Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 wo 1 feb 2012 - 8:16

Ik ga morgenochtend n afspraak bij de dokter maken. Ook omdat ik met vlagen misselijk ben. Misschien vraagtie of ik al n test heb gedaan. Want dan ga ik testen hoor!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Puzzle wo 1 feb 2012 - 8:23

Als je dat nou van te voren doet, heb je gelijk antwoord op die vraag en kan het een en ander al worden uitgesloten...of je hoeft niet meer langs te gaan dan voor een kindje 2012 - Pagina 32 561177
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  myloon wo 1 feb 2012 - 8:33

@Smaragdje, ook voor jou van harte!!! Ik hoop dat je ook een beetje een gezellige dag hebt gehad!?

@Linnie; is jouw vriend niet gewoon bang voor het antwoord?? denk je niet dat hij het rond je verjaardag nog net zo zou denken als nu? Misschien moet je zelf maar even de stoute schoenen aan doen en zelf gaan testen zonder hij het weet?? dan weet jij in ieder geval waar je staat en kun je hem het rustig vertellen zonder dat hij er tegen op zal zien?

Ik zag in de nieuwe lijst nog een zwangere?? daar jad ik eerder dus helemaal overheen gelezen!! Tweeling alsnog gefeliciteerd!

Ik heb vandaag een heerlijke dag gehad! Toen ik op mijn werk kwam begonnen alle kindjes te zingen voor me:D!
(ik werk op een kinderdagverblijf sta zelf op de na-schoolse) later de middag heb ik getrakteerd op koekiemonster cake-pops en dat was erg gezellig!!
Van mijn collega's heb ik een bon gekregen van Cristine le duc haha dit was meer een geintje maar ik kan het wel waarderen!
Manlief kwam thuis met een bos bloemen en een doosje bon bons!! Ik had al een mooie nieuwe soeppan van hem gekregen.
Nu hebben we heerlijk een glaasje rose-champagne die hij met oud en nieuw gekregen heeft.

Wat betreft mijn pco... na vorig jaar primolut te hebben gehad ben ik regelmatig ongesteld... soms zijn het maar 1 of 2 dagen soms wel 6. Ik heb in april het medicijn gehad en enkel in november en december ben ik niet ongesteld geweest in Januari dus weer wel.
Volgende week gaan we naar de gynaecoloog en dan zullen we zien hoe het er van binnen uit ziet!

Laatst aangepast door myloon op wo 1 feb 2012 - 8:36; in totaal 2 keer bewerkt
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Bericht  tweeling wo 1 feb 2012 - 8:34

Linnie1985 schreef:Ik ga morgenochtend n afspraak bij de dokter maken. Ook omdat ik met vlagen misselijk ben. Misschien vraagtie of ik al n test heb gedaan. Want dan ga ik testen hoor!

Ik vind dit echt een beetje raar hoor, sorry. Waarom doe je steeds zo moeilijk! Test gewoon dan weet je het!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  tweeling wo 1 feb 2012 - 8:36

myloon schreef:

Ik zag in de nieuwe lijst nog een zwangere?? daar jad ik eerder dus helemaal overheen gelezen!! Tweeling alsnog gefeliciteerd!

Dank je! Very Happy Jij ook gefeliciteerd met je verjaardag, fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  Flower_L wo 1 feb 2012 - 8:39

tweeling schreef:
Linnie1985 schreef:Ik ga morgenochtend n afspraak bij de dokter maken. Ook omdat ik met vlagen misselijk ben. Misschien vraagtie of ik al n test heb gedaan. Want dan ga ik testen hoor!

Ik vind dit echt een beetje raar hoor, sorry. Waarom doe je steeds zo moeilijk! Test gewoon dan weet je het!

heel eerlijk gezegd, ik vind het ook wel een beetje raar. Test gewoon. Is het negatief, kun je alsnog de dokter bellen om een afspraak te maken. Hij zal zeker vragen of je een test hebt gedaan...en dan stuurt hij je waarschijnlijk ook weer naar huis....dus kun je beter voordien doen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Linnie1985 wo 1 feb 2012 - 8:40

tweeling schreef:

Heb geen testen in huis. De vorige keer dat ik teste was best vroeg en hij vond het niet zo leuk. Maja morgen horen jullie het waarschijnlijk.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 8:41

Sorry, maar ik denk dat de huisarts het echt best wel een beetje raar gaat vinden als je komt dat je misselijk bent, terwijl je al een jaar zwanger probeert te worden maar nog geen test hebt gedaan om zwangerschap uit te sluiten!

Ik snap gewoon niet waarom je zolang wacht totdatje vriend je toestemming geeft. Je bent een eigen individu, je hebt zelf ook wel wat in te brengen! En mijn vriend kon écht de pot op, als hij al bang is voor het antwoord (want dat istie!) dan is hij mooi te laat, want nu zit het waarschijnlijk al in je buik.

Sorry hoor, maar ik vind je vriend heel manipulatief overkomen en jou heel onderdanig. Natuurlijk moet je dingen samen beslissen en in overeenstemming met elkaar doen, maar sommige dingen heeft hij gewoon niet het laatste woord in.

Gast
Gast

Bericht  tweeling wo 1 feb 2012 - 8:43

Linnie1985 schreef:
tweeling schreef:

Heb geen testen in huis. De vorige keer dat ik teste was best vroeg en hij vond het niet zo leuk. Maja morgen horen jullie het waarschijnlijk.

Het is ook doodeng, ik had ook een paar keer te vroeg getest Cry Ik zou morgenvroeg gewoon een test kopen en dan kijken wat de uitslag is, dan kun je altijd nog naar de huisarts gaan.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  Flower_L wo 1 feb 2012 - 8:43

Linnie1985 schreef:
tweeling schreef:

Ik denk dat je dat los moet laten, dat hij het niet leuk vond. Ik kan me voorstellen dat hij het niet leuk vindt dat je het stiekem doet, maar je kunt wel zeggen "ik ben nu x dagen overtijd, ik voel me misselijk en heb allerlei kwaaltjes....ik wil graag weten of ik zwanger ben en anders een zwangerschap uitsluiten.....dus ik ga testen". En eerlijk gezegd vind ik dan dat hij dan maar moet accepteren in zo'n situatie. Wat ik zo lees voel jij je er ook niet goed onder, dus je moet ook aan jouw eigen emoties denken.

Succes!

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 8:49

Eens een poging doen om te reageren;

Nillis; hoe gaat het met je? Ik had afgelopen dagen ook heel weinig ongi! Alleen zaterdag de hele dag en zondag en maandag was het echt al minder, maargoed. Hier telt het niet omdat we natuurlijk nog niet echt 100% voor gaan! Wat balen dat je niet geslaagd hebt met T. En heeft ze al zulke grote voeten hihi..ik kocht van het weekend van die slofsokken voor Y.enthe. Zo tegen het voetje gehouden en d8 maat 20/21 moet wel passen..veels te groot! Maargoed, heb er maar een 18/19 bij gekocht :-) dat zit beter. Ik koop voor Y.enthe ook altijd kleertjes die iets te groot zijn als de strak of ze kan er het maar weinig aan, dat is ook zonde van het geld, toch? Nee (nog) geen clienten! Ze kunnen me ook morgenvroeg nog bellen of voor de middag en zelfde voor vrijdag.......dus we wachten het wel af!

Triesje; hoe gaat het met je? Voel je je al wat beter? heb jij enig idee hoe die App heet voor de BlackBerry?? Ik wil manlief as vrijdag ochtend naar de HA sturen om weer even zn bloed-druk op te laten meten, maar hij wil niet... stel dat de operatie niet door gaat aan zn keelamandelen? hmm dat wil ik ook niet op mn geweten hebben! Yeaah....fijn he dat je zelf ongi bent geworden! Dat is een heel goed teken!!!!!!!!

Linnie; wat houd jij de spanning erin meid, ik zou allang 100.000 x getest hebben! Laughing V ooral ook met je klachten! En als je bij HA komt en hij zegt heb je niet getest, zal hij je vast weg sturen met het feit ik zou eerst testen haha, dat zei mijn HA ook wel eens tegen mij.

Flower_L; ik schud je dan hand, hier is het ook ontzettend onzeker om voor een 2e momenteel te gaan...misschien wel helemaal niet dit jaar heb ik manlief al horen zeggen..................bah Cry

Sleepingbeauty; altijd goed om die dingen te bespreken met de HA. Hebben wij ook gedaan met betrekking tot de asperger van de broer van mijn man etc.

Myloon; gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk krijg je als kadootje...je ei-sprong!! Fijne dag gehad?

Muis, nee de beslissing om voor een 2e te gaan hangt aan een zijden draaitje..Ook omdat ik nog steeds niet meer uren erbij heb! Heb gister en vandaag gewerkt; 10.15 uur in totaal! En vanmiddag weer naar kantoor gebeld, die ik nodig had was er niet en werd weer met een lul verhaal afgeschreven...nou dan niet hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stikken ze dr maar in! Maargoed...mijn gevoel zegt dat mijn contract omtred de uren die ik al tijden misloop straks niet word verlengd, dus met dat in mijn achterhoofd moeten we nog maar even wachten voor een 2e! Ik ga van het weekend samen met man een plan van aanpak opstellen, hoe nu verder. Gefeliciteerd met je vader! lekker gegourmet?

Mas; Welkom!

Weegschaal; oefenen voor later is niks mis mee toch. Hopelijk zet je menstruatie ook door over 2 weken.

All; ben weer bij geloof ik!: Geen nieuws..ik ben ook benieuwd of ik weekend heb...of dat ze morgen alsnog bellen, we zullen zien. Heb gister en vandaag gewerkt; 10.15uur. Word er gek van, maar goed...moet het ook maar even los gaan laten! Ga van het weekend maar een lijst maken met wat ik wil (doen) en daar op solliciteren. Kan maar beter mijn werkgever een stap voor zijn, voordat (dat zegt mijn gevoel) mijn contract of niet verlengd word of in minderheid word gesteld qua uren....word vervolg dus!

Fijne avond!

Gast
Gast

Bericht  Pussycat wo 1 feb 2012 - 8:49

Linnie echt eerst een test doen hoor voor je naar de HA gaat. Hij/zij zal het echt niet waarderen dat je zelf nog niet getest hebt. En mocht je test thuis negatief zijn zal er bloed geprikt worden.
Verder eens met de rest.

All weinig te vertellen en heb even niet de puf om alles terug te lezen (wat veel bladzijdes weer).
Morgen voor mezelf even de HA bellen (zie topic in persoonlijk last van mijn ringvinger voelt heel naar) ga gelijk allerlei dingen in mijn hoofd halen natuurlijk pfff. Zo maar vroeg naar bed.

Gisteren voor het eerst sinds 3 maanden weer gewerkt (zat met mijn voet zware kneusing)
Was wel weer leuk. Maar wel vermoeiend haha.

Nog steeds niet ongesteld by the way.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Flower_L wo 1 feb 2012 - 9:01

Wel een strakke actie hier trouwens:

Kregen gisteravond een sms op de werkmobiel van mn vriend, van een voor ons onbekend nummer. Stond in "X is geboren blabla....gaat goed blabla....ligt op kinderafdeling blabla..." Omdat er maar 1 stel in onze omgeving is die rond deze tijd een kindje verwachten, gingen we er helemaal vanuit dat zij dit waren. Dachten dat hij met zijn werkmobiel een sms had gestuurd. Dus wij beide meteen terugsturen "gefeliciteerd blabla, hoe gaat het met Y, zijn jullie al thuis" etc. Niets op gehoord, maar ook wel logisch natuurlijk. Kindje was net geboren.

Vriend vanochtend nog wat rondgesmst naar paar uit vriendengroep hierover. Niemand had nog wat gehoord. Whatsapp ik vanochtend hoe het gaat met de kleine man naar haar eigen mobiel....zit de baby nog gewoon in de buik haha. Geen idee wie het wel is!

vond de naam stiekem ook niet zo mooi Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 wo 1 feb 2012 - 9:10

@ Linnie: ja he? Beterschap meid! Heb je je nog ziekgemeld? Ziek is ziek hoor!
Ik ben het met de andere meiden eens. Ik zou gewoon nu gaan testen. Dan weet je waar je aantoe bent. Dit is niet goed hoor dat je er gewoon niet van kan slapen... Ik zou ook denken: Bekijk het maar, ik ga nu testen!

@ Viva; ik ben er ook errrrug blij mee Very Happy. Balen dat je ongi bent geworden meid...

@ Smaragdje: thanks Very Happy. Gefeliciteerd meid! Hoop dat je een beetje leuke dag hebt gehad Very Happy.

@ Myloon: dankjewel. Jaaaaaaaa echt wel!!! Nu hopen dat ik nu ook echt een eisprong krijg...Want heb er nu niet echt een gehad... Ben al vanaf dag 10 begonnen met testen...
GEFELICITEERD MEID!!! Maak er een leuke dag van. Ik hoop dat je een mooi verjaardagscadeautje krijgt Very Happy.
Aaaaaaaaah wat lief!!! Zingende kindjes zijn leuk Very Happy. Ben benieuwd meid, bij de gyn straks.

@ Muis: dankjewel hihihihi. Nou 't is niet de 1e keer... Was 3 januari al ongi geweest, maar nu was 't helemaal uit mezelf Very Happy. Ik ga idd straks weer beginnen met de ovulatietesten. Vanaf dag 10...
Hahahaha, je vriend wil er niet bij zijn? LOL. Waarom niet dan? Issie dan te zenuwachtig? LOL.

@ SleepingBeauty: hahaha ja geweldig he? Hoe blij kun je zijn met een ongi LOL.
Ow meid he bah... ik hoop dat het geen gevolgen heeft voor jullie dan. Heb je een beetje kunnen genieten van je dagje vrij?
Wat fijn dat je enigszins gerustgesteld bent zeg! Dat voelt goed denk ik of niet? En ik hoop dat je aangenomen gaat worden meid!

@ Mas: welkom meid! Op naar een beebje voor jullie Very Happy.

@ Nillis: ja ben echt zo enorm blij! Helemaal nu 't ook echt doorgezet heeft Very Happy. ooow wat voor schoenen heb je gehaald?

@ Alyssa: groot gelijk idd. Dan heb je in iedergeval niet het gevoel te moeten liegen...

@ Nina: welkom meid! Ook voor jullie: Op naar een beebje Very Happy.
Ik gebruik ovulatietesten, maar helaas in deze cyclus niet gespot, maar het werkt vaak wel...

@ Weegschaal: hahahaha toch wel he? Ben ook heel erg blij Very Happy.
Jeeeej voor jou ook geen bloedverlies en buikpijn meer. Super zeg!!!

@ Anniej: ja het gaat heel goed met me Very Happy. De app die ik op mijn BB heb heet period calculator hahaha. Hmmm spannend dus nog even... Ik hoop dat alles goed is met je man. Jaaa goed he? Ik ben echt zoooo blij en dan ook nog eens zo'n nette cyclus Very Happy.
Ja heel goed meid! Vaak zit je gevoel wel goed (had ik ook en was al aan het solliciteren) en zit nu dus idd zonder baan...

@ Flower: whahahaha geweldig!!! Dan sta je toch wel even raar te kijken hahahahaha...

Hier heeft de menstruatie echt doorgezet. Gisteravond en vanmorgen had ik niks, maar rond een uur of 11 á 12 was het er in alle hevigheid weer Very Happy. Ben dus écht, écht, écht ongi.
Vanmiddag speeddate gehad met uitzendbureaus hahaha. Is weer eens wat anders.

En verder: nog meer goed nieuws:

Ik ben gebeld door de FEM-poli en ik mag langskomen. Ze gaan dan kijken welke mogelijkheden ze voor mij hebben. Eventueel met betrekking tot mijn ei. .
Helemaal super toch? Ik ben daar niet meteen afgeschreven om mijn gewicht . Daar kijken ze gewoon echt naar alles!!! Niet alleen naar 't gewicht... Ik ben zo blij!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Flower_L wo 1 feb 2012 - 9:36

@ Triesje: 2 dagen op rij goed nieuws! Fijn!
@ Anniej: wat een gedoe met werk. Heb je dan wel oppas voor Y wanneer ze bijvoorbeeld morgenochtend bellen voor werk?
@ SB: Goed dat je alvast aan het oriënteren bent voor wat anders. Wat houdt wijkverpleegkundige precies in? Ik ken het alleen van de kraamzorg, dat de wijkverpleegkundige langskwam 1 keer om te wegen en voor de hielprik.
@ Myloon: wat lief van de kindjes zeg! Spannend volgende week.
@ Mas & Nina: welkom!
@ Viva: kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zat.
@ Weegschaal: haha, dat woordje 'oefenen' ken ik hier!
@ FF: hoe gaat het met gastouderopvang? Zijn daar nog ontwikkelingen?

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 wo 1 feb 2012 - 9:41

@ Flower: ja goed he? Nu nog goed nieuws van de verzekering krijgen en dan kan ik verwijzing aanvragen bij de huisarts. Heb deze vandaag al voorbereid hahaha.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  CCC wo 1 feb 2012 - 9:42

Parel schreef:

Sorry, maar ik denk dat de huisarts het echt best wel een beetje raar gaat vinden als je komt dat je misselijk bent, terwijl je al een jaar zwanger probeert te worden maar nog geen test hebt gedaan om zwangerschap uit te sluiten!

Ik snap gewoon niet waarom je zolang wacht totdatje vriend je toestemming geeft. Je bent een eigen individu, je hebt zelf ook wel wat in te brengen! En mijn vriend kon écht de pot op, als hij al bang is voor het antwoord (want dat istie!) dan is hij mooi te laat, want nu zit het waarschijnlijk al in je buik.

Sorry hoor, maar ik vind je vriend heel manipulatief overkomen en jou heel onderdanig. Natuurlijk moet je dingen samen beslissen en in overeenstemming met elkaar doen, maar sommige dingen heeft hij gewoon niet het laatste woord in.

Eens... Je moet echt eerst testen voordta je naar de HA gaat hoor. Toen mijn cyclus de maand voordta ik zwanger was ontregeld was zei mijn vriend juist, doe even een test voor de zekerheid en ga maandag naar de HA voor een doorverwijzing naar de gynaecoloog want dit kan niet goed zijn. Uiteindelijk dus een positieve test.

Ik heb ook al wat eerder dingen meegelezen over dat hij liever achter een gamecomputer zat dan met jou gezellig in bed lag. Is hij er uberhaupt wel aantoe? 1 x kan al genoeg zijn, maar ik heb het idee dat hij jou aardig in de hand lijkt te hebben. Ik zou echt bang zijn dat ik mezelf kwijtraak in zo'n relatie, omdat ik alleen maar bezig ben de ander te pleasen en dat de andere partij geen rekening met mij houd. Maar misschien heb ik een heel verkeerd beeld over jullie relatie.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Triesje1983 wo 1 feb 2012 - 9:44

chococupcake schreef:
Parel schreef:

Eens... Je moet echt eerst testen voordta je naar de HA gaat hoor. Toen mijn cyclus de maand voordta ik zwanger was ontregeld was zei mijn vriend juist, doe even een test voor de zekerheid en ga maandag naar de HA voor een doorverwijzing naar de gynaecoloog want dit kan niet goed zijn. Uiteindelijk dus een positieve test.

Ik heb ook al wat eerder dingen meegelezen over dat hij liever achter een gamecomputer zat dan met jou gezellig in bed lag. Is hij er uberhaupt wel aantoe? 1 x kan al genoeg zijn, maar ik heb het idee dat hij jou aardig in de hand lijkt te hebben. Ik zou echt bang zijn dat ik mezelf kwijtraak in zo'n relatie, omdat ik alleen maar bezig ben de ander te pleasen en dat de andere partij geen rekening met mij houd. Maar misschien heb ik een heel verkeerd beeld over jullie relatie.

+1
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Vlinderjoy wo 1 feb 2012 - 10:08

Triesje1983 schreef:
chococupcake schreef:
Parel schreef:

+1

Hier ben ik het ook mee eens. Je bent al zo ver over tijd, je bent misselijk. Wat doe je jezelf aan? Je stelt het testen uit omdat je vriend het niet wilt? Als je nou 1 of 2 dagen over tijd bent, ok. Maar je zegt zelf dat je altijd een regelmatige cycles hebt en je bent morgen alweer 11 dagen over tijd!! Als je zwanger bent is er echt al wel een streepje te zien! Een huisarts zou je precies hetzelfde adviseren, die zou inderdaad raar opkijken als hij hoort dat je nog steeds niet getest hebt...
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Smaragdje wo 1 feb 2012 - 10:32

@ Linnie, ben bang dat de dokter het inderdaad raar zal vinden dat jij nog niet getest hebt. Ik denk dat hij niet meer kan doen dan jou aan raden om te testen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  bolus26 wo 1 feb 2012 - 10:34

Smaragdje schreef:@ Linnie, ben bang dat de dokter het inderdaad raar zal vinden dat jij nog niet getest hebt. Ik denk dat hij niet meer kan doen dan jou aan raden om te testen.

dat denk ik ook,je hebt wel alle klachten en je hebt ervoor geklust natuurlijk!

@triesje goed nieuws voor jou!

en voor de nieuwe meeschrijvers welkom!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Silver wo 1 feb 2012 - 21:38

Linnie, ik ben het wel met de meiden eens, je kan beter nu gewoon wel testen dan kan je of een zwangerschap uitsluiten, of weten waar de kwalen wel vandaan komen. Desnoods vertel je het een goeie vriendin van je, zodat zij een test kan halen, in deze onzekerheid zitten is ook niks. En stress is ook niet gezond op die manier.

Flower, & all, met de gastouderopvang vooruitgang gaat het goed! Afgelopen maandag zijn ze hier geweest om ons huis te controleren, of het wel veilig genoeg is. Wij hebben dan een sloot achter huis, en mijn vriend is nog bezig met tuinhuisje, (allemaal bouw materiaal) dus dat moet afgeschermd worden, in eerste instantie hebben de kinderen een hoekje van 2 bij 3 meter, maar als het tuinhuisje en veranda klaar is, hebben ze genoeg ruimte.
Binnen zag het er allemaal goed uit, alleen even de stopcontacten goed afdekken, en traphekjes boven en beneden. Voor de rest is het nu meer richten op mijn herstel van mijn schouders. Dus ik accepteer het nu wel even dat ik 'nog' langer thuis zit, niks te doen. Vanaf vrijdag ben ik gestart met die ontstekingsremmers en sindsdien is de pijn wel erger geworden, dus mijn rust moet ik gewoon pakken.
A.s. maandag komt 1 van de vraagouders en kinderen langs met iemand van het bureau om de volledige koppeling rond te maken. En mocht zij mij écht nodig hebben, dan geef ik ook duidelijk aan dat ik niet ga tillen! Daar begin ik nu even niet aan. smile Dus wat dat betreft ziet de vooruitgang er goed uit. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Alyssa wo 1 feb 2012 - 21:44

Vlinderjoy schreef:
Triesje1983 schreef:
chococupcake schreef:
Parel schreef:

+1

Hier ben ik het ook mee eens. Je bent al zo ver over tijd, je bent misselijk. Wat doe je jezelf aan? Je stelt het testen uit omdat je vriend het niet wilt? Als je nou 1 of 2 dagen over tijd bent, ok. Maar je zegt zelf dat je altijd een regelmatige cycles hebt en je bent morgen alweer 11 dagen over tijd!! Als je zwanger bent is er echt al wel een streepje te zien! Een huisarts zou je precies hetzelfde adviseren, die zou inderdaad raar opkijken als hij hoort dat je nog steeds niet getest hebt...
Ik sluit me ook helemaal aan bij de dames voor mij...
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Alyssa wo 1 feb 2012 - 21:52

Nina, ook welkom! Ik zou nog niet met ovulatietesten beginnen als je pas net voor een kindje bezig bent hoor. Als het na een half jaar ofzo nog niet is gelukt, misschien wel, maar ik zou nu gewoon even genieten van het 'onbezorgd' voor een kindje gaan.

Weegschaal, fijn dat je geen bloedverlies meer hebt! Hopelijk heb je je eisprong gehad en word je binnen 2 weken niét ongesteld Wink

Limburg, ik ben ook benieuwd hoe het bij jou gaat!

SleepingBeauty, vervelend dat je niet weet wat de naam van de aandoening is. Maar je huisarts is er blijkbaar wel nuchter in, hopelijk heeft hij jullie toch een beetje gerust kunnen stellen. Succes ook met je sollicitatie!

Myloon, wat fijn dat je uit jezelf ongesteld bent geworden (meestal dan) na de primolut. Wanneer heb je precies de afspraak volgende week?

Anniej, balen dat je zo weinig hebt kunnen werken Sad Hopelijk vind je snel een job met wat meer uren.

Pussycat, nog niet ongesteld joh? Hopelijk gaat jouw lichaam niet weer gek doen en een lange cyclus krijgen.

Flower, wat raar zeg! Weten jullie nog steeds niet van wie het smsje was? Ook niet een collega van je vriend ofzo?

Smaragdje, hoe gaat het nu bij jou? Ook nog niet ongesteld?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Pussycat wo 1 feb 2012 - 22:05

@ alyssa dat hoop ik ook niet nee.
Maar het is vandaag dag 31, dus valt nog mee natuurlijk... maar ja ik wacht het af het begint nu wel te rommelen, dus wie weet vandaag of morgen...
Hoe is het nu met jou? Is de pijn al duidelijk minder?

@Triesje weet niet meer of ik het al gezegd had tegen je, maar wilde toch nog even zeggen; wat fijn dat je uit jezelf ongesteld bent geworden cheers fijn gevoel hé als je lichaam het weer ''doet''.

@FF Klinkt goed allemaal voor een kindje 2012 - Pagina 32 561177 heb je geen bijwerkingen van de ontstekingsremmers? Diclofenac had je toch ook?

@Linnie Ik hoop dat je nog reageerd want ik ben zo benieuwd naar je. En ik hoop dat je gewoon gaat testen, want dit is gewoon niet fijn voor jezelf.

@all Het rommelt hier dus wel een beetje soms voel ik even een krampje en that's it. Dus nog niet ongesteld.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende