voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Limburg, hier nog een die het niet spannend vindt hoor. Hij denkt altijd: "Ik hoor het wel als het zover is." Dat snap je toch niet!
Hier precies zo! Kan niet wachten tot het raak is maar als het punt is gekomen dat er getest moet worden kan het ineens niet snel genoeg meer gaan, mannen ;-).
Tja, af en toe begrijp je echt helemaal niets van ze.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik snap ook niks van mijn man! Ene keer wilt hij nog even wachten...andere x zegt het kan me niet snel genoeg "raak" zijn!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Ik snap ook niks van mijn man! Ene keer wilt hij nog even wachten...andere x zegt het kan me niet snel genoeg "raak" zijn!
Fijn dat het dus meer mannen zijn die zo denken
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:Anniej_S schreef:Ik snap ook niks van mijn man! Ene keer wilt hij nog even wachten...andere x zegt het kan me niet snel genoeg "raak" zijn!
Tja het is dat we niet zonder ze kunnen...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Smaragdje schreef:Anniej_S schreef:Ik snap ook niks van mijn man! Ene keer wilt hij nog even wachten...andere x zegt het kan me niet snel genoeg "raak" zijn!
Toen ik zei dat ik de cd's had weggegooid vond hij dat niet zo leuk... maargoed we zullen zien van de week
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Smaragdje schreef:Anniej_S schreef:Ik snap ook niks van mijn man! Ene keer wilt hij nog even wachten...andere x zegt het kan me niet snel genoeg "raak" zijn!
Tja het is dat we niet zonder ze kunnen...
Idd hahahahaha
Gast- Gast
Dacht ik net zo'n speciale man te hebben, helaas haha. Maar wel fijn de herkenning haha.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Smaragdje schreef:Tja, af en toe begrijp je echt helemaal niets van ze.Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Limburg, hier nog een die het niet spannend vindt hoor. Hij denkt altijd: "Ik hoor het wel als het zover is." Dat snap je toch niet!
Hier precies zo! Kan niet wachten tot het raak is maar als het punt is gekomen dat er getest moet worden kan het ineens niet snel genoeg meer gaan, mannen ;-).
hihi , hier moet ik echt om lachen!
Zo is mijn vriend dus ook.
Zegt ie, 2 dagen na mn eisprong en na het "klussen" , 'heb je nou al getest? ' ( zwangerschaps-test)
dus ik vraag of hij het serieus meent..."ja"
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Puzzle schreef:Smaragdje schreef:Tja, af en toe begrijp je echt helemaal niets van ze.Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Limburg, hier nog een die het niet spannend vindt hoor. Hij denkt altijd: "Ik hoor het wel als het zover is." Dat snap je toch niet!
Zegt ie, 2 dagen na mn eisprong en na het "klussen" , 'heb je nou al getest? ' ( zwangerschaps-test)
Tja zo was de mijne ook..de schat kwam afgelopen weekend (welliswaar met over de datum) testen aanzetten hahahahaha maar goed ik zo het is niet nodig want ik ben toch ongesteld geworden?
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Puzzle schreef:Smaragdje schreef:Tja, af en toe begrijp je echt helemaal niets van ze.Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Limburg, hier nog een die het niet spannend vindt hoor. Hij denkt altijd: "Ik hoor het wel als het zover is." Dat snap je toch niet!
Tja zo was de mijne ook..de schat kwam afgelopen weekend (welliswaar met over de datum) testen aanzetten hahahahaha maar goed ik zo het is niet nodig want ik ben toch ongesteld geworden?
Ik wou dat de mijne zo was...
Linnie1985- Kletskop
haha, wat ik mij daarstraks afvroeg he, in hoeverre begrijpen jullie mannen iets van het hele gebeuren omtrent 'zwanger worden'.
.....ik zei vanavond dat ik deze week mijn vruchtbare dagen heb, en hij "hoelang duurt dat dan, en hoe weet je dat".
.....ik zei vanavond dat ik deze week mijn vruchtbare dagen heb, en hij "hoelang duurt dat dan, en hoe weet je dat".
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
haha...kunnen ze ook niks aan doen
Puzzle- Prater
Linnie1985 schreef:Anniej_S schreef:Puzzle schreef:Smaragdje schreef:Tja, af en toe begrijp je echt helemaal niets van ze.Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Limburg, hier nog een die het niet spannend vindt hoor. Hij denkt altijd: "Ik hoor het wel als het zover is." Dat snap je toch niet!
Ik wou dat de mijne zo was...
Hij kan ook morgen ook zo 360graden om draaien dat hij weer cd's haalt hoor
Gast- Gast
Wat leuk om ook de verhalen van andere te horen .
Annie, de mijne vind het maar onzin dat ik testen in huis heb haha, je weet het toch vanzelf als je niet ongesteld word . Hoe kwam hij aan de testen?
Annie, de mijne vind het maar onzin dat ik testen in huis heb haha, je weet het toch vanzelf als je niet ongesteld word . Hoe kwam hij aan de testen?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Pfff ik wou dat ze zelf eens de tijd namen om een zwangerschapsboek te lezen... Dan begrepen ze tenminste nog iets van het vrouwenlichaam.
Linnie1985- Kletskop
*gluurt voorzichtig om een hoekje*
Joehoe! Hoe is het hier??? what did i miss??
Joehoe! Hoe is het hier??? what did i miss??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik had pas een setje vd kruidvat gekocht, 2 voor 5 euro (voor de zekerheid) toen zei hij er liggen er nog wat ergens. Ik zo nee die hebben ik allemaal weggedaan (omdat ik wist dat er een datum op zat) kennelijk had ik ze gewoon opgeruimd ipv weggegooid.
Ze lagen overigens tussen mijn voorraadje grote tampons die hij zelf afgelopen weekend moest halen.
Toen we bij Y.enthe voor een baby gingen en ik vertelde over hoe we wisten over de vruchtbare dagen ging hij er zich helemaal in verdiepen trouwens. Hij telde ook echt mee haha..
Nu is het wel overduidelijk minder hoor. Als ik nu zeg dat ik over 10dagen weer vruchtbaar ben breekt het zweet hem nu al uit haha
Ze lagen overigens tussen mijn voorraadje grote tampons die hij zelf afgelopen weekend moest halen.
Toen we bij Y.enthe voor een baby gingen en ik vertelde over hoe we wisten over de vruchtbare dagen ging hij er zich helemaal in verdiepen trouwens. Hij telde ook echt mee haha..
Nu is het wel overduidelijk minder hoor. Als ik nu zeg dat ik over 10dagen weer vruchtbaar ben breekt het zweet hem nu al uit haha
Gast- Gast
Hij begint beetje bij beetje wat meer ervan te snappen, hoe de hele cyclus in z'n werk gaat, maar dat komt dan voornamelijk door onze bezoekjes aan de gynaecoloog.
De theorie snapt ie dus wel, maar praktijk is nog wat lastig
Zo wist ie dus niet waarom ik zo'n haast had toen mn ovu-test positief was....tja, het kan geen dagen wachten..
De theorie snapt ie dus wel, maar praktijk is nog wat lastig
Zo wist ie dus niet waarom ik zo'n haast had toen mn ovu-test positief was....tja, het kan geen dagen wachten..
Laatst aangepast door Puzzle op ma 30 jan 2012 - 8:59; in totaal 1 keer bewerkt
Puzzle- Prater
Puzzle schreef:Hij begint beetje bij beetje wat meer ervan te snappen, hoe de hele cyclus in z'n werk gaat, maar dat komt dan voornamelijk door onze bezoekjes aan de gynaecoloog.
De theorie snapt ie das wel, maar praktijk is nog wat lastig
Dat had ik dus ook hahahaha...hij vroeg of 1x genoeg was...ik zou nou laten we toch maar wat vaker doen
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Pfff ik wou dat ze zelf eens de tijd namen om een zwangerschapsboek te lezen... Dan begrepen ze tenminste nog iets van het vrouwenlichaam.
Mijn man kreeg een heel leuk boekje speciaal voor mannen! En die heeft hij echt elke week trouw gelezen, of meerdere keren en vroeg me dan ook dingen of ik daar last van had etc. En waar ik rekening mee moest houden wat ik mocht eten etc. Vond het wel heel lief hoor
Gast- Gast
wij hebben wel een keer een quiz gedaan, met allemaal vragen over zwangerschap en bevalling...en (ik gooi het op puur geluk) die heeft hij wel gewonnen van mij
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
(kom er net achter dat de app is voor iphone) maar het boekje heeft dezelfde illustraties!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:
(kom er net achter dat de app is voor iphone) maar het boekje heeft dezelfde illustraties!
Ja die ken ik die heb ik in een winkel zien liggen. De mijne gaat het toch niet lezen. Is echt meer van het gamen enige boekje wat hij leest is Tuin & Co...
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Anniej_S schreef:
Ja die ken ik die heb ik in een winkel zien liggen. De mijne gaat het toch niet lezen. Is echt meer van het gamen enige boekje wat hij leest is Tuin & Co...
Zou hem toch maar eens kopen voor hem ;-) is echt super leuk om te lezen! Zelfs ik las het boekje!
Gast- Gast
Linnie, als je het boekje wilt hebben kan ik het wel een keer door de bus gooien?
Ik heb em hier en wij hebben hem uitgelezen
Ik heb em hier en wij hebben hem uitgelezen
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012