Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 wo 1 feb 2012 - 2:41

Smaragdje schreef:Zo, hier nog een jarige Very Happy al voelt het nog niet echt zo smile

@ Linnie, voel jij je al wat beter? Ben je al langs de huisarts geweest?

Ben nog niet van plan om naar de huisarts te gaan, denk dat het gewoon een griepje is.

Myloon en Smaragdje Gefeliciteerd!!!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  MAS wo 1 feb 2012 - 2:42

nina86 schreef:Wel altijd meegelezen maar nog niet eerder gereageerd. In oktober 2011 ben ik gestopt met de pil, na deze 10 jaar geslikt te hebben. Sinds vorige week geen condoom meer gebruikt Very Happy Via internet mijn ovulatie berekent en als het goed is heb ik vandaag mijn eisprong. Maar heb eigenlijk geen idee hoelang mijn cyclus duurt, dus of het klopt? Ik ben trouwens 25 en mijn vriend 26. Het lijkt mij gezellig om mee te praten.

Wel spannend he!! Is je cyclus wel gelijk mooi terug gekomen?? Daar ben ik nog best bang voor dat mijn cyclus opeens graag gaat doen, aangezien ik een heel stuk meer weeg dan toen ik met de pil begon.

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Smaragdje wo 1 feb 2012 - 2:45

Linnie1985 schreef:
Smaragdje schreef:Zo, hier nog een jarige Very Happy al voelt het nog niet echt zo voor een kindje 2012 - Pagina 31 561177

@ Linnie, voel jij je al wat beter? Ben je al langs de huisarts geweest?

Ben nog niet van plan om naar de huisarts te gaan, denk dat het gewoon een griepje is.

Myloon en Smaragdje Gefeliciteerd!!!

Oh, zie het al, dat van de huisarts was voor SleepingBeauty bedoeld ;-) En dank je wel!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Silver wo 1 feb 2012 - 2:49

2CKC2 schreef:Iemand al nieuws van Muppetje?

In het topic voor kindje 2011 staat het nieuws. voor een kindje 2012 - Pagina 31 561177
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  nina86 wo 1 feb 2012 - 2:54

MAS schreef:
nina86 schreef:Wel altijd meegelezen maar nog niet eerder gereageerd. In oktober 2011 ben ik gestopt met de pil, na deze 10 jaar geslikt te hebben. Sinds vorige week geen condoom meer gebruikt Very Happy Via internet mijn ovulatie berekent en als het goed is heb ik vandaag mijn eisprong. Maar heb eigenlijk geen idee hoelang mijn cyclus duurt, dus of het klopt? Ik ben trouwens 25 en mijn vriend 26. Het lijkt mij gezellig om mee te praten.

Wel spannend he!! Is je cyclus wel gelijk mooi terug gekomen?? Daar ben ik nog best bang voor dat mijn cyclus opeens graag gaat doen, aangezien ik een heel stuk meer weeg dan toen ik met de pil begon.

Nou het heeft eventjes geduurd voordat ik weer ongesteld werd. Maar zo rond december ging het weer helemaal goed. Ben jij nu ook begonnen met foliumzuur slikken? Ik begreep dat je dat al mag slikken voordat je zwanger wordt. Spannend allemaal he! Ik zie trouwens dat wij even oud zijn:-)

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  MAS wo 1 feb 2012 - 2:59

Nina, Ik ga vanaf volgende week beginnen met foliumzuur. Het klopt inderdaad dat je daarmee moet beginnen voordat je zwanger bent.
Wij zijn inderdaad even oud. Ik vond het wel een grote beslissing om te nemen. Maar alle andere zaken (financiën/huisje/relatie) zijn goed op orde, dus dan moet je er alleen zelf nog klaar voor zijn. En dat zijn wij!! Very Happy

Ik hoop echt dat ik ongesteld ben, maar ik wil er ook niet teveel druk op zetten, want anders blijft het weg door de stress. Ik moet geduld hebben en dat heb ik nou eenmaal niet zo veel...!! angel

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  nina86 wo 1 feb 2012 - 3:12

MAS schreef:Nina, Ik ga vanaf volgende week beginnen met foliumzuur. Het klopt inderdaad dat je daarmee moet beginnen voordat je zwanger bent.
Wij zijn inderdaad even oud. Ik vond het wel een grote beslissing om te nemen. Maar alle andere zaken (financiën/huisje/relatie) zijn goed op orde, dus dan moet je er alleen zelf nog klaar voor zijn. En dat zijn wij!! Very Happy

Ik hoop echt dat ik ongesteld ben, maar ik wil er ook niet teveel druk op zetten, want anders blijft het weg door de stress. Ik moet geduld hebben en dat heb ik nou eenmaal niet zo veel...!! voor een kindje 2012 - Pagina 31 166342

Ja dat vond ik ook belangrijk dat dat allemaal op orde is, heb trouwens wel al heel lang een kinderwens. Wij wonen nu 3 maanden in ons huisje. Heb jij een vast contract? Dat is het enige waar ik me soms wel druk over kan maken. Alhoewel mijn vriend geen slecht salaris heeft, redden we het dan echt net.

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Viva wo 1 feb 2012 - 4:02

Linnie1985 schreef:Ik zou wel willen, maar kan nu echt de deur niet uit. En ik krijg (GRMBL) mijn vriend echt niet over gehaald! Ik heb er vannacht gewoon niet van kunnen slapen Sad

Maar tot wanneer wilt je vriend dan wachten?
Het is jouw lichaam, en jij an er niet van slapen. Mijn man had mooi de pot op gekunt, en ik had mooi een test gedaan...

Myloon en smaragdje, gefeliciteerd!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Roos wo 1 feb 2012 - 4:15

Viva schreef:
Linnie1985 schreef:Ik zou wel willen, maar kan nu echt de deur niet uit. En ik krijg (GRMBL) mijn vriend echt niet over gehaald! Ik heb er vannacht gewoon niet van kunnen slapen Sad

Het is jouw lichaam, en jij an er niet van slapen. Mijn man had mooi de pot op gekunt, en ik had mooi een test gedaan...

Helemaal mee eens, meid koop een test!! Dan weet je waar je aan toe bent.

Myloon en Smaragdje gefeliciteerd, fijne dag!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  MAS wo 1 feb 2012 - 4:27

nina86 schreef:
MAS schreef:Nina, Ik ga vanaf volgende week beginnen met foliumzuur. Het klopt inderdaad dat je daarmee moet beginnen voordat je zwanger bent.

Ik hoop echt dat ik ongesteld ben, maar ik wil er ook niet teveel druk op zetten, want anders blijft het weg door de stress. Ik moet geduld hebben en dat heb ik nou eenmaal niet zo veel...!! voor een kindje 2012 - Pagina 31 166342

Ja dat vond ik ook belangrijk dat dat allemaal op orde is, heb trouwens wel al heel lang een kinderwens. Wij wonen nu 3 maanden in ons huisje. Heb jij een vast contract? Dat is het enige waar ik me soms wel druk over kan maken. Alhoewel mijn vriend geen slecht salaris heeft, redden we het dan echt net.

Wij hebben gelukkig allebei een vast contract, maar wat wel een probleem kan zijn is dat ik de hoofdverdiener ben en als ik dan een dag minder zou willen / ga werken dan scheelt dat gelijk een heleboel.

Wij hebben een huis gekocht en we gaan in Juni verhuizen. Gelukkig hoeft er niet veel aan het huis te gebeuren, dus mocht ik het geluk hebben dat ik dan al zwanger ben dan kan mijn vriend ook gewoon zo wat alles alleen doen.

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal wo 1 feb 2012 - 5:04

@ JaneDoe; Wat een vervelende huisarts heb jij! Vind het zo vervelend voor je voor een kindje 2012 - Pagina 31 699888

@ Linnie; Wat een geduld hebben jullie! Ik herken wel wat jouw vriend zegt; mijn man wil ook niet meer testen ivm teleurstelling. We zien het vanzelf wel als je dik wordt zegt hij dan Wink Maar ik zou het toch niet kunnen....

@ Sleepingbeauty; Kan me voorstellen dat je wat extra informatie wil in jouw situatie.

@ Triesje; Wat een goed nieuws cheers

@ Viva; Nogmaals een voor een kindje 2012 - Pagina 31 699888 Ik liep ook tegen problemen aan met temperaturen, heb regelmatig nachtdiensten of had me bloot gewoeld.

@ Smaragdje; Hoe ver ben je nu in je cylus? En gefeliciteerd!

@ Spetterdespat; Fijn dat het voorbij is dan!

@ Myloon; Gefeliciteerd!

@ Muis; Ook gefeliciteerd. En ik kan ook nooit wachten met testen, is gewoon te spannend!

@ Bolus; Spannend!

@ Mas; Welkom!

@ Nina86; Welkom!

@ All; Ik voel me goed! Geen bloedverlies en buikpijn meer maar allerlei steekjes li en re onder die ik in een normale cyclus ook voel. Dus ik verwacht (hopelijk) binnen twee weken een menstruatie. We klussen actief door maar een zwangerschap verwacht ik nog niet, omdat ik de vorige keer ook ruim 2 maanden moest herstellen. Mijn man noemt het nu oefenen voor straks Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  nina86 wo 1 feb 2012 - 5:26

@Mas wat fijn dat jullie niet zoveel aan het huis hoeven te doen, dat scheelt natuurlijk wel. Ons huis is nu zo goed als af. Alleen willen wij in het voorjaar de tuin aanpakken.

Meiden gebruiken jullie een ovulatietest? Ik zag er laatst één bij het kruidvat liggen, ik vraag mij af of het echt zou werken.

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Smaragdje wo 1 feb 2012 - 5:37

@ Weegschaal, dank je wel! Fijn dat je geen bloedverlies en buikpijn hebt! Ik zit vandaag op 36 dagen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje wo 1 feb 2012 - 5:53

@ Limburg, is er bij jou al iets trouwens?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty wo 1 feb 2012 - 6:45

@ MAS welkom.
Voor ons was het ook een grote beslissing maar we hebben er zo'n zin in! En idd als alles verder op orde is. Je kunt altijd wel redenen bednekne om uit te stellen

@ Nina Welkom.. .Leuk weer nieuwe meiden smile

@ smaragdje: Ja we zijn vanmiddag naar de huisarts geweest. We moeten even aan hem door geven wat de precieze naam is van de aandoening. Alleen het probleem is dat alleen mijn moeder dat weet.
En de huisarts zegt ook en dan...... Wil je het allemaal gaan testen, wat doe je als je dat allemaal weet???
Dus we weten het nog niet zo goed.. En al helemaal niet hoe ik het mijn moeder moet vragen zonder dat ze gelijk gaat denken....
Maar het de ziekte is in heeel veel verschillende vormen en gradaties. Eigenlijk heel onvoorspelbaar. Een vorm van stofwisselingsziekte.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  CCC wo 1 feb 2012 - 6:52

Roos schreef:
Viva schreef:

Helemaal mee eens, meid koop een test!! Dan weet je waar je aan toe bent.

Myloon en Smaragdje gefeliciteerd, fijne dag!

+1! Uitstellen is ook niets... pfff... zou gek worden als mijn vriend zo zou doen over een test... Ik heb ook lekker alleen getest... :-)

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Weegschaal wo 1 feb 2012 - 6:53

@ Smaragdje; Had je voor de vorige zwangerschap ook een langere cyclus?

@ Sleepingbeauty; Moeilijk dan, wat je er precies mee kan gaan doen...

@ Nina86; Ovulatietesten werken hoor. Alleen moet je over een langere periode testen, om de eisprong te zien. Dus bijv vanaf dag 10 en dan iedere dag hetzelfde tijdstip.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje wo 1 feb 2012 - 7:09

@ SleepingBeauty, dat is inderdaad vrij moeilijk om te beslissen wat jullie willen doen dan. Gewoon rustig over nadenken wat jullie willen en dat goed afwegen.

@ Weegschaal, ik had toen een cyclus van 31-33 dagen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal wo 1 feb 2012 - 7:25

Smaragdje schreef:@

Wanneer wil je dan gaan testen??
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje wo 1 feb 2012 - 7:26

Weegschaal schreef:

Was maandag negatief.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty wo 1 feb 2012 - 7:31

@ Smaragdje, Weegschaal: Ja is idd wel lastig! Maar wat de huisarts ook zegt waarschijnlijk is het omdat het zo onbekende aandoening is nog haast niet te testen ook en waarschijnlijk hebben mijn ouders dan puur pech gehad dat ze zo'n kindje hebben gekregen.
Maar aan de andere kant wat zei hebben meegemaakt, wil je niet nogmaals mee maken.
De arts begreep ook wel dat als we de naam hadden, dat hij ons misschien wel gerust kon stellen dat het niet ernstig is. We moesten ons er niet te druk om maken. Hij verwachte niet hele moeilijke erfelijkheidsquesties.

Raar van mezelf eigenlijk, dat ik eerst zoiets had van het zal wel los lopen, maar nu we er echt serieus mee bezig zijn bevliegt mij in eens die 'angst'. Gelukkig maar dat ik nog niet zwanger ben Wink

Ben nu wel meer gerust gesteld. Vooral omdat de arts ook zei, ja wat wil je als je het wel weet.
Laat je dan alles onderzoeken. En weet je hoeveel kansen er zijn op een kindje met een of andere aandoening.
Ieder gezond kindje is weer een wonder natuurlijk!

Nog meer nieuws: Ik heb gesolliciteerd op een baan als wijkverpleegkundige!! Very Happy
Nu mijn man ook bijna werkloos is, voelt al die onzekerheid op mijn werk niet fijn! Ook met het oog op toekomstige kleine, wil ik wel graag wat anders. Dus ik ga alvast op de uitkijk. Lukt het wel dan is het mooi en anders kan ik hopelijk nog wel een tijdje op mijn huidige werk blijven. Ik heb vanaf maart een flexibel contract dat als mijn collega terug komt ik weg moet en ik heb nog maar 20 uur straks.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Flower_L wo 1 feb 2012 - 7:43

Smaragdje en myloon gefeliciteerd!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Weegschaal wo 1 feb 2012 - 7:57

Smaragdje schreef:
Weegschaal schreef:

Was maandag negatief.

Wat vervelend... Ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt en anders snel duidelijkheid krijgt!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal wo 1 feb 2012 - 7:59

@ Sleepingbeauty; Wat fijn dat je wat gerustgesteld bent. En succes met je sollicitatie!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje wo 1 feb 2012 - 8:02

Weegschaal schreef:
Smaragdje schreef:
Weegschaal schreef:

Was maandag negatief.

Wat vervelend... Ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt en anders snel duidelijkheid krijgt!

Ja, ik hou nooit zo van wachten Wink

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud