voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Gefeliciteerd UB Waren jullie pas in ronde 4? Als je onderschrift zo klopt? Lekker hoor zo vlot.
Heb ik verder nog iets gemist? Er is alweer zoooooveel geplaatst haha.
Ik ben wel benieuwd hoe het met blue flower is? Maar zij heeft hier ook al een poosje niet meer gepost of wel?
En met fryskeflinter? Heb je de uitslag al?
Hier niks bijzonders wachten....wachten....wachten meer kan ik niet meer doen
Heb ik verder nog iets gemist? Er is alweer zoooooveel geplaatst haha.
Ik ben wel benieuwd hoe het met blue flower is? Maar zij heeft hier ook al een poosje niet meer gepost of wel?
En met fryskeflinter? Heb je de uitslag al?
Hier niks bijzonders wachten....wachten....wachten meer kan ik niet meer doen
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Weegschaal schreef:Flower_L schreef:Weegschaal schreef:
En Flower en Vlinderjoy; Kunnen jullie elkaar helpen herinneren
Het is maar goed dat we niet dezelfde vriend hebben, dan had ie het nog druk gehad
Haha, en jullie ook; met uitvechten wie als eerst mag voor de snelste visjes
haha
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
gefeliciteerd ub!!
bolus26- Ratel
Gefeliciteerd Ugly Betty!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ Sleepingbeauty; Ik weet natuurlijk niet precies wat er speelt, maar je klinkt verdrietig genoeg om te weten dat het echt geen leuk nieuws is.
@ Ugly Betty; Nogmaals gefeliciteerd!
@ All; Ik baal zo! Is mijn man na 10 dgn weer terug van vakantie, 10 dagen zonder enig bloedverlies... Begin ik uitgerekend weer te vloeien als hij thuis is. Het leek gisterenavond al flink te minderen, maar is nu toch weer aanwezig. En vandaag weer een zwangerschapstest gedaan, er lijkt heel vaag een streepje te zien te zijn. Moet hem wel goed in het licht houden, dus weet het niet zeker. Maar als dit zo is moet mijn eisprong dus nog komen en kunnen we niks
Sorry, moest het even van me afschrijven
@ Ugly Betty; Nogmaals gefeliciteerd!
@ All; Ik baal zo! Is mijn man na 10 dgn weer terug van vakantie, 10 dagen zonder enig bloedverlies... Begin ik uitgerekend weer te vloeien als hij thuis is. Het leek gisterenavond al flink te minderen, maar is nu toch weer aanwezig. En vandaag weer een zwangerschapstest gedaan, er lijkt heel vaag een streepje te zien te zijn. Moet hem wel goed in het licht houden, dus weet het niet zeker. Maar als dit zo is moet mijn eisprong dus nog komen en kunnen we niks
Sorry, moest het even van me afschrijven
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zocht de tabel, maar deze staat niet meer in het topic. We zijn natuurlijk flink wat pagina's kwijt. Zit er dan niks anders in dan het weer opnieuw te maken?? Zou wel een beetje jammer zijn.
Weegschaal- Kletskop
oow das frustrerend weegschaal!! echt een hele slechte timing!
ik had de tabel nog niet gemist maar UB haar zwangerschap moet er natuurlijk in!
ik had de tabel nog niet gemist maar UB haar zwangerschap moet er natuurlijk in!
bolus26- Ratel
bolus26 schreef:
Juist! Ik wilde de eerste officiele zwangere van 2012 die hier meeschrijft in de tabel aanpassen, is de tabel weg.....
Weegschaal- Kletskop
UB Gefeliciteerd!
Over de tabel, ik heb hem het laatst bijgewerkt toen muis en tweeling er volgens mij bij kwamen. En die staat in word, dus een nieuwe hoeft er niet te komen, ik denk eerder dat ie bijgewerkt moet worden.
All, de uitslag van mijn MRI viel reuze mee, het zijn allemaal kleine slijmbeurzen in beide schouders. Behandeling rust, rust, rust, ontstekingsremmers en paracetamol. Nu zegt alleen mijn orthopeed dat ik eerst 2 weken nog pctm moet slikken, terwijl ik dat al een halfjaar doe... zucht... sommige artsen.... :S straks maar weer even bellen.
Verder heb ik ook een gezin gevonden voor werk. In eerste instantie wou ik bij die mensen thuis oppassen maar dat wordt veel te duur voor hun. Dus vroegen ze of ik toch niet nog een keer wou overleggen met mijn vriend en de kinderen hier in huis wil nemen. En hij stemt ook in. Dat betekent dat er straks 4 kinderen hier in huis komen. Van 2 gezinnen, ik heb werk, kan mijn dingen een beetje doen, en ons groene licht is aangegaan, dus we kunnen nu ook zeggen wanneer we zelf van 'start' gaan.
Over de tabel, ik heb hem het laatst bijgewerkt toen muis en tweeling er volgens mij bij kwamen. En die staat in word, dus een nieuwe hoeft er niet te komen, ik denk eerder dat ie bijgewerkt moet worden.
All, de uitslag van mijn MRI viel reuze mee, het zijn allemaal kleine slijmbeurzen in beide schouders. Behandeling rust, rust, rust, ontstekingsremmers en paracetamol. Nu zegt alleen mijn orthopeed dat ik eerst 2 weken nog pctm moet slikken, terwijl ik dat al een halfjaar doe... zucht... sommige artsen.... :S straks maar weer even bellen.
Verder heb ik ook een gezin gevonden voor werk. In eerste instantie wou ik bij die mensen thuis oppassen maar dat wordt veel te duur voor hun. Dus vroegen ze of ik toch niet nog een keer wou overleggen met mijn vriend en de kinderen hier in huis wil nemen. En hij stemt ook in. Dat betekent dat er straks 4 kinderen hier in huis komen. Van 2 gezinnen, ik heb werk, kan mijn dingen een beetje doen, en ons groene licht is aangegaan, dus we kunnen nu ook zeggen wanneer we zelf van 'start' gaan.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ugly betty, gefeliciteerd meid!
FF, fijn dat het meevalt, minder dat de arts je iets voor 2 weken wil laten slikken wat je al een half jaar slikt :p
Super dat je gastouder gaat worden! Voor mij is het weer even uitgesteld.
Is het bij jou dan ook dat je, omdat je boven de 3 kindjes zit, je iemand achter moet houden voor als je ziek bent?
FF, fijn dat het meevalt, minder dat de arts je iets voor 2 weken wil laten slikken wat je al een half jaar slikt :p
Super dat je gastouder gaat worden! Voor mij is het weer even uitgesteld.
Is het bij jou dan ook dat je, omdat je boven de 3 kindjes zit, je iemand achter moet houden voor als je ziek bent?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik weet wel dat ik voor een achterwacht moet zorgen, voor het geval er iets gebeurd, ik de kinderen even ergens onder kan brengen, gister heel toevallig met buurvrouw (2 huizen verderop) gesproken, ik kwam daar omdat ik een startkabel nodig had. En bij het terug brengen, vroeg ik of ik haar als achterwacht mocht doorgeven. Zij heeft ook zelf 3 kinderen, en 2 kinderen extra als oppas in huis. Dus gelijk even contact gemaakt enzo.
Maar of ik moet zorgen voor een extra oppas als ik ziek ben, geen idee.. Wat wel zo is, als ik in de thuisopvang zou gaan, dus bij mensen thuis, dan moeten hun mij 6 weken doorbetalen, net zoals met zwangerschap e.d.
Ik heb volgende week gesprek met gastouderbureau over de stand van zaken, daarna komen beide ouders langs met de kinderen voor de gehele kennismaking. (ik was er zaterdag al even spontaan geweest, ik kreeg telefoontje van een vriend van mij dat ze oppas zochten vandaar, dus ik was zo enthousiast ik dacht ik ga er heen, en maak gelijk kennis met iedereen. ) Hoe het verder gaat lopen geen idee.
Maar of ik moet zorgen voor een extra oppas als ik ziek ben, geen idee.. Wat wel zo is, als ik in de thuisopvang zou gaan, dus bij mensen thuis, dan moeten hun mij 6 weken doorbetalen, net zoals met zwangerschap e.d.
Ik heb volgende week gesprek met gastouderbureau over de stand van zaken, daarna komen beide ouders langs met de kinderen voor de gehele kennismaking. (ik was er zaterdag al even spontaan geweest, ik kreeg telefoontje van een vriend van mij dat ze oppas zochten vandaar, dus ik was zo enthousiast ik dacht ik ga er heen, en maak gelijk kennis met iedereen. ) Hoe het verder gaat lopen geen idee.
Silver- Ratel
Ja ik bedoelde denk ik een achterwacht, sorry!
Hopelijk zijn jullie snel gekoppeld!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ff snel...UB Gefeliciteerd!!!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
@ Weegschaal, shit nu weer bloedverlies. Hopelijk is het snel minder en fijn dat je hier je verhaal kunt doen.
@ FF, wat fijn dat de uitslag meevalt en succes met de koppelpogingen.
@ Linnie, ben je al ongi?
@ UB, gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap.
@ all, hier alles goed. vanmorgen naar het cb geweest met T en die heeft de 14 maanden prikken weer gehad. Ze vonden haar een gezond en vrolijk meisje en weegt nu 10,2 kg. Hier dus een super trotse mama. ga nu snel de post pakken (nieuwe kleertjes voor T) en dan naar het werk. Heb een slaapdienst en dan morgen lekker al weekend.
@ FF, wat fijn dat de uitslag meevalt en succes met de koppelpogingen.
@ Linnie, ben je al ongi?
@ UB, gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap.
@ all, hier alles goed. vanmorgen naar het cb geweest met T en die heeft de 14 maanden prikken weer gehad. Ze vonden haar een gezond en vrolijk meisje en weegt nu 10,2 kg. Hier dus een super trotse mama. ga nu snel de post pakken (nieuwe kleertjes voor T) en dan naar het werk. Heb een slaapdienst en dan morgen lekker al weekend.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Viva schreef:Ja ik bedoelde denk ik een achterwacht, sorry!
Maar met achterwacht, wordt bedoeld wanneer ik bijv. even snel naar de spoedarts moet met een kindje. Maar niet als ik ziek wordt. Dan hebben de ouders denk ik grof gezegd, 'pech'. En omdat het in mijn eigen huis is, kan ik bij een griepje met verkoudheid nog wel werken, maar bij echte buikgriep is het een ander verhaal.
Sowieso zal het niet veel voorkomen dat ik alle 4 tegelijk zal hebben. Want de 2 oudsten zijn 5, die zitten voornamelijk op school. Het hangt ervan af wanneer de moeders moeten werken, ene in de kraamzorg, andere in de thuiszorg, plus een studie erbij.
Ik denk dat de koppeling allemaal wel snel gaat verlopen. Nu alleen de goedkeuring van ons huis, en de goedheidsverklaring bij de gemeente nog even, van zowel mijn vriend als mij.
Silver- Ratel
@ Pandora: wij zijn nu alweer (bijna) een jaar bezig... Bij J.oshua zijn we 2,5 jaar bezig geweest...Ik zit nu vooral te wachten op m'n ei... maar ben bang dat dat nog wel even duurt... :s...
@ Ugly Betty: GEFELICITEERD MEID!!!! Geniet ervan.
@ FF: hoe is 't met jou? Ik lees 't al... bah wat balen van de slijmbeursontsteking. En wat goed dat 't allemaal beetje meeviel met de MRI... Ooow wat goed, eindelijk kinderen om op te passen .
@ Alyssa: en met jou?
@ Nillis: super dat de kleine meid weer goedgekeurd is .
Hier wéér een temp van 36,5. Maar nog geen kruis niks... Ook de test was weer negatief... Ik begin het nu een beetje somber in te zien en ik denk echt dat ik dus volgende maand weer Provera moet gaan slikken...
Vanmorgen slikfoto's gemaakt ivm maagband die neit meer goed zit, deze worden doorgestuurd naar Beverwijk. Dan zal ik binnenkort bloed moeten prikken en daarna weer een afspraak in Beverwijk met de chirurg en dan nog de goedkeuring voor de operatie van de verzekering en dan is het afwachten wanneer...
Het is hier nu echt: wat het eerst komt, wat het eerst maalt...
@ Ugly Betty: GEFELICITEERD MEID!!!! Geniet ervan.
@ FF: hoe is 't met jou? Ik lees 't al... bah wat balen van de slijmbeursontsteking. En wat goed dat 't allemaal beetje meeviel met de MRI... Ooow wat goed, eindelijk kinderen om op te passen .
@ Alyssa: en met jou?
@ Nillis: super dat de kleine meid weer goedgekeurd is .
Hier wéér een temp van 36,5. Maar nog geen kruis niks... Ook de test was weer negatief... Ik begin het nu een beetje somber in te zien en ik denk echt dat ik dus volgende maand weer Provera moet gaan slikken...
Vanmorgen slikfoto's gemaakt ivm maagband die neit meer goed zit, deze worden doorgestuurd naar Beverwijk. Dan zal ik binnenkort bloed moeten prikken en daarna weer een afspraak in Beverwijk met de chirurg en dan nog de goedkeuring voor de operatie van de verzekering en dan is het afwachten wanneer...
Het is hier nu echt: wat het eerst komt, wat het eerst maalt...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Gefeliciteerd FF met je nieuwe oppaskinderen!
en weegschaal, Ik heb uitgerekend wanneer ik mijn eisprong gehad moet hebben en kwam precies op de dag uit dat ik het meeste bloed verloor ( die 2e bloedverlies ) In totaal verloor ik toen 3 dagen helder rood. dag 1 niet heel veel, dag 2 ineens veel!! en dag 3 minder en dag 4 bruin. En ik heb altijd een hele regelmatige cycles en ik telde dus 2 weken terug en kwam dus precies op die 2e dag bloedverlies uit. Toen zou dus mijn eisprong geweest moeten zijn.
en weegschaal, Ik heb uitgerekend wanneer ik mijn eisprong gehad moet hebben en kwam precies op de dag uit dat ik het meeste bloed verloor ( die 2e bloedverlies ) In totaal verloor ik toen 3 dagen helder rood. dag 1 niet heel veel, dag 2 ineens veel!! en dag 3 minder en dag 4 bruin. En ik heb altijd een hele regelmatige cycles en ik telde dus 2 weken terug en kwam dus precies op die 2e dag bloedverlies uit. Toen zou dus mijn eisprong geweest moeten zijn.
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Gefeliciteerd Ugly Betty!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Naam | Leeftijd | Gaan er voor vanaf | wel/niet zwanger | hoeveelste kindje |
Puzzle | … | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | 26/26 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Triesje1983 | 28/36 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Viva | 20/21 | Juli 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Ugly Betty | … | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Nillis | 29/30 | November 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | … | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | 29/30 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | … | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Muis | 24/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Tweeling | 25/32 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Flower_L | 26/29 | Februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Fryskeflinter | 25/29 | feb/maart 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pearl | 24/24 | April 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Anniej_S | 24/28 | April/mei 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Spetterdespat | 28/26 | April/Mei 2012? | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
L!ND@ | … | ergens in 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Emma_ | … | 29 juni 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Birgit | … | Juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
... | … | ... | ... | ... |
Silver- Ratel
Daar is de tabel die ik het laatst aangepast heb.
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:
Naam Leeftijd Gaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje Puzzle … Januari 2011 nog niet zwanger 1e kindje Alyssa 24/26 Februari 2011 nog niet zwanger 1e kindje Weegschaal 26/26 Maart 2011 nog niet zwanger 1e kindje Triesje1983 28/36 Maart 2011 nog niet zwanger 2e kindje Viva 20/21 Juli 2011 nog niet zwanger 2e kindje Pussycat 23/25 Augustus 2011 nog niet zwanger 2e kindje Ugly Betty 23/24 Oktober 2011 Zwanger 1e kindje Janedoe 26/27 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje Nillis 29/30 November 2011 nog niet zwanger 2e kindje Vlinderjoy 24/27 November 2011 nog niet zwanger 1e kindje Slaatje … November 2011 nog niet zwanger 1e kindje Zonnetje 25/25 Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje SleepingBeauty 24/27 Januari 2012 Nog niet zwanger 1e kindje Pandora 29/30 Januari 2012 nog niet zwanger 2e kindje Bolus 26/26 Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Vintage … Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Myloon 30/29 Januari 2012 Nog niet zwanger 1e kindje Muis 24/29 Januari 2012 Nog niet zwanger 1e kindje Tweeling 25/32 Januari 2012 Nog niet zwanger 1e kindje Flower_L 26/29 Februari 2012 nog niet zwanger 2e kindje Fryskeflinter 25/29 feb/maart 2012 nog niet zwanger 1e kindje Roos 26/27 Maart 2012 nog niet zwanger 2e kindje Pearl 24/24 April 2012 nog niet zwanger 1e kindje Anniej_S 24/28 April/mei 2012 nog niet zwanger 2e kindje Spetterdespat 28/26 April/Mei 2012? Nog niet zwanger 1e kindje Sanne-84 27/27 Mei 2012 nog niet zwanger 1e kindje L!ND@ … ergens in 2012 nog niet zwanger 2e kindje Emma_ … 29 juni 2012 nog niet zwanger 1e kindje Birgit … Juli 2012 nog niet zwanger 1e kindje ... … ... ... ... ... … ... ... ... ... … ... ... ... ... … ... ... ... ... … ... ... ...
Bedankt allemaal! Ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger mogen zijn!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe kun je iets in de tabel invullen? Ik krijg alleen maar tekst en dan gaat het mis...
blondje1313- Kletskop
Ik wil je er wel in zetten, maar je kan het zelf ook doen door middel van Aa rechts te drukken, dan krijg je de gehele tabel te zien, en hoef je alleen op de stipjes je gegevens neer te zetten.
Silver- Ratel
Die Aa zie ik om de een of andere reden niet staan, dus als jij het voor me in wilt vullen graag.
Ik zou graag onder Spetterdespat komen, ook met april/mei 2012, leeftijd 31/29 en 2e kindje
Ik zou graag onder Spetterdespat komen, ook met april/mei 2012, leeftijd 31/29 en 2e kindje
blondje1313- Kletskop
Ik bedoelde als je een bericht typt, zie je boven de smiley's a/A staan.... Tenzij je google chrome hebt, dan zie het niet, die ondersteunt het niet ofzo.. Maar ik zet je erin.
Silver- Ratel
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012