voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Jeetje weer veel geklets.
Ik doe even een snelle reactie, watn ga zo met mijn schoonmoeder en T.ess naar de stad om schoenen te kopen voor T. Ze loopt de hele tijd op haar tenen en dat kan komen omdat schoenen te klein zijn. We zullen zien.
@ Tweeling, gefeliciteerd
@ Linnie, ik wacht nog steeds in spanning. Een paar puntjes om aan te werken is nooit erg.
@ AnnieJ, die kerels he. mijn kerel snapt er ook niet veel van, maar benoem altijd wel alles.
@ alyssa, hoegaat het vandaag?
@ all, hier weinig nieuws. de ongi stelt niet veel voor. Normaal zeg maar de eerste dag om het uur een tampon verwisselen en wordt het al een stuk rustiger. Nu heb ik eigenlijk vanaf zondag maar heel weinig. Wel rood, maar ook veel slijm Ook verder geen klachten. Heb nu het idee dat er iets meer komt, maar even afwachten. Is op zich niet erg dat er niet veel komt, maar je gaat nog zo twijfelen. Van stel dat het een innestelingsbleoding is? verlies je dan veel bloed of weinig?
Fijne dag. ik ga heel snel de kleren aantrekken. anders staat schoonmoeder er zo al.
Ik doe even een snelle reactie, watn ga zo met mijn schoonmoeder en T.ess naar de stad om schoenen te kopen voor T. Ze loopt de hele tijd op haar tenen en dat kan komen omdat schoenen te klein zijn. We zullen zien.
@ Tweeling, gefeliciteerd
@ Linnie, ik wacht nog steeds in spanning. Een paar puntjes om aan te werken is nooit erg.
@ AnnieJ, die kerels he. mijn kerel snapt er ook niet veel van, maar benoem altijd wel alles.
@ alyssa, hoegaat het vandaag?
@ all, hier weinig nieuws. de ongi stelt niet veel voor. Normaal zeg maar de eerste dag om het uur een tampon verwisselen en wordt het al een stuk rustiger. Nu heb ik eigenlijk vanaf zondag maar heel weinig. Wel rood, maar ook veel slijm Ook verder geen klachten. Heb nu het idee dat er iets meer komt, maar even afwachten. Is op zich niet erg dat er niet veel komt, maar je gaat nog zo twijfelen. Van stel dat het een innestelingsbleoding is? verlies je dan veel bloed of weinig?
Fijne dag. ik ga heel snel de kleren aantrekken. anders staat schoonmoeder er zo al.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@ Parel, mag zij dan mee naar jou werk? Dan moet ze zeker wel op een andere groep?
@ Nillis, is even afwachten hoe je ongesteldheid dan gaat zijn. Vorige keer was het bij mij na ongeveer 3 dagen ook al over, terwijl het niet veel geweest was. Als jij toch denkt aan een innestelingsbloeding, dan kun je altijd nog een testje er tegen aan gooien.
@ Nillis, is even afwachten hoe je ongesteldheid dan gaat zijn. Vorige keer was het bij mij na ongeveer 3 dagen ook al over, terwijl het niet veel geweest was. Als jij toch denkt aan een innestelingsbloeding, dan kun je altijd nog een testje er tegen aan gooien.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Hey meiden,
alweer paar dagen geleden dat ik gereageerd heb. Voelde me niet zo lekker. En dan met name gisteren. Ik heb vooral op het toilet gezeten en gisteravond galaanvallen gehad. Ik kon wel door de bank heen van de pijn en maar puffen... Als je niet beter wist, zou je denken dat ik aan 't bevallen was hihihi. Maar ik moet zeggen... mijn bevalling deed minder pijn!
Nu voel ik me gelukkig weer veel beter en heb ik ook geen aanvallen meer. Niet meer aan de race én geen buikpijn meer... Heerlijk!
@ Nillis: ja blijft spannend hier en ik snap er gewoon niks meer van... Maargoed, 't is niet anders... Morgen naar de huisarts, voor een lijst met waarop ik geprikt moet worden, dit moet hij dan even allemaal op zo'n formulier aankruisen hahaha.
Misschien dat ik dan wel meteen Provera weer ga vragen (als ik er dan toch ben). Misschien dat ik dan alsnog ongi ga worden en ik weer verder kan). Ik kan dan uitleggen dat ik hartkloppingen krijg van de Microginon 50 en dat ik sowieso dat spul niet meer in mijn lichaam wil.
Aaaah, arme T. Hoe is 't nu met haar?
Hier dus nog steeds hetzelfde... Afgezien dat ik gisteren zo beroerd was...
ow meid, balen zeg, dat je ongi bent geworden...
Veel plezier in de stad. Ben benieuwd naar haar nieuwe schoenen . Je maakt het nog spannend meid met je menstruatie hihihi.
@ Pussycat: hahahaha hoef je toch geen sorry voor te zeggen? ;-) Ik dacht, geef 'm je nog ffies apart LOL. Het is ook wel spannend, maar ik snap er in iedergeval even helemaal niks meer van hahaha. Ik begrijp mijn lichaam ffies niet...
Ow meid, wat vervelend die klachten zeg... Ik hoop dat je je nu beter voelt.
Lieverd, het is ook nog vroeg he? Misschien word hij straks wel positief! *knuffel geeft*
Whahahaha dat zou nog eens makkelijk zijn als we elkaar konden helpen met zwanger worden...
@ Linnie: al een test gedaan? ;-) Hahahaha, fijn die stemmingswisselingen door hormonen...Hahahaha, die van mij leest wel op de wc, als hij grote boodschap moet doen hahaha.
@ parel: hahaha hier net zo een hoor... ik zou dan ook niet meer kunnen wachten LOL. Hahahah weer een overeenkomst... Ik laat mij niet vertellen of ik mag testen of niet hahaha. Ik doe 't gewoon en als het positief is, dan verras ik hem .
Kan me voorstellen dat je 't moeilijk gaat vinden straks, maar houd maar in je achterhoofd dat ze het hardstikke leuk gaat vinden Dat is wel lekker geregeld meid, dat je dan die overuren niet hoeft te betalen .
@ Anniej: hahaha, ja idd, maar denk 't niet hoor. LOL... En gisteren niet kunnen klussen, omdat ik last had van galaanvallen, die echt vreselijk pijn deden...Wij hebben 'm idd op zolder. Dit omdat 't voor mij beter is. Dat ik langer op 1 verdieping blijf. Dus wasje ophangen en weer nieuwe aanzetten en daarna pas naar beneden...Ik heb Home is where the hart is gekeken .
Ja die bestaan ook voor Blackberry...
Word dus even spannend met je man... Ik hoop dat hij geen suikerziekte heeft meid!
J.oshua slaapt ook nog steeds 's middags hoor... Ene keer maar een uurtje, andere keer kan 't zo zijn dat hij ook 3 uur slaapt... Hij heeft 't echt nog nodig...
Fijn zulke wisselende mannen... Kan me voorstellen dat dat enorm irritant kan zijn...
@ Limburg: hopelijk test jij ook snel positief hoor!
@ Bolus: ow ja die ken ik niet... Ik heb een BB en daar heb je er wel 1 waar je je temp in kan vullen, maar hij laat geen grafiek zien ofzo...Die ik heb geeft een kalender weer, dus geen zwangere vrouw .
@ Roos: ik denk dat je je gevoel moet volgen. Maar het zou idd ook kunnen zijn dat je zo enorm misselijk bent, dat het je trouwdag verpest, dat kan ook niet de bedoeling zijn toch?
@ Muis: enige wat ik had was dat ik heel erg moe was en dat m'n borsten en tepelhoven groter waren. Nog steeds niet best. Ene keer heb ik dikke streep, wat daarvoor al een dunne lichte streep was, en daarna weer dunne lichte streep en dan opeens is 't weer weg...
@ Alyssa: ja he? Vond ik ook . En 't leuke was dat hij natuurlijk een van de nieuwe truien meteen al aan wilde hihihihi. Nee, wel weer een dik streepje gehad, maar nog steeds niet positief... :s. Word er een beetje moedeloos van. Vandaag word ik gebeld door mijn verzekering, dus ik ben benieuwd hoelaat.
Fijn om te lezen dat het stukje bij beetje weer een beetje beter gaat meid!
@ Smaragdje: meid wat balen zeg van je negatieve test!
@ Spetterdespat: nou spannend hoor. . Ach ik slik wel meer hihihi. Ik heb de pilletjes van de kruidvat (voor zwangere vrouwen en vrouwen die zwanger willen worden) en daarnaast nog teunisbloemolie en tarwekiemolie.
@ Tweeling: ik weet niet of ik je al had gefeliciteerd, maar bij deze: GEFELICITEERD MEID!!!
@ Flower_L: mijn man weet genoeg als ik zeg: 't is knutseltijd hahahaha.
Zo! Ik ben weer bij .
alweer paar dagen geleden dat ik gereageerd heb. Voelde me niet zo lekker. En dan met name gisteren. Ik heb vooral op het toilet gezeten en gisteravond galaanvallen gehad. Ik kon wel door de bank heen van de pijn en maar puffen... Als je niet beter wist, zou je denken dat ik aan 't bevallen was hihihi. Maar ik moet zeggen... mijn bevalling deed minder pijn!
Nu voel ik me gelukkig weer veel beter en heb ik ook geen aanvallen meer. Niet meer aan de race én geen buikpijn meer... Heerlijk!
@ Nillis: ja blijft spannend hier en ik snap er gewoon niks meer van... Maargoed, 't is niet anders... Morgen naar de huisarts, voor een lijst met waarop ik geprikt moet worden, dit moet hij dan even allemaal op zo'n formulier aankruisen hahaha.
Misschien dat ik dan wel meteen Provera weer ga vragen (als ik er dan toch ben). Misschien dat ik dan alsnog ongi ga worden en ik weer verder kan). Ik kan dan uitleggen dat ik hartkloppingen krijg van de Microginon 50 en dat ik sowieso dat spul niet meer in mijn lichaam wil.
Aaaah, arme T. Hoe is 't nu met haar?
Hier dus nog steeds hetzelfde... Afgezien dat ik gisteren zo beroerd was...
ow meid, balen zeg, dat je ongi bent geworden...
Veel plezier in de stad. Ben benieuwd naar haar nieuwe schoenen . Je maakt het nog spannend meid met je menstruatie hihihi.
@ Pussycat: hahahaha hoef je toch geen sorry voor te zeggen? ;-) Ik dacht, geef 'm je nog ffies apart LOL. Het is ook wel spannend, maar ik snap er in iedergeval even helemaal niks meer van hahaha. Ik begrijp mijn lichaam ffies niet...
Ow meid, wat vervelend die klachten zeg... Ik hoop dat je je nu beter voelt.
Lieverd, het is ook nog vroeg he? Misschien word hij straks wel positief! *knuffel geeft*
Whahahaha dat zou nog eens makkelijk zijn als we elkaar konden helpen met zwanger worden...
@ Linnie: al een test gedaan? ;-) Hahahaha, fijn die stemmingswisselingen door hormonen...Hahahaha, die van mij leest wel op de wc, als hij grote boodschap moet doen hahaha.
@ parel: hahaha hier net zo een hoor... ik zou dan ook niet meer kunnen wachten LOL. Hahahah weer een overeenkomst... Ik laat mij niet vertellen of ik mag testen of niet hahaha. Ik doe 't gewoon en als het positief is, dan verras ik hem .
Kan me voorstellen dat je 't moeilijk gaat vinden straks, maar houd maar in je achterhoofd dat ze het hardstikke leuk gaat vinden Dat is wel lekker geregeld meid, dat je dan die overuren niet hoeft te betalen .
@ Anniej: hahaha, ja idd, maar denk 't niet hoor. LOL... En gisteren niet kunnen klussen, omdat ik last had van galaanvallen, die echt vreselijk pijn deden...Wij hebben 'm idd op zolder. Dit omdat 't voor mij beter is. Dat ik langer op 1 verdieping blijf. Dus wasje ophangen en weer nieuwe aanzetten en daarna pas naar beneden...Ik heb Home is where the hart is gekeken .
Ja die bestaan ook voor Blackberry...
Word dus even spannend met je man... Ik hoop dat hij geen suikerziekte heeft meid!
J.oshua slaapt ook nog steeds 's middags hoor... Ene keer maar een uurtje, andere keer kan 't zo zijn dat hij ook 3 uur slaapt... Hij heeft 't echt nog nodig...
Fijn zulke wisselende mannen... Kan me voorstellen dat dat enorm irritant kan zijn...
@ Limburg: hopelijk test jij ook snel positief hoor!
@ Bolus: ow ja die ken ik niet... Ik heb een BB en daar heb je er wel 1 waar je je temp in kan vullen, maar hij laat geen grafiek zien ofzo...Die ik heb geeft een kalender weer, dus geen zwangere vrouw .
@ Roos: ik denk dat je je gevoel moet volgen. Maar het zou idd ook kunnen zijn dat je zo enorm misselijk bent, dat het je trouwdag verpest, dat kan ook niet de bedoeling zijn toch?
@ Muis: enige wat ik had was dat ik heel erg moe was en dat m'n borsten en tepelhoven groter waren. Nog steeds niet best. Ene keer heb ik dikke streep, wat daarvoor al een dunne lichte streep was, en daarna weer dunne lichte streep en dan opeens is 't weer weg...
@ Alyssa: ja he? Vond ik ook . En 't leuke was dat hij natuurlijk een van de nieuwe truien meteen al aan wilde hihihihi. Nee, wel weer een dik streepje gehad, maar nog steeds niet positief... :s. Word er een beetje moedeloos van. Vandaag word ik gebeld door mijn verzekering, dus ik ben benieuwd hoelaat.
Fijn om te lezen dat het stukje bij beetje weer een beetje beter gaat meid!
@ Smaragdje: meid wat balen zeg van je negatieve test!
@ Spetterdespat: nou spannend hoor. . Ach ik slik wel meer hihihi. Ik heb de pilletjes van de kruidvat (voor zwangere vrouwen en vrouwen die zwanger willen worden) en daarnaast nog teunisbloemolie en tarwekiemolie.
@ Tweeling: ik weet niet of ik je al had gefeliciteerd, maar bij deze: GEFELICITEERD MEID!!!
@ Flower_L: mijn man weet genoeg als ik zeg: 't is knutseltijd hahahaha.
Zo! Ik ben weer bij .
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Parel, nog even genieten van de laatste weken met je meisje thuis
Triesje, fijn dat je je weer beter voelt!
Nillis, even afwachten dus wat je ongesteldheid doet. Heb je geen helderrood bloedverlies gehad?
Mijn vriend weet inmiddels ook behoorlijk goed hoe een cyclus in elkaar zit, maar dat komt eigenlijk meer door alle ziekenhuisbezoeken. Daarvoor wist hij het ook helemaal niet en zei hij ook een keer toen we de dag ervoor seks hadden gehad: "Kan je niet testen om te kijken of je zwanger bent?"
Met mij gaat het vandaag weer iets beter dan gisteren, dus ik heb goede hoop dat ik maandag weer gewoon aan de slag kan! Zij het wel dat ik het rustig aan zal moeten doen in het begin. Merk nu al dat ik bij de minste inspanning moe ben en dat ik toch ook nog geen (te) zware dingen moet tillen.
Triesje, fijn dat je je weer beter voelt!
Nillis, even afwachten dus wat je ongesteldheid doet. Heb je geen helderrood bloedverlies gehad?
Mijn vriend weet inmiddels ook behoorlijk goed hoe een cyclus in elkaar zit, maar dat komt eigenlijk meer door alle ziekenhuisbezoeken. Daarvoor wist hij het ook helemaal niet en zei hij ook een keer toen we de dag ervoor seks hadden gehad: "Kan je niet testen om te kijken of je zwanger bent?"
Met mij gaat het vandaag weer iets beter dan gisteren, dus ik heb goede hoop dat ik maandag weer gewoon aan de slag kan! Zij het wel dat ik het rustig aan zal moeten doen in het begin. Merk nu al dat ik bij de minste inspanning moe ben en dat ik toch ook nog geen (te) zware dingen moet tillen.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ Alyssa: ja ben er ook blij mee . Heb zelfs gewoon weer normale trek ...
Hahaha, meteen na de daad? LOL.
Meid niet overhaasten he? 't Komt vanzelf wel weer dat werk. Goed aan jezelf denken...
Hahaha, meteen na de daad? LOL.
Meid niet overhaasten he? 't Komt vanzelf wel weer dat werk. Goed aan jezelf denken...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Smaragdje schreef:@ Parel, mag zij dan mee naar jou werk? Dan moet ze zeker wel op een andere groep?
Wij hebben 2 vestigingen naast elkaar, zij zit op de ene en ik werk op de andere.
Mogen ze idd niet op onze groep (wil ik ook niet), en als we in moeten vallen en ze moeten dus ook naar de andere groep kan ik alleen oppassen als zij opvang heeft daar.
Gast- Gast
@ all, nou het schoenen kopen met T was een drama. Ze moet in ieder geval nieuwe schoenen, want ze heeft nu maat 20 en met meten kwam ze al op 21 a 22 qua schoenmaat. Alleen hadden ze daar nog hele leuke laarsjes, maar daar liep T echt waardeloos op. Dus morgen maar even naar een andere schoenenzaak. T was constant aan het gillen en wilde echt geen schoenen passen. heb van de HM nog een leuk tuinbroekje voor de zomer gekocht, maar die pas ik ook nu net en die past ze nu al, dus ben bang dat ik daar toch een 92 voor moet kopen. ga straks de buurvrouw nog even vragen wat die ervan zegt. Ze heeft van gewone broekjes nog maar 80 maar van boven kleding 86 en ik verwaxht dat ze daar nog wel even in zit, maar ja ik koop liever iets te ruim dan dat het nu al goed past.
Verder qua ongi is het gewoon heel weinig en voel me ook echt niet zwanger. Het bloed is wel helderrood geweest, maar gewoon zo ontzettend weinig. Ik wacht gewoon nu weer een maand af. Wel lastig hoor bij T heb ik 6 weken lang bloedverlies gehad, maar dat begon wel pas bij week 6 dus toen wist ik wel dat ik zwanger was.
Verder qua ongi is het gewoon heel weinig en voel me ook echt niet zwanger. Het bloed is wel helderrood geweest, maar gewoon zo ontzettend weinig. Ik wacht gewoon nu weer een maand af. Wel lastig hoor bij T heb ik 6 weken lang bloedverlies gehad, maar dat begon wel pas bij week 6 dus toen wist ik wel dat ik zwanger was.
nillis- Kletskop
Nilis, heb je al wel getest tussendoor?
Waarom doe je anders niet even een test, dan weet je zeker of het een menstruatie was of niet.
Ik heb ook bloedverlies gehad, helderrood met stolsels en ik was toch ook echt zwanger.
Waarom doe je anders niet even een test, dan weet je zeker of het een menstruatie was of niet.
Ik heb ook bloedverlies gehad, helderrood met stolsels en ik was toch ook echt zwanger.
Gast- Gast
parel, ik test denk ik niet omdat ik ook gewoon niet voel dat ik zwanger ben. Bij T waren gelijk mijn borsten al een cup groter en had ik heel veel honger. Nu voel ik niets qua zwangerschap, maar ook niet qua menstruatie. Ik geef het maar op menstruatie en anders neem ik aan dat ik toch wel iets ga merken.
nillis- Kletskop
Pff....en we zitten op dag....90!
Al een week zwaaaaare menstruatie-achtige krampen, maar nog geen druppeltje bloed helaas...
Gister bij de HA geweest, hij wil me gewoon niks geven. Blijft volhouden dat het komt omdat k zólang aan de pil ben geweest, en het pas mijn 2e cyclus is. Enige wat ie me meegaf is: Afwachten.
Ik heb heel veel gemist hier en niet echt zin om alle 20 pagina's terug te lezen.... maar hoe is t hier?
Nog meiden die binnenkort gaan testen of niet??
Al een week zwaaaaare menstruatie-achtige krampen, maar nog geen druppeltje bloed helaas...
Gister bij de HA geweest, hij wil me gewoon niks geven. Blijft volhouden dat het komt omdat k zólang aan de pil ben geweest, en het pas mijn 2e cyclus is. Enige wat ie me meegaf is: Afwachten.
Ik heb heel veel gemist hier en niet echt zin om alle 20 pagina's terug te lezen.... maar hoe is t hier?
Nog meiden die binnenkort gaan testen of niet??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik vind het best heel raar Jane, stomme ha heb jij...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
JaneDoe, ik zou de stoute schoenen aantrekken en de gynaecologie zelf bellen.
Of overstappen qua huisarts, wat je al wilde, toch?
Gast- Gast
Parel schreef:JaneDoe, ik zou de stoute schoenen aantrekken en de gynaecologie zelf bellen.
zonder verwijsbrief begin je weinig, want dan krijg je geen vergoeding van je verzekering
Een afspraak is stervensduur, zelfs als ze niets doen....
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ja twijfel nog steeds een beetje over overstappen. Behalve dit ben ik super tevreden over hem, en hij is al mijn huisarts sinds ik baby ben..... dus als t even kan wil ik toch wel blijven denk ik.
maar heeft het zin om zelf de gyn te bellen? staan ze je te woord zonder doorverwijzing van de HA?
En dan nog....mogen zij mij medicijnen voorschrijven? Want ik verwacht nou ook weer niet dat ik meteen bij de gyn langsmoet voor onderzoek ofzo....dat is pas als ik een paar keer achter elkaar zulke lange cyclussen heb....toch? Of moet ik me meer zorgen maken dan dat ik doe??
maar heeft het zin om zelf de gyn te bellen? staan ze je te woord zonder doorverwijzing van de HA?
En dan nog....mogen zij mij medicijnen voorschrijven? Want ik verwacht nou ook weer niet dat ik meteen bij de gyn langsmoet voor onderzoek ofzo....dat is pas als ik een paar keer achter elkaar zulke lange cyclussen heb....toch? Of moet ik me meer zorgen maken dan dat ik doe??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Sorry ik ga jullie nog langer laten wachten. We kwamen er beide niet uit, hij wilde dat ik helemaal niet ging testen (hij vind het kut steeds als het negatief is/was).
Hij zei ja vroeger konden ze ook nooit testen. Dusss... ga ik pas met mijn verjaardag testen. Ben de 12e jarig, maar omdat ik het de 11e vier ga ik ervanuit dat we dan gaan testen.
Sorry meiden
Hij zei ja vroeger konden ze ook nooit testen. Dusss... ga ik pas met mijn verjaardag testen. Ben de 12e jarig, maar omdat ik het de 11e vier ga ik ervanuit dat we dan gaan testen.
Sorry meiden
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Jeetje Linnie, respect dat je dat volhoudt...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@ janedoe, krampen zijn goed!! Hahaha.. Wie weet! Probeer het een beetje van je af te zetten. Al is dat heel moeilijk, i know!
@ nillis, dit was jullie eerste ronde toch? Ik had bij l. ook meteen klachtjes. Ik denk dat je het ergens ook wel weet of je zwanger bent of niet. Wij moeten voor l. ook op pad voor nieuwe schoenen. Drama, ik vind de meeste schoenen zo lelijk... En ook hier van 20 naar 22. Arm kind haha..
We gaan toch maar braaf een maandje wachten. Toch maar kiezen voor verstand!
Hier is de rode vlag weer voorbij, half maart als het goed is weer...
Ik ga zo nog even verder terug lezen, maar eerst even de was ophangen en gtst kijken.
@ nillis, dit was jullie eerste ronde toch? Ik had bij l. ook meteen klachtjes. Ik denk dat je het ergens ook wel weet of je zwanger bent of niet. Wij moeten voor l. ook op pad voor nieuwe schoenen. Drama, ik vind de meeste schoenen zo lelijk... En ook hier van 20 naar 22. Arm kind haha..
We gaan toch maar braaf een maandje wachten. Toch maar kiezen voor verstand!
Hier is de rode vlag weer voorbij, half maart als het goed is weer...
Ik ga zo nog even verder terug lezen, maar eerst even de was ophangen en gtst kijken.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Muppetje schreef:Jeetje Linnie, respect dat je dat volhoudt...
Pfffff idd. Dat zou ik ook niet kunnen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Muppetje schreef:Jeetje Linnie, respect dat je dat volhoudt...
Tja ben erachter gekomen dat meneertje er ook mee zit als het negatief was/is. Dus wiltie liever even wachten.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
JaneDoe schreef:Ja twijfel nog steeds een beetje over overstappen. Behalve dit ben ik super tevreden over hem, en hij is al mijn huisarts sinds ik baby ben..... dus als t even kan wil ik toch wel blijven denk ik.
Als je geluk hebt staan ze je te woord, althans de assitentes dan. Die kunnen/gaan je waarschijnlijk alleen vertellen dat je een verwijsbrief moet hebben. Zij weten verder weinig van gynaecologie zelf af. Als je pech hebt en je ziekenhuis werkt met een afsprakenbureau wordt je niet eens doorverbonden met de assitente van de afdeling gynaecologie en vertelt zo'n afsprakenbureaumiep je dat je een verwijzing moet hebben.
De assistente kan/mag dus zelf geen medicijnen voorschrijven, dat moet de gynaecoloog doen, maar dat mag alleen als je onder behandeling bent en dan nog zal er (meestal) eerst een (inwendig) onderzoek plaatsvinden voordat er stappen worden ondernomen. In ieder geval zal je eerst op gesprek moeten komen.
Maar meis, zonder verwijsbrief begin je écht weinig. Het klinkt hard en dat is het ook, sorry
Ik heb trouwens net zo'n huisarts als jij. Ik kreeg ook geen verwijsbrief. Ik moest eerst ondragelijke pijn krijgen voordat hij me door wilde sturen: op een gegeven moment kon ik namelijk niet eens meer rechtop lopen door de pijn. Toen had ik eindelijk die verwijsbrief en toen was er een wachttermijn van 12 weken voor de afdeling gynaecologie hier. En nee, ondanks dat ik niet rechtop kon lopen, mocht ik écht niet eerder komen. Heb nog diverse andere ziekenhuizen in de omgeving gebeld en daar hetzelfde (woon in de omgeving van R.otterdam) Ik heb zelfs mijn verzekering nog gebeld voor zorgbemiddeling, maar ook die kregen nee te horen bij de ziekenhuizen. Volgens mij had ik bijna dood moeten gaan en 112 moeten bellen ofzo De pijn was achteraf verklaarbaar: doordat bleek dat ik PCO heb had ik héél veel eitjes zitten en daar kwam die pijn dus vandaan.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Flower_L schreef:Muppetje schreef:Jeetje Linnie, respect dat je dat volhoudt...
Ik had allaannngg getest...
Roos- Prater
hier liggen de testen al weken klaar
kregen net een sms dat er weer een kindje in de vriendengroep is geboren. 3de kindje in de groep (L was de eerste) en ook 3de jongentje. Leuk!
Nu gaat het wel extra kriebelen.
Baal er wel van dat het nog onzeker is of we er deze ronde, of de ronde erop voor gaan. Ik zie geen beren op de weg, maar mijn vriend wel...
kregen net een sms dat er weer een kindje in de vriendengroep is geboren. 3de kindje in de groep (L was de eerste) en ook 3de jongentje. Leuk!
Baal er wel van dat het nog onzeker is of we er deze ronde, of de ronde erop voor gaan. Ik zie geen beren op de weg, maar mijn vriend wel...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Maar als je zwanger bent, zal je nu echt wel positief testen hoor. Je bent al 9 dagen ofzo overtijd?Linnie1985 schreef:Flower_L schreef:Muppetje schreef:Jeetje Linnie, respect dat je dat volhoudt...
Tja ben erachter gekomen dat meneertje er ook mee zit als het negatief was/is. Dus wiltie liever even wachten.
Ik zou zelf liever dit weekend een negatieve test hebben dan op mijn verjaardag..
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Owww Linnie, laat ons niet langer in spanning en doe een TEST
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Flower_L schreef:hier liggen de testen al weken klaar
Zaterdag gaan we op kraambezoek, niet goed voor mijn kriebels hahaha.
Doe maar volgende ronde, dat doe ik tenslotte ook hahaha
Roos- Prater
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012