Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:33

Iemand die het weet? Ik kan ze niet meer vinden op de uggsaustralia site Sad Dus niet de Ultimate Tall Braid maar deze:

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? UGG-Ultra-Tall-Boot-Chocolate-Boots

Als ik het invul op google krijg ik deze pagina:
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=5245&model=Ultra+Tall


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Blond di 15 feb 2011 - 3:01

Die heb ik laatst nog gezien bij Smits schoenen in Arnhem. Maar dan in de beige variant.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  _Femme di 15 feb 2011 - 3:12

Misschien bij van den Assem in Rotterdam? Daar hebben ze naar mijn idee altijd een mega-collectie Uggs. Ik draag ze alleen niet dus heb niet gekeken welke ze allemaal hebben. Ze hebben een site dus kan je daar even kijken of ze eventueel mailen met je vraag.


Laatst aangepast door _Femme op di 15 feb 2011 - 3:16; in totaal 1 keer bewerkt

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 3:15

Ik heb ze in het zwart afgelopen december gekocht.
Ik ga echt huilen als ze uit het assortiment zijn want ookal kosten ze E335.- ik wil nooit meer ander soort uggs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 3:28

Het is niet echt voor nu haha, ik wil ze deze zomer pas kopen. Maar net zoals CKC ga ik echt huilen als ze uit het assortiment zijn gehaald Sad Ik vind het zo raar dat ze niet meer op de site staan, en dat is al een tijdje zo! Oh bij van den Assem zijn ze nog wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  smooch di 15 feb 2011 - 3:52

Darcy schreef:Het is niet echt voor nu haha, ik wil ze deze zomer pas kopen. Maar net zoals CKC ga ik echt huilen als ze uit het assortiment zijn gehaald Sad Ik vind het zo raar dat ze niet meer op de site staan, en dat is al een tijdje zo! Oh bij van den Assem zijn ze nog wel.

Dat wilde ik net zeggen, heb ze laatst nog zien staan daar. Bij van den Assem alexandrium en in de stad heb ik ze gezien.
Ik vind deze UGGs ook het lekkerst zitten, ik heb de zwarte.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Nathalie di 15 feb 2011 - 8:07

Voor zover ik weet gaan ze er niet uit maar zijn ze zeer beperkt verkrijgbaar.

Bijna alle uggs worden in china gemaakt op de ultra modellen na.

Die worden in Nieuw Zeeland gemaakt, deels met de hand. De kwaliteit ervan is veel beter dit zijn dan ook de duurste modellen.

Dus ze komen vast wel weer, ze behoren trouwens ook niet tot de zomercollectie!

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 21:14

Haaa bedankt Nathalie, ik hoopte al dat jij met je alwetende kennis over Uggs zou reageren :P (anderen ook bedankt natuurlijk hoor Very Happy). Ik hoop dat ze in Amerika deze zomer gewoon nog te koop zijn (Marin neemt ze dan misschien voor me mee).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 1:15

Ik wil deze ook nog graag hebben. Maar vind alleen maar de zwarte en beige en die twee vind ik allebei niet zo mooi. Ik wil graag de donkerbruine of chestnut.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 1:37

Ik heb ze dus in 't chestnut en ik vind ze echt veel lekkerder lopen dan de gewone tall's die ik eerst had.
En als ik naar Amerika ga en jij hebt geld, dan ga ik ze idd wel voor je meenemen smile


Edit: Of heb ik nou de Ultra Tall? Ik zie echt geen verschil er in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 2:29

Marin schreef:Ik heb ze dus in 't chestnut en ik vind ze echt veel lekkerder lopen dan de gewone tall's die ik eerst had.
En als ik naar Amerika ga en jij hebt geld, dan ga ik ze idd wel voor je meenemen smile


Edit: Of heb ik nou de Ultra Tall? Ik zie echt geen verschil er in!

Het verschil zit 'm vooral in de zool Marin! Kijk (heb ze even in jouw kleur gedaan):

Ultimate Tall Braid:
Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Ugg%20Ultimate%20Tall%20Braid%20Chestnut%20%205340

Ultra Tall:
Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? UGG-Ultra-Tall-Boots-Chestnut

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Nathalie wo 16 feb 2011 - 2:51

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Foto-3IWZJ7XNZijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Foto-YUJCCLJQ

Afgelopen december deze gekocht, de original sundance black. Hebben ook de ultra zool en lopen heeeerlijk!! Wil ook nog een paar met deze zool in chestnut.

Marin ze lopen idd veel beter dan de classics. Met al die sneeuw gleed ik alle kanten op met de classics maar die ultra zool loopt dan echt prima.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 2:53

Zooo ik glibberde ook echt alle kanten op met mijn classics! Werd er gek van, dacht dat dat goede schoenen waren voor in de sneeuw, niet dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Blond wo 16 feb 2011 - 3:55

Als ik UGG's ga kopen (en dat gebeurd ook heus wel een keer), dan ga ik ook voor de Ultra. Heb niet zulke goede voeten, kan dan beter een UGG kopen met een wat stevigere zool.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 3:59

_Chance schreef:Als ik UGG's ga kopen (en dat gebeurd ook heus wel een keer), dan ga ik ook voor de Ultra. Heb niet zulke goede voeten, kan dan beter een UGG kopen met een wat stevigere zool.

Had ik het ook niet een keer met jou daarover in het Minnetonka topic? Very Happy Anyway, ik heb de Classic Short en daar zit iig echt een superstevige hiel in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Blond wo 16 feb 2011 - 4:03

Darcy schreef:
_Chance schreef:Als ik UGG's ga kopen (en dat gebeurd ook heus wel een keer), dan ga ik ook voor de Ultra. Heb niet zulke goede voeten, kan dan beter een UGG kopen met een wat stevigere zool.

Had ik het ook niet een keer met jou daarover in het Minnetonka topic? Very Happy Anyway, ik heb de Classic Short en daar zit iig echt een superstevige hiel in.

Haha ja! Tegen de tijd dat ik geld heb voor UGG's ga ik wel eens advies vragen.
Heb jij je Shabbies inmiddels al? Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 4:07

Ehhh nee :P Chronisch geldtekort hier, eerst werk en dan kan ik weer eens gaan sparen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 5:31

ik wil nog steeds de ultra shorts.. huhmz ik denk dat ik ze volgende herfst maar koop, heb er nu hopelijk niet zoveel meer aan. Heb wel echt uggs gemist deze winter.

(had de jaren daarvoor classics)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 8:42

CKC schreef:Ik heb ze in het zwart afgelopen december gekocht.
Ik ga echt huilen als ze uit het assortiment zijn want ookal kosten ze E335.- ik wil nooit meer ander soort uggs.

335 euro? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 8:44

Darcy schreef:
Marin schreef:Ik heb ze dus in 't chestnut en ik vind ze echt veel lekkerder lopen dan de gewone tall's die ik eerst had.
En als ik naar Amerika ga en jij hebt geld, dan ga ik ze idd wel voor je meenemen smile


Edit: Of heb ik nou de Ultra Tall? Ik zie echt geen verschil er in!

Het verschil zit 'm vooral in de zool Marin! Kijk (heb ze even in jouw kleur gedaan):

Ultimate Tall Braid:
Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Ugg%20Ultimate%20Tall%20Braid%20Chestnut%20%205340

Ultra Tall:
Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? UGG-Ultra-Tall-Boots-Chestnut



Haha thanks voor de vergelijking! Ik heb m'n Uggs naast het scherm gehouden (toen ze uitwaren, ik ben niet zo lenig), en ik heb de eerste, de Ultimate Tall Braid dus. En jij wilt dus de Ultra Tall Braid?

Edit: En mochten ze tegen die tijd er uit zijn, dan zijn de Ultimate's ook wel goed toch? Ze zitten echt veel lekkerder dan de Classics vind ik. Die zool is echt goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Nathalie wo 16 feb 2011 - 9:34

Marin schreef:
Darcy schreef:
Marin schreef:Ik heb ze dus in 't chestnut en ik vind ze echt veel lekkerder lopen dan de gewone tall's die ik eerst had.
En als ik naar Amerika ga en jij hebt geld, dan ga ik ze idd wel voor je meenemen smile


Edit: Of heb ik nou de Ultra Tall? Ik zie echt geen verschil er in!

Het verschil zit 'm vooral in de zool Marin! Kijk (heb ze even in jouw kleur gedaan):

Ultimate Tall Braid:
Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Ugg%20Ultimate%20Tall%20Braid%20Chestnut%20%205340

Ultra Tall:
Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? UGG-Ultra-Tall-Boots-Chestnut


Ze lopen beiden redelijk hetzelfde, daar zal het niet aan liggen. De ultimate zolen zijn wel een stuk smaller.

Ik kan van de ultra maat 8 aan maar van de ultimate moet ik echt maat 9 hebben.

Groot voordeel van deze modellen is dat er een los zooltje in zit. Als je het wolletje plat gelopen hebt kun je gewoon nieuwe zooltjes kopen.


Haha thanks voor de vergelijking! Ik heb m'n Uggs naast het scherm gehouden (toen ze uitwaren, ik ben niet zo lenig), en ik heb de eerste, de Ultimate Tall Braid dus. En jij wilt dus de Ultra Tall Braid?

Edit: En mochten ze tegen die tijd er uit zijn, dan zijn de Ultimate's ook wel goed toch? Ze zitten echt veel lekkerder dan de Classics vind ik. Die zool is echt goed smile

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 20:29

Ik wil echt de Ultra Tall Marin, sorry :P Anders koop ik liever de Classic Tall smile

Tea: je kunt ze beter in Amerika kopen, de dollar staat echt heeeeeel gunstig voor Uggs (of iemand vragen die erheen gaat om ze mee te nemen hahaah :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:07

Ik heb de Ultra tall braid in chesnut, en ik heb de Ultra tall in zwart.
Er zit echt echt heel veel verschil in deze twee uggs!
De Ultra tall lopen echt veel lekkerder dan de Ultra tall braids.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:07

Tea-Leaf schreef:
CKC schreef:Ik heb ze in het zwart afgelopen december gekocht.
Ik ga echt huilen als ze uit het assortiment zijn want ookal kosten ze E335.- ik wil nooit meer ander soort uggs.

335 euro? :shock:

Haha, why the shocked fase? Ik vind het ook duur hoor, maar ik draag ze komende 3 jaar HEEL vaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:13

CKC schreef:Ik heb de Ultra tall braid in chesnut, en ik heb de Ultra tall in zwart.
Er zit echt echt heel veel verschil in deze twee uggs!
De Ultra tall lopen echt veel lekkerder dan de Ultra tall braids.

Bedoel je de Ultimate? Want je hebt Ultra Tall (braid?) en Ultimate Tall Braid, maar er zit toch bij allebei een "braid" op? Hm oh ik zie dat je ze ook hebt zonder streep achterop, die heb jij dus?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum