Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 7:59

Limburg85 schreef:
Anniej_S schreef:Ben me toch misselijk in ene..bah

He bah, toch geen (buik)griep te pakken? Ik heb al een paar gehad dan was ik aan het einde van de dag misselijk, zo misselijk dat alles eruit kwam en de volgende dag is er niks meer aan de hand :-s.

Ik kan helaas neit spugen...vanmorgen gebeurde het zelfs al bijna...wil gewoon dat het weggaat!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Limburg85 ma 23 jan 2012 - 8:00

Anniej_S schreef:
Limburg85 schreef:

He bah, toch geen (buik)griep te pakken? Ik heb al een paar gehad dan was ik aan het einde van de dag misselijk, zo misselijk dat alles eruit kwam en de volgende dag is er niks meer aan de hand :-s.

Ik kan helaas neit spugen...vanmorgen gebeurde het zelfs al bijna...wil gewoon dat het weggaat!

Dat lijkt me ontzettend vervelend, ik kan (helaas) wel spugen in de zwangerschap geleerd :-s.
Heb je al lang last van de misselijkheid of net komen opzetten?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:01

Stofzuiger schreef:Spannend meiden! Ik wacht nog even een jaar of 2/ 3 denk ik...

Hoeveel wil je er in totaal graag dan?

Ik vind het wel ideaal 2 in ene keer....meteen klaar smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:03

Limburg85 schreef:
Anniej_S schreef:
Limburg85 schreef:

Dat lijkt me ontzettend vervelend, ik kan (helaas) wel spugen in de zwangerschap geleerd :-s.

Vanmorgen en nu kwam het idd zo in ene opzetten...weet ook niet waar het vandaan komt..het zakt alweer iets :-) maar goed als ik me al misselijk voel denk ik gelijk O NEE SHIT ik moet spugen haha

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje ma 23 jan 2012 - 8:03

Limburg85 schreef: Smaragdje, ik zit nu op dag 21, morgen over een week hopelijk testen alleen bij R. teste ik pas een week over tijd positief :-s. Welke dag zit jij?

Bij de 2e hoef het idd niet zo te gaan als bij de 1e, ik heb dat gevoel best wel sterk (geen idee waarom). Is wel extra spannend eigenlijk voor jullie op die manier, toch stiekeme hoop.

Ik zit op dag 27. Ik zou alleen niet weten hoelang deze ronde duurt, aangezien ik sinds de geboorte van J nog maar 1x ongesteld ben geweest. Ik heb het idee dat het weer rond de 31 dagen zal zitten (als mijn gevoel het goed heeft). Voor de zwangerschap was het ook rond de 31-33 dagen.

Hier hoeft inderdaad niet zo snel nog te gaan. Misschien denk ik daar over een tijdje anders over ;-). Ik heb hier helemaal niet het idee dat het spannend is om eerlijk te zijn. Ik heb meer zo iets van, hoe zal die cyclus gaan lopen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Smaragdje ma 23 jan 2012 - 8:04

@ Anniej, misschien toch zwanger? Wat vervelend zeg dat jij zo misselijk bent, hopelijk zakt het snel weer weg!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 23 jan 2012 - 8:05

Anniej_S schreef:
Limburg85 schreef:
Anniej_S schreef:
Limburg85 schreef:

Vanmorgen en nu kwam het idd zo in ene opzetten...weet ook niet waar het vandaan komt..het zakt alweer iets :-) maar goed als ik me al misselijk voel denk ik gelijk O NEE SHIT ik moet spugen haha

Ik herken je gevoel zo goed.. Ga het weg proberen te ademen enz enz.
Heb dat in het begin aardig voor elkaar gekregen, tot er een paar keer kwam dat ik het echt niet meer tegen kon houden, wat vond ik dat erg zeg!! Bah, geen controle meer over je lichaam.

Ik hoop echt dat het van korte duur bij je is meis!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:07

Smaragdje schreef:@ Anniej, misschien toch zwanger? Wat vervelend zeg dat jij zo misselijk bent, hopelijk zakt het snel weer weg!

Nee tijdens mijn ei met condoompie gedaan dat was vorige week..en afgelopen weekend 1x zonder dus denk niet dat het raak is..en ik denk ook niet dat ik na 2dagen al misselijk ben daarvan..

@lejow..het zakt al iets weg, ben paar weken terug ziek geweest en ik bleef er maar niet aan overgeven totdat het er idd van zelf uit kwam..en ook via mn neus gadver damme d8 dat ik dood ging!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:10

Anniej, het heerst nu ook he, de (buik)griep. Bij mij op het werk zijn er 'maar' 12 zieken smile, dus het kan goed dat je een griepje ofzo onder de leden hebt. Hoop voor je dat het snel wegtrekt!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:11

God word niet goed van die (buik)griep(jes) bah.....mn halve FB lijst is wel ziek haha

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 23 jan 2012 - 8:13

Toch kan je ok snel misselijk zijn hoor, ik ben vanaf nieuwjaarsdag geen dag niet misselijk geweest, wilde al langs de dokter dacht ziek te zijn... Mijn eisprong was 28/12...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:16

Heb zoiezo testen in huis voor het geval dat..al verw8 ik het niet...maar je weet maar nooit idd ;-)..als mijn cyclus normaal op gang is/komt zou ik volgende week weer opoe moeten zijn...

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 ma 23 jan 2012 - 8:17

Smaragdje, als je tot nu toe maar 1 keer ongesteld ben geweest is het idd eerder spannend of dat je het deze maand ook word ipv of je zwanger bent. Geef je nog bv? Ik ben ook benieuwd hoe mijn cyclus is, vorige maand halverwege gestopt dus daar kan ik niet vanuit gaan. Maar jij heb dus ook het gevoel dat het nu niet zo snel hoeft als bij de 1e, grappig en je man?

Annie_S, gaan jullie na deze cyclus er wel voor?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:24

Limburg85 schreef: Smaragdje, als je tot nu toe maar 1 keer ongesteld ben geweest is het idd eerder spannend of dat je het deze maand ook word ipv of je zwanger bent. Geef je nog bv? Ik ben ook benieuwd hoe mijn cyclus is, vorige maand halverwege gestopt dus daar kan ik niet vanuit gaan. Maar jij heb dus ook het gevoel dat het nu niet zo snel hoeft als bij de 1e, grappig en je man?

Ja, half om half niet bewust om de dag klussen ofzow

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:25

Charlie schreef:
Stofzuiger schreef:Spannend meiden! Ik wacht nog even een jaar of 2/ 3 denk ik...

Hoeveel wil je er in totaal graag dan?

Ik vind het wel ideaal 2 in ene keer....meteen klaar smile.
Geen idee, maar in elk geval wil ik nog een keer. Alleen nu nog even niet.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje ma 23 jan 2012 - 8:26

Limburg85 schreef: Smaragdje, als je tot nu toe maar 1 keer ongesteld ben geweest is het idd eerder spannend of dat je het deze maand ook word ipv of je zwanger bent. Geef je nog bv? Ik ben ook benieuwd hoe mijn cyclus is, vorige maand halverwege gestopt dus daar kan ik niet vanuit gaan. Maar jij heb dus ook het gevoel dat het nu niet zo snel hoeft als bij de 1e, grappig en je man?

Ik geef nog steeds bv, ja. Op de 3 dagen dat ik werk krijgt hij sinds 2/3 weken tussen de middag een fv,de rest geef ik nog steeds zelf aan hem. Was eigenlijk al verbaasd dat ik in december ongesteld werd, aangezien hij nog vrij vaak drinkt.

Het hoeft inderdaad dit keer niet zo snel voor mijn gevoel (en nu ik dit typ kijk ik naar mijn mannetje die drinkt en denk ik, welwelwel, hahaha). Mijn man heeft in iedergeval het gevoel dat het nog een tijdje zal duren.

Maar ik vind het wel spannend voor jou!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal ma 23 jan 2012 - 8:53

@ Nillis; Hoop voor je dat de komende twee weken voorbij vliegen!

@ Muis; Spannend op het wachtbankje, en je zit er nooit alleen, is ook veel gezelliger!

@ Anniej_S; Succes met je sollicitatie! Wat leuk dat jullie er al voor gaan.

@ Triesje; Spannend, hoop dat je een ovulatie hebt gehad of dat die er snel aankomt!

@ Linnie; Erg jammer!!

@ Blondje; Welkom. Wat snel al weer.

@ Viva; Hoop echt dat je voorgevoel niet klopt!

@ Tweeling; Succes met wachten.

@ Sleepingbeauty; Fijn dat je opa weer is opgeknapt. Je hebt sites waar je je cyclus kan invullen en eventueel temperatuur waardoor je vruchtbare periode berekend wordt. Ik merk het aan vruchtbaar slijm en voel mijn eisprong soms.

@ Limburg; Welkom

@ Alyssa; Nogmaals sterkte morgen voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888

@ All; Mijn man is weer thuis cheers We zijn al weer goed bezig geweest Wink Ik voel mijn eisprong rechts altijd, links heb ik tot nu toe nog nooit gevoeld. Omdat ik de vorige keer zwanger ben geworden van een eitje rechts verwacht ik het nu links. Maar nog steeds vruchtbaar slijm, dus wie weet zijn we nog op tijd. We klussen gewoon lekker door en wachten de komende 3,5 week gewoon af.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  SleepingBeauty ma 23 jan 2012 - 9:09

@ Anniej... Balen dat je zo misselijk bent! Hopelijk gaat het al beter! Collega van mij was ook gelijk misselijk toen ze nog maar een paar dagen zwanger was, maar het kan natuurlijk ook een griepje zijn! DAt kan je soms ook zo aanvallen!
Ik moet vaak ook spugen als ik misselijk ben. Kan er ook niks aan tegen houden dan, man wat voel je je dan belabberd :P hoop maar niet dat ik er tijdens een evt. zwangerschap last van heb! brrr

@Weegschaal: Al weer goed bezig geweest... haha
Ik heb wat sites bezocht bedankt! Begin februari Very Happy
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Triesje1983 ma 23 jan 2012 - 9:53

@ Linnie: ow meid wat balen zeg... maar misschien toch nog te vroeg?

@ Blondje: ow jeetje, zo vroeg al joh? Hhihihihi, dat zal best pittig gaan worden dan denk ik Very Happy. Spannend hoor...

@ Alyssa: ik wil je voor morgen heel veel succes wensen...

@ Pussycat: hahaha ja idd klusserdeklusserdeklus Very Happy... Zijn al bijna 2 weken aan 't klussen whahahaha...

@ Nillis: ach komt wel goed... ik ga nergens vanuit... voel alleen dingen die ik niet herken (ja alleen van zwangerschap hahahaha). Klussen komt zeer zeker goed, vanavond weer Very Happy. Ik ben uitgegaan van 2 februari... dat is 30 dagen... Dit omdat ik toen met J.oshua steeds tussen de 27 en 31 dagen in zat...
Spannend hoor meid!!! Ik weet 't allemaal niet meer met die afscheiding hoor... ene keer heb ik dit andere keer heb ik dat...

@ Smaragdje: ja, maar ik ga nergens vanuit hoor...

@ tweeling: oeeeeh wachtbankje... altijd lastig...

@ SleepingBeauty: ja en nee whahaha... Heb wel gezegd dat ik gestopt ben met de pil enzo, ook dat ik bij de gyn heb gelopen, ivm dat ik zo lang niet ongi werd... maar ik denk dat ze 't wel weet hoor...Ze vraagt niet voor niets: "Ben je soms zwanger?"
We hadden 't er vandaag nog over... "Een koe zou er jaloers op worden", zei ze nog hahahaha.
Juist! Jij beslist lekker zelf wat je met je leven doet enzo...

@ Anniej: ja baalde er echt van... Helemaal omdat 't zo laat was. Als 't vroeger was geweest, had ik 't nog wel opnieuw gedaan...Dankjewel meid!
Oooow wat leuk!!! Supergoed van haar zeg!!!! Very Happy
Misselijk? Misschien een "goed" teken? Ow lees al dat dat eigenlijk niet kan...Nou hoop niet dat je weer ziek word meid...

@ Limburg: welkom hier Very Happy.

@ Charlie: hahahaha dat heb ik ook altijd gezegd: als ik 2-ling krijg, ben ik in 1x klaar Very Happy.

@ Weegschaal: nou hier dus nog steeds niks... Ben bang dat ik de piek misschien gemist heb, omdat ik maar 1x per dag test... Maarja, m'n tempkaartje werkt ook niet echt mee hahaha... Heb nu wel wat last van m'n linkerlies...
Nou veel plezier meid!! Hahahaha. Hier vanavond ook weer klusavond Very Happy.

Hier nog steeds (morgen al 7 dagen) last van m'n borsten en daarnaast dus vanmiddag en vanavond wat last van m'n linker lies...
Ik houd 't in de gaten Very Happy...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  JD ma 23 jan 2012 - 12:07

Hallo Allemaal!!

Hoe is het hier? Heb ik nog iets gemist? Nog nieuwe zwangeren??

Alyssa, ik wilde je ook nog even heeeeel veel suc6 wensen!!!! Ik ga voor je duimen! hug
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Alyssa ma 23 jan 2012 - 12:22

Ik heb ook even alles heel snel diagonaal gelezen, maar bedankt allemaal voor jullie reacties. hug
Morgen moet ik tussen 8u en 9u binnenkomen, en ik ben ontzettend zenuwachtig, kan er niet van slapen.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  JD ma 23 jan 2012 - 12:25

Alyssa schreef:Ik heb ook even alles heel snel diagonaal gelezen, maar bedankt allemaal voor jullie reacties. hug
Morgen moet ik tussen 8u en 9u binnenkomen, en ik ben ontzettend zenuwachtig, kan er niet van slapen.

Ik dacht nog; je leest mijn reactie vast niet meer want je ligt al lang te slapen....
maar kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent!
Hopelijk lukt het je toch nog even om wat uurtjes slaap te pakken!!!

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Silver ma 23 jan 2012 - 12:37

Alyssa heel erg veel succes morgen!
Je bent niet de enige die niet kan slapen... Ik ben ook zeer zenuwachtig. Deze uitslag kan zeer bepalend zijn voor de toekomst!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Flower_L ma 23 jan 2012 - 18:16

Even snel....heel veel succes alyssa!!!

Flower_L