Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat do 26 jan 2012 - 1:23

@linnie dat is nou jammer zeg, maar wel begrijpelijk van je werk haha wat een blunder!
Ook vreemd dat je nog niet ongesteld bent! Maar ja je weet wat ze zeggen... geen bloed... Question

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pussycat do 26 jan 2012 - 1:26

Ooow ik wil weten of ik zwanger ben! Want wij gaan met valentijnsdag uit eten. En dat moet je ruim van te voren boeken. Ik weet ook niet wat we gaan eten....
Maar ik wil eigenlijk wel weten of ik dan niet zwanger ben, want dan kan ik een wijnarrangement boeken :-) en bellen voor de zekerheid dat ik geen producten krijg die je niet mag tijdens zwangerschap.
Maar ja deze week moeten we eigenlijk al bestellen, maar het is nog veel te vroeg om te testen..... toch?
Dus eigenlijk hoop ik dat ik deze ronde niet zwanger ben voor een kindje 2012 - Pagina 17 394967 Maar ik spring ook een gat in de lucht als dat wel zo is hoor dat snappen jullie wel Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 1:35

Hallo ongi...grrrrrrr.........hahahahahaha nou ik weet wel dat mijn lichaam het gewoon doet zonder hormonen en troep..we nemen het maar voor lief voor een kindje 2012 - Pagina 17 394967

@PC; ik zou idd bestellen en mocht het net voor die tijd uit komen dat je zwanger bent kan je altijd toch nog bellen? Of dat je het nu al evt aangeeft of dat zou kunnen? Ik werd van Y.enthe in 1x zwanger MET ovu-testen en die deden het gewoon, dus heb geen ervaring met het niet doen, maar het is toch wel zo dat een streep een streep is? Net zoals zwangerschapstesten?? Dus dan zou je wel je ei hebben gehad, ook omdat je 2 weken erna ongesteld werd..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 1:39

Pussycat schreef:Ooow ik wil weten of ik zwanger ben! Want wij gaan met valentijnsdag uit eten. En dat moet je ruim van te voren boeken. Ik weet ook niet wat we gaan eten....
Maar ik wil eigenlijk wel weten of ik dan niet zwanger ben, want dan kan ik een wijnarrangement boeken :-) en bellen voor de zekerheid dat ik geen producten krijg die je niet mag tijdens zwangerschap.
Maar ja deze week moeten we eigenlijk al bestellen, maar het is nog veel te vroeg om te testen..... toch?
Dus eigenlijk hoop ik dat ik deze ronde niet zwanger ben voor een kindje 2012 - Pagina 17 394967 Maar ik spring ook een gat in de lucht als dat wel zo is hoor dat snappen jullie wel Wink

je kunt toch gewoon je plaatsen boeken en zeggen dat je nog twijfelt over het wijnarrangement. Moet je die ook van tevoren reserveren, anders zou ik dat doen zodra je weet of je zwanger bent of niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 1:44

PC ; kan je niet gewoon reserveren en vragen of het mogelijk is dat je als je zwanger bent wat aanpassingen doet? En je kan altijd testen, niet geschoten is altijd mis.

Gast
Gast

Bericht  nillis do 26 jan 2012 - 1:48

@ Linnie, het is positief dat je nog steeds geen ongi hebt. Ik had bij T ook pas met een week overtijd een positieve test. Dus ik zou zeggen ga van het weekend lekker testen. En dan wel in overleg met je vriend. Heb je nog klachten? Altijd lekker om ineens veel salaris te krijgen, maar vaak ik blij maken om niets. kun je nu weer terug gaan storten.

@ Alyssa, fijn om wat van je te horen. heel veel sterkte.

@ Triesje, lastig hoor dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent. Misschien toch nog weer met de pil beginnen om te zien wat het gaat doen.

@ Weegschaal, hoe gaat het nu met het bloedverlies. Wordt het al wat minder?

@ AnnieJ, je weet nu in ieder geval dat je lichaam weer goed werkt en dan op naar de eerste goede ronde. Balen dat ze je afbellen. Moet je die uren nog weer inhalen?

@ Pussycat, ik zou gewoon reserveren en als je toch zwanger blijkt te zijn kun je altijd nog wijzigen. Wanneer kun je ook alweer testen? Maar isk zou het ook gewoon willen weten hoor. ik ben zelf net zo nieuwsgierig en kan niet wachten tot 4/5 febr. of ik dan ongesteld ben geworden.

@ all, hier alles goed. heb een goede slaapdienst gehad. Bij thuiskomst even hardgelopen en nu mijn kleine schat even opgehaald. Die ligt nu in bed, maar kan nog niet lekker slapen> ik zo even lekker met een boek op de bank zitten en verder ga ik niet wat doen. Kan merken dat de slaapdiensten mij steeds meer energie gaan kosten. Maar je werk ook twee dagen in één keer. heb in 1 dienst 19 uur gewerkt, dus mag ook moe zijn. Vanavond naar de kleding party en worden de haartjes van ons mooie meisje weer geknipt.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pussycat do 26 jan 2012 - 1:51

Nee dat kan dus niet. Het is geen gewoon restaurant. En ik moet online boeken. En gelijk betalen.

Ik kan wel een annuleringsverzekering nemen, maar ja dat annuleer ik hem helemaal en dat is niet de bedoeling. Ik kan niks wijzigen in ieder geval...

@ Annie: Bij ovulatietesten geldt dat niet van; Een streep is een streep dat is alleen bij zwangerschapstesten. Deze moet echt net zo donker zijn anders dan is het niet je eisprong, want het hormoon wat je nodig hebt bij testen heb je altijd wel iets van in je lichaam zitten.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat do 26 jan 2012 - 1:54

Haha nillis wij lopen gelijk :-)

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 26 jan 2012 - 1:54

Klinkt lekker zo'n wijnarrangement! voor een kindje 2012 - Pagina 17 561177 Op welke dag van je cyclus zit je nu dan Pussycat? Ik heb trouwens gewoon nog gedronken toen ik net zwanger was (ik wist het toen nog niet...)... Schijnt dat je in de eerste weken nog niet alles doorgeeft aan je kindje vertelde iemand mij... Maar kan me ook wel voorstellen dat het niet goed voelt hoor...

Edit: zie je ticker al... is wel vroeg al om te testen.. Wanneer ga je boeken/ reserveren?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pussycat do 26 jan 2012 - 2:00

Nee als ik weet dat ik zwanger ben drink ik echt niet meer. Dat vind ik gewoon niet kunnen. Kijk als ik nu een drankje neem dan weet ik het niet. Dat is geen ramp, maar als ik een positieve test heb dan voelt dat niet meer goed nee.

Ik drink ook eigenlijk nooit, maar als ik dan toch eens goed uit eten ga, dan vind ik een lekker wijntje erbij wel heerlijk. voor een kindje 2012 - Pagina 17 561177

Eigenlijk moet ik vandaag of in ieder geval dit weekend wel boeken als ik zie hoe snel het vol loopt...

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 26 jan 2012 - 2:02

Jaa ik kan het me helemaal voorstellen, zat mij ook niet lekker toen ik een test had gedaan, maar de verloskundige vertelde me toen dat het geen kwaad kon... Maar bij een volgende keer dat we gaan proberen, dan zweer ik alcohol vanaf dat moment ook helemaal af...

Linnie: spannend! Ik heb bij 6 dagen overtijd pas een hele lichte positieve test gehad... Dus wie weet! smile En ik heb de test ook alleen gedaan... Vond het niks om dat samen te doen, en daarbij kwam mijn vriend net uit een avond/ nachtdienst en hij zou 7 uur iets te vroeg hebben gevonden haha!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alyssa do 26 jan 2012 - 2:11

Triesje, wat balen dat je nog steeds geen positieve ovulatietest hebt!

JaneDoe, wanneer wil je teruggaan naar de huisarts? Je bent nu al 3 maanden niet ongesteld geweest, hij mag je nu toch wel eens verderhelpen, niet? Hoe is het vandaag gegaan op je werk?

Anniej, zou fijn zijn als je cyclus spontaan weer op gang zou komen en je gelijk regelmatig bent! Ik duim voor je!

Linnie, balen dat je nog niet ongesteld bent maar ook nog geen positieve test hebt. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

FryskeFlinter, wat goed dat je vrijdag het recept binnen hebt, goed gedaan! Very Happy

Pussycat, lastig hoor, dat je nu niet goed weet welk arrangement je moet boeken. Misschien dan toch het wijnarrangement inclusief annulatieverzekering?

Nillis, wow wat draai je lange diensten zeg, 19 uur, jeetje!

All: Ik heb nog steeds best wel veel pijn, in heel mijn lichaam, van mijn onderbuik tot in mijn schouder/nek. Mijn vriend is echt een lieverd, hij zet 's morgens mijn ontbijt en lunch op de slaapkamer klaar vooraleer hij gaat werken. Hij vertrekt heel vroeg naar zijn werk zodat hij ook heel vroeg weer naar huis kan komen. Daarstraks heb ik voor het eerst mijn wondjes/littekens gezien. Er zijn 3 incisies gemaakt, maar die van mijn navel is echt heel erg lelijk. Ik schrok er wel van, had niet gedacht dat het zo duidelijk zichtbaar zou zijn. Maar goed, anderzijds, het is ook nog maar van eergisteren geleden natuurlijk.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 2:48

Je gaat toch met je man neem ik aan, Pussycat? Dan zou ik gewoon boeken, 1 wijnarrangement, kan hij het opdrinken als je zwanger bent en anders kan je van hem meedrinken. En je heus wel een wijntje bestellen als je daar komt smile

Gast
Gast

Bericht  Pussycat do 26 jan 2012 - 3:02

Hij drinkt helemaal niet voor een kindje 2012 - Pagina 17 394967 helaas.... voor mij dan.
Wel een goede tip anders Wink

@alyssa wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt... en je wondjes die zullen nog wel bijtrekken toch? Het waren toch heel kleine sneetjes? Of is het toch groter dan je dacht?

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa do 26 jan 2012 - 3:32

Het is wel groter dan ik dacht. Nouja, die onder mijn navel niet, die is heel klein. Die van mijn lies valt ook nog wel mee, maar die in mijn navel is best wel groot. Maar het zal allemaal nog wel bijtrekken hoor, ik schrok er gewoon even van. smile
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Linnie1985 do 26 jan 2012 - 4:25

Ben nu 4 dagen overtijd. Gewoon even afwachten. Ik heb niet echt klachten af een toe heeeel lichte misselijkheid maar that's it!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD do 26 jan 2012 - 4:54

Alyssa, vervelend dat je last hebt van de wonden, en dat het toch wel is tegengevallen. Gelukkig is het voor een goed doel....

ik zit een beetje te dubben wat ik met mn menstruatie aanmoet. moet zeggen dat ik merk dat ik ook wel makkelijker wordt... was een week terug bij de HA vanwege mijn overspannen-achtige klachten, heb toen weer gevraagd, maar hij wilde me wéér niks voorschrijven omdat het deze keer door de stress kwam volgens hem.... dus heb nu zoiets van 'ik wacht wel af die menstruatie komt dan wel een keer'. Zit te denken om over te stappen naar een andere HA, aangezien mijn huidige HA ook nog eens aan de andere kant van de stad zit, en er een nieuwe HA-praktijk is geopend schuin tegenover ons huis.... maar mijn huidige huisarts heb ik al vanaf dat ik baby was haha.... kortom; ik weet even niet zo goed wat ik ermee aan moet.

Zijn er nog meer huis/tuin en keukenmiddeltjes om een menstruatie mee op te wekken, behalve zink??

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Roos do 26 jan 2012 - 5:27

Het is alweer even geleden dat ik hier mee schreef. Het ging me een beetje te snel en was aan het wachten op mijn lichaam. Ik ga me best doen het zo goed als mogelijk bij te houden...

@UB, Gefeliciteerd!! Geniet lekker van je zwangerschap!

@ pussycat, lastig. Ik zou gewoon reserveren of schat je de kans op een zwangerschap hoog in deze maand?

@Alysa, vervelend dat je er last van heb. Ik heb er vast over heen gelezen, maar is je operatie succesvol geweest? Of weet je dat nog niet? Beterschap in ieder geval!

@ janedoe, lastig. Ik zou denk ik je oude huisarts houden. Alhoewel... Ik zou volgende maand als het weer wat beter gaat gewoon nog eens langs gaan. Maar ach, wie weet is het wel niet meer nodig!!

@linnie85, je maakt het wel spannend! Heb je altijd een nette cyclus van 28 dagen?

@all, jaaa mijn lijf kan het na 45 dagen weer zelf! Wat kan je toch blij zijn met ongesteld zijn. (nu dan nog wel even, als we er voor gaan niet meer natuurlijk). Nu nog één ronde voorzichtig doen en dan staat het licht op groen! Spannend!!! Very Happy

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muurvlindertje do 26 jan 2012 - 5:27

Teunisbloemolie en tarwekiemolie misschien, Jane Doe.

Ik slik dat sinds vorige ronde en geloof dat ik m'n ei al gehad heb, dus eerder ongi ga worden.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  JD do 26 jan 2012 - 5:39

Muurvlindertje schreef:Teunisbloemolie en tarwekiemolie misschien, Jane Doe.

Ik slik dat sinds vorige ronde en geloof dat ik m'n ei al gehad heb, dus eerder ongi ga worden.

kun je dat bij de drogist kopen? we hebben hier in de stad ook "De Tuinen", die hebben t ook vast wel....

JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Puzzle do 26 jan 2012 - 5:57

JaneDoe schreef:Alyssa, vervelend dat je last hebt van de wonden, en dat het toch wel is tegengevallen. Gelukkig is het voor een goed doel....

ik zit een beetje te dubben wat ik met mn menstruatie aanmoet. moet zeggen dat ik merk dat ik ook wel makkelijker wordt... was een week terug bij de HA vanwege mijn overspannen-achtige klachten, heb toen weer gevraagd, maar hij wilde me wéér niks voorschrijven omdat het deze keer door de stress kwam volgens hem.... dus heb nu zoiets van 'ik wacht wel af die menstruatie komt dan wel een keer'. Zit te denken om over te stappen naar een andere HA, aangezien mijn huidige HA ook nog eens aan de andere kant van de stad zit, en er een nieuwe HA-praktijk is geopend schuin tegenover ons huis.... maar mijn huidige huisarts heb ik al vanaf dat ik baby was haha.... kortom; ik weet even niet zo goed wat ik ermee aan moet.

Zijn er nog meer huis/tuin en keukenmiddeltjes om een menstruatie mee op te wekken, behalve zink??

Misschien de "zwanger worden" capsules van de etos. Weet niet of dat je zal helpen. Daar zit , als ik het goed zeg, de monniks-peper (Vitex agnus-castus) in en dit kan helpen je cyclus regelmatig te krijgen..
( ik heb het geprobeerd, maar niet geholpen, denk ook omdat ik dus PCO heb.)

ps. zijn wel erg grote capsules!
oja, en groene thee schijnt ook goed te zijn..
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  JD do 26 jan 2012 - 6:06

Puzzle schreef:
JaneDoe schreef:Alyssa, vervelend dat je last hebt van de wonden, en dat het toch wel is tegengevallen. Gelukkig is het voor een goed doel....

Misschien de "zwanger worden" capsules van de etos. Weet niet of dat je zal helpen. Daar zit , als ik het goed zeg, de monniks-peper (Vitex agnus-castus) in en dit kan helpen je cyclus regelmatig te krijgen..
( ik heb het geprobeerd, maar niet geholpen, denk ook omdat ik dus PCO heb.)

ps. zijn wel erg grote capsules!
oja, en groene thee schijnt ook goed te zijn..

dat is fijn, want daar drink ik sowieso gemiddeld 3 koppen van per dag smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Puzzle do 26 jan 2012 - 6:08

haha, hopelijk heeft het (na langdurig gebruik in jou geval) een positief effect!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Le Chat Noir do 26 jan 2012 - 6:13

Etos Zwanger worden schijnt idd wel goed te zijn om je cyclus te reguleren. Ik had ze zelf in het begin, maar mijn cyclus werd toen langer met de laatste dagen bruinverlies. Het kan natuurlijk dat mijn luteale fase langer werd (dus verbetering) maar ik deed toen nog geen ovulatietesten. Ik ben er toen dus mee gestopt omdat ik dacht dat t niet zo goed was.
Ik gebruik zelf nu tarwekiemcapsules. Weet zeker dat ze helpen, tenminste ik heb cyclussen gehad zonder en met terwijl ik gevolgd werd met echo's en met tarwekiem was mijn baarmoederslijmvlies wat dikker en mooier. Deze olie zou dus de innesteling bevorderen. Er zit gewoon veel vit E in enzo, dus het heeft ook een goede invloed op je huid.
Teunisbloem kun je het best alleen voor de eisprong gebruiken heb ik wel gelezen. Deze olie maakt de cyclus regelmatiger en verminderd PMS klachten.
Groene thee zou trouwens ook weer minder goed voor de vruchtbaarheid kunnen zijn vanwege de caffeine die er in zit...
Verder kwam ik nog Royal Jelly tegen laatst! Gemaakt door koninginnebijen haha. Is goed voor van alles, google maar eens. Misschien ga ik dat nog wel eens kopen haha.
Oja en granaatappelsap zou goed zijn voor de innesteling. Dat ligt hier ook weer in de koelkast :P .
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Muis do 26 jan 2012 - 6:55

UB gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Alyssa, fijn dat alles goed is gegaan. Wanneer hoor je nu meer? In 1 van je posts zag ik dat je vond dat je niet mocht zeuren omdat het voor een goed doel is, maar dat vind ik onzin hoor. Ondanks dat het nodig was kan het wel super zeer doen.

Ff, ook voor jou een goede uitslag las ik.

Anniej, balen van al die tegenslagen. Net nu de rubbers de deur uit zijn. Hoe is het nu?
hug

JaneDoe, ik zou toch nog eens naar de HA gaan. Misschien dat je kan aangeven dat je juist stress krijgt omdat je niet ongesteld wordt? Vind 3 maanden erg lang als je zwanger wilt worden. Hoe gaat het verder?

Weegschaal, hoe is het nu met jou? Balen dat je nu begint te vloeien hug

@ de rest; ik merk dat ik het wachten erg moeilijk vind. Ik moet ergens eind volgende week ongi worden. Mijn vriend is super ongeduldig en dat maakt het extra lastig. Verder zijn er weer 2 meiden zwanger en smste mijn vriendin dat ze had gedroomd dat ik zwanger was (ze weet niet dat we bezig zijn).

Vanavond lekker een bankhangavondje. Zag dat je avatar kreeg en die heb ik nog nooit gezien.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud