voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Naam | Leeftijd | Gaan er voor vanaf | wel/niet zwanger | hoeveelste kindje |
Puzzle | … | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | 26/26 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Triesje1983 | 28/36 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Viva | 20/21 | Juli 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | Zwanger | 1e kindje |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Nillis | 29/30 | November 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | … | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | 29/30 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | … | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Muis | 24/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Tweeling | 25/32 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Flower_L | 26/29 | Februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Fryskeflinter | 25/29 | feb/maart 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pearl | 24/24 | April 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Anniej_S | 24/28 | April/mei 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Spetterdespat | 28/26 | April/Mei 2012? | Nog niet zwanger | 1e kindje |
blondje1313 | 31/29 | April/Mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
L!ND@ | … | ergens in 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Emma_ | … | 29 juni 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Birgit | … | Juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
... | … | ... | ... | ... |
Laatst aangepast door FryskeFlinter op wo 25 jan 2012 - 3:48; in totaal 3 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Google chrome, dus vandaar! Wel vreemd, kan dus beter weer via firefox forummen
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Haha, ik had ook google chrome, en dat vond ik zoooo iritant en vooral met het plaatsen van iets in de tabel. Dus ik heb nu firefox, vele malen beter!
Silver- Ratel
He dames, hier ben ik!
Onder de pijnstillers die niet echt werken en met ontzettend veel pijn.. Maar mij hoor je niet klagen, het is voor een goed doel, dan heb ik dit er heel graag voor over.
De operatie zelf is goed verlopen, er zijn geen andere nare dingen aan het licht gekomen (buiten de PCO dan) die het zwanger worden nog moeilijker zouden kunnen maken, dus dat is wel fijn. Ik had het alleen wel een beetje onderschat, had niet gedacht dat het zoveel pijn zou doen en dat ik er zoveel last van heb. Ik kan echt bijna niets, zelfs naar het toilet gaan is al een hele inspanning voor mij. Mijn gynaecoloog heeft 3 incisies gemaakt, eentje in mijn linkerlies, eentje in mijn navel en eentje onder mijn navel, zodat die niet zichbaar is in bikini.
Over 6 weken heb ik nacontrole en dan weet ik meer of de operatie ook het gewenste effect heeft/zal hebben. Mijn gynaecoloog hoopt dat ik in tussentijd spontaan ongesteld word, dat hoop ik ook, maar daar ga ik niet vanuit. Dus nu zullen het eerst nog 6 lange weken wachten worden.
Ik heb hier nog niet alles bijgelezen, heb alleen even gekeken of de uitslag van FryskeFlinter goed was, maar dat is dus wel het geval, superfijn voor je meis! Morgen kom ik wel weer bijlezen!
Onder de pijnstillers die niet echt werken en met ontzettend veel pijn.. Maar mij hoor je niet klagen, het is voor een goed doel, dan heb ik dit er heel graag voor over.
De operatie zelf is goed verlopen, er zijn geen andere nare dingen aan het licht gekomen (buiten de PCO dan) die het zwanger worden nog moeilijker zouden kunnen maken, dus dat is wel fijn. Ik had het alleen wel een beetje onderschat, had niet gedacht dat het zoveel pijn zou doen en dat ik er zoveel last van heb. Ik kan echt bijna niets, zelfs naar het toilet gaan is al een hele inspanning voor mij. Mijn gynaecoloog heeft 3 incisies gemaakt, eentje in mijn linkerlies, eentje in mijn navel en eentje onder mijn navel, zodat die niet zichbaar is in bikini.
Over 6 weken heb ik nacontrole en dan weet ik meer of de operatie ook het gewenste effect heeft/zal hebben. Mijn gynaecoloog hoopt dat ik in tussentijd spontaan ongesteld word, dat hoop ik ook, maar daar ga ik niet vanuit. Dus nu zullen het eerst nog 6 lange weken wachten worden.
Ik heb hier nog niet alles bijgelezen, heb alleen even gekeken of de uitslag van FryskeFlinter goed was, maar dat is dus wel het geval, superfijn voor je meis! Morgen kom ik wel weer bijlezen!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ UB, gefeliciteerd!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Fijn wat van je te horen Alyssa. Hopen dat je je snel wat beter voelt en ik ga voor je duimen dat je spontaan ongesteld wordt!!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Dit was van ander forum hahaha. Sorry...
Laatst aangepast door Triesje1983 op wo 25 jan 2012 - 6:39; in totaal 1 keer bewerkt
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@UB, gefeliciteeeerddd!!!!
@Alyssa, fijn om te horen dat alles goed is gegaan, en er verder geen rare dingen aan het licht zijn gekomen! Hopelijk wordt je tóch binnen 6 weken ongesteld!
@Triesje, domme vraag misschien, maar ik vraag me elke keer af wat dat stukje over de pendels betekent in je onderschrift....
Hier nog steeds weinig nieuws. Ik ga morgen weer proberen te werken, even zien hoe dat gaat. Had dit weekje rust wel écht even nodig. Zit te twijfelen om binnenkort een dag minder te gaan werken, maar ben er nog niet helemaal uit.
Ook ng stééds niet ongesteld trouwens, dag 84 nu.
@Alyssa, fijn om te horen dat alles goed is gegaan, en er verder geen rare dingen aan het licht zijn gekomen! Hopelijk wordt je tóch binnen 6 weken ongesteld!
@Triesje, domme vraag misschien, maar ik vraag me elke keer af wat dat stukje over de pendels betekent in je onderschrift....
Hier nog steeds weinig nieuws. Ik ga morgen weer proberen te werken, even zien hoe dat gaat. Had dit weekje rust wel écht even nodig. Zit te twijfelen om binnenkort een dag minder te gaan werken, maar ben er nog niet helemaal uit.
Ook ng stééds niet ongesteld trouwens, dag 84 nu.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
UB, gefeliciteerd!!
SB, balen van zulk nieuws, zeker als het nog meer gevolgen heb zoals je kinderwens. Hopelijk valt het toch mee (als dat gaat tenminste).
Weegschaal, logisch je frustratie! Hopelijk is het snel voorbij zodat jullie er weer voor kunnen gaan.
FF, fijn dat de mri mee viel, hopelijk kun je ook echt de rust nemen zodat het weggaat.
Nillis, altijd fijn om met een goed gevoel van het cb terug te komen! Vielen de prikjes mee?
Triesje, balen dat je nog steeds geen ei heb gehad, kan dat nog na zo’n lange tijd?
Hopen dat je snel terecht kan voor je maagband, heb je er nu veel last van?
Alyssa, ondanks dat het voor een goed doel is mag je echt wel klagen hoor, het is een operatie. Fijn dat het goed gegaan is en nu hopen op een positieve werking.
JaneDoe, succes! Doe je het wel rustig aan met opbouwen?
SB, balen van zulk nieuws, zeker als het nog meer gevolgen heb zoals je kinderwens. Hopelijk valt het toch mee (als dat gaat tenminste).
Weegschaal, logisch je frustratie! Hopelijk is het snel voorbij zodat jullie er weer voor kunnen gaan.
FF, fijn dat de mri mee viel, hopelijk kun je ook echt de rust nemen zodat het weggaat.
Nillis, altijd fijn om met een goed gevoel van het cb terug te komen! Vielen de prikjes mee?
Triesje, balen dat je nog steeds geen ei heb gehad, kan dat nog na zo’n lange tijd?
Hopen dat je snel terecht kan voor je maagband, heb je er nu veel last van?
Alyssa, ondanks dat het voor een goed doel is mag je echt wel klagen hoor, het is een operatie. Fijn dat het goed gegaan is en nu hopen op een positieve werking.
JaneDoe, succes! Doe je het wel rustig aan met opbouwen?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
@ Alyssa, fijn om te horen dat alles goed is gegaan!
@ JaneDoe, wat vervelend dag 84 alweer!
@ JaneDoe, wat vervelend dag 84 alweer!
Smaragdje- Ratel
UglyBetty; Gefeliciteerd!
Janedoe, knuffel! Hoe gaat het met je?
Weegschaal, zul je net altijd zien dat op zulke momenten idd een bloeding opspeelt, als het streepje minder aanwezig betekent neem ik aan de HTG ook minder is toch? Of is het HCG? HTCG? God ik weet het niet meer haha..
FF, wat een goed nieuws toch? En als het met rust goed moet komen, dan zou ik dat maar lekker nemen en doen! Al is dat soms wel heel moeilijk..ik bijv heb totaaaal geen zit in mijn kont! Wat fijn dat je nu een gezin hebt! Is het een leuk gezin? Het zijn 2 gezinnen top zeg! En leuke afleiding natuurlijk en dan nog het groene licht..een en al positiviteit, ik zeg TOP! Welke leeftijd hebben de kindjes?
Nillis, T weer goed gekeurd en prikjes, wij mogen volgende maand! Ben benieuwd hoe Y. het doet! Heb je leuke kleertjes besteld, ben benieuwd! Showen maar hahaahahhaa
Triesje, Balen geen kruisje..frustrerend lijkt me dat..
Alyssa, hopelijk word je alsnog snel spontaan ongesteld, ik ga voor je duimen! En ik zou zeggen, doe kalm en rustig aan, denk aan jezelf!
@All..volgens mij zitten er veel op het wachtbankje. Ik heb sinds gister beetje lichtroze afscheiding met afvegen en vandaag had ik iets donkerbruin slijm (sorry voor de details!) Ik hoop en denk dat mijn 1e menstruatie eraan komt ZONDER spiraaltje/pil etc, dat hoop ik, dan zou het maar zo kunnen dat mijn cyclus normaal dus op gang komt..we wachten verder rustig af! Verder weinig nieuws, was vanmiddag vrij..werd vanmorgen afgebeld door mijn thuiszorgbureau dat mijn 2e client niet kon, op zich niet erg, maar goed zo kom ik nooit aan mijn uren! Morgen ook al de hele dag vrij omdat ze niemand hebben..en vrijdag "maar" 2uurtjes werken..gaat lekker zo! had op een ander thuiszorgbureau gereageerd, maar die willen NIET verder omdat ik in hun ogen te weinig flexibiliteit heb/geef vanaf mijn kant..dus dat word hem ook niet!
Nu ga ik maar vanavond forummen en marktplaatsen etc haha en morgen boodschappen doen. Zometeen maar weer een lijstje maken en aanbiedingen napluisen! Fijne avond xxx
Janedoe, knuffel! Hoe gaat het met je?
Weegschaal, zul je net altijd zien dat op zulke momenten idd een bloeding opspeelt, als het streepje minder aanwezig betekent neem ik aan de HTG ook minder is toch? Of is het HCG? HTCG? God ik weet het niet meer haha..
FF, wat een goed nieuws toch? En als het met rust goed moet komen, dan zou ik dat maar lekker nemen en doen! Al is dat soms wel heel moeilijk..ik bijv heb totaaaal geen zit in mijn kont! Wat fijn dat je nu een gezin hebt! Is het een leuk gezin? Het zijn 2 gezinnen top zeg! En leuke afleiding natuurlijk en dan nog het groene licht..een en al positiviteit, ik zeg TOP! Welke leeftijd hebben de kindjes?
Nillis, T weer goed gekeurd en prikjes, wij mogen volgende maand! Ben benieuwd hoe Y. het doet! Heb je leuke kleertjes besteld, ben benieuwd! Showen maar hahaahahhaa
Triesje, Balen geen kruisje..frustrerend lijkt me dat..
Alyssa, hopelijk word je alsnog snel spontaan ongesteld, ik ga voor je duimen! En ik zou zeggen, doe kalm en rustig aan, denk aan jezelf!
@All..volgens mij zitten er veel op het wachtbankje. Ik heb sinds gister beetje lichtroze afscheiding met afvegen en vandaag had ik iets donkerbruin slijm (sorry voor de details!) Ik hoop en denk dat mijn 1e menstruatie eraan komt ZONDER spiraaltje/pil etc, dat hoop ik, dan zou het maar zo kunnen dat mijn cyclus normaal dus op gang komt..we wachten verder rustig af! Verder weinig nieuws, was vanmiddag vrij..werd vanmorgen afgebeld door mijn thuiszorgbureau dat mijn 2e client niet kon, op zich niet erg, maar goed zo kom ik nooit aan mijn uren! Morgen ook al de hele dag vrij omdat ze niemand hebben..en vrijdag "maar" 2uurtjes werken..gaat lekker zo! had op een ander thuiszorgbureau gereageerd, maar die willen NIET verder omdat ik in hun ogen te weinig flexibiliteit heb/geef vanaf mijn kant..dus dat word hem ook niet!
Nu ga ik maar vanavond forummen en marktplaatsen etc haha en morgen boodschappen doen. Zometeen maar weer een lijstje maken en aanbiedingen napluisen! Fijne avond xxx
Gast- Gast
Alyssa, veel sterkte met de pijn!
Hopelijk word je inderdaad tussendoor ongesteld.
Nu duimen dat het 't gewenste effect heeft!
Hopelijk word je inderdaad tussendoor ongesteld.
Nu duimen dat het 't gewenste effect heeft!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Betty (ugly ben je niet dus dat schrap ik): gefeliciteerd meid, wat ontzettend leuk!!!
Gast- Gast
@AnnieJ.... voel me wel oke. Merk toch dat, als ik heeel eerlijk ben, ik liever langer thuis was gebleven. Heb niet genoeg op mn strepen gestaan toen ze me vroeg of ik vandaag weer wilde komen... Maar gelukkig maar 2 dagen en dan weer weekend....
Voel me gewoon suuuuuupermoe. alsof ik zo een lange winterslaap kan houden. Ik lig er rond 23.00 in, en wordt rustig om 15.00 wakker..... dus deze week uitrusten had ik écht zp nodig.
Voel me gewoon suuuuuupermoe. alsof ik zo een lange winterslaap kan houden. Ik lig er rond 23.00 in, en wordt rustig om 15.00 wakker..... dus deze week uitrusten had ik écht zp nodig.
JD- Ratel
JaneDoe schreef:@AnnieJ.... voel me wel oke. Merk toch dat, als ik heeel eerlijk ben, ik liever langer thuis was gebleven. Heb niet genoeg op mn strepen gestaan toen ze me vroeg of ik vandaag weer wilde komen... Maar gelukkig maar 2 dagen en dan weer weekend....
Is het dan niet een goed idee om er over na te denken toch 1 dag minder te gaan werken? Hopelijk vliegt het morgen voorbij en kun je het weekend weer bij tanken
Gast- Gast
Gefeliciteerd Ugly Betty!!!
Nee ben nog steeds niet ongesteld... Maja ik wacht even af met de volgende test. Mijn vriend vond het niet zo leuk dat ik toch stiekem heb getest. Misschien heb ik het er vanavond ff met hem over op bed.
Baaldag vandaag op het werk. Iedereen had een heerlijk (veel) salaris gekregen bijna het dubbele. Wordt er vandaag gebeld... Foutje van het hoofdkantoor en kan iedereen dus geld terug gaan storten, jammer maar helaas...
En ow ja ik sta niet meer in het tabel.
Nee ben nog steeds niet ongesteld... Maja ik wacht even af met de volgende test. Mijn vriend vond het niet zo leuk dat ik toch stiekem heb getest. Misschien heb ik het er vanavond ff met hem over op bed.
Baaldag vandaag op het werk. Iedereen had een heerlijk (veel) salaris gekregen bijna het dubbele. Wordt er vandaag gebeld... Foutje van het hoofdkantoor en kan iedereen dus geld terug gaan storten, jammer maar helaas...
En ow ja ik sta niet meer in het tabel.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Dankje wel Alyssa, ja het viel allemaal reuze mee... Hopelijk herstel jij ook snel weer. Veel sterkte met de pijn.
Anniej, het zijn 4 kinderen, in de leeftijd van 2,5-3-5 en 5 jaar. Dus dat ik ze allemaal tegelijk zal hebben, zal denk ik niet veel voorkomen, omdat de oudsten al naar school gaan.
All, vanmiddag nog een keer gebeld naar het zh, en duidelijk uitgelegd aan de ass. dat ik het beetje vreemd vind dat de orthopeed mij nog 2 weken laat door'sukkelen' met pctm. Zij zei, bel anders je ha zodra die de papieren heeft en overleg dan over de ontstekingsremmer. Ik zeg, gister ook gebeld met mijn ha, en die zegt als de arts in het zh een ontstekingsremmer voor wil schrijven, moet hij dat ook doen. (erbij gezegd dat ik al een halfjaar aan de pctm zit, en dat die 2 weken dan ook niks meer uitmaken)
Werd rond 16.15 terug gebeld, dat de arts een recept heeft geschreven, en dat ze het met de post stuurt, en ik heb vrijdag binnen heb. Klaar! Soms moet je even wat meer op de achterste poten staan.
Anniej, het zijn 4 kinderen, in de leeftijd van 2,5-3-5 en 5 jaar. Dus dat ik ze allemaal tegelijk zal hebben, zal denk ik niet veel voorkomen, omdat de oudsten al naar school gaan.
All, vanmiddag nog een keer gebeld naar het zh, en duidelijk uitgelegd aan de ass. dat ik het beetje vreemd vind dat de orthopeed mij nog 2 weken laat door'sukkelen' met pctm. Zij zei, bel anders je ha zodra die de papieren heeft en overleg dan over de ontstekingsremmer. Ik zeg, gister ook gebeld met mijn ha, en die zegt als de arts in het zh een ontstekingsremmer voor wil schrijven, moet hij dat ook doen. (erbij gezegd dat ik al een halfjaar aan de pctm zit, en dat die 2 weken dan ook niks meer uitmaken)
Werd rond 16.15 terug gebeld, dat de arts een recept heeft geschreven, en dat ze het met de post stuurt, en ik heb vrijdag binnen heb. Klaar! Soms moet je even wat meer op de achterste poten staan.
Laatst aangepast door FryskeFlinter op wo 25 jan 2012 - 11:50; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
Anniej_S schreef:JaneDoe schreef:@AnnieJ.... voel me wel oke. Merk toch dat, als ik heeel eerlijk ben, ik liever langer thuis was gebleven. Heb niet genoeg op mn strepen gestaan toen ze me vroeg of ik vandaag weer wilde komen... Maar gelukkig maar 2 dagen en dan weer weekend....
Is het dan niet een goed idee om er over na te denken toch 1 dag minder te gaan werken? Hopelijk vliegt het morgen voorbij en kun je het weekend weer bij tanken
ja op zich zit ik er wel over te denken om een dag minder te gaan werken, maar aan de andere kant...zolang ik nog 4 dagen kán werken, wil ik t liefst 4 dagen werken, zodat we lekker kunnen sparen. Als ik 3 dagen werk kunnen we niet of nauwelijks sparen...
Misschien dat ik kijk of ik na de zomervakantie een dag minder kan gaan werken ofzo....
JD- Ratel
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | 28/28 | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Silver- Ratel
Linnie, je staat er weer in hoor. En de leeftijden heb ik ook even bijgewerkt, aan de hand van de laatste tabel in het vorige topic. Mijn word doc. is dan ook weer up to date.
Silver- Ratel
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | 28/28 | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Smaragdje | 22/29 | ... | nog niet zwanger | 2e kindje |
Smaragdje- Ratel
FryskeFlinter schreef:Linnie, je staat er weer in hoor. En de leeftijden heb ik ook even bijgewerkt, aan de hand van de laatste tabel in het vorige topic. Mijn word doc. is dan ook weer up to date.
Thnx
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik hoop dat we die lijst nog vaak moeten veranderen en dat er halverwege het jaar veel meer zwanger bij staat!
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
@ JaneDoe: die pendels zijn zogenaamde voorspellingen van wanneer ik zwanger zou raken of een positieve test... Is van een ander forum, d8 wel leuk om hier ook in handtekening te zetten...
@ Limburg: ja hoor, dat kan nog steeds, dan heb je "gewoon" en lange cyclus...
@ Anniej: nope, nog steeds geen kruisje en nu zelfs ook geen streepje meer te zien... Ik snap er echt helemaal niks meer van hoor... Schiet mij maar lek...
Hmmm, apart hoor... dat ze niet verder omdat jij te weinig flexibiliteit geeft... Jammer zeg.. Ik hoop dat je wat anders vind...
@ Linnie: ooow dat is balen zeg dat je dan terug moet storten... Lekker dan...Maarja bij mij zou dan ook al een belletje gaan rinkelen als ik zoveel had ineens...
@ FF: oooooof wat fijn dat je nu toch andere medicatie krijgt...
@ test: nou meiden, schiet mij maar lek!!! Nu is er helemaal niets meer te zien???!!! Ik snap er nu echt helemaal niks meer van! Waarom is m'n buik (en dan vooral links) dan zo onrustig en heb ik van dat soort van ongi-gevoel???
@ Limburg: ja hoor, dat kan nog steeds, dan heb je "gewoon" en lange cyclus...
@ Anniej: nope, nog steeds geen kruisje en nu zelfs ook geen streepje meer te zien... Ik snap er echt helemaal niks meer van hoor... Schiet mij maar lek...
Hmmm, apart hoor... dat ze niet verder omdat jij te weinig flexibiliteit geeft... Jammer zeg.. Ik hoop dat je wat anders vind...
@ Linnie: ooow dat is balen zeg dat je dan terug moet storten... Lekker dan...Maarja bij mij zou dan ook al een belletje gaan rinkelen als ik zoveel had ineens...
@ FF: oooooof wat fijn dat je nu toch andere medicatie krijgt...
@ test: nou meiden, schiet mij maar lek!!! Nu is er helemaal niets meer te zien???!!! Ik snap er nu echt helemaal niks meer van! Waarom is m'n buik (en dan vooral links) dan zo onrustig en heb ik van dat soort van ongi-gevoel???
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@Triesje Dat had ik dus ook met mijn ovulatietesten de vorige keer
Eerst geen streepje te zien toen héél erg licht, daarna ietsje donkerder maar. Alleen nooit zo donker als het zou moeten zijn en toen werd ie steeds weer lichter en was ie weg.
Maar toch ongesteld geworden 2 weken later.
óf ik heb gewoon te weinig hormonen ofzo, óf ik heb hem gewoon gemist. In ieder geval hoop ik dat jij ook ongesteld wordt over 2 weken.
Raar hé? Want ik weet nog dat ik ze ook bij mijn dochter heb gebruikt. Alleen dat was maar 1 maand en daar waren ze alleen maar knalpositief Niet gelijk, maar toen ie positief was bleef die positief, maar hij werd wel positief. En dat bleef hij natuurlijk omdat ik zwanger was. Maar waarom toen wel en nu niet meer? Raar toch? Dus daarom gebruik ik geen ovulatietesten meer, want snap er niks meer van.
Eerst geen streepje te zien toen héél erg licht, daarna ietsje donkerder maar. Alleen nooit zo donker als het zou moeten zijn en toen werd ie steeds weer lichter en was ie weg.
Maar toch ongesteld geworden 2 weken later.
óf ik heb gewoon te weinig hormonen ofzo, óf ik heb hem gewoon gemist. In ieder geval hoop ik dat jij ook ongesteld wordt over 2 weken.
Raar hé? Want ik weet nog dat ik ze ook bij mijn dochter heb gebruikt. Alleen dat was maar 1 maand en daar waren ze alleen maar knalpositief Niet gelijk, maar toen ie positief was bleef die positief, maar hij werd wel positief. En dat bleef hij natuurlijk omdat ik zwanger was. Maar waarom toen wel en nu niet meer? Raar toch? Dus daarom gebruik ik geen ovulatietesten meer, want snap er niks meer van.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012