voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Jammer smaragdje! zoals de andere ook al zeggen, misschien net wat tevroeg, en anders op naar de volgende ronde!
En dat gevoel van negatief testen is er denk ik altijd wel. Niemand zit daar op te wachten ( als je graag een kindje wilt dan..)
en nillis: wel een mooie cyclus idd! hopelijk zijn deze dagen weer snel voorbij.
En dat gevoel van negatief testen is er denk ik altijd wel. Niemand zit daar op te wachten ( als je graag een kindje wilt dan..)
en nillis: wel een mooie cyclus idd! hopelijk zijn deze dagen weer snel voorbij.
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Naam | Leeftijd | Gaan er voor vanaf | wel/niet zwanger | hoeveelste kindje |
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | 28/28 | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | 26/26 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Triesje1983 | 28/36 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Viva | 20/21 | Juli 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Nillis | 29/30 | November 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | 29/30 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | … | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Muis | 24/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Tweeling | 25/32 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Flower_L | 26/29 | Februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pearl | 24/24 | April 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Anniej_S | 24/28 | April/mei 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Spetterdespat | 28/26 | April/Mei 2012? | Nog niet zwanger | 1e kindje |
blondje1313 | 31/29 | April/Mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
FryskeFlinter | 25/29 | april/mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
L!ND@ | … | ergens in 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Emma_ | … | 29 juni 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Muurvlindertje | 26/30 | juni/juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Birgit | … | Juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Smaragdje | 22/29 | ... | nog niet zwanger | 2e kindje |
... | … | ... | ... | ... |
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Tweeling, ook vanuit hier gefeliciteerd met je zwangerschap, heb het bijgewerkt in de tabel.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
@Linnie, wat knap dat je het zo lang kan volhouden om te testen! Ik zou het niet kunnen haha...bij Y.enthe teste ik 2dagen voor NOD al positief...
@Nillis, wel fijn dat je ongi heeft doorgezet, en een week eerder is er ook een week eerder vanaf. Des te eerder kunnen jullie er weer voor gaan!
@Smaragdje; jammer van de negatieve test! Suc6 ook de komende ronde!
@all; weinig bijzonders! Ongi word al minder. Vandaag met manlief mee geweest na ZH. Moesten na de anesthesie. Manlief zijn bloeddruk is iets aan de hoge kant. Het is wel erfelijk, maar ik maakte me al wel eens zorgen. Plast veel en drinkt ontzetetnd veel, hele dag door frisdrank als het aan hem ligt. Heb al gezegd, na dat je amandelen eruit zijn, gaan we eens met de HA om de tafel om uit te sluiten dat hij suikerziekte heeft.. Over 2 weken worden zijn keelamandelen eruit gehaald. Heb zelf 2uurtjes zwart gewerkt en morgen en woensdag heb ik wel 2clienten per dag. Voor donderdag en vrijdag weinig bekend....we wachten wel af, anders een kort weekje..
Fijne avond xxx
@Nillis, wel fijn dat je ongi heeft doorgezet, en een week eerder is er ook een week eerder vanaf. Des te eerder kunnen jullie er weer voor gaan!
@Smaragdje; jammer van de negatieve test! Suc6 ook de komende ronde!
@all; weinig bijzonders! Ongi word al minder. Vandaag met manlief mee geweest na ZH. Moesten na de anesthesie. Manlief zijn bloeddruk is iets aan de hoge kant. Het is wel erfelijk, maar ik maakte me al wel eens zorgen. Plast veel en drinkt ontzetetnd veel, hele dag door frisdrank als het aan hem ligt. Heb al gezegd, na dat je amandelen eruit zijn, gaan we eens met de HA om de tafel om uit te sluiten dat hij suikerziekte heeft.. Over 2 weken worden zijn keelamandelen eruit gehaald. Heb zelf 2uurtjes zwart gewerkt en morgen en woensdag heb ik wel 2clienten per dag. Voor donderdag en vrijdag weinig bekend....we wachten wel af, anders een kort weekje..
Fijne avond xxx
Gast- Gast
Tweeling, ook hier nog eens een dikke proficiat! Wat fijn dat het zo snel raak is voor jullie. Op naar de volgende zwangeren in ons topic
Anniej, vervelend dat je man last heeft van een hoge bloeddruk. Hopelijk heeft hij geen suikerziekte!
Anniej, vervelend dat je man last heeft van een hoge bloeddruk. Hopelijk heeft hij geen suikerziekte!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Tweeling, ook hier nog eens een dikke proficiat! Wat fijn dat het zo snel raak is voor jullie. Op naar de volgende zwangeren in ons topic
Bedankt meis! Ik hoop zo voor jullie dat het snel raak is , ik blijf meelezen hoor!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
@ Tweeling, inderdaad hier nogmaals gefeliciteerd! Geniet ervan!
@ Anniej_s, dank je wel!
@ Anniej_s, dank je wel!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd Tweeling!
En wow wat snel joh! Dit was jullie 1e ronde toch??
En wow wat snel joh! Dit was jullie 1e ronde toch??
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Tweeling, dankjewel meis
Alyssa- Prater
Roos, ik zou ook wachten, 1 maand is achteraf niks. Ik ben wel zwanger getrouwd maar was verder in mijn zwangerschap. Ik ben heel mijn zwangerschap ontzettend beroerd geweest en toch zou ik het zo weer over doen, die dag word je geleefd.
Muis, spannend dat je nu al klachten heb, hopelijk houd je lichaam je niet voor de gek. Je gaat het wel spannend maken als je niet ongesteld word.
Alyssa, fijn dat het al iets beter met je gaat, kleine stapjes vooruit gang is ook vooruit gang, hopelijk gaat het iedere dag een beetje beter.
Linnie, hoezo denkt je vriend dat je verkeerd heb geteld?
Nillis, hoeveelste ronde zit je nu? Kan me voorstellen dat het nu wel tegen valt omdat je de vorige keer gelijk zwanger was, zou ik denk ook hebben ook al heb ik nu het gevoel dat het niet in 1 keer raak hoef te zijn, dat had ik de vorige keer wel.
Ik wil nu proberen om pas vrijdagochtend te testen, morgen moet ik ongesteld worden en bij R. testte ik pas bij een week overtijd positief.
Smaragdje, balen dat de test negatief was! Hopen dat je dan snel ongesteld word (of dat je hopelijk alsnog een positieve test heb) en dan er voor kan gaan! Herkenbaar je gevoel, zou ik ook hebben. Je wilt het stiekem toch graag ook al zijn jullie er deze maand niet echt voor gegaan, je hoopt het wel.
Wat voor baan heb je nu?
Tweeling, gefeliciteerd en wat snel!
Annie, balen dat je zo weinig werk heb, kom je de dagen wel door?
Muis, spannend dat je nu al klachten heb, hopelijk houd je lichaam je niet voor de gek. Je gaat het wel spannend maken als je niet ongesteld word.
Alyssa, fijn dat het al iets beter met je gaat, kleine stapjes vooruit gang is ook vooruit gang, hopelijk gaat het iedere dag een beetje beter.
Linnie, hoezo denkt je vriend dat je verkeerd heb geteld?
Nillis, hoeveelste ronde zit je nu? Kan me voorstellen dat het nu wel tegen valt omdat je de vorige keer gelijk zwanger was, zou ik denk ook hebben ook al heb ik nu het gevoel dat het niet in 1 keer raak hoef te zijn, dat had ik de vorige keer wel.
Ik wil nu proberen om pas vrijdagochtend te testen, morgen moet ik ongesteld worden en bij R. testte ik pas bij een week overtijd positief.
Smaragdje, balen dat de test negatief was! Hopen dat je dan snel ongesteld word (of dat je hopelijk alsnog een positieve test heb) en dan er voor kan gaan! Herkenbaar je gevoel, zou ik ook hebben. Je wilt het stiekem toch graag ook al zijn jullie er deze maand niet echt voor gegaan, je hoopt het wel.
Wat voor baan heb je nu?
Tweeling, gefeliciteerd en wat snel!
Annie, balen dat je zo weinig werk heb, kom je de dagen wel door?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Parel schreef:Maar vriendlief heeft er nu toch niks meer mee te maken, of ben ik gek?
Als mijn cyclus in 1x zo zou afwijken dan zou ik willen weten waar ik aan toe ben, en is het positief is hem willen verrassen.
En ik was ook een uurtje eerder weggegaan van mijn werk om een test te kopen, want een week overtijd bij normaliter een gewone cyclus, zou ik niet pikken.
Hij vind het niet leuk als ik weer teleurgesteld wordt (en ik denk hijzelf ook) en volgens hem ben ik dan heel de dag saggo.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Kan iemand mijn gegevens in de tabel zetten? Januari 2012, 26/31, nog niet zwanger, 2e kindje.
Limburg85- Ratel
@Limburg; vanochtend 2uurtjes zwart gewerkt! En moest vanmiddag dan met manlief mee na zh. Mocht ik donderdag en vrijdag niet hoeven te werken ga ik echt klusjes zoeken in huis. Wat extra dingen in huis opruimen en schoonmaken hahahaha...ja heb er nu toch de tijd voor denk ik maar zo. Ik doe het wel trouwens in de tijd dat Y.enthe slaapt hoor :-) als zij wakker is doe ik niets.
Gast- Gast
@ Limburg85: Ik zou het niet weten, hij wil ook niet kijken in de agenda's die ik hem gaf. Heb dan een beetje het idee dat hij het misschien wel eng vind ofzo?
Pffff heb vandaag trouwens mijn functioneringsgesprek gehad waren heel erg positief over mij, maar er waren wel een paar puntjes die ik moest verbeteren.
Pffff heb vandaag trouwens mijn functioneringsgesprek gehad waren heel erg positief over mij, maar er waren wel een paar puntjes die ik moest verbeteren.
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:@ Limburg85: Ik zou het niet weten, hij wil ook niet kijken in de agenda's die ik hem gaf. Heb dan een beetje het idee dat hij het misschien wel eng vind ofzo?
Vertel..
Gast- Gast
Linnie, wat fijn en puntjes om te verbeteren is niet erg toch, altijd een uitdaging houden en jezelf verbeteren.
Ik denk dat mannen het ook eng vinden ook al hebben ze vaak praatjes. De mijne weet ook niet echt hoe een cyclus werkt en krijg het hem ook niet bijgebracht alleen die van mij vind testen niet spannend, al zou ik pas na 2 weken testen het maakt hem niks uit :-s.
Annie, slaapt Y. nog veel overdag? Heb je wel vooruitzicht dat je weer meer gaat werken of weet je niet echt waar je aan toe bent met nieuwe clienten?
Ik denk dat mannen het ook eng vinden ook al hebben ze vaak praatjes. De mijne weet ook niet echt hoe een cyclus werkt en krijg het hem ook niet bijgebracht alleen die van mij vind testen niet spannend, al zou ik pas na 2 weken testen het maakt hem niks uit :-s.
Annie, slaapt Y. nog veel overdag? Heb je wel vooruitzicht dat je weer meer gaat werken of weet je niet echt waar je aan toe bent met nieuwe clienten?
Limburg85- Ratel
Y.enthe slaapt meestal 1x per dag, de middag. Maar het wisselt ook natuurlijk wel. Als ze in de ochtend 1,5 slaapt, is de kans dat ze 's middags ook nog wel even slaapt, een uurtje. Maar het kan ook wel eens zijn dat ze de hele middag, minstens 3uur slaapt!
Ik heb vorige week een aantal keren gebeld, of er al weer nieuwe mensen waren, maar niks. Vanmorgen belde ze om 8.50 ook om in te vallen, of ik er binnen 10min kon zijn..het was alleen 30min fietsen van mijn huis. Dat werd hem dus niet haha.
Ik heb vorige week een aantal keren gebeld, of er al weer nieuwe mensen waren, maar niks. Vanmorgen belde ze om 8.50 ook om in te vallen, of ik er binnen 10min kon zijn..het was alleen 30min fietsen van mijn huis. Dat werd hem dus niet haha.
Gast- Gast
Limburg, is je zoon jarig vandaag? (aan de ticker te zien)
Linnie, logisch toch dat je niet happy rondloopt als je een negatieve test hebt gehad. Maar dan heb je wel weer duidelijkheid, nu blijf je in onzekerheid zitten.
Linnie, logisch toch dat je niet happy rondloopt als je een negatieve test hebt gehad. Maar dan heb je wel weer duidelijkheid, nu blijf je in onzekerheid zitten.
Alyssa- Prater
Naam | Leeftijd | Gaan er voor vanaf | wel/niet zwanger | hoeveelste kindje |
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | 28/28 | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | 26/26 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Triesje1983 | 28/36 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Viva | 20/21 | Juli 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Nillis | 29/30 | November 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | 29/30 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | … | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Muis | 24/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Tweeling | 25/32 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Limburg85 | 26/31 | Nog niet zwanger | ... | 2de kindje |
Flower_L | 26/29 | Februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pearl | 24/24 | April 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Anniej_S | 24/28 | April/mei 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Spetterdespat | 28/26 | April/Mei 2012? | Nog niet zwanger | 1e kindje |
blondje1313 | 31/29 | April/Mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
FryskeFlinter | 25/29 | april/mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
L!ND@ | … | ergens in 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Emma_ | … | 29 juni 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Muurvlindertje | 26/30 | juni/juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Birgit | … | Juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Smaragdje | 22/29 | ... | nog niet zwanger | 2e kindje |
Ik heb je er bijgezet, Limburg85!
Alyssa- Prater
Anniej_S schreef:Linnie1985 schreef:@ Limburg85: Ik zou het niet weten, hij wil ook niet kijken in de agenda's die ik hem gaf. Heb dan een beetje het idee dat hij het misschien wel eng vind ofzo?
Vertel..
Ik ben snel afgeleid. Vergeet wel eens wat op te ruimen als ik naar huis mag . Ik moet vragen stellen aan de juiste personen (vraag wel eens wat aan de verkeerde en dan krijg je onjuiste informatie).
Linnie1985- Kletskop
Alyssa schreef:Limburg, is je zoon jarig vandaag? (aan de ticker te zien)
Nee die was 7 januari jarig, zal eens zijn ticker aanpassen ;-). Is trouwens het zoontje van mijn man.
Limburg85- Ratel
Linnie1985 schreef:Anniej_S schreef:Linnie1985 schreef:@ Limburg85: Ik zou het niet weten, hij wil ook niet kijken in de agenda's die ik hem gaf. Heb dan een beetje het idee dat hij het misschien wel eng vind ofzo?
Vertel..
Ik ben snel afgeleid. Vergeet wel eens wat op te ruimen als ik naar huis mag . Ik moet vragen stellen aan de juiste personen (vraag wel eens wat aan de verkeerde en dan krijg je onjuiste informatie).
Het zijn in ieder geval wel punten waar je wat mee kan!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Linnie1985 schreef:Anniej_S schreef:Linnie1985 schreef:@ Limburg85: Ik zou het niet weten, hij wil ook niet kijken in de agenda's die ik hem gaf. Heb dan een beetje het idee dat hij het misschien wel eng vind ofzo?
Vertel..
Het zijn in ieder geval wel punten waar je wat mee kan!
Idd en gelukkig is het niet heel erg ofzo .
Linnie1985- Kletskop
@ Limburg, hier nog een die het niet spannend vindt hoor. Hij denkt altijd: "Ik hoor het wel als het zover is." Dat snap je toch niet!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:@ Limburg, hier nog een die het niet spannend vindt hoor. Hij denkt altijd: "Ik hoor het wel als het zover is." Dat snap je toch niet!
Hier precies zo! Kan niet wachten tot het raak is maar als het punt is gekomen dat er getest moet worden kan het ineens niet snel genoeg meer gaan, mannen ;-).
Limburg85- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012