Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Limburg85 zo 29 jan 2012 - 7:27

Smaragdje schreef:
Limburg85 schreef: Pussycat voor een kindje 2012 - Pagina 23 699888 , wat ontzettend vervelend! Maar het kan natuurlijk te vroeg zijn, ik testte bij mijn vorige zwangerschap pas na 1 week overtijd positief (zo vervelend was dat). En nu heb ik weer het gevoel zwanger te zijn of mijn lichaam houd ontzettend voor de gek en toch ben ik eigenwijs gaan testen vanochtend en ook negatief, maar goed hier nog 2 dagen voor m´n nod. Hopelijk test je snel alsnog positief!

Ik dacht dat jij het idee had dat het nog niet raak was. Waarom denk jij het nu als nog? Gewoon eventjes geduld hebben ;-). Jij wist toch ook nog niet hoelang jouw cyclus precies was? Dus neem na deze test maar een voorbeeld aan mij: haal geen testen in huis en test niet voor een kindje 2012 - Pagina 23 166342

Ik heb idd eerst het gevoel gehad dat het niet raak was maar sinds deze week ontzettende krampen in mijn baarmoeder, het blijft constant aanhouden. Gisteravond hadden wij een borrel en ik kon na 10 minuten bijna niet meer staan, leek heel erg op bandenpijn, band om je buik, beroerd en werd misselijk van de hapjes. Of het is puur toeval of het is wel raak.

Ehm geen testen in huis, oeps daar ben ik al in de fout gegaan haha.

Ik weet idd niet hoe mijn cyclus is, ga maar gewoon van standaard 28 dagen uit, vorige keer was het de 1e ronde raak en verder nooit van de pil af geweest. Ik ga nu ook wachten, mocht ik dinsdag niet ongesteld worden dan ga ik vrijdag pas testen. Had beter ook nu kunnen wachten maar had gehoopt dat het nu anders zou zijn dan de vorige keer laughcry .

Maar jij nog niet ongesteld?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Roos zo 29 jan 2012 - 7:27

Pc, de kans dat je te vroeg getest heb is er ook nog he! Hou moed! Bij l. heb ik met een ovulatietest getest, had gelezen dat dat ook zou kunnen. Nou mooi negatief he, maar was toch zwanger. Het komt wel goed hug

Linnie, jeetje ik zou het echt niet vol kunnen houden. Het ziet er toch goed uit!

Een dilemma, wat zouden jullie doen?? Eind maart gaan we trouwen.
Ik heb eind feb mijn ei. Mócht het in 1x raak zijn zou ik 6 weken zwanger zijn eind maart. Of toch maar wachten op mijn ei half april??? Mijn verstand zeg wachten tot april, maar mijn gevoel zegt NUUUUUUUU... Ik ga er niet vanuit dat het in 1x raak is, maar bij l. was het ook snel raak. Mmmm dilemma...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  bolus26 zo 29 jan 2012 - 7:29

Anniej_S schreef:Bestaan er ook van die apps voor een Blackberry?

denk ik wel hoor,i kheb gewoon in mn market/appstore gezocht bij gezondheid en dan op gratis apps.

womanlog is ook een bekende.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lejow zo 29 jan 2012 - 7:31

Roos schreef:Pc, de kans dat je te vroeg getest heb is er ook nog he! Hou moed! Bij l. heb ik met een ovulatietest getest, had gelezen dat dat ook zou kunnen. Nou mooi negatief he, maar was toch zwanger. Het komt wel goed hug

Linnie, jeetje ik zou het echt niet vol kunnen houden. Het ziet er toch goed uit!

Ik heb eind feb mijn ei. Mócht het in 1x raak zijn zou ik 6 weken zwanger zijn eind maart. Of toch maar wachten op mijn ei half april??? Mijn verstand zeg wachten tot april, maar mijn gevoel zegt NUUUUUUUU... Ik ga er niet vanuit dat het in 1x raak is, maar bij l. was het ook snel raak. Mmmm dilemma...

6 weken is natuurlijk nog niet zo ver, maar als je ziek/zwak/beroerd bent, zit je mooi..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Smaragdje zo 29 jan 2012 - 7:33

@ Limburg, ben benieuwd. Anders volgende week inderdaad nog een keer testen. Hier met 33 dagen ook nog niet ongesteld. Het enige wat hier speelt is dat ik moe en misselijk ben. Dat wijt ik maar aan een griepje, dat er vast aan zit te komen. Dat hou ik mijzelf in ieder geval voor ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  CCC zo 29 jan 2012 - 7:33

Lejow schreef:
Roos schreef:Pc, de kans dat je te vroeg getest heb is er ook nog he! Hou moed! Bij l. heb ik met een ovulatietest getest, had gelezen dat dat ook zou kunnen. Nou mooi negatief he, maar was toch zwanger. Het komt wel goed voor een kindje 2012 - Pagina 23 699888

6 weken is natuurlijk nog niet zo ver, maar als je ziek/zwak/beroerd bent, zit je mooi..

Ik zou wachten, ik weet hoe beroerd je kunt zijn rond die tijd... en zou dat echt niet willen op mijn bruiloft... Wat is een maandje meer of minder wachten?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Limburg85 zo 29 jan 2012 - 7:34

Smaragdje schreef:@ Limburg, ben benieuwd. Anders volgende week inderdaad nog een keer testen. Hier met 33 dagen ook nog niet ongesteld. Het enige wat hier speelt is dat ik moe en misselijk ben. Dat wijt ik maar aan een griepje, dat er vast aan zit te komen. Dat hou ik mijzelf in ieder geval voor ;-)

Begint het nog niet te kriebelen om te testen? Wanneer wil je dat gaan doen? Dat moe herken ik maar dat herken ik al sinds de zwangerschap van R. Ik ga me aan de deadline van vrijdag houden, mist er natuurlijk niks gebeurd.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 29 jan 2012 - 7:38

Limburg85 schreef:
Smaragdje schreef:@ Limburg, ben benieuwd. Anders volgende week inderdaad nog een keer testen. Hier met 33 dagen ook nog niet ongesteld. Het enige wat hier speelt is dat ik moe en misselijk ben. Dat wijt ik maar aan een griepje, dat er vast aan zit te komen. Dat hou ik mijzelf in ieder geval voor ;-)

Begint het nog niet te kriebelen om te testen? Wanneer wil je dat gaan doen? Dat moe herken ik maar dat herken ik al sinds de zwangerschap van R. Ik ga me aan de deadline van vrijdag houden, mist er natuurlijk niks gebeurd.

Ach, over een paar dagen denk ik (of morgen, als ik het dan in mijn hoofd krijg Laughing ). Dat moe is meer dan eerst en de manier en tijden van misselijkheid herken ik van mijn zwanger schap met J. Of klinkt dat laatste heel stom ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 zo 29 jan 2012 - 7:38

Smaragdje schreef:
Limburg85 schreef:

Ach, over een paar dagen denk ik (of morgen, als ik het dan in mijn hoofd krijg Laughing ). Dat moe is meer dan eerst en de manier en tijden van misselijkheid herken ik van mijn zwanger schap met J. Of klinkt dat laatste heel stom ;-)

Dat kan ik niet zeggen want ik zeg namelijk precies hetzelfde angel haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 29 jan 2012 - 7:40

Limburg85 schreef:
Smaragdje schreef:
Limburg85 schreef:

Dat kan ik niet zeggen want ik zeg namelijk precies hetzelfde voor een kindje 2012 - Pagina 23 166342 haha.

Laughing

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Roos zo 29 jan 2012 - 7:44

chococupcake schreef:
Lejow schreef:
Roos schreef:Pc, de kans dat je te vroeg getest heb is er ook nog he! Hou moed! Bij l. heb ik met een ovulatietest getest, had gelezen dat dat ook zou kunnen. Nou mooi negatief he, maar was toch zwanger. Het komt wel goed voor een kindje 2012 - Pagina 23 699888

Ik zou wachten, ik weet hoe beroerd je kunt zijn rond die tijd... en zou dat echt niet willen op mijn bruiloft... Wat is een maandje meer of minder wachten?

Inderdaad! Bij l. ben ik alleen geen minuut misselijk geweest ofzo. Daardoor slaat de twijfel een beetje toe. Oww dat verstand vs. gevoel toch ook altijd Laughing

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Flower_L zo 29 jan 2012 - 7:48

Herkenbaar roos! Zou precies hetzelfde hebben in jouw positie. Maar 1mnd wachten is wel verstandiger denk ik. Dan kun je echt focussen op DE dag. Eerste weken zwangerschap zijn toch onzekere weken.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Smaragdje zo 29 jan 2012 - 7:49

@ Roos, ik zou even een maandje wachten, zodat je verkomt dat je misselijk bent/moet overgeven op jullie trouwdag! Aangezien het niet altijd hetzelfde verloopt smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 29 jan 2012 - 7:55

Roos schreef:
chococupcake schreef:
Lejow schreef:

Inderdaad! Bij l. ben ik alleen geen minuut misselijk geweest ofzo. Daardoor slaat de twijfel een beetje toe. Oww dat verstand vs. gevoel toch ook altijd Laughing

Elke zwangerschap is anders zeggen ze, je hoeft niet misselijk te zijn, maar je kunt al beroerd zijn door flinke moeheid bijv. dus ik zou wachten... smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pussycat zo 29 jan 2012 - 8:05

Dat ik heb getest komt niet door jullie hoor haha. Ik had het anders toch wel gedaan Wink
En mijn ticker staat op 37 omdat ik 1 keer op dag 37 ongesteld ben geworden maar de laatste keren 26-30, dus ik acht de kans groter dat ik weer rond de 30 zit dan rond de 37, dus vandaar Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Smaragdje zo 29 jan 2012 - 8:09

Pussycat schreef:Dat ik heb getest komt niet door jullie hoor haha. Ik had het anders toch wel gedaan Wink
En mijn ticker staat op 37 omdat ik 1 keer op dag 37 ongesteld ben geworden maar de laatste keren 26-30, dus ik acht de kans groter dat ik weer rond de 30 zit dan rond de 37, dus vandaar Wink

Gelukkig, voelde mij toch wel een heel klein beetje schuldig Embarassed

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 29 jan 2012 - 8:13

Smaragdje schreef:
Pussycat schreef:Dat ik heb getest komt niet door jullie hoor haha. Ik had het anders toch wel gedaan Wink

Gelukkig, voelde mij toch wel een heel klein beetje schuldig Embarassed

+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Pussycat zo 29 jan 2012 - 8:29

Hahaha serieus? Aaah dat was niet mijn bedoeling hoor voor een kindje 2012 - Pagina 23 561177
Maar dat hoeft dus niet. Jullie kunnen er ook niks aan doen dat ik niet zwanger ben Wink Kon dat maar hé dan hielpen we gelijk iedereen met zwanger worden haha

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Smaragdje zo 29 jan 2012 - 8:33

Pussycat schreef:Hahaha serieus? Aaah dat was niet mijn bedoeling hoor voor een kindje 2012 - Pagina 23 561177
Maar dat hoeft dus niet. Jullie kunnen er ook niks aan doen dat ik niet zwanger ben Wink Kon dat maar hé dan hielpen we gelijk iedereen met zwanger worden haha

Dat zou wel makkelijk zijn, ja Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Muis zo 29 jan 2012 - 10:25

Pc; hoop dat je te vroeg getest hebt!! Spannend.

Enne Linnie, jij houd ons ook in spanning.

Smaragdje wanneer ga jij testen?

Ik vind het nu wel spannend worden. Moet zaterdag ongesteld worden als ik uitga van mijn laatste cyclus. Ben al een paar dagen met vlagen niet lekker, maar kan ook goed van het ontpillen zijn. Ben immers pas 3 maanden gestopt.

Voor de mama's onder ons; hadden jullie voor dat jullie positief testte al klachten of helemaal niks?

Alyssa hoe is het eigenlijk met jou?
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Smaragdje zo 29 jan 2012 - 11:05

@Muis, altijd spannend! Ga jij gelijk komend weekend testen, als jij niet ongesteld wordt?
Bij mijn vorige zwangerschap was ik al flink misselijk geweest en zo, voordat ik uberhaubt getest had. Dat was toen ook de reden, dat ik na drie dagen een test deed.
Wanneer ik nu ga testen weet ik nog niet. Als ik het morgen oppeens in mijn hoofd krijg, dan morgen. Anders een andere keer, wanneer ik het idee krijg dan echt te moeten testen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Muis zo 29 jan 2012 - 11:14

Nee ga niet gelijk testen. De keer daarvoor had ik een cyclus van 37 dagen dus kijk het dan even aan. Mijn eerste vrije dag na zondag is donderdag. Op zijn vroegst ga ik dan pas testen. Vind het spannend maar sta er wel nuchter in. Het is pas de eerste ronde.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Alyssa zo 29 jan 2012 - 19:14

Wow jeetje, wat is er veel gekletst afgelopen weekend!

Linnie, knap dat je zolang kan wachten om nog een keer te testen hoor. IK hoop voor je dat die positief is!

Suusje, vervelend dat je bloedingen hebt midden in je cyclus. Geen idee wat het zou kunnen zijn.

FryskeFlinter, gelukkig dat het toch 'maar' 120 capsules zijn, valt dan weer mee!

SleepingBeauty, ik hoop van harte dat jullie kinderwens niet in het gedrang komt door de afgelopen gebeurtenissen!

Weegschaal, ik duim voor je dat je test van volgende week helemaal negatief is meis! hug

Triesje, goed koopje gedaan in de stad voor J.! Nog altijd geen positieve ovulatietest gehad?

Nillis, heeft het bloedverlies inmiddels al doorgezet? Beter een cyclus van 28 dagen dan van 35 dagen, toch?

Smaragdje, je maakt het spannend hoor! Very Happy

Anniej, lekker om eens een rustig weekend te hebben!

Pussycat, balen dat je test negatief was meid Sad hug

Limburg, balen dat bij jou de test ook negatief was hug

Roos, ik zou denk ik nog een maand langer wachten. Stel je voor dat je op je trouwdag kotsmisselijk bent?

Muis, bij jou ook al zo spannend! Het zou zomaar in één keer raak kunnen zijn natuurlijk, daar duimen we voor bij jou!

All, hier gaat het stukje bij beetje weer wat beter. Nog steeds wel pijn, maar ik heb afgelopen nacht voor het eerst een beetje beter geslapen. Ik voel alleen nog wel een constante 'druk', ofja het voelt meer als een soort kramp, in mijn nek en schouders. Ik zal blij zijn als we weer een week verder zijn, dan hoop ik volgende week weer te gaan werken.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Linnie1985 zo 29 jan 2012 - 19:44

Ach het lukt opzich wel hoor. Ik zou op zijn vroegst pas op vrijdag kunnen testen, dan ben ik om 4 uur klaar met werken. Maar dan test ik toch pas op zaterdagochtend.

Mijn vriend zei gisteren op bed volgens mij heb je verkeerd geteld blablabla... Ik zei dat hij niet een wist hoe een menstruatiecyclus werkt. Maja hij bleef maar volhouden dat ik verkeerd geteld heb, dan heb ik zoiets van laat maar zitten, morgen laat ik mijn agenda zien waar ik het in bijhoud!

Grmbl, mannen...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  blondje1313 zo 29 jan 2012 - 19:54

Ik had een late eisprong en een korte lf, dus ik testte pas positief toen ik een paar dagen over tijd was.
Had trouwens toen nog helemaal geen kwaaltjes, maar heb de hele zwangerschap alleen last gehad van een klein beetje vermoeidheid.

Linnie, ga je ons echt zo lang in spanning houden!!!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende