou zelf wel voor Uggs gaan, zeker om wat je hier boven noemt.

Ja dat klopt en er zitten ook echt mooie tussen, alleen zo duur Sad, die standaard modellen gaan dan nog. Maar had laatst een paar aan, die waren 340 euro...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:49

Maar welke Uggs zijn het leukst?

Ik ga alvast even zoeken (en even nadenken of ik er nog wat aan heb als ik ze bij elkaar heb gespaard Wink)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:51

Uggs, of toch niet? 2Q==

Oh deze zijn mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:53

Uggs, of toch niet? Images?q=tbn:ANd9GcTMz4H2yk4lB1HNAAOUgavenXJg20XUBkAwHV5Ba7dhFFpIkY4O

En deze heb ik gepast (dat waren die van 340 euro, ze kosten nu 199 euro) maar die waren me veel te smal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Rizzo do 19 jan 2012 - 8:14

En EMU's dan? Die zien er vrijwel hetzelfde uit als UGGs, maar zijn wat goedkoper. Komen ook uit Australie en hebben een schapenwol voering.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 8:18

Moezellini schreef:En EMU's dan? Die zien er vrijwel hetzelfde uit als UGGs, maar zijn wat goedkoper. Komen ook uit Australie en hebben een schapenwol voering.

Thanks voor de tip. Ik ga meteen even googlen. Weet jij toevallig waar ze die verkopen? Of hoe ze uitvallen, ivm online bestellen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Rizzo do 19 jan 2012 - 8:24

Heb even snel gegoogled en op deze site kun je ze bestellen: http://originalbrands.nl/damesschoenen/a-merken/emu-australia-sheepskin.html?gclid=CO69tp7n3K0CFcaCDgodfy9lmw. Maar er zijn vast meerdere sites waar je ze kun bestellen. Ik heb geen idee welke maat ik heb (heb ze in Australie gekocht en ben niet zo goed in die engelse maten) maar volgens mij vallen ze wel normaal.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Caro do 19 jan 2012 - 8:41

Ik zag nu ook reclame in tijdschriften voor de Warmbat. Ook uit Australië, waar de Ugg meer een type laars is dan een merk. Ik heb de Warmbat in de winkel toevallig gezien en ze zien er redelijk hetzelfde uit, maar wellicht goedkoper? Hoe het zit met de vacht weet ik niet smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 10:44

Bij Zalando verkopen ze ook Bear Paw....da's ook echte schapevacht maar stukken goedkoper dan Ugg's en Emu's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 11:13

Ik vind die rechter echt super leuk! Wat kosten die eigenlijk ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Blond do 19 jan 2012 - 21:44

Yoyo schreef:Ik vind die rechter echt super leuk! Wat kosten die eigenlijk ?

Die vind ik ook zo leuk! Dat zijn de Kensingtons, die kosten volgens mij in Nederland 340 euro.. :shock:
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Rush do 19 jan 2012 - 21:47

Ik heb deze

Uggs, of toch niet? 372
Van Fabs

En deze vind ik ook leuk van dat merk;

Uggs, of toch niet? 356
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Jeanette vr 20 jan 2012 - 1:06

Er zijn toch heus wel andere schoenen die ook goed zijn voor je wintertenen? Ik zou me niet blind staren op Ugg's, en zeker niet als je ze niks vindt, maar op zoek gaan naar wat anders.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  SoGood vr 20 jan 2012 - 1:34

Uggs, of toch niet? 1000
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs, of toch niet? Empty Re: Uggs, of toch niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum