voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Le Chat Noir schreef:Etos Zwanger worden schijnt idd wel goed te zijn om je cyclus te reguleren. Ik had ze zelf in het begin, maar mijn cyclus werd toen langer met de laatste dagen bruinverlies. Het kan natuurlijk dat mijn luteale fase langer werd (dus verbetering) maar ik deed toen nog geen ovulatietesten. Ik ben er toen dus mee gestopt omdat ik dacht dat t niet zo goed was.
Ik gebruik zelf nu tarwekiemcapsules. Weet zeker dat ze helpen, tenminste ik heb cyclussen gehad zonder en met terwijl ik gevolgd werd met echo's en met tarwekiem was mijn baarmoederslijmvlies wat dikker en mooier. Deze olie zou dus de innesteling bevorderen. Er zit gewoon veel vit E in enzo, dus het heeft ook een goede invloed op je huid.
Teunisbloem kun je het best alleen voor de eisprong gebruiken heb ik wel gelezen. Deze olie maakt de cyclus regelmatiger en verminderd PMS klachten.
Groene thee zou trouwens ook weer minder goed voor de vruchtbaarheid kunnen zijn vanwege de caffeine die er in zit...
Verder kwam ik nog Royal Jelly tegen laatst! Gemaakt door koninginnebijen haha. Is goed voor van alles, google maar eens. Misschien ga ik dat nog wel eens kopen haha.
Oja en granaatappelsap zou goed zijn voor de innesteling. Dat ligt hier ook weer in de koelkast .
Ik gebruik de zwanger worden capsules en ben er wel tevreden over. Geen idee of ze werken bij mij, maar mijn 2e cyclus was beduidend korter dan de eerste (en toen gebruikte ik ze nog niet!).
Hoe is het verder met jou? Het gaat hier soms zo hard dat ik het niet meer bij kan houden.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik wil in het lijstje gezet worden, vanaf juni/juli willen wij ervoor gaan. Wordt een hete zomer!
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Muurvlindertje schreef:Ik wil in het lijstje gezet worden, vanaf juni/juli willen wij ervoor gaan. Wordt een hete zomer!
Nu jullie leeftijd nog, dan pas je er helemaal in
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Naam | Leeftijd | Gaan er voor vanaf | wel/niet zwanger | hoeveelste kindje |
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | 28/28 | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | 26/26 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Triesje1983 | 28/36 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Viva | 20/21 | Juli 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Nillis | 29/30 | November 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | 29/30 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | … | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Muis | 24/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Tweeling | 25/32 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Flower_L | 26/29 | Februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
FryskeFlinter | 25/29 | feb/maart 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pearl | 24/24 | April 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Anniej_S | 24/28 | April/mei 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Spetterdespat | 28/26 | April/Mei 2012? | Nog niet zwanger | 1e kindje |
blondje1313 | 31/29 | April/Mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
L!ND@ | … | ergens in 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Emma_ | … | 29 juni 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Muurvlindertje | 26/30 | juni/juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Birgit | … | Juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Smaragdje | 22/29 | ... | nog niet zwanger | 2e kindje |
... | … | ... | ... | ... |
Laatst aangepast door FryskeFlinter op do 26 jan 2012 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
We zijn dan 26 en 30. :affraid:
Muurvlindertje- Prater
Muurvlindertje schreef:We zijn dan 26 en 30. :affraid:
Als wij na juli van start gaan, zijn wij ook 26 en 30 hoor
Silver- Ratel
Wat grappig! Even oud. Ik dacht vroeger altijd dat ik op m'n 25ste wel mama zou zijn, maar dan doe je nog ff een Masterstudie, etc.
Laatst aangepast door Muurvlindertje op do 26 jan 2012 - 8:21; in totaal 1 keer bewerkt
Muurvlindertje- Prater
@Linnie; het word nu wel spannend zo zeg! Ik zeg ook testen van het weekend met vriendlief! Alles kan nog steeds he, het is je gegund! Jammer van het salaris, een extra is altijd lekker hahahaha..
@FF, wel fijn dat je ze alle 4 niet tegelijk zal hebben..dat lijkt me wel pittig! Wat een lijst zeg..poeh en niet iedereen schrijft ook mee geloof ik..zie toch wel veel bekende namen bij komen.
@Janedoe, als jij het red om nog 4 dagen te blijven werken moet je het natuurlijk doen en dan idd lekker sparen voor zover dat kan! maar, maar misschien een dagje extra vragen bijv. is dat niet een idee? Om zo nu en dan te zeggen ik wil volgende week ipv 4, 3 dagen werken...kanje zo nu en dan ook even lekker bij tanken.. Mijn man is net voor de geboorte van onze dochter ook overgestapt naar mijn HA, hij is van dichtbij huis naar wel ver weg gegaan, maar nu was mijn HA wel beter als die van hem dus dat was een hele makkelijke keus.
@Nillis, ik hoef die uren neit in te halen denk ik..weet niet hoe dat gaat..zal het eens na vragen. Heb je nog wat leuks gekocht op de kledingparty?
@PC, ik wist niet dat het zo werkte met de ovu-testen...maar even afwachten dan
@Alyssa; wat een lieve vent heb je! Heerlijk dat vertroetel..beterschap! En hopelijk knap je snel weer op, maar ach..het is ook NOG MAAR 2 dagen geleden he? Hoelang duurt het voordat je je weer de oude zult zijn of hebben ze dat niet gezegd?
@All weinig bijzonders, heb nu toch wel echte menstruatie-krampen, heb ik altijd maar even gelukkig, dus dan zit ik al op dag 24, hopelijk blijft het zo de komende verder gaan. Met Y. na de fysio geweest, we mogen pas terug komen als ze echt zelfstandig loopt. We lopen nu precies 1 jaar bij J.ivm een afplatting en voorkeurshouding. Beiden is al weg, maar we zijn pas echt bij de fysio af als blijkt dat ze ook gewoon goed loopt! Dus hopelijk zal Y. snel los gaan lopen. Morgen nog 2uurtjes werken en dan weekend! Heb niks gepland voor het weekend, manlief moet morgen en zaterdag middag+avond werken en beiden keren afsluiten, dat word een latertje!
Tot morgen!
@FF, wel fijn dat je ze alle 4 niet tegelijk zal hebben..dat lijkt me wel pittig! Wat een lijst zeg..poeh en niet iedereen schrijft ook mee geloof ik..zie toch wel veel bekende namen bij komen.
@Janedoe, als jij het red om nog 4 dagen te blijven werken moet je het natuurlijk doen en dan idd lekker sparen voor zover dat kan! maar, maar misschien een dagje extra vragen bijv. is dat niet een idee? Om zo nu en dan te zeggen ik wil volgende week ipv 4, 3 dagen werken...kanje zo nu en dan ook even lekker bij tanken.. Mijn man is net voor de geboorte van onze dochter ook overgestapt naar mijn HA, hij is van dichtbij huis naar wel ver weg gegaan, maar nu was mijn HA wel beter als die van hem dus dat was een hele makkelijke keus.
@Nillis, ik hoef die uren neit in te halen denk ik..weet niet hoe dat gaat..zal het eens na vragen. Heb je nog wat leuks gekocht op de kledingparty?
@PC, ik wist niet dat het zo werkte met de ovu-testen...maar even afwachten dan
@Alyssa; wat een lieve vent heb je! Heerlijk dat vertroetel..beterschap! En hopelijk knap je snel weer op, maar ach..het is ook NOG MAAR 2 dagen geleden he? Hoelang duurt het voordat je je weer de oude zult zijn of hebben ze dat niet gezegd?
@All weinig bijzonders, heb nu toch wel echte menstruatie-krampen, heb ik altijd maar even gelukkig, dus dan zit ik al op dag 24, hopelijk blijft het zo de komende verder gaan. Met Y. na de fysio geweest, we mogen pas terug komen als ze echt zelfstandig loopt. We lopen nu precies 1 jaar bij J.ivm een afplatting en voorkeurshouding. Beiden is al weg, maar we zijn pas echt bij de fysio af als blijkt dat ze ook gewoon goed loopt! Dus hopelijk zal Y. snel los gaan lopen. Morgen nog 2uurtjes werken en dan weekend! Heb niks gepland voor het weekend, manlief moet morgen en zaterdag middag+avond werken en beiden keren afsluiten, dat word een latertje!
Tot morgen!
Gast- Gast
@ Anniej_S: Ik moet zaterdag werken en ik heb geen testen meer in huis. Heb nu zoiets wacht het ff een paar dagen af en morgenavond heb ik een etentje van mijn werk (zo geen zin in), dus dan kan ik zoiezo geen test halen. En misschien laat ik tussen neus en lippen door weten dat ik nog niet ongesteld ben (als dat nog het geval is), en dat ik zaterdagochtend een testje wil gaan halen. Gelukkig moet ik pas om 12 uur beginnen, maar dan moet ik wel vroeg opstaan, maja dat heb ik er dan wel voor over haha.
@ Roos:Ik heb altijd wel een nette cyclus van 28 dagen heel af en toe 29 dagen maar das vrij zeldzaam.
@ Roos:Ik heb altijd wel een nette cyclus van 28 dagen heel af en toe 29 dagen maar das vrij zeldzaam.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
@ Alyssa: Fijn dat het nu achter de rug is. Wel vervelend dat je nog niet zoveel kunt. Hoop voor je dat die 6 weken snel voorbij zijn. Wondjes zijn nog heel vers, treks vast nog wel heel stuk bij. Maar kan me voorstellen dat je toch nieuwsgierig bent en wilt zien hoe het eruit zien.
@ JaneDoe: hoe ging het werken vandaag? Kan je helaas geen tips geven met huistuinkeukenmiddeltjes. Misschien om de week een extra dagje vrij? Heb je toch meer vrij, en ga je niet erg terug in salaris.
@ Roos: Spannend, nog 1 ronde wachten! Heb je al kleertjes voor jullie mannetje gekocht voor de bruiloft? Nemen jullie hem gewoon de hele dag mee?
@ Anniej: het schiet niet op met de uren he. Goed teken dat je ongesteld bent! Netjes qua tijd.
@ Nillis: 19u..pittig zeg. Hoeveel pauze heb je dan tussentijds? Veel plezier bij de kledingparty.
@ Linnie: oe, dan zou je bijna denken dat het een bonus is. Daar is het wel de periode voor. Het blijft spannend.
@ Muis: wij hebben hier discussie om Avatar. Mij lijkt het niets, maar vriend wil hem zien
@ Pussycat: kan me voorstellen dat het lastig is met bestellen. Wel een bijzonder restaurant met een annuleringsverzekering Gister belde ik mijn oma op, en ze nodigde ons uit een verjaardagsetentje medio februari...dan ga ik ook stiekem rekenen of ik dan al weet of het deze ronde wel/niet raak is.
@ JaneDoe: hoe ging het werken vandaag? Kan je helaas geen tips geven met huistuinkeukenmiddeltjes. Misschien om de week een extra dagje vrij? Heb je toch meer vrij, en ga je niet erg terug in salaris.
@ Roos: Spannend, nog 1 ronde wachten! Heb je al kleertjes voor jullie mannetje gekocht voor de bruiloft? Nemen jullie hem gewoon de hele dag mee?
@ Anniej: het schiet niet op met de uren he. Goed teken dat je ongesteld bent! Netjes qua tijd.
@ Nillis: 19u..pittig zeg. Hoeveel pauze heb je dan tussentijds? Veel plezier bij de kledingparty.
@ Linnie: oe, dan zou je bijna denken dat het een bonus is. Daar is het wel de periode voor. Het blijft spannend.
@ Muis: wij hebben hier discussie om Avatar. Mij lijkt het niets, maar vriend wil hem zien
@ Pussycat: kan me voorstellen dat het lastig is met bestellen. Wel een bijzonder restaurant met een annuleringsverzekering Gister belde ik mijn oma op, en ze nodigde ons uit een verjaardagsetentje medio februari...dan ga ik ook stiekem rekenen of ik dan al weet of het deze ronde wel/niet raak is.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
@ Flower_L: Haha ja. Maar helaas, moet terug gestord worden. Iedereen krijgt een brief thuis gestuurd met wat er terug gestord moet worden...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Het schiet idd niks op met de uren Flower_L. Volgens mij bouw ik nu ook niks op qua uren..echt K*T..in het begin ging ik er regelmatig achter aan van hebben jullie al wat? Maar ik heb er geen zin meer in, hun beloven dat ik 21uur KAN werken, laat ze het maar waar maken ook nu...
Gast- Gast
maar je krijgt wel naar die uren uitbetaald toch? Dat scheelt wel...
Flower_L- Ratel
Ja hoor, het staat vast op contract. Dus daar kunnen ze me niks mee maken, wij kunnen de rekeningen zo betalen :-).
Gast- Gast
ik breek even in,ik las net wat over de etos capsules van zwanger worden,ik ben hier mee begonnen toen ik de pil de deur uitgooide,had meteen een regelmatige cyclus van 36 dagen,en binnen 3 maanden zwanger.Weet niet of het aan de capsules heeft gelegen,of dat we gewoon geluk hebben gehad,Maar proberen waard denk ik.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Alyssa Kan me voorstellen dat je er toch van schrikt van die sneetjes. Het is toch je lichaam waar even in gesneden is…
Kan je daar eigenlijk heel lang last van hebben?
Linnie Wel spannend met jou hoor! Vooral omdat je nooit zo ver over tijd gaat.
Janedoe Als jij je heel erg prettig voelt bij deze huisarts zou ik niet overstappen, maar als je er niet zoveel mee hebt dan maakt het niet uit toch? Ik zou het gewoon doen lekker dichtbij huis haha ideaal.
Roos Haha ik schat deze maand de kans op een zwangerschap net zo hoog als alle andere maanden. Alhoewel misschien deze nog wel minder, want ik weet niet precies of we goed getimed hebben deze maand enzo… ach maar zal je net zien.
Haha blij zijn met ongesteldheid ja meestal is dat maar korte duur, maar wel fijn.
Muis wel een leuke droom van je vriendin wie weet wordt het wel werkelijkheid haha zou leuk zijn! Irritant hé dat wachten? Maar ja het is niet anders… vorige keer wilde ik ook dolgraag en dat duurde 8 maanden. Nu is dat wel redelijk netjes, maar toch elke maand weer een teleurstelling en elke maand duurde het wéér langer. Maar het was het wachten waard J
Annie Dat is ook een korte cyclus 24 dagen? Toch? Hopelijk loopt jullie Y snel zijn jullie lekker van de fysio af. Al snap ik niet echt wat het één met het andere te maken heeft?
Ow en toch lekker juist van je werk? Zittend je geld verdienen hahaha
Flower Ja is een heel bijzonder restaurant namelijk palazzo. En heb even gekeken ik kan toch wel wijzigen had niet goed gelezen *oeps* . Dus we gaan toch maar alvast boeken kan ik het altijd nog omzetten.
Ja je gaat er toch rekening mee houden hé? Haha hetzelfde dat ik ook nadenk over verjaardagen of speciale dagen…
all
Ik las ook nog ergens iets over de film avatar? Die is wel mooi hoor heb hem in de bios gezien toen.
Hier nergens last van alleen jeukende borsten soms, maar ja dat heb ik ook altijd voor ongesteld te worden net zoals die blauwe aders enzo…
Kan je daar eigenlijk heel lang last van hebben?
Linnie Wel spannend met jou hoor! Vooral omdat je nooit zo ver over tijd gaat.
Janedoe Als jij je heel erg prettig voelt bij deze huisarts zou ik niet overstappen, maar als je er niet zoveel mee hebt dan maakt het niet uit toch? Ik zou het gewoon doen lekker dichtbij huis haha ideaal.
Roos Haha ik schat deze maand de kans op een zwangerschap net zo hoog als alle andere maanden. Alhoewel misschien deze nog wel minder, want ik weet niet precies of we goed getimed hebben deze maand enzo… ach maar zal je net zien.
Haha blij zijn met ongesteldheid ja meestal is dat maar korte duur, maar wel fijn.
Muis wel een leuke droom van je vriendin wie weet wordt het wel werkelijkheid haha zou leuk zijn! Irritant hé dat wachten? Maar ja het is niet anders… vorige keer wilde ik ook dolgraag en dat duurde 8 maanden. Nu is dat wel redelijk netjes, maar toch elke maand weer een teleurstelling en elke maand duurde het wéér langer. Maar het was het wachten waard J
Annie Dat is ook een korte cyclus 24 dagen? Toch? Hopelijk loopt jullie Y snel zijn jullie lekker van de fysio af. Al snap ik niet echt wat het één met het andere te maken heeft?
Ow en toch lekker juist van je werk? Zittend je geld verdienen hahaha
Flower Ja is een heel bijzonder restaurant namelijk palazzo. En heb even gekeken ik kan toch wel wijzigen had niet goed gelezen *oeps* . Dus we gaan toch maar alvast boeken kan ik het altijd nog omzetten.
Ja je gaat er toch rekening mee houden hé? Haha hetzelfde dat ik ook nadenk over verjaardagen of speciale dagen…
all
Ik las ook nog ergens iets over de film avatar? Die is wel mooi hoor heb hem in de bios gezien toen.
Hier nergens last van alleen jeukende borsten soms, maar ja dat heb ik ook altijd voor ongesteld te worden net zoals die blauwe aders enzo…
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
JaneDoe, ik heb verder geen tips om een menstruatie op te wekken. En wat je huisarts betreft, je moet doen waar jij je goed bij voelt meis! Hoe ging het op je werk?
Roos, of de operatie succesvol is geweest, weten we nog niet. Over 6 weken heb ik nacontrole en dan weet ik wellicht meer. Fijn dat jij ook ongesteld bent geworden!
LCN, wat weet jij veel middeltjes zeg, haha
Muis, ik heb 5 maart de nacontrole bij de gyn, dus dat duurt nog wel eventjes. Het is wel fijn om hier even mijn hart te luchten, de pijn is gewoon echt niet leuk, maar ik neem het wel voor lief. Bijzonder trouwens dat je vriendin droomde dat jij zwanger bent, terwijl ze niet weet dat jullie bezig zijn.
Muurvlindertje, 26 en 30 is toch helemaal niet oud? Eerder een normale leeftijd
Anniej, ik mag echt niet klagen met zo'n vent als de mijne, echt niet. Mijn gynaecoloog zei dat het kan verschillen hoe snel iemand herstelt, maar over 2 weken zou ik normaal wel min of meer weer de oude moeten zijn.
Flower, dat 'uitrekenen' herken ik wel haha. Ik heb nu begin maart controle bij de gyn en als ik dan niet ongesteld ben geworden, krijg ik weer een kuur om het op te wekken. Dan zou ik +/- 20 maart weer ongesteld moeten worden en weer met Clomid starten. En als die dan wél aan zou slaan, dan zou ik op het grote verjaardagsfeest van mijn oma in april weten of ik wel/niet zwanger ben
Pussycat, normaal zou ik max 2 weken last hebben van de ingreep.
Roos, of de operatie succesvol is geweest, weten we nog niet. Over 6 weken heb ik nacontrole en dan weet ik wellicht meer. Fijn dat jij ook ongesteld bent geworden!
LCN, wat weet jij veel middeltjes zeg, haha
Muis, ik heb 5 maart de nacontrole bij de gyn, dus dat duurt nog wel eventjes. Het is wel fijn om hier even mijn hart te luchten, de pijn is gewoon echt niet leuk, maar ik neem het wel voor lief. Bijzonder trouwens dat je vriendin droomde dat jij zwanger bent, terwijl ze niet weet dat jullie bezig zijn.
Muurvlindertje, 26 en 30 is toch helemaal niet oud? Eerder een normale leeftijd
Anniej, ik mag echt niet klagen met zo'n vent als de mijne, echt niet. Mijn gynaecoloog zei dat het kan verschillen hoe snel iemand herstelt, maar over 2 weken zou ik normaal wel min of meer weer de oude moeten zijn.
Flower, dat 'uitrekenen' herken ik wel haha. Ik heb nu begin maart controle bij de gyn en als ik dan niet ongesteld ben geworden, krijg ik weer een kuur om het op te wekken. Dan zou ik +/- 20 maart weer ongesteld moeten worden en weer met Clomid starten. En als die dan wél aan zou slaan, dan zou ik op het grote verjaardagsfeest van mijn oma in april weten of ik wel/niet zwanger ben
Pussycat, normaal zou ik max 2 weken last hebben van de ingreep.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
oww, ik heb trouwens deze keer wel heel veel moeite om netjes de foliumzuurpilletjes dagelijks te slikken. Al twee dagen niet geslikt, zo toch even doen.
Flower_L- Ratel
Alyssa, begrijpelijk wel dat je toch wat schrikt van de sneetjes!
Is de pijn al wat minder? En kun je al wel genieten van de tv op jullie slaapkamer?
Is de pijn al wat minder? En kun je al wel genieten van de tv op jullie slaapkamer?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva, de pijn is vooralsnog niet geminderd, maar ik hoop dat het vanaf morgen alleen maar minder wordt, we zullen zien . Ja, ik heb al veel gebruik gemaakt van de tv op onze slaapkamer haha. Ik ben volop dvd's van Gilmore Girls en Friends aan het kijken (Dat je dat onthouden hebt haha)
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa, Nou, duimen dat morgen de pijn minder is! Kan je wel goed slapen nu dan?
Enne goed zo, lekker al die meiden dingen bekijken
En dat onthou ik wel hoor! Ik lees dit topic niet meer volledig mee, maar jou "ken" ik hier al wat langer (2011 topic).
(Dus blijft ook beter hangen bij me)
Enne goed zo, lekker al die meiden dingen bekijken
En dat onthou ik wel hoor! Ik lees dit topic niet meer volledig mee, maar jou "ken" ik hier al wat langer (2011 topic).
(Dus blijft ook beter hangen bij me)
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Flower_L schreef:oww, ik heb trouwens deze keer wel heel veel moeite om netjes de foliumzuurpilletjes dagelijks te slikken. Al twee dagen niet geslikt, zo toch even doen.
Dat is een goeie...bij Y. Deed ik het netjes elke dag en hier vergeet ik het ook elke x hihihi
Gast- Gast
oow ik heb eigenlijk helemaal geen moeite met die pilletjes, maar misschien komt dat wel omdat mijn moeder een kindje heeft gehad met een open ruggetje. En ik ben daardoor wel banger om dat ook te krijgen denk ik...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
woohooo even off topic hoor, maar ben zo blij! Was net de Libelle van mijn moeder aan het lezen, en daar stond een "bel&win actie" in. Als je belde kon je een vakantie van 2 weken naar Italie winnen. Dus ik dacht voor de grap.....ach, laat ik eens bellen.....en gewonnen!!!! Jippieeeee! Lekker 2 weken met mn schatje naar Italie!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik slik ze trouw, maar dat komt omdat ze naast mijn wekker liggen haha.
Heb net een partij staan kokhalzen. Wist niet wat ik mee maakte. Zag een dekseltje van de knoflooksaus en werd toch ineens misselijk. Zou dit bij het onpillen/ eisprong ofzo kunnen horen? Heb dit nog nooit mee gemaakt.
Zit nu met vriendlief Avatar te kijken en vind hem eigenlijk wel ok. Had er ook niet veel zin in, maar valt dus niet tegen.
Heb net een partij staan kokhalzen. Wist niet wat ik mee maakte. Zag een dekseltje van de knoflooksaus en werd toch ineens misselijk. Zou dit bij het onpillen/ eisprong ofzo kunnen horen? Heb dit nog nooit mee gemaakt.
Zit nu met vriendlief Avatar te kijken en vind hem eigenlijk wel ok. Had er ook niet veel zin in, maar valt dus niet tegen.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012