voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Anniej_S schreef:Linnie1985 schreef:@ Anniej_S:
Ja morgen aan de ene kant durf ik niet zo goed, ben zo bang voor de teleurstelling, maar aan de andere kant had ik vandaag ongesteld moeten worden en heb nog nergens last van.
Ik durf het niet zo goed te zeggen tegen die vriendin en idd bij mij komt het bij vriendinnen ook vaak van mijn kant!
Ik durfde het ook niet, maar ook ik teste al 1 of 2 dagen voor NOD en had een dikke vette streep...maar wat zegt je gevoel dan?
Ik las net ook dat je moeder had gezegd om toch te zeggen dat je er mee zat? Je kan het altijd bespreekbaar maken natuurlijk dat je er mee zit! Maargoed..ik heb nu ook zoiets van komt het niet van jouw kant, dan ook NU even niet van mijn kant..vooral als het idd van je eigen kant moet komen..
Mijn gevoel zegt testen! Maja omdat ik al zo vaak negatief getest heb durf ik het niett zo...
Wel heb ik hier heel veel last van en normaal nooit gehad. En vooral s'ochtends als ik wakker wordt moet ik een paar keer slikken, maja wat ik net al zei het kan ook wat anders zijn.
Overvloedig spuug - Als gevolg van hormonen werken je speekselklieren harder tijdens de zwangerschap. Het spugen stopt zo rond de zestiende week
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Test nou gewoon!
Anders kan je toch niet slapen vannacht omdat je loopt te piekeren.
Gast- Gast
Parel schreef:Test nou gewoon!
Ik wacht liever nog ff af , Morgen is M. toch eerder weg dan mij, en ochtendurine is toch het beste.
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Parel schreef:Test nou gewoon!
Ik wacht liever nog ff af , Morgen is M. toch eerder weg dan mij, en ochtendurine is toch het beste.
Ik houd morgenvroeg het topic in de gaten
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Parel schreef:Test nou gewoon!
Ja, godsamme! Nu kan ik niet slapen vannacht
Gast- Gast
Parel schreef:Linnie1985 schreef:Parel schreef:Test nou gewoon!
Hahahaha vast wel!
Gast- Gast
ja half 7
Linnie1985- Kletskop
Anniej_S schreef:Parel schreef:Linnie1985 schreef:Parel schreef:Test nou gewoon!
Hahahaha vast wel!
Is het niet dankzij Linnie dan maakt L me wel wakker hoor!
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:ja half 7
Oewwww dat komt goed uit. Ik kan vanaf half 8 ongeveer het topic even checken
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Parel schreef:Anniej_S schreef:Parel schreef:Linnie1985 schreef:Parel schreef:Test nou gewoon!
Hahahaha vast wel!
Is het niet dankzij Linnie dan maakt L me wel wakker hoor!
hahaha
Maar dat van dat spuug hadden jullie dat ook?
Linnie1985- Kletskop
Joh, dat weet ik toch niet meer!
Ik merkte niks
En wat dat spuug betreft, die slik ik gewoon door.
Ik merkte niks
Gast- Gast
Parel schreef:Joh, dat weet ik toch niet meer!
Ik merkte niks
Ik slik het ook gewoon door, maar heb het idee dat het veel erger is dan normaal, s'ochtends ook ik moet een paar keer slikken en das niet lekker
Linnie1985- Kletskop
Ik geloof dat ik het pas na mijn zwangerschap had, dan moest ik ook de hele dag door mijn mondhoeken 'leegzuigen' zeg maar. Maak jezelf niet te gek he, misschien wordt je vannacht ineens ongesteld. Hoop het niet voor je, maar het kan natuurlijk wel. Elke maand heeft een gezond stel 20% kans op een zwangerschap.
Ik ga nu een fles geven en naar bed toe, slaap lekker en ik duim voor morgenochtend goed nieuws! Sowieso even laten weten he, alle ogen staan op jou gericht morgenochtend!
Ik ga nu een fles geven en naar bed toe, slaap lekker en ik duim voor morgenochtend goed nieuws! Sowieso even laten weten he, alle ogen staan op jou gericht morgenochtend!
Gast- Gast
Hey meiden,
ik had op iedereen gereageerd, maar werd afgeleid, waardoor ik ook iets anders ging kopieren en toen: weg tekst :s... Ik ga niet helemaal opnieuw beginnen hahaha... Sorry...
Hier nog steeds geen ei gevonden... althans dat denk ik... misschien heb ik 'm wel "gewoon" gemist... We klussen al een hele tijd om de dag.
Sinds een paar dagen heb ik last van gevoelige borsten. En dan bedoel ik niet een beetje gevoelig... (althans sinds vandaag is 't niet meer een beetje gevoelig) Ze zijn groter, doen pijn en heb zelfs 't idee dat m'n tepelhoven groter zijn...
Ik hoorde op een ander forum dat dit ook bij een naderende eisprong kan horen, daar gaan we dan maar vanuit, aangezien ik dit nog nooit heb gehad en ik nu echt alleen nog maar m'n cyclus aan 't volgen ben...
Aan de andere kant ken ik dit alleen van toen ik zwanger was van J.oshua... ik weet 't dus ff niet meer...
We klussen gewoon lekker door, en ga gewoon door met temperaturen en testen...
Zelfs m'n moeder viel 't gisteren (op een verjaardag) op dat mijn borsten groter zijn ... kreeg uiteraard dan ook de vraag, omdat ik zei dat ze ook gevoelig zijn, of ik niet zwanger was... Ik dus meteen gezegd dat ik dat niet weet en er ook niet vanuit ga, maarja, dan ga je toch denken he???
ik had op iedereen gereageerd, maar werd afgeleid, waardoor ik ook iets anders ging kopieren en toen: weg tekst :s... Ik ga niet helemaal opnieuw beginnen hahaha... Sorry...
Hier nog steeds geen ei gevonden... althans dat denk ik... misschien heb ik 'm wel "gewoon" gemist... We klussen al een hele tijd om de dag.
Sinds een paar dagen heb ik last van gevoelige borsten. En dan bedoel ik niet een beetje gevoelig... (althans sinds vandaag is 't niet meer een beetje gevoelig) Ze zijn groter, doen pijn en heb zelfs 't idee dat m'n tepelhoven groter zijn...
Ik hoorde op een ander forum dat dit ook bij een naderende eisprong kan horen, daar gaan we dan maar vanuit, aangezien ik dit nog nooit heb gehad en ik nu echt alleen nog maar m'n cyclus aan 't volgen ben...
Aan de andere kant ken ik dit alleen van toen ik zwanger was van J.oshua... ik weet 't dus ff niet meer...
We klussen gewoon lekker door, en ga gewoon door met temperaturen en testen...
Zelfs m'n moeder viel 't gisteren (op een verjaardag) op dat mijn borsten groter zijn ... kreeg uiteraard dan ook de vraag, omdat ik zei dat ze ook gevoelig zijn, of ik niet zwanger was... Ik dus meteen gezegd dat ik dat niet weet en er ook niet vanuit ga, maarja, dan ga je toch denken he???
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Ben niet ongesteld geworden vannacht.
En helaas test van negatief
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Ben niet ongesteld geworden vannacht.
Ik d8 net aan je! Wat flauw!! Het kan altijd nog he dat je toch wel iets te vroeg hebt getest?
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Linnie1985 schreef:Ben niet ongesteld geworden vannacht.
Ik d8 net aan je! Wat flauw!! Het kan altijd nog he dat je toch wel iets te vroeg hebt getest?
Ik had er op zich wel een goed gevoel over. Ja dat dacht ik ook nog. Wacht gewoon af of ik ongesteld word. En zo niet, donderdag op mijn vrije dag nog maar een test doen!
Linnie1985- Kletskop
Ik denk dat ik hier ook maar mee ga schrijven. Ik heb nog 10 dagen liggen van de minipil en waarschijnlijk stop ik er dan mee. Ik wil nog wel een tijd borstvoeding geven, dus het is maar te hopen dat mijn cyclus vlug op gang komt.
Linnie, jammer!
Linnie, jammer!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Serieus Blondje?
Heb je je man zover?
Gaan jullie er nu al weer voor?
Wow! Knap hoor!
Linnie ; balen zeg! Beloof me dat als de test positief is je een eigen topic opent, dat is het wel waard!
Heb je je man zover?
Gaan jullie er nu al weer voor?
Wow! Knap hoor!
Linnie ; balen zeg! Beloof me dat als de test positief is je een eigen topic opent, dat is het wel waard!
Gast- Gast
Balen Linnie
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wat leuk blondje dat jullie voor de 2e gaan . Als het jullie allemaal gegunt is, zal het wel pittig worden, 2 van die kleintjes. Maar ach dat moet vast lukken!
Ik ga denk ik straks weer meeschrijven in het voor-kindje-in-2013 topic
Ik ga denk ik straks weer meeschrijven in het voor-kindje-in-2013 topic
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Jammer Linnie! Maar zolang je niet ongesteld bent is erg nog hoop
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
@Linnie, Jammer van die negatieve uitslag... hopen dat je binnenkort toch echt een positieve test krijgt!
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Ik verwacht dat mijn cyclus toch niet op gang komt zolang ik bv geef en daar ga ik nog 3 maanden mee door.
Verder heeft het bij Lotte 10 maanden geduurd, en ik ga er vanuit dat het nu ook niet zo snel raak zal zijn (mocht het wel zo zijn is het een mooie meevaller). En als Lotte het zo goed blijft doen qua slapen enzo moet het allemaal wel goed komen.
Mijn man is ongeveer om, hij is bang dat het financieel niet goed haalbaar is, maar wil eigenlijk ook niet veel leeftijdsverschil. Stoppen met de pil vond hij in elk geval een goed idee.
Verder heeft het bij Lotte 10 maanden geduurd, en ik ga er vanuit dat het nu ook niet zo snel raak zal zijn (mocht het wel zo zijn is het een mooie meevaller). En als Lotte het zo goed blijft doen qua slapen enzo moet het allemaal wel goed komen.
Mijn man is ongeveer om, hij is bang dat het financieel niet goed haalbaar is, maar wil eigenlijk ook niet veel leeftijdsverschil. Stoppen met de pil vond hij in elk geval een goed idee.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Balen linnie, maar inderdaad eerst maar even afwachten of je ongesteld wordt. Misschien toch nog te vroeg getest!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012