nav vriendschap dood laten bloeden
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
nav vriendschap dood laten bloeden
NIET QUITEN, wil het weghalen!
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Jip83 op wo 18 jan 2012 - 14:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: nav vriendschap dood laten bloeden
Ik denk dat je het initiatief even bij haar moet leggen, anders gaat ze zich irriteren aan je (als ze dat niet al doet) en verpest je meer dan je wil.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Dat probeer ik nu ook. Maar als je het moeilijk hebt dan wil je het toch even kwijt. Moet ik dus niet meer haar voor uitkiezen.
Ik vind het alleen raar dat ze dan smst: tot snel lief ("koosnaampje")
Ik vind het alleen raar dat ze dan smst: tot snel lief ("koosnaampje")
Gast- Gast
Ja misschien dat ze even last van haar geweten had ofzo, dat ze dat smst... Of ze was op dat moment in een goeie bui. Zoals het op mij overkomt op dit moment, jou verhaal, krijg ik de indruk dat ze even genoeg van je heeft (sorry) maar dan ga ik wel uit van hoe ik zelf ben. Voor hetzelfde geldt heeft ze het gewoon ff druk ofzo, waardoor ze niet reageert. Als je iets kwijt moet mag je mij ook PMen
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Da's aardig, maar je kent me niet ;-)
Ik denk idd dat ze even genoeg van me heeft. Maar ik kan me dan zorgen maken dat ik echt iets fouts gedaan heb of dat het niet goed met haar (of iemand) gaat als ze niet reageert. Zij had ook een moeilijke periode en ik weet eigenlijk niet hoe dat is afgelopen.
Ik ga gewoon proberen de rest van mijn reis niets meer van mij te laten horen, geen fb reacties, geen mail, niks. En dat is heeeeeeeeeeeeel moeilijk!
Ik denk idd dat ze even genoeg van me heeft. Maar ik kan me dan zorgen maken dat ik echt iets fouts gedaan heb of dat het niet goed met haar (of iemand) gaat als ze niet reageert. Zij had ook een moeilijke periode en ik weet eigenlijk niet hoe dat is afgelopen.
Ik ga gewoon proberen de rest van mijn reis niets meer van mij te laten horen, geen fb reacties, geen mail, niks. En dat is heeeeeeeeeeeeel moeilijk!
Gast- Gast
Maar als ik het goed begrijp, spreek je vaak met haar als jij het moeilijk hebt?
Je stuurt mails met je eigen verhaal en problemen, maar ook met je reisverslag en dan vraag je hoe het met haar gaat? Is het dan dat je even onderaan of boven aan een zinnetje zet met, hoe gaat het met jou? Of ga je ook echt in op haar leven en wat er bij haar speelt?
Je stuurt mails met je eigen verhaal en problemen, maar ook met je reisverslag en dan vraag je hoe het met haar gaat? Is het dan dat je even onderaan of boven aan een zinnetje zet met, hoe gaat het met jou? Of ga je ook echt in op haar leven en wat er bij haar speelt?
Gast- Gast
Nee je begrijpt het niet helemaal goed. Ik heb veel met haar gesproken toen ik een moeilijke periode had en zij met mij toen zij het moeilijk had. Dus tweekanten op.
Ik stuur nu geen mails met mijn problemen (edit: die zijn er eigenlijk niet). Ik heb 1 smsje gestuurd dat ik het moeilijk had (edit:voelde me ff heel erg alleen) en dat ik dat niet zo leuk vond.
In de mails vertel ik idd mijn verhalen en dat ik zo ontzettend aan het genieten ben. Maar ik vraag ook naar haar leven en ga uitgebreid op de dingen in die speelden toen ik weg ging. Dus het is zeker niet zo dat het alleen maar over mij gaat. Ik ben juist heel attent in aandacht naar anderen toe en er aan denken als iemand iets moeilijks moet doen of een echo heeft of iets dergelijks.
Ik stuur nu geen mails met mijn problemen (edit: die zijn er eigenlijk niet). Ik heb 1 smsje gestuurd dat ik het moeilijk had (edit:voelde me ff heel erg alleen) en dat ik dat niet zo leuk vond.
In de mails vertel ik idd mijn verhalen en dat ik zo ontzettend aan het genieten ben. Maar ik vraag ook naar haar leven en ga uitgebreid op de dingen in die speelden toen ik weg ging. Dus het is zeker niet zo dat het alleen maar over mij gaat. Ik ben juist heel attent in aandacht naar anderen toe en er aan denken als iemand iets moeilijks moet doen of een echo heeft of iets dergelijks.
Gast- Gast
Oke, ik begreep het inderdaad verkeerd. Ik vatte het zo op omdat je ook al aangaf dat je dacht ze je zat was. Ik relateerde die twee dingen aan elkaar.
Ik zou nu inderdaad even afwachten tot het van haar kant komt. Als de vriendschap goed zit, geloof ik wel dat het vanzelf weer komt.
Ik zou nu inderdaad even afwachten tot het van haar kant komt. Als de vriendschap goed zit, geloof ik wel dat het vanzelf weer komt.
Gast- Gast
Na mijn moeilijke periode heb ik wat teveel aandacht van haar gevraagd. Herkende mezelf daar in ook niet. Dus dat spijt mij ook heel erg. Maar goed, dat heb ik nu bijwijzevan 100 keer gezegd, dus dat is ook niet meer nodig.
Ik kan er gewoon niet 'tegen' als iemand dan niks laat horen, dan ga ik denken dat er wat mis is. Van mijn kant of van haar kant. Dat maakt me onzeker. Terwijl ik juist zo goed op weg was hier.
Ik kan er gewoon niet 'tegen' als iemand dan niks laat horen, dan ga ik denken dat er wat mis is. Van mijn kant of van haar kant. Dat maakt me onzeker. Terwijl ik juist zo goed op weg was hier.
Gast- Gast
Lastige situatie. Op dit moment maak ik ook zoiets mee en ik heb besloten het er bij te laten zitten met deze 'vriendin'. Het initiatief komt alleen van mijn kant en dat vind ik heel erg, want we hadden het heel leuk samen! Ik kan me jouw gevoel ook goed voorstellen omdat jij het in principe ook erg goed kunt vinden met die vriendin en dat maakt het zo moeilijk. Maar kop op, er zijn meerdere leuke meiden!
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Jip83 schreef:Na mijn moeilijke periode heb ik wat teveel aandacht van haar gevraagd. Herkende mezelf daar in ook niet. Dus dat spijt mij ook heel erg. Maar goed, dat heb ik nu bijwijzevan 100 keer gezegd, dus dat is ook niet meer nodig.
Wat bedoel je eigenlijk met 'teveel aandacht van haar gevraagd?' Ik kan me hier niks bij inbeelden.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zou hier al snel klaar mee zijn. Een vriendschap moet van 2 kanten komen. Ik zou het initiatief bij haar nou leggen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mint schreef:Jip83 schreef:Na mijn moeilijke periode heb ik wat teveel aandacht van haar gevraagd. Herkende mezelf daar in ook niet. Dus dat spijt mij ook heel erg. Maar goed, dat heb ik nu bijwijzevan 100 keer gezegd, dus dat is ook niet meer nodig.
Wat bedoel je eigenlijk met 'teveel aandacht van haar gevraagd?' Ik kan me hier niks bij inbeelden.
Iets teveel smsjes gestuurd en bevestiging gezocht dat het nog wel goed zat onze vriendschap doordat ik tijdens mijn moeilijke periode ook weleens niet zo aardig ben geweest.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Soms gaat een vriendschap dood..
» Vriendschap laten doodbloeden
» Dood
» Dood
» Wat vind jij vriendschap?
» Vriendschap laten doodbloeden
» Dood
» Dood
» Wat vind jij vriendschap?
Pagina 1 van 1