voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Hé dames,
Jullie gaan me veel te snel hoor, ik kan het allemaal niet zo goed bijhouden. Nu ff snel want ik moet zo weg...
@Linnie; ik hoop niet dat je je aangevallen voelt door alle berichtjes mbt tot het wel of niet testen maar ik ben het wel met de andere meiden eens. Ik denk dat je het niet kunt maken om zonder getest te hebben naar de HA te gaan met wel degelijk zwangerschapsklachten. Die man/vrouw zijn tijd is ook kostbaar!
Als ik je berichtjes lees krijg ik een beetje het gevoel dat je misschien "bang" bent voor de (negatieve)uitslag.... Ik hoop echt van harte dat je zwanger mag zijn!En je ons niet langer in spanning houdt
@all; ik zit op het wachtbankje, we hebben goed geklust tijdens mijn vruchtbare dagen maar toch heb ik zeer sterk het gevoel dat het niet raak is. Wel heb ik heel af en toe een wat zeurderig gevoel in mijn baarmoeder (net alsof ik ongesteld moet worden zeg maar). Vooral in het begin van de week was dit heel erg....
Nou ja, we zien het wel maar vooralsnog ga ik er van uit dat ik eind volgende week gewoon ongesteld word.
Jullie gaan me veel te snel hoor, ik kan het allemaal niet zo goed bijhouden. Nu ff snel want ik moet zo weg...
@Linnie; ik hoop niet dat je je aangevallen voelt door alle berichtjes mbt tot het wel of niet testen maar ik ben het wel met de andere meiden eens. Ik denk dat je het niet kunt maken om zonder getest te hebben naar de HA te gaan met wel degelijk zwangerschapsklachten. Die man/vrouw zijn tijd is ook kostbaar!
Als ik je berichtjes lees krijg ik een beetje het gevoel dat je misschien "bang" bent voor de (negatieve)uitslag.... Ik hoop echt van harte dat je zwanger mag zijn!
@all; ik zit op het wachtbankje, we hebben goed geklust tijdens mijn vruchtbare dagen maar toch heb ik zeer sterk het gevoel dat het niet raak is. Wel heb ik heel af en toe een wat zeurderig gevoel in mijn baarmoeder (net alsof ik ongesteld moet worden zeg maar). Vooral in het begin van de week was dit heel erg....
Nou ja, we zien het wel maar vooralsnog ga ik er van uit dat ik eind volgende week gewoon ongesteld word.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ps. bloed je bij een innesteling altijd? Bij mijn vorige zwangerschap namelijk wel gehad. Volgens een een of ander berekeningsprogramma op internet zou ik vandaag namelijk een eventuele innesteling kunnen hebben...
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pandora schreef:Ps. bloed je bij een innesteling altijd? Bij mijn vorige zwangerschap namelijk wel gehad. Volgens een een of ander berekeningsprogramma op internet zou ik vandaag namelijk een eventuele innesteling kunnen hebben...
Ik heb twee keer geen bloed gehad
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Pandora schreef:Ps. bloed je bij een innesteling altijd? Bij mijn vorige zwangerschap namelijk wel gehad. Volgens een een of ander berekeningsprogramma op internet zou ik vandaag namelijk een eventuele innesteling kunnen hebben...
Ik heb twee keer geen bloed gehad
+1
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Je klinkt al stuk opgewekter ff! Spannend dat je binnenkort evt ouders plus kindjes op bezoek krijgt. Hopelijk klikt het.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hoe is het nu Linnie??
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik ben voor het eerst van mijn leven blij dat ik buikpijn heb, want ik ben ongesteld geworden. Hopelijk blijft het zo een mooie cyclus. Nu kunnen we er echt voor gaan
Laatst aangepast door MAS op do 2 feb 2012 - 1:58; in totaal 1 keer bewerkt
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
MAS schreef:Ik ben voor het eerst van mijn leven blij dat ik buikpijn heb, want ik ben ongesteld geworden. Hopelijk blijft het zo een mooie cyclus. Nu kunnen we er echt voor gaan
Super !! Alvast veel plezier met 'klussen'
tweeling- Prater
Ik ga nu idd nog geen ovulatietesten gebruiken.
Heb wel op internet gekeken en gisteren zou mijn eisprong zijn.
Dus ben benieuwd het liefst zou ik nu al tegen iedereen willen vertellen,
dat we bezig zijn. Hadden jullie dat ook?? Maar het lijkt
mij verstandig om het nog maar even voor me te houden haha
@ mas jeeejjj gelukkig!!
Heb wel op internet gekeken en gisteren zou mijn eisprong zijn.
Dus ben benieuwd het liefst zou ik nu al tegen iedereen willen vertellen,
dat we bezig zijn. Hadden jullie dat ook?? Maar het lijkt
mij verstandig om het nog maar even voor me te houden haha
@ mas jeeejjj gelukkig!!
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
Nina, Ik wilde het ook aan de hele wereld vertellen. Ik heb gewoon 2 mensen in vertrouwen genomen en de rest zeg ik gewoon dat we er over nadenken.
En het is altijd fijn dat je het hier gewoon kan bespreken.
En het is altijd fijn dat je het hier gewoon kan bespreken.
MAS- Fluisteraar
Ik heb alleen tegen een vriendin gezegd dat wij er voor gaan. Tegen mijn zus heb ik alleen verteld dat ik gestopt ben met de pil. Maar mocht het echt zover zijn, dan vertel ik het pas, wil het verder als verrassing laten komen.
Ik dacht dat mijn buikpijn gister ochtend over was, maar gistermiddag was het zo ineens weer terug.
Ik kon wel door de grond zakken van de pijn. Beroerd dat ik was en kon amper mijn ene been voor mijn andere been krijgen.
Heb de hele avond op de bank gelegen, zakte op een gegeven moment wel weer iets af.
Vandaag weer geen pijn. Ik hoop zo dat die ontpilling verschijnselen snel over zijn! Ben het echt zo zat.
Ik dacht dat mijn buikpijn gister ochtend over was, maar gistermiddag was het zo ineens weer terug.
Ik kon wel door de grond zakken van de pijn. Beroerd dat ik was en kon amper mijn ene been voor mijn andere been krijgen.
Heb de hele avond op de bank gelegen, zakte op een gegeven moment wel weer iets af.
Vandaag weer geen pijn. Ik hoop zo dat die ontpilling verschijnselen snel over zijn! Ben het echt zo zat.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Spetterdespat, Vervelend zeg dat je zoveel last hebt van ontpillingsverschijnselen. Ik had alleen hele gevoelige borsten, maar voor de rest voel ik me juist heel fijn zonder de pil. Ik hoop dat jij je ook snel beter voel!!
MAS- Fluisteraar
Middag dames! Heb ontzettende koppijn! Bah niet leuk...weinig nieuws te melden, behalve dat ik NIET gebeld ben en dus vrij..kan altijd nog gebeld worden voor morgen, maar heb er eigenlijk al helemaal geen zin in om dan alsnog te werken (invallen) we zullen zien!
Flower_L; wat een komische actie haha! Hebben jullie al enig idee wie het wel is? Over het werk als ik gebeld word, mijn ouders wonen op 5min (loop)afstand. Dus heb als achterdeur hun altijd achter de hand. Als ik gebeld zou worden vanmorgen had ik mijn vader direct gebeld en die was hier heen gekomen, of om hier te blijven of om Y.enthe mee te nemen naar hun huis.
Triesje; ik ga zo idd maar eens die app zoeken op mn BB. Hoelang zit je al thuis zonder werk? Ik hoop toch zo dat ik het niet WEER mee maak..zo zit ik vaker thuis zonder werk als dat ik uberhaupt werk..das echt balen natuurlijk!! Heb je nog wat leuks gevonden tijdens het speed-daten?Wat fijn dat je al mag langs komen op de poli weet je ook al precies wanneer? O ik lees net dat je nog met de verzekering bezig bent, afwachten dus!
FF, ondanks dat je nog niet aan het werk mag, wat fijn dat het verder wel zo goed is geregeld al omtrend de opvang! Dat is natuurlijk wel fijn, nu nog even flink aan sterken en idd je rust nemen en het komt wel goed!
Pc, ik lees dat het rommelt. Denk je zwanger of toch aan naderende menstruatie?
Pandora, gek he dat wij als vrouwen het wel voele of het goed of niet goed zit. Zo had ik bij Y. al direct het gevoel; ik ben zwanger haha. Nou nu maar afwachten volgende week! Ik kan me trouwens ook niet herrineren of ik een innestelingsbloeding had?!
Mas, fijn dat je zo blij bent om de menstruatie. Dit had ik afgelopen week ook. Na 14maand gekloot met mijn menstruatie, was ik heel blij dat ik na 1 maand zonder hormonen (pil/spiraal) normaal ongesteld werd en daarbij bleef het. Geen bloedingen meer eindelijk!
Flower_L; wat een komische actie haha! Hebben jullie al enig idee wie het wel is? Over het werk als ik gebeld word, mijn ouders wonen op 5min (loop)afstand. Dus heb als achterdeur hun altijd achter de hand. Als ik gebeld zou worden vanmorgen had ik mijn vader direct gebeld en die was hier heen gekomen, of om hier te blijven of om Y.enthe mee te nemen naar hun huis.
Triesje; ik ga zo idd maar eens die app zoeken op mn BB. Hoelang zit je al thuis zonder werk? Ik hoop toch zo dat ik het niet WEER mee maak..zo zit ik vaker thuis zonder werk als dat ik uberhaupt werk..das echt balen natuurlijk!! Heb je nog wat leuks gevonden tijdens het speed-daten?
FF, ondanks dat je nog niet aan het werk mag, wat fijn dat het verder wel zo goed is geregeld al omtrend de opvang! Dat is natuurlijk wel fijn, nu nog even flink aan sterken en idd je rust nemen en het komt wel goed!
Pc, ik lees dat het rommelt. Denk je zwanger of toch aan naderende menstruatie?
Pandora, gek he dat wij als vrouwen het wel voele of het goed of niet goed zit. Zo had ik bij Y. al direct het gevoel; ik ben zwanger haha. Nou nu maar afwachten volgende week! Ik kan me trouwens ook niet herrineren of ik een innestelingsbloeding had?!
Mas, fijn dat je zo blij bent om de menstruatie. Dit had ik afgelopen week ook. Na 14maand gekloot met mijn menstruatie, was ik heel blij dat ik na 1 maand zonder hormonen (pil/spiraal) normaal ongesteld werd en daarbij bleef het. Geen bloedingen meer eindelijk!
Gast- Gast
Anniej Ik denk toch menstruatie. Gisteren en eergisteren had ik nog wel ''hoop'' haha, want toen was het over de hele dag af en toe ene lichte kramp. Maar nu blijf ik krampjes voelen, dus het zal zo wel beginnen ben ik bang... pfff geen zin in. Maar ja...
Vervelend dat je hoofdpijn hebt. Hopelijk wordt je niet gebeld voor werk.
Ik hoop dat ze mij dit weekend ook niet bellen om in te vallen haha.
Meestal wil ik wel werken, maar nu ff geen zin in. Maar ja als ze bellen ga ik toch... een extra zakcentje is nooit weg.
Vervelend dat je hoofdpijn hebt. Hopelijk wordt je niet gebeld voor werk.
Ik hoop dat ze mij dit weekend ook niet bellen om in te vallen haha.
Meestal wil ik wel werken, maar nu ff geen zin in. Maar ja als ze bellen ga ik toch... een extra zakcentje is nooit weg.
Pussycat- Ratel
Als ze me hier bellen is het puur om mn uren weer om hoog te krikken. Mis er nu deze week al 10..zucht! Laat de menstruatie dan maar snel door zetten, ben je ook van de krampjes af ;-)
Gast- Gast
OOw ja dan kan je maar beter niet gebeld worden dan is het niks extra's voor jou dus
Haha ik had mijn berichtje net verzonden en er werd gebeld Of ik morgen overmorgen en het weekend wilde werken pfff.
Heb er alleen zaterdagavond van gemaakt
Ja laat de ongesteld dan maar komen ook grrrr
Alleen nog niks te zien behalve van die zeurderige krampjes steeds, maar goed de dag is nog niet om...helaas verveel me te pletter.
Haha ik had mijn berichtje net verzonden en er werd gebeld Of ik morgen overmorgen en het weekend wilde werken pfff.
Heb er alleen zaterdagavond van gemaakt
Ja laat de ongesteld dan maar komen ook grrrr
Alleen nog niks te zien behalve van die zeurderige krampjes steeds, maar goed de dag is nog niet om...helaas verveel me te pletter.
Pussycat- Ratel
Ik zou het heerlijk vinden om ook nu te werken, al vind ik het thuis zijn ook wel fijn! Maar idd ik verveel me ook te pletter eerlijk gezegd. Maar als jij zaterdagaaf gaat werken is het een extra'tja. Altijd beter, wat voor werk is het dan? Ik heb maandag as nog een zwart adresje staan, 2uurtjes werken, 20euro.
Gast- Gast
Sorry dat ik niet reageer, maar ik voel me hartstikke ziek. En ja mn mannetje kan af en toe hard zijn, maar dat kan ik ook. Hij schrikt al als ik saggo reageer. Ben vandaag niet weggeweest, omdat ik me niet lekker voel.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Het kan dus of de griep zijn of zwanger? Maar ik zou toch als ik jouw was en toch zekerheid wil een test doen meid!
Gast- Gast
Dat is wel lekker dat je dan af en toe een paar uurtjes zwart kan werken. Ik werk als helpende in verpleeghuizen hier in de buurt staan er 2 waar ik regelmatig kom en werk zat daar pff.
Dus dat is wel fijn.
Linnie Balen dat je zo ziek bent. Laat je vriend een test kopen en doe die test. Als jij je niet door een zwangerschap ziek voelt, maar door iets anders wil je het wel weten lijkt mij?
Had je de huisarts nog gebeld? Dat wilde je ook doen vandaag toch?
Dus dat is wel fijn.
Linnie Balen dat je zo ziek bent. Laat je vriend een test kopen en doe die test. Als jij je niet door een zwangerschap ziek voelt, maar door iets anders wil je het wel weten lijkt mij?
Had je de huisarts nog gebeld? Dat wilde je ook doen vandaag toch?
Pussycat- Ratel
Heb er nu 2 waar ik zo'n beetje 1x in de 4 weken heen ga. In febr. loopt een thuiszorg client af die me eigenlijk wekelijks wil hebben straks. Maar dat zie ik niet zitten ook niet met het oog wat als ik meer clienten krijg via de thuiszorg-organisatie. En ik kan pas echt defenitief zwart werken als ik ook echt weet dat ik op die dag bijv GEEN clienten heb. Dus dat moeten we nog even bespreken binnen kort.
Gast- Gast
@ FF, fijn dat er vooruitgang wordt geboekt met de gastouderopvang!
@ Alyssa, gaat goed hoor, alleen nog helemaal niets te bekennen hier.
@ Pandora, afwachten dus. Soms is het juist als je het gevoel hebt van niet, juist wel raak. Ik heb trouwens geen innestelingsbloeding gehad.
@MAS, wat fijn!
@Anniej_s, hopelijk gaat de hoofdpijn snel over!
@ Alyssa, gaat goed hoor, alleen nog helemaal niets te bekennen hier.
@ Pandora, afwachten dus. Soms is het juist als je het gevoel hebt van niet, juist wel raak. Ik heb trouwens geen innestelingsbloeding gehad.
@MAS, wat fijn!
@Anniej_s, hopelijk gaat de hoofdpijn snel over!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
hoeveelste dag zit jij nu smaragdje?
Pussycat- Ratel
Linnie1985 schreef:Sorry dat ik niet reageer, maar ik voel me hartstikke ziek. En ja mn mannetje kan af en toe hard zijn, maar dat kan ik ook. Hij schrikt al als ik saggo reageer. Ben vandaag niet weggeweest, omdat ik me niet lekker voel.
Dan laat je je man toch een test halen
tweeling- Prater
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012