Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 10 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  tweeling zo 22 jan 2012 - 22:17

Jammer Linnie, maar misschien ben je alsnog zwanger...afwachten! Ik hoop het voor je!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pussycat ma 23 jan 2012 - 1:24

@ Linnie wat balen zeg! voor een kindje 2012 - Pagina 10 699888

@ Triesje dezelfde klachten die jij omschrijft heb ik ook altijd met een naderende ovulatie inderdaad. Kan dus heel goed dat je je ei al hebt gehad of dat die nog in aantocht is! Spannend voor een kindje 2012 - Pagina 10 561177 klusserdeklusserdeklus!

Hier op het wachtbankje is alles goed. Ben alleen nog steeds erg verkouden pff duurt nu wel lang.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  nillis ma 23 jan 2012 - 1:33

@ Pussycat, succes op het wachtbankje, ik kom bij je zitten.

@ Triesje, maak je zelf niet gek. Succes met klussen en wanneer denk je te gaan testen. Wanneer moet je ongi worden?

@ Blond1313, jeetje zo snel al een tweede. wel heel leuk, maar ik vind het zelf heel vlot. Succes en welkom hier in het topic.

@ weegschaal, hoe was de thuiskomst van je vriend?

@ Alyssa, heel veel succes morgen. Laat even weten hoe het is gegaan

@ AnnieJ, gaan jullie er nu ook voor? Las dat je de rubbers had weggegooid. Wij waren de vorige keer ook gelijk de eerste maand zwanger. Nu is dit volgens mij de tweede echt officiele maand, maar deze keer voor het eerst echt om de dag geklust, tenminste geprobeerd.

@ Viva, hoe gaat het bij jou

@ janedoe, hoe was het gesprek op het werk?

@ all, hier heb ik volgens mij gisteren mijn ei gehad. heb altijd veel afscheiding dus eigenlijk niet zo opgelet, maar gisteren was die echt met draden. helaas was ik op mijn werk, dus konden niet aan de klus, maar hebben we zaterdagochtend nog gedaan en vanavond dan nog maar. Als inderdaad gisteren mijn ei was, dan klopt mijn cyclus van 32 dagen wel en moet ik 3-4 februari ongi worden. We zullen zien.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pussycat ma 23 jan 2012 - 1:40

Hebben jullie ook wel eens draderige afscheiding zoals je dat hebt al je je ei krijgt.
En dan is het 1 dag weg om vervolgens weer te komen?
Dat had ik deze ronde en ik snap het niet meer hahaha.

Hopelijk wel sex gehad op het juist moment Rolling Eyes

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220

Bericht  Smaragdje ma 23 jan 2012 - 2:01

@ Triesje, spannend dus!

@ Linnie, wat jammer! Nog afwachten wat er gaat gebeuren dus.

@ Blondje, wat leuk zo snel alweer!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  tweeling ma 23 jan 2012 - 2:09

Pussycat schreef:Hebben jullie ook wel eens draderige afscheiding zoals je dat hebt al je je ei krijgt.

Ja dat heb ik ook wel eens, ik weet daarom ook nooit precies wanneer mn ei is. Gewoon lekker blijven klussen, zit je altijd goed Laughing
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  Viva ma 23 jan 2012 - 2:19

Balen Linny, nu maar hopen dat je te vroeg getest hebt.
Heb je altijd een regelmatige cyclus?

Blond1313, succes! Grappig dat sommigen er veel eerder aan toe zijn, aan een 2e, dan anderen.

Nilles, ik heb zelf niet zoveel verschil in mijn afscheiding, alleen qua hoeveelheid. Hoop voor je dat er een goede zaadcel hard aan het zwemmen/nestelen is voor je Wink
Met mij gaat het goed, lief van je, ik ben aan het wachten. Volgende week maandag of dinsdag kan ik testen of ben ik waarschijnlijk ongesteld.
Ik heb het voorgevoel dat het niet raak is...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Ugly Betty ma 23 jan 2012 - 3:35

Pussycat schreef:Hebben jullie ook wel eens draderige afscheiding zoals je dat hebt al je je ei krijgt.

Ik merk helemaal niks aan mijn afscheiding, het is altijd heel weinig en wordt niet meer/minder/anders rond de eisprong. (dus weet ik ook niet wanneer die is)
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  tweeling ma 23 jan 2012 - 4:02

@Nillis hopen dat jullie op de goede tijd hebben geklust, spannend!

@All ik zit op het wachtbankje, merk dat ik het erg lastig vind om te wachten...zou het liefst al een test doen maar dat heeft weinig nut. Afwachten....
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje ma 23 jan 2012 - 5:37

@ Tweeling, wachten is altijd moeilijk. Wat zegt jouw gevoel?

Ik zit nu op dag 27, dus ik ben benieuwd hoelang deze cyclus duurt. Voor J was het ongeveer tussen de 31 en 34 dagen, zou mooi zijn als dat weer gelijk zo is.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty ma 23 jan 2012 - 6:29

@ linnie_ Jammeer....misschien is er nog een klein beetje hoop zolang je niet ongesteld bent!

@Alyssa: volgens mij ga je morgen voor de operatie?? Sterkte meid!!

@ JaneDoe: Hoe gaat het nu? Hoe was je gesprek vanmiddag? (volgens mij had je dat toch met je leidinggevende)

@ AnnieJ WAt goed dat je al gesolliciteerd hebt. Wannneer hoor je bij de thuiszorg meer dan?? Is dat ook april pas? Klopt overal is het slecht! Ik ben ook een beetje aan het rondkijken. Die onzekerheid vind ik ook maar niks.
En wat leees ik nu zijn jullie nu toch stiekem al bezig? Las pas nog dat je echt wilde wachten toch??

@ Triesje: Haha als je moeder het al opvalt van je borsten Wink Weten ze dat je bezig bent voor een 2e?

@ Blondje: Leuk dat je jullie al voor de 2e gaan. Welkom hier! Wel snel, maar weinig leeftijdsverschil is ook wel leuk!

Hier gaat het zijn gangetje....Avondje alleen thuis ongezellig!! Moet zelfs nog eten!
Net lekker hard gelopen na het werk en dan ff op het forum Wink Dus dat eten dat moet nog steeds...
Komende week is helemaal ongezellig manlief heeft nachtdiensten en ik moet ook nog 2 dagdiensten en 1 late..

Mijn ongesteld zijn is nu echt voorbij dus we kunnen vol aan de slag bounce Hoe berekenen jullie eigenlijk wanneer je op en top vruchtbaar bent???
Haha ik vind het nog wel heel spannend dus zei zo van zullen we nog even wachten....Toen zei hij dat hij het ook wel heeeeel spannend vindt......Als ik hem ook zie met andere baby's en kindjes I love you Hij wordt ook helemaal verliefd als hij de buurman met hun zoontje op de arm voor het raam ziet staan Wink Zo lief!!
Lijkt me ook heerlijk, als we straks een kleintje in ons huis hebben. Aan de andere kant vindt ik het heel spannend en dan vooral de reacties van anderen. Sommige zullen het wel verwachten, maar zo als mijn familie verwacht het volgens mij totaal niet.... Weet dat ik me daar niet druk om moet maken, maar toch doe ik dat soms! Soms denk ik ook, ik bepaal zelf wel lekker hoe ik mijn leven in richt Very Happy

Merk wel dat het een hele bijzondere periode is voor ons samen! Je bent er in eens zo mee bezig en over aan het praten en nadenken Very Happy
Verder gaat het met mijn opa weer de goede kant op, hij gaat naar een verpleeghuis om aan te sterken. Mja dat had ik ook wel verwacht dat hij niet gelijk naar huis kon.

Ik ga een hapje eten!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 6:51

@Linnie, van het spuug kan ik me niets meer herinneren!

@Triesje, wat balen dat je tekst in ene weg was! Ik heb dat in het begin vaak gehad, dus nu kijk ik heel erg uit wat ik typ en wat ik doe haha. De klachten die je omschrijft zeggen mij niks, maar wie weet is het wel een goed teken voor jouw..ik ga duimen voor je!

@Blondje, wat leuk dat jullie nu al voor een 2e gaan..wil niet zeggen idd dat het ook zo weer raak is haha..maargoed hou het wel in je achterhoofd he?! Het lijkt me wel zwaar..ik ben ook erg benieuwd of wij het financiel kunnen redden met een 2e, maar ik wil me daar nu nog even niet zo druk over maken..tenzij ik echt mijn baan verlies..maargoed..alles komt toch uit eindelijk wel weer op zijn/haar pootjes terecht!

@Nillis, ja heb alles weggegooid was er klaar mee, rot dingen..ik zou het liefst gister zwanger raken als vandaag nog, maargoed..we zullen zien..wie weet duurt het wel maanden..ben van Y.enthe in maart geloof ik zwanger geraakt..ja testte toen op 5april positief (was 2e paasdag toen)..dus het kan nog alle kanten op gaan...we zullen zien, maar we zouden het niet leuk vinden als ze vlak achter elkaar jarig zullen zijn, dus we houden er wel een beetje rekening mee zeg maar. WIe weet ben je wel zwanger deze ronde, zou leuk zijn..maar aan de andere kant; 3maal is scheepsrecht dus volgende maand kan ook nog haha..

@PC, volgens mij had ik dat vorige week, veel afscheiding en draadjes..dus deze maand ben ik zoiezo NIET zwanger, omdat we toen condoompies hebben gebruikt. Maar tijdens mijn spiraal en pil weet ik nog wel dat ik veel afscheiding had, en nu valt het mee..

@Sleepingbeaty, eet smakelijk! En als je dit leest, heb je wat lekkers gegeten? Ik ben deze week ook 3 avonden zonder manlief, morgenavond, vrijdag- en zaterdagavond! Moet ik ook met Y. alleen eten, vaak doe ik iets makkelijks dan voor een kindje 2012 - Pagina 10 561177. niet te veel poespas. Als mijn contract zou aflopen hoop ik idd dat het op tijd word aangegeven, als dat idd pas in mei is, halverwege, dan zou het ook tigweken duren voordat ik weer geld van de UWV krijg (WW) zeg maar!

Heb Zaterdag alles weggedaan, we gaan er niet volop 100% mee bezig, maar raak ik zwanger is het natuurlijk welkom..ik vind het persoonlijk maar niets die condooms whaha..

Ik kan me ook nog heel goed herrineren toen we voor de 1e gingen..alleen was het sneller raak, maargoed ook in die tijd praten we over alles, we deden echt alles samen! Echt heel leuk, als ik zie hoe hij nu met Y. is...I love you I love you in het begin vond hij het maar eng zo klein enz..

wat fijn dat het met je opa goed gaat, indd in het verzorgingstehuis kan hij lekker aansterken!'

@janedoe, hoe is het met je? Hoe is je gesprek gegaan??

@all, weinig nieuws hier. Y.enthe heeft haar allereerste echte 2 stapjes los gezet, van de bank na de box, mn zusje was erbij! Hopelijk doet ze het snel nog een x! Morgen met manlief na de KNO-arts. Heeft al jaren last van zijn keelamandelen, en hij wil ze er uit hebben, maargoed dat doen ze niet zomaar..dus morgen een gesprek van hoe of wat..

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 ma 23 jan 2012 - 7:22

Hi meiden,

Ook wil me hier graag melden, al gaat het wel erg hard en weet ik niet of ik het kan bijhouden Embarassed.
Wij zitten nu in de 1e ronde voor ons 2e kindje (voor mijn man de 3e). Zit nu op het wachtbankje, ben benieuwd.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linnie1985 ma 23 jan 2012 - 7:31

Hier nog steeds niks, voel me gewoon prima.

En ja normaal heb ik een regelmatige cyclus op 1x na, toen was ik 2 weken overtijd.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 7:34

Linnie1985 schreef:Hier nog steeds niks, voel me gewoon prima.

En ja normaal heb ik een regelmatige cyclus op 1x na, toen was ik 2 weken overtijd.

Tussen 28-32 is volgens mij toch ook normaal? Dus het kan nog alle kanten op gaan ;-)

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje ma 23 jan 2012 - 7:41

Limburg85 schreef:Hi meiden,

Ook wil me hier graag melden, al gaat het wel erg hard en weet ik niet of ik het kan bijhouden Embarassed.
Wij zitten nu in de 1e ronde voor ons 2e kindje (voor mijn man de 3e). Zit nu op het wachtbankje, ben benieuwd.

@ Limburg, jullie gaan er al echt voor? Leuk! Wat denk je? Wie weet zijn wij weer zo dicht bij elkaar zwanger ;-)

Laatst aangepast door Smaragdje op ma 23 jan 2012 - 7:45; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 ma 23 jan 2012 - 7:43

Smaragdje schreef:

@ Limburg, jullie gaan er al echt voor? Leuk! Wat denk je? Wie weet zijn wij weer zo dicht bij elkaar zwanger ;-)

Ja deze ronde zijn we er echt bewust voor gegaan. Vorige keer was ik gelijk in de 1e ronde zwanger en had dat gevoel ook, nu heb ik dat gevoel juist helemaal niet.

Heb je een nieuwe baan? Sorry ben niet meer op de hoogte Embarassed. Jullie doen het dus niet meer met voorbehoedsmiddelen? Dan zou het zomaar kunnen, heb je het gevoel dat het al zover is deze maand?
Bij de 1e kon het me niet snel genoeg gaan, nu heb ik er ook wel vrede mee als het niet gelijk raak is.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje ma 23 jan 2012 - 7:50

Limburg85 schreef:
Smaragdje schreef:

Ja deze ronde zijn we er echt bewust voor gegaan. Vorige keer was ik gelijk in de 1e ronde zwanger en had dat gevoel ook, nu heb ik dat gevoel juist helemaal niet. En bij de 1e kon het me niet snel genoeg gaan en dat heb ik nu ook iets minder. Gaan jullie ook voor een 2e? Dat zou leuk zijn!

Wij gaan ook voor een tweede. Eigenlijk wilden wij nog even wachten, aangezien ik net een nieuwe baan heb. Deze maand wilden wij het dus toch nog veilig doen, alleen dat is af en toe toch wat anders gelopen voor een kindje 2012 - Pagina 10 166342 Vorige keer heeft het een maand of 5 (weet hiet niet meer precies) geduurd, dus verwacht ook niet dat het nu meteen zover zal zijn. Daarom zijn wij er misschien ook niet zo precies erin geweest(vorige keer hoeft niets te zeggen, maar goed). Over een maandje of twee gaan wij er denk ik "serieus" ervoor en nu af en toe een beetje. Hahaha.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 7:51

Spannend meiden! Ik wacht nog even een jaar of 2/ 3 denk ik...

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje ma 23 jan 2012 - 7:52

Stofzuiger schreef:Spannend meiden! Ik wacht nog even een jaar of 2/ 3 denk ik...

Wat flauw van jouw stofzuiger ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje ma 23 jan 2012 - 7:52

@ Limburg, op je hoeveelste dag zit jij nu?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 ma 23 jan 2012 - 7:53

Stofzuiger schreef:Spannend meiden! Ik wacht nog even een jaar of 2/ 3 denk ik...

Dat zei ik ook in het begin ook (zelfs tijdens het zwanger zijn nooit meer) al hebben jullie natuurlijk een tweeling, toch drukker dan 1.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 ma 23 jan 2012 - 7:56

Smaragdje, ik zit nu op dag 21, morgen over een week hopelijk testen alleen bij R. teste ik pas een week over tijd positief :-s. Welke dag zit jij?

Bij de 2e hoef het idd niet zo te gaan als bij de 1e, ik heb dat gevoel best wel sterk (geen idee waarom). Is wel extra spannend eigenlijk voor jullie op die manier, toch stiekeme hoop.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 7:56

Ben me toch misselijk in ene..bah

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 ma 23 jan 2012 - 7:57

Anniej_S schreef:Ben me toch misselijk in ene..bah

He bah, toch geen (buik)griep te pakken? Ik heb al een paar gehad dan was ik aan het einde van de dag misselijk, zo misselijk dat alles eruit kwam en de volgende dag is er niks meer aan de hand :-s.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud