Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 7:33

Dames goedenavond!

@Weegschaal, we gaan er niet bewust voor, maar heb wel de condoompies weggedaan dus als het gebeurd, gebeurd het..ik hoop van niet, want we hebben alweer 2 tegenslagen omtrend een 2e kind. Nieuw kamertje aanschaffen (commode, bedje en kast) en de kinderwagen is letterlijk VERWEERD dankzij mijn man! Dus het moet wel pas raak zijn richting mei ofzo dan hebben we ons vakantiegeld en kunnen die dingen kopen (wel weer 2e hands hoor!) Wat fijn dat je man weer thuis is, dat word heel druk klussen haha dat je genoeg voorraad hebt ;-).

@Sleepingbeauty, misselijkheid was er tot vanmiddag en is tot nu weer even weg, afkloppen. Tijdens de zwangerschap heb ik niet last van misselijkheid + spugen gehad, afkloppen natuurlijk!

@Janedoe, hoe is het met jouw????? Zit je nog thuis of ben je alweer aan het werk?

@Nillis, hoi! Misselijkheid was er tot vanmiddag, en is nu eigenlijk weg, afkloppen..hoop dat dat ook zo blijft. Ik kan zoiezo (denk ik) NU niet zwanger zijn, maar heb wel de rest afgelopen zaterdag weggedaan, maar we gaan er niet specifiek nu om de dag voor klussen..aangezien we al 2 flinke tegenvallers hebben, willen we idd even wachten nog wel..maargoed, als het wel raak is is het natuurlijk welkom! Wat leuk al die zwangeren in je omgeving, dan kriebelt het nog meer natuurlijk! Hopelijk is het het wachtbankje waard, ik moet volgende week ook ongesteld worden, maar goed, dat is ook meer om te kijken of mijn cyclus daadwerkelijk na het verwijderen van de spiraal "normaal" op gang is gekomen. Wij gaan niet zo vaak zwemmen, misschien dit weekend maar eens doen met man- en kindlief haha

@Tweeling, het gaat wel weer ja. Tot vanmiddag misselijk geweest, en nu is het weer ok!

@weegschaal, het bloedverlies en krampen zijn nog de tekenen van de miskraam denk ik?! Hoop ook dat het snel voorbij is :-).

@all, heb vanmorgen maar een uurtje gewerkt, ook even lekker! Was bij mijn middag client geweest waar ik op dinsagmiddag altijd heen ga, en heb niks bijzonders gedaan alleen puur het groffe werk omdat ik voor de middag geen oppas had. Mijn vader moest naar Fysio (hartrevalidatie), manlief werken, mama ook werken dus ik moest het zo maar oplossen, mijn ochtendclient had ik al vrijgevraagd omdat we om 9uur al op het ziekenhuis moesten zijn voor manlief. Zijn keelamandelen gaan 15febr as er al uit! Zijn groot en vies en hij heeft er last van, soms stikt hij met eten, dus daar zijn we gauw van af! Verder geen bijzonderheden hier :-). Had vanmorgen iets bruin-slijm en verder niets meer, geen idee waar het ook vandaan kom, ga me maar weer eens verdiepen in de eisprong etc en alles wat er bij komt kijken bij het zwanger worden ben er natuurlijk alweer even uit..

Fijne avond! XxX

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  tweeling di 24 jan 2012 - 7:33

nillis schreef:
@ Tweeling, vaak plassen hoeft nog niets te zeggen.

Nee helaas niet voor een kindje 2012 - Pagina 13 827601
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Pandora di 24 jan 2012 - 7:35

tweeling schreef:
Pandora schreef:Hé meiden,

Het gaat mij allemaal te snel hier hoor, hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen dat ik niet erg actief meeschrijf...Embarassed

Ben even benieuwd hoe het nu met Alyssa gaat?
En welke meiden zitten er allemaal op het wachtbankje? Heb dan altijd wat plaatsvervangende spanning en hoop natuurlijk op veel zwangere meiden!

Volgens mij heb ik in het weekend mijn ei dus ik weet wat me te doen staat....voor een kindje 2012 - Pagina 13 166342

Het gaat inderdaad snel hier he, kan het soms ook niet bijhouden:oops:

Ik zit op het wachtbankje, ik dacht met mij nog een paar meiden. Dus jij gaat een gezellig weekend tegemoet, gebruik je ovulatietesten?

Nee, ik gebruik geen ovulatietesten maar de laatste paar keren heb ik mijn eisprong gevoeld dus dat is opzich wel handig... We doen het rustig aan en het is geen ramp als het deze maand weer niet lukt.... Wil er ook niet teveel mee bezig zijn....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Pandora di 24 jan 2012 - 7:39

@Anniej_S zoveel nieuwe spulletjes heb je toch niet nodig? Als onze tweede komt en F. slaapt nog wel in een ledikantje dan koop ik gewoon een los ledikantje bij Ikea o.i.d. met een leuke kast erbij, dat hoeft toch niet heel veel geld te kosten? Ik ben in ieder geval niet van plan om een complete tweede babykamer aan te schaffen.... de commode kan eventueel voor beide kindjes gebruikt worden.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 7:43

Pandora schreef:@Anniej_S zoveel nieuwe spulletjes heb je toch niet nodig? Als onze tweede komt en F. slaapt nog wel in een ledikantje dan koop ik gewoon een los ledikantje bij Ikea o.i.d. met een leuke kast erbij, dat hoeft toch niet heel veel geld te kosten? Ik ben in ieder geval niet van plan om een complete tweede babykamer aan te schaffen.... de commode kan eventueel voor beide kindjes gebruikt worden.

Uhm dochterlief is aan de deur gaan hangen van deze commode, het bedje is zoiezo niet helemaal van deze tijd, en de kasten die we gelukkig al hadden aageschaft gaan met haar mee naar haar nieuwe kamertje..dusja zal wel moeten haha

Maar goed..ik ben een ster in MP afspeuren heb bijna nieuwe spullen (ook voor ons zelf, box, bank, meubels etc) gescoord voor weinig..dus ik ga daarnu echt op jagen!

En de kinderwagen hetzelfde verhaal..

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 di 24 jan 2012 - 7:46

Annie, balen van de tegenslagen maar moeten jullie voor Y. dan ook geen nieuwe kamer kopen? Of wachten jullie daar nog mee?

En hoe komt het dat het weer in de kinderwagen is getrokken? Op een vochtige plek gestaan?

Bij ons sliep S. met 2 jaar en 9 maanden in een groot bed en dit had voor hem eigenlijk eerder gemoeten, daarvoor was het standaard 20 minuten huilen als hij naar bed ging en toen hij in een nieuw, groot bed ging slapen was dat direct over.

Hier weten we nog niet wat we doen, eventueel kopen we een goedkoop ledikantje bij of een peuterbed of we maken van S. zijn bed een stapelbed, zien tegen die tijd wel.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje di 24 jan 2012 - 7:53

Limburg85 schreef: Annie, balen van de tegenslagen maar moeten jullie voor Y. dan ook geen nieuwe kamer kopen? Of wachten jullie daar nog mee?

En hoe komt het dat het weer in de kinderwagen is getrokken? Op een vochtige plek gestaan?

Bij ons sliep S. met 2 jaar en 9 maanden in een groot bed en dit had voor hem eigenlijk eerder gemoeten, daarvoor was het standaard 20 minuten huilen als hij naar bed ging en toen hij in een nieuw, groot bed ging slapen was dat direct over.

Hier weten we nog niet wat we doen, eventueel kopen we een goedkoop ledikantje bij of een peuterbed of we maken van S. zijn bed een stapelbed, zien tegen die tijd wel.

Daar heb ik echt nog helemaal niet over nagedacht, moet ik eerlijk zijn.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Limburg85 di 24 jan 2012 - 7:55

Smaragdje schreef:
Limburg85 schreef: Annie, balen van de tegenslagen maar moeten jullie voor Y. dan ook geen nieuwe kamer kopen? Of wachten jullie daar nog mee?

Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht, moet ik eerlijk zijn.

Dat is typisch mij, ik wil vooraf eigenlijk alles al geregeld hebben en kijken of het mogelijk is en mijn man is daarin een stuk makkelijker, we zien het wel en komt allemaal goed. Als R. net zo makkelijk is al S. dan kan hij gewoon onder op het stapelbed en als het niet lukt zijn er nog wel andere oplossingen.

Wij zouden namelijk eerst de zolder gaan verbouwen en daar een 4e slaapkamer van gaan maken en nog een extra kamer maar dat stellen we nog even uit of het word een speelruimte.

Laatst aangepast door Limburg85 op di 24 jan 2012 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Pandora di 24 jan 2012 - 7:56

Mocht ik straks toch redelijk snel zwanger zijn dan zal F. tegen de tijd dat de kleine geboren wordt ook zo'n 2 1/2 zijn. Bovendien slaapt de baby dan toch eerst een paar weken bij ons op de kamer in een wiegje en kan hij/zij daarna in F. haar ledikantje en F. in een groot/peuter bed.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje di 24 jan 2012 - 7:57

Limburg85 schreef:
Smaragdje schreef:

Dat is typisch mij, ik wil vooraf eigenlijk alles al geregeld hebben en kijken of het mogelijk is en mijn man is daarin een stuk makkelijker, we zien het wel en komt allemaal goed. Als R. net zo makkelijk is al S. dan kan hij gewoon onder op het stapelbed en als het niet lukt zijn er nog wel andere oplossingen.

Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht, moet ik eerlijk zijn.

Ik denk maar zo, eerst eens even afwachten tot ik opnieuw zwanger ben. Dan kunnen wij zien hoe oud J ongeveer is als de tweede komt en dan kunnen wij kijken wat wij nog nodig hebben enzovoort smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 7:57

Ja en zo krijgen we al geruime tijd tegenslag naar tegenslag, had het eigenlijk ook wel weer verwacht voor nu..voor Y.enthe hebben we de kast(en) dus al, mijn 1 persoonsbed (bedbank idee). Dus dat hoeven we niet echt aan te schaffen. Behang dan wel en verfen moet er gedaan worden op zolder + een muur worden geplaatst en de zolder isoleren (dus ja dat gaat ook nog weer geld kosten haha). De kinderwagen lag in de auto van mijn man, en hij zegt dat het in de schuur stond, maargoed..het is eenmaal gebeurd, normaal staat de kinderwagen ook in de schuur, en heb er nooit geen last van gehad, dus ik geef de auto maar de schuld...maargoed als de 2e dus komt dan gaat Y.enthe dus ook in een 1 persoonsbed. Maargoed, dit kan natuurlijk ook al als de zolder af is, haar nieuwe kamer zeg maar..dus dat staat zoiezo hoog op de planning in de zomervakantie omdat te doen..maargoed mijn man begint overal aan en afmaken homaar haha...

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 di 24 jan 2012 - 7:59

Pandora, dan komt dat precies mooi uit bij jullie, fijn toch scheelt weer eventueel extra kosten.

Smaragdje, gelukkig heb je 9 (nou ja 8 nadat je het weet) de tijd dus dat komt wel goed alhoewel mijn man grapjes maakt dat het hier -1 maand is ;-).

Annie, balen dat jullie zoveel tegenslagen krijgen. Vind het ondanks wel knap dat jullie er voor gaan. Maar voordat je eenmaal zwanger bent en voordat het geboren is ben je natuurlijk ook al een hele tijd verder.
Helaas weet ik niemand die een kamertje en kinderwagen te koop hebben, anders had ik je graag geholpen (wij hebben S. zijn oude kamertje vorig jaar verkocht).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 24 jan 2012 - 8:04

Limburg85 schreef: Pandora, dan komt dat precies mooi uit bij jullie, fijn toch scheelt weer eventueel extra kosten.

Smaragdje, gelukkig heb je 9 (nou ja 8 nadat je het weet) de tijd dus dat komt wel goed alhoewel mijn man grapjes maakt dat het hier -1 maand is ;-).

Ja, daar heeft hij gelijk in. Jij was een voordringer :P Wilt alleen niets zeggen voor de volgende keer voor een kindje 2012 - Pagina 13 561177

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 24 jan 2012 - 8:05

Smaragdje schreef:
Limburg85 schreef: Pandora, dan komt dat precies mooi uit bij jullie, fijn toch scheelt weer eventueel extra kosten.

Ja, daar heeft hij gelijk in. Jij was een voordringer :P Wit alleen niets zeggen voor de volgende keer smile

Nee zeker niet, dat blijf ik me ook goed voorhouden en vooral hopen, net zoals de zwangerschap, i hope so iig.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:06

@Limburg, agja na regen komt zonneschijn en we hebben nog even natuurlijk :-).. dus in dat opzich zitten we wel goed..ik ga vanaf nu gewoon elk dubbeltje wat ik overhoud echt aan de kant zetten!

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 24 jan 2012 - 8:12

Anniej_S schreef:@Limburg, agja na regen komt zonneschijn en we hebben nog even natuurlijk :-).. dus in dat opzich zitten we wel goed..ik ga vanaf nu gewoon elk dubbeltje wat ik overhoud echt aan de kant zetten!

Komt vast allemaal goed! voor een kindje 2012 - Pagina 13 561177

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 24 jan 2012 - 8:13

Anniej_S schreef:@Limburg, agja na regen komt zonneschijn en we hebben nog even natuurlijk :-).. dus in dat opzich zitten we wel goed..ik ga vanaf nu gewoon elk dubbeltje wat ik overhoud echt aan de kant zetten!

Komt ook vast allemaal goed met die instelling!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Vlinderjoy di 24 jan 2012 - 8:14

Weegschaal schreef:@ Vlinderjoy; Ik weet dat jij ook na een aantal dagen/weken opnieuw bloedverlies kreeg na de miskraam. Hoe lang hield dit aan en na hoeveel dagen werd jij echt ongesteld?

Ja klopt, dit bloedverlies hield 3 dagen aan, daarna nog 2 dagen licht bruin oud bloedverlies en toen het echt helemaal gestopt was werd ik een week en 4 dagen later ongesteld.
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:14

Smaragdje schreef:

Vast wel..toen ik van Y. zwanger was werd mijn contract niet verlengd, hele hoop toestanden ook meegemaakt en uiteindelijk wel goedgekomen, maar ook daarvan hebben we nu nog een lange nasleep.

Als onze spaarcenten ging toen op en sinds ook veel tegenslagen ook naderhand gehad.....maargoed..heb nog even de tijd om zoiezo voor een kamertje te kijken + kinderwagen, de wagen die we nu hebben met weerplekken slijten we gewoon letterlijk maar af nu haha hoef er toch niet meer zuinig opte zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:15

Limburg85 schreef:

Komt ook vast allemaal goed met die instelling!

Dat hoop ik maar...hahahahahahaha....soms lukt dat niet...voor een kindje 2012 - Pagina 13 827601

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 24 jan 2012 - 8:26

Anniej_S schreef:
Smaragdje schreef:

Vast wel..toen ik van Y. zwanger was werd mijn contract niet verlengd, hele hoop toestanden ook meegemaakt en uiteindelijk wel goedgekomen, maar ook daarvan hebben we nu nog een lange nasleep.

Als onze spaarcenten ging toen op en sinds ook veel tegenslagen ook naderhand gehad.....maargoed..heb nog even de tijd om zoiezo voor een kamertje te kijken + kinderwagen, de wagen die we nu hebben met weerplekken slijten we gewoon letterlijk maar af nu haha hoef er toch niet meer zuinig opte zijn.

Wat vervelend zeg!

Zou die kinderwagen dan helemaal niet meer voor een tweede gebruikt kunnen worden?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:27

Smaragdje schreef:
Anniej_S schreef:
Smaragdje schreef:

Wat vervelend zeg!

Zou die kinderwagen dan helemaal niet meer voor een tweede gebruikt kunnen worden?

Ik erger me nu al dood aan die vlekken...het zou in het allerergste geval wel kunnen

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 di 24 jan 2012 - 8:33

@ Limburg: Ik zit op het wachtbankje voor een eisprong hahahaha...Die 2 klachten had ik idd ook bij de zwangerschap van J.oshua... al ga ik nu nergens vanuit... Ik ga er nu vanuit dat m'n cyclus enorm van slag is...

@ FF: ooow ben jou helemaal vergeten... Sorry... Hoe is 't bij jou gegaan?

@ Alyssa: meid, hoe is 't gegaan? Ik hoop dat je nu een beetje aan het opknappen bent.

@ Nillis: jep... is ook vervelend, maarja... ben m'n cyclus aan het volgen, maar had dit niet gehoopt...
Nou meid, spannend hoor, weer op 't wachtbankje... Ow heerlijk he, als ze zo genieten van 't water... ow leuk zeg... weer een buurvrouw zwanger... kan me wel vorostellen dat het moeilijk is... Ik hoop ook dat je straks gewoon lekker in dit jaar nog bevalt, dan gaan ze idd samen naar school... das wel gezellig Very Happy.

@ Weegschaal: ow jeetje... dat is schrikken... Gelukkig is er geen restant meer van de miskraam. Ik hoop dat 't snel weer weg is...

@ Pandora: tuurlijk nemen we je dat niet kwalijk... voor mij soms ook moeilijk bij te houden Very Happy...Ik zit op het wachtbankje, maar dan voor m'n ei... is nog steeds niet gespot :s...
Succes dit weekend meid!
Een nieuwe 2e kamer hoeft idd niet veel te kosten... Wij hebben geluk gehad... Hebben een ledikant en een kast gekregen van iemand... Nu hoeven we straks alleen de commode nog maar wit te schilderen en dan zijn we klaar voor de volgende... De commode word nu nog gebruikt voor J.oshua, maar is wel handig kan straks makkelijk wit geschilderd worden Very Happy.
Ik wil bij de volgende graag een Woezel en Pip kamer en dat kan ik heel makkelijk oplossen, door er van dat foam voor te halen dat ik op het bedje en de kast kan plakken en klaar ben ik Very Happy.

@ Anniej: ow jeetje... de keelamandelen eruit... Dat is geen pretje als volwassene... heb er ervaring mee... Succes voor je man!
Gelukkig is je misselijkheid nu weg...
Ooooooow, marktplaatsafzoeken is idd echt heel erg leuk Very Happy. Daar hebben wij idd ook de kinderwagen vandaan gehaald vorig jaar... Omdat ik een hoge moet hebben, moest ik dus (helaas) opzoek naar een Stokke kinderwagen...

Hier vandaag alweer 1 sollicitatie gedaan en 1x informatie gevraagd over de vacature... Ben benieuwd Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Weegschaal di 24 jan 2012 - 8:36

@ Tweeling; Jezelf niet gek maken is idd erg moeilijk, je bent er natuurlijk zo mee bezig. Bij mij was het achteraf gezien de eerste keer wel een teken, ik moest ook veel meer naar het toilet (viel op omdat ik aan het kamperen was).

@ Pandora; Succes! En er niet teveel mee bezig zijn, kan je mij dat leren Wink

@ Limburg85; Leuk dat jouw man zo graag wilde!

@ Anniej_S; Zonde zeg, van de kinderwagen. Het bloedverlies is een restant van de curettage, door de wondjes die ze maken is er nog wat bloed wat in mijn baarmoeder zit. Maar het is gelukkig niet veel.
Leuk dat verbouwen en zo'n man die niets afmaakt Wink

Ik probeer mezelf van de bank af te krijgen om nog actief te gaan doen op de crosstrainer, lukt alleen niet echt...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 8:38

Weet je wat het wel is, nu ik weet wat ik wil, witte meubels en een zwarte kinderwagen weet ik waar ik naar op zoek moet haha en in tussentijd zoveel mogelijk wat ik overhoud bezuinigen/sparen

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: