voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Parel schreef:Linnie, als je het boekje wilt hebben kan ik het wel een keer door de bus gooien?
Ik heb em hier en wij hebben hem uitgelezen
Ik wil hem bij een 2e weer lezen hahaha anders je hem van mij ook wel mogen hebben! Heb hem nog liggen..blader hem net door, zo leuk weer
Gast- Gast
Parel schreef:Linnie, als je het boekje wilt hebben kan ik het wel een keer door de bus gooien?
Ik heb em hier en wij hebben hem uitgelezen
Wat wil je ervoor hebben? En kan je hem dan vrijdag op de bus doen? Dan heb ik hem zaterdag binnen en dan ben ik vrij
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
@tweeling; gefeliciteerd!!! Leuk! Fijne zwangerschap
Haha mijn man heeft dan wel wat merr besef van cyclus en vruchtbqarheid haha hij is er soms nog meer mee bezig als ik... Hij weet precies wanneer ik ongi moet worden, haha als ik evrn uber chaggi ben dan weet hij al hoe laat het is...
Maar staat nu allemqal op een laag pitje!...
Wij zijn lekker nog 2 dgn vrij samen!!
Haha mijn man heeft dan wel wat merr besef van cyclus en vruchtbqarheid haha hij is er soms nog meer mee bezig als ik... Hij weet precies wanneer ik ongi moet worden, haha als ik evrn uber chaggi ben dan weet hij al hoe laat het is...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Puzzle schreef:Smaragdje schreef:Tja, af en toe begrijp je echt helemaal niets van ze.Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Limburg, hier nog een die het niet spannend vindt hoor. Hij denkt altijd: "Ik hoor het wel als het zover is." Dat snap je toch niet!
Hier precies zo! Kan niet wachten tot het raak is maar als het punt is gekomen dat er getest moet worden kan het ineens niet snel genoeg meer gaan, mannen ;-).
hihi , hier moet ik echt om lachen!
Zo is mijn vriend dus ook.
Zegt ie, 2 dagen na mn eisprong en na het "klussen" , 'heb je nou al getest? ' ( zwangerschaps-test)
dus ik vraag of hij het serieus meent..."ja"
Hahaha
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat mijn man denk ik ook niet weet hoe het precies zit met de vruchtbare dagen enzo hoor.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Dan moet ik hem met de post doen, maar dat maakt ook niet uit, kan door de brievenbus.
7,50 incl verzendkosten? PM me even je adres, dan doe ik hem vd week (denk woensdag, maar sowieso zorg ik dat hij er vrijdag is) op de post! Ik ga niet meer naar mijn ouders, anders was ik even langsgereden.
7,50 incl verzendkosten? PM me even je adres, dan doe ik hem vd week (denk woensdag, maar sowieso zorg ik dat hij er vrijdag is) op de post! Ik ga niet meer naar mijn ouders, anders was ik even langsgereden.
Gast- Gast
SleepingBeauty schreef:@tweeling; gefeliciteerd!!! Leuk! Fijne zwangerschap
Ik denk dat hij dan een uitzondering op de regel is
Smaragdje- Ratel
Tweeling, ik had het even gemist, maar GEFELICITEERD! De 2e zwangere is een feit!!
Geniet van je zwangerschap!!
Geniet van je zwangerschap!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Volgens mij vriend doe ik al heel de week raar (stemmingswisselingen ofzo) zelf geen idee van... Hij d8 zelfs dat ik vreemd ging!!!! Ik heb hem ff gezegt dat ik super veel van hem hou en nooit een ander zou willen...
Later hebben we nog even geklust
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Volgens mij vriend doe ik al heel de week raar (stemmingswisselingen ofzo) zelf geen idee van... Hij d8 zelfs dat ik vreemd ging!!!! Ik heb hem ff gezegt dat ik super veel van hem hou en nooit een ander zou willen...
Fijn he die hormonen hahahaha
Gast- Gast
@ Tweeling...gefeliciteerd! Geniet ervan
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
ik wens jullie nog een prettige avond! Tot morgen, ik ga nu zo even lekker douchen (normaal in de ochtend, maar straks bevriest mijn haar?!)
En voor de mensen die ook net als ik morgen moeten werken, werkse!
Trusten voor later! X
En voor de mensen die ook net als ik morgen moeten werken, werkse!
Trusten voor later! X
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Volgens mij vriend doe ik al heel de week raar (stemmingswisselingen ofzo) zelf geen idee van... Hij d8 zelfs dat ik vreemd ging!!!! Ik heb hem ff gezegt dat ik super veel van hem hou en nooit een ander zou willen...
Nou, dan vraag ik mij af wat hij allemaal gaat denken als jij echt zwanger bent en dan al wat verder in een zwangerschap zit
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Linnie1985 schreef:Volgens mij vriend doe ik al heel de week raar (stemmingswisselingen ofzo) zelf geen idee van... Hij d8 zelfs dat ik vreemd ging!!!! Ik heb hem ff gezegt dat ik super veel van hem hou en nooit een ander zou willen...
Nou, dan vraag ik mij af wat hij allemaal gaat denken als jij echt zwanger bent en dan al wat verder in een zwangerschap zit
Dan douw ik hem dat vader in spe boekje onder zn neus onder het gamen door haha.
Linnie1985- Kletskop
Even een tipje mijnerzijds, voor de papa's die niet zoveel lezen .. ik heb het boekje op de wc gelegd
Gast- Gast
Parel schreef:Even een tipje mijnerzijds, voor de papa's die niet zoveel lezen .. ik heb het boekje op de wc gelegd
haha laat de mijne nou net niet op de wc lezen. En ik dus wel.
Linnie1985- Kletskop
Parel schreef:Even een tipje mijnerzijds, voor de papa's die niet zoveel lezen .. ik heb het boekje op de wc gelegd
Pareltje, wanneer moet jij eigenlijk weer aan de bak? Nog paar weekjes zeker?
JD- Ratel
Flower_L schreef:haha, wat ik mij daarstraks afvroeg he, in hoeverre begrijpen jullie mannen iets van het hele gebeuren omtrent 'zwanger worden'.
.....ik zei vanavond dat ik deze week mijn vruchtbare dagen heb, en hij "hoelang duurt dat dan, en hoe weet je dat".
haha je zult ons dus weinig zien deze week op het forum
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Haha vriendje heeft een programma op mijn laptop voor mij gedownload waar ze comuniceren als ze aan het gamen zijn. Ze zijn het niet eens met hoe vaak ze geschoten worden
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Smaragdje schreef:Linnie1985 schreef:Volgens mij vriend doe ik al heel de week raar (stemmingswisselingen ofzo) zelf geen idee van... Hij d8 zelfs dat ik vreemd ging!!!! Ik heb hem ff gezegt dat ik super veel van hem hou en nooit een ander zou willen...
Dan douw ik hem dat vader in spe boekje onder zn neus onder het gamen door haha.
Dat moet vast ter gelijker tijd kunnen
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Linnie1985 schreef:Smaragdje schreef:Linnie1985 schreef:Volgens mij vriend doe ik al heel de week raar (stemmingswisselingen ofzo) zelf geen idee van... Hij d8 zelfs dat ik vreemd ging!!!! Ik heb hem ff gezegt dat ik super veel van hem hou en nooit een ander zou willen...
Dat moet vast ter gelijker tijd kunnen
Gehehe ja hoor
Linnie1985- Kletskop
JaneDoe schreef:Parel schreef:Even een tipje mijnerzijds, voor de papa's die niet zoveel lezen .. ik heb het boekje op de wc gelegd
sssssssssssssssssssst!
ik moest eigenlijk de 6de week, maar heb nog tot de 27ste.
en dan ga ik 20 uur werken!
heb er op zich wel zin in hoor, vind het alleen niks om haar weg te brengen, zeker niet met de reflux, maar goed, de 1ste week is ze nog lekker bij papa.
Gast- Gast
Vlinderjoy schreef:Flower_L schreef:haha, wat ik mij daarstraks afvroeg he, in hoeverre begrijpen jullie mannen iets van het hele gebeuren omtrent 'zwanger worden'.
.....ik zei vanavond dat ik deze week mijn vruchtbare dagen heb, en hij "hoelang duurt dat dan, en hoe weet je dat".
haha je zult ons dus weinig zien deze week op het forum
Ik hoop het!!!!
Hij vindt het eng worden, vooral nu mijn baan onzeker is. Ik denk dat het nu juist verstandig is. Gaan er zo nog even over praten...hij zit nog te werken naast mij. Zou zo zonde vinden, net met de vruchtbare dagen in vooruitzicht.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Voor de meiden die negatief getest hebben of ongesteld zijn geworden een
Tweeling nogmaals gefeliciteerd!
Mijn man weet na 11 maanden aardig hoe het zit met mn cyclus en de vruchtbare dagen, houdt ook trouw de app op zijn telefoon bij (heb zelf niet zo'n mooie smartphone).
Tweeling nogmaals gefeliciteerd!
Mijn man weet na 11 maanden aardig hoe het zit met mn cyclus en de vruchtbare dagen, houdt ook trouw de app op zijn telefoon bij (heb zelf niet zo'n mooie smartphone).
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Parel schreef:JaneDoe schreef:Parel schreef:Even een tipje mijnerzijds, voor de papa's die niet zoveel lezen .. ik heb het boekje op de wc gelegd
sssssssssssssssssssst!
ik moest eigenlijk de 6de week, maar heb nog tot de 27ste.
en dan ga ik 20 uur werken!
heb er op zich wel zin in hoor, vind het alleen niks om haar weg te brengen, zeker niet met de reflux, maar goed, de 1ste week is ze nog lekker bij papa.
poeh dat kan ik me voorstellen hoor!! Gaat ze 2 dagen naar t kdv? en neem je dr mee naar t kdv waar jij werkt, of naar een andere? Spannend.... geniet van je laatste weekjes, wat is dat omgevlogen he?!
JD- Ratel
Dat is zeker omgevlogen, maar ik heb wel gruwelijk veel zorgen gehad om dr/met dr, dus ik ben wel aan wat 'ontspanning/werk' toe.
Ze gaat mamidd, di hdd en wo ocht naar het kdv.
Van 1 mrt tot 1 mei naar een hier in de buurt, maar dat komt achteraf toch totaal niet overeen met mijn werktijden waardoor we min. 1 dagdeel extra/teveel moeten betalen, dus va 1 mei neem ik haar mee naar mijn werk, dat komt precies overeen en als ik over moet werken hoef ik die uren niet te betalen.
Ze gaat mamidd, di hdd en wo ocht naar het kdv.
Van 1 mrt tot 1 mei naar een hier in de buurt, maar dat komt achteraf toch totaal niet overeen met mijn werktijden waardoor we min. 1 dagdeel extra/teveel moeten betalen, dus va 1 mei neem ik haar mee naar mijn werk, dat komt precies overeen en als ik over moet werken hoef ik die uren niet te betalen.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012