voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Och Linnie, wat kunnen mannen toch botte knoesten zijn he! Ik vind het knap hoe je het volhoudt hoor. Ik zou ondertussen al wel naar de winkels geracet zijn voor een test.
Waarom wil je pas zo laat testen? Heb je niet eerder tijd om een test te halen of ben je bang dat hij weer negatief is?
Ik duim in ieder geval heel hard dat het deze keer raak is voor jullie hoor!
Waarom wil je pas zo laat testen? Heb je niet eerder tijd om een test te halen of ben je bang dat hij weer negatief is?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
blondje1313 schreef:Ik had een late eisprong en een korte lf, dus ik testte pas positief toen ik een paar dagen over tijd was.
Had trouwens toen nog helemaal geen kwaaltjes, maar heb de hele zwangerschap alleen last gehad van een klein beetje vermoeidheid.
Linnie, ga je ons echt zo lang in spanning houden!!!
Haha ja . Ik heb zoiezo geen tijd om een test te kopen. Ik werk op R.osada en daar zijn geen apotheken vlak in de buurt. En ben iedere dag (behalve vrijdag) om 5 uur klaar en als ik bij de winkels aankom zijn de meesten gesloten...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Muis schreef:Och Linnie, wat kunnen mannen toch botte knoesten zijn he! Ik vind het knap hoe je het volhoudt hoor. Ik zou ondertussen al wel naar de winkels geracet zijn voor een test.
Bang dat hij weer negatief is en vriendjelief wil dat ik een paar dagen wacht...
Linnie1985- Kletskop
Ik ga de laptop maar afsluiten. even naar de wc en op naar mijn werk (bah heb echt geen zin).
Linnie1985- Kletskop
Maar vriendlief heeft er nu toch niks meer mee te maken, of ben ik gek?
Als mijn cyclus in 1x zo zou afwijken dan zou ik willen weten waar ik aan toe ben, en is het positief is hem willen verrassen.
En ik was ook een uurtje eerder weggegaan van mijn werk om een test te kopen, want een week overtijd bij normaliter een gewone cyclus, zou ik niet pikken.
Als mijn cyclus in 1x zo zou afwijken dan zou ik willen weten waar ik aan toe ben, en is het positief is hem willen verrassen.
En ik was ook een uurtje eerder weggegaan van mijn werk om een test te kopen, want een week overtijd bij normaliter een gewone cyclus, zou ik niet pikken.
Gast- Gast
Stiekem vinden mannen het ook vaak erg spannend en gaan ze juist daarom rare opmerkingen maken. Die van mij bleef eerst ook volhouden dan een heel dun lijntje vast niks wel zeggen. Als je afgesproken hebt om samen te testen zou ik het niet alleen doen (wel proberen hem nog te overtuigen )
Maar dan wordt het hoog tijd voor een Kruidvatoutlet op je werk!
Maar dan wordt het hoog tijd voor een Kruidvatoutlet op je werk!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Je kan via diverse sites online testen bestellen. Vandaag besteld is morgen in huis.
Gast- Gast
Overigens ben ik een ontzettende controlfreak en heel ongeduldig, maar dit is vast niet te merken aan mijn posts
Gast- Gast
Ik zou niet gaan testen zonder je vriend, maar hem wel gaan overhalen om samen te testen. Je wilt nu toch wel weten waar je aan toe bent? Dat broekloeren heel de dag is ook niks.
Zou, zoals Stofzuiger zei, gewoon via internet testen bestellen. Je hebt ze dan in ieder geval in huis. Succes meis!
Alyssa, fijn dat je wat beter hebt kunnen slapen. Is het niet snel om volgende week alweer te gaan werken?
Triesje, hoe gaat het met je ovu testen?
All, heb een zeurende menstruatiepijn onderin mijn buik. Denk dat het dus deze ronde niet raak is. Moet eigenlijk nog wel een aantal dagen voordat ik het moet worden, maar goed we zien wel.
Zou, zoals Stofzuiger zei, gewoon via internet testen bestellen. Je hebt ze dan in ieder geval in huis. Succes meis!
Alyssa, fijn dat je wat beter hebt kunnen slapen. Is het niet snel om volgende week alweer te gaan werken?
Triesje, hoe gaat het met je ovu testen?
All, heb een zeurende menstruatiepijn onderin mijn buik. Denk dat het dus deze ronde niet raak is. Moet eigenlijk nog wel een aantal dagen voordat ik het moet worden, maar goed we zien wel.
Muis- Prater
@ Pussycat, balen dat de test negatief was,maar zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop. Ik slik al 7 jaar geen pil meer en had altijd een hele regelmatige cyclus en toen wij de cd's de deur uit deden bij T was ik gelijk de eerste maand zwanger, Na 6 mnd bv was ik gelijk een maand nadat ik stopte weer ongi en hij bleef regelmatig. Nu schommelt hij dus tussen de 26 en 32 dagen en dat is nog netjes. ik verwachte alleen pas volgend weekend ongi te worden en was dus helemaal verbaasd. Maar nu is het wel lekker hoef ik geen week meer in spanning te zitten.
@ Smaragdje, ik was bij T gelijk de eerste maand zwanger en nu dus niet en dat maakt je ongeduldig. Jij maakt het ook spannend. Ben benieuwd en zal duimen.
@ Muis, ik heb een hele zwangerschap geen last gehad van klachten op erge honger, en de eerste week menstruatiekrampen na. Wel had ik week 6 tot week 12 bloedverlies, dat was heel onzeker.
@ Alyssa, fijn dat de pijn minder wordt. hopelijk kun je volgende week inderdaad weer aan het werk.
@ Triesje, hoe is het bij jullie?
@ Linnie, ik zou testen via internet bestellen. je bent nu zolang overtijd en ik zou wel willen weten waar ik aan toe was. Als de test negatief is zou ik willen weten waarom je niet ongi wordt.
@Limburg, bij jou dus ook spannend. Wanneer wilde je testen?
@ all, hier heeft de ongi doorgezet en heb ik dus een cyclus van 27 dagen. Op zich heel netjes en op naar de volgende ronde. Ga maar eventjes boodschappen doen met T. Heb vanavond een late dienst.
@ Smaragdje, ik was bij T gelijk de eerste maand zwanger en nu dus niet en dat maakt je ongeduldig. Jij maakt het ook spannend. Ben benieuwd en zal duimen.
@ Muis, ik heb een hele zwangerschap geen last gehad van klachten op erge honger, en de eerste week menstruatiekrampen na. Wel had ik week 6 tot week 12 bloedverlies, dat was heel onzeker.
@ Alyssa, fijn dat de pijn minder wordt. hopelijk kun je volgende week inderdaad weer aan het werk.
@ Triesje, hoe is het bij jullie?
@ Linnie, ik zou testen via internet bestellen. je bent nu zolang overtijd en ik zou wel willen weten waar ik aan toe was. Als de test negatief is zou ik willen weten waarom je niet ongi wordt.
@Limburg, bij jou dus ook spannend. Wanneer wilde je testen?
@ all, hier heeft de ongi doorgezet en heb ik dus een cyclus van 27 dagen. Op zich heel netjes en op naar de volgende ronde. Ga maar eventjes boodschappen doen met T. Heb vanavond een late dienst.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Heel ego:
Waarom ben ik toch zo nieuwsgierig. Toch een test gedaan en het was zoals ik het verwachtte: zo negatief als het maar zijn kan. Dus ik wacht rustig af wanneer ik weer ongesteld word.
Waarom ben ik toch zo nieuwsgierig. Toch een test gedaan en het was zoals ik het verwachtte: zo negatief als het maar zijn kan. Dus ik wacht rustig af wanneer ik weer ongesteld word.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@ Smaragdje, balen! Kan het zijn dat je te vroeg hebt getest?
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
nillis schreef:@ Smaragdje, balen! Kan het zijn dat je te vroeg hebt getest?
Het zou kunnen. Voor mijn zwangerschap was het 31-33 dagen. Zit nu op 34, maar weet niet hoe het nu gaat lopen. Dacht mijn eisprong en vruchtbare dagen redelijk herkend te hebben, maar blijkbaar niet. Deze maand gingen wij er ook nog niet echt voor hoor, maar hebben het wel eens onveilig gedaan. En ook al gingen wij er deze maand nog niet helemaal er voor en had ik dit dus al verwacht, toch vind ik het ontzettend jammer dat het toch niet zo is
Smaragdje- Ratel
@ Triesje: We weten niet wanneer we er echt voor willen gaan. Ik ga nu de 2de week in met buikpijn/kramp, maar zal wel bij ontpillen horen. Buikpijn/kramp had ik altijd al wat, ook toen ik nog aan de pil zat, maar nu zit die pijn /kramp er de hele dag, dit was voorheen dus niet zo.
Sind het weekend ben ik met foliumzuur begonnen, terwijl de tabletten al een weekje in huis lagen. Er niet echt bij stil gestaan dat ik hier ook eerder mee kon beginnen. ik dacht mee, dan zijn ze maar in huis, de bijsluiter gelezen en toen het weekend maar besloten ermee te beginnen
Wij zien wel wanneer het raak mocht zijn. Ik ga me er niet druk om maken.
Sind het weekend ben ik met foliumzuur begonnen, terwijl de tabletten al een weekje in huis lagen. Er niet echt bij stil gestaan dat ik hier ook eerder mee kon beginnen. ik dacht mee, dan zijn ze maar in huis, de bijsluiter gelezen en toen het weekend maar besloten ermee te beginnen
Wij zien wel wanneer het raak mocht zijn. Ik ga me er niet druk om maken.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Smaragdje, balen meis Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest!
Nillis, jammer dat je ongesteldheid nu echt heeft doorgezet. Maar wel een nette cyclus dus!
Nillis, jammer dat je ongesteldheid nu echt heeft doorgezet. Maar wel een nette cyclus dus!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Smaragdje, balen meis Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest!
Hoop het ergens ook wel. Zat met mijn hoofd al weer bij de maatjes 50 hahahaha. Denk alleen dat het dan niet lang meer zal duren anders, voor wij er "echt" voor gaan.
Smaragdje- Ratel
Smaragdje, ik had niet begrepen dat jullie er nu nog niet helemaal voor gingen. Wanneer staat het 'officieel' in de planning?
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Smaragdje, ik had niet begrepen dat jullie er nu nog niet helemaal voor gingen. Wanneer staat het 'officieel' in de planning?
De kans dat ik zwanger was, was er wel hoor ;-) De planning stond voor afgelopen maand, maar ik heb net een nieuwe baan, dus vandaar nog niet helemaal. Alleen daar hebben wij ons niet bepaald aan gehouden
Smaragdje- Ratel
Smaragdje, heeel herkenbaar hoor haha. Bij ons stond het eigenlijk ook pas vorig jaar mei op de planning, maar toen ik in februari met de pil stopte, zijn we gelijk al niet meer zo voorzichtig geweest, we wilden het stiekem veel te graag denk ik
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Smaragdje, heeel herkenbaar hoor haha. Bij ons stond het eigenlijk ook pas vorig jaar mei op de planning, maar toen ik in februari met de pil stopte, zijn we gelijk al niet meer zo voorzichtig geweest, we wilden het stiekem veel te graag denk ik
Dat zal het zijn, ja Ik moet wel zeggen dat ik er nu minder mee bezig ben dan voordat ik mijn zoontje had. Alleen een negatieve test is op de een of andere manier nooit wat je wilt (behalve dan als je geen kinderen wilt), dan staat het zo hard op zo'n test. Was vanochtend toch wel diep teleurgesteld, ook al had ik het al verwacht
Smaragdje- Ratel
Balen Smaragdje, hoop dat je gewoon te vroeg hebt getest.
Muis- Prater
Een negatieve test is nooit leuk als je bezig bent voor een kindje, ook al had je een beetje verwacht, de teleurstelling is er toch altijd wel. Ik heb het afgelopen jaar 3 keer getest omdat ik er, telkens ik mijn menstruatie moest opwekken met medicatie, ik eerst zeker moest zijn niet zwanger te zijn. En ook al wist ik dan wel bijna zeker dat het negatief was, toch was ik altijd wel een beetje teleurgesteld.
Maar ik heb nu alweer een halfjaar niet meer getest haha, mijn teleurstellingen kwamen altijd via echo's.
Maar ik heb nu alweer een halfjaar niet meer getest haha, mijn teleurstellingen kwamen altijd via echo's.
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Een negatieve test is nooit leuk als je bezig bent voor een kindje, ook al had je een beetje verwacht, de teleurstelling is er toch altijd wel. Ik heb het afgelopen jaar 3 keer getest omdat ik er, telkens ik mijn menstruatie moest opwekken met medicatie, ik eerst zeker moest zijn niet zwanger te zijn. En ook al wist ik dan wel bijna zeker dat het negatief was, toch was ik altijd wel een beetje teleurgesteld.
Ook heel vervelend voor jou! Hopelijk wordt 2012 jouw jaar!
Smaragdje- Ratel
Dankjewel Smaragdje! Maar dat moet helemaal goedkomen, ik heb nog 11 maanden!
Alyssa- Prater
Daarom, nu kan ik dat nog makkelijk zeggenAlyssa schreef:Dankjewel Smaragdje! Maar dat moet helemaal goedkomen, ik heb nog 11 maanden!
Smaragdje- Ratel
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012