Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!

+15
Sweety
Rush
Bliss
Kerel
Lenthe
Mees
Sneeuwvlok
Blond
Janelie
Sugarfall
Arwyn
Caramba
TGR
GreenGrass
Jenny010
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!  - Pagina 2 Empty Re: Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!

Bericht  Mint wo 18 jan 2012 - 6:10

Jenny010 schreef:Oke, laatst had ik een discussie over het hebben van een vriendschap met een man als vrouw zijnde. Hierin werd mij door een man verteld dat mannen geen normale vriendschap met vrouwen kunnen hebben zonder daarin meer te willen zeg maar. Ze zouden daarin altijd meer willen van de vrouw waar die een vriendschap mee heeft. Een vrouw kan wel een leuke normale vriendschappelijke band hebben met een man zonder meer te willen.. Ik moet zeggen dat ik hier best over na ben gaan denken.. En ben daarbij benieuwd hoe jullie daarover denken? Geloven jullie dit? Of vind je dit grote onzin?

Haha, dit werd mij laatst ook verteld door een man met wie ik een vriendschap wel zag zitten. Hij dus niet, want volgens hem kan dat niet zonder gevoelens voor elkaar te krijgen en hij vond het niet kunnen tegenover zijn vriendin. Ik denk dat het onzin is, mits het van beide kanten duidelijk is dat dat de intentie is.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!  - Pagina 2 Empty Re: Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!

Bericht  xxDila do 19 jan 2012 - 7:19

Mannen en vrouwen kunnen naar mijn mening wel vrienden zijn.
Ik heb 2 mannen waarvan ik echt kan zeggen dat het geode vrienden zijn ( en nog 1, maar die is homo dus dat telt hierin niet emee :P )
Man 1, ken ik al vanaf mijn 14/15. Kan ik ontzettend mee lachen en lol hebben. Voel me alleen absoluut niet tot hem aangetrokken anders was het vast een toprelatie geweest. We bespreken echt alles met elkaar. Van onze relaties, werk, school, vrije tijd etc. Ik weet dat ik hem kan bellen als ik in de shit zit en andersom. Er is tussen ons nog nooit wat voorgevallen en ik zie dat ook niet gebeuren. Vaak zat kats dronken geweest dat er genoeg had kunnen gebeuren. Situaties waarin ik dronken en gedumpt bij hem heb geslapen ( ook zo lekker cliche). Wij mogen elkaar, qua innerlijk, en daar houdt het op.

Man 2, heb ik een poosje mee gescharreld. Was geen klik tussen ons verder. Bleken wel goed te kunnen kletsen etc. Is eerst mijn stapmaatje/kroegmaatje geweest. Later ook buiten weekend omgaan afspreken. Nu ook nog regelmatig samen wat eten, een filmpje of een keer stappen en dan hebben we de grootste lol.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!  - Pagina 2 Empty Re: Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!

Bericht  Jenny010 do 19 jan 2012 - 8:18

Ik vind het echt leuk hoe verschillend er gereageerd wordt.. Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met de aantrekkelijkheid van de vrouw bij een man.. Terwijl vrouwen hele 'lelijke' mannen best als een goede vriend kunnen zien!
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!  - Pagina 2 Empty Re: Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!

Bericht  RYW do 19 jan 2012 - 8:26

Ik heb jarenlang (15 jaar ofzo) een beste vriend gehad waarmee er wat mij betreft geen enkele spanning was, zou nooooit never ever gebeuren, hij was als een broer voor me, getuige op mijn huwelijk, peetoom van mijn kinderen, en het bleek van zijn kant toch uiteindelijk wel degelijk meer dan alleen platonisch te zijn.

Ik doe het niet bewust, maar merk wel dat ik sindsdien niet echt meer mannelijke vrienden heb of toelaat.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!  - Pagina 2 Empty Re: Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 2:19

Het kan wel, maar het gaat ook wel eens mis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!  - Pagina 2 Empty Re: Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 2:35

Ik heb 3 heel goede vrienden, en dat zijn echt alleen vrienden. Met 2 van hen ben ik laatst een weekend weg geweest, en is niks gebeurd. Ook geen pogingen tot meer dan vriendschap, van allebei de kanten niet. Wij kennen elkaar al jaren en weten heel goed van elkaar dat het puur vriendschap is.

Het kan dus wel vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!  - Pagina 2 Empty Re: Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 3:14

Hmm als ik bij mezelf kijk dan is mijn beste vriend een man, maarja tussen ons zal er ook nooit iets gebeuren, want hij is homo nerd Nog een andere vriend die ik regelmatig zie maar die in het verleden wel echt heel verliefd op me is geweest. We hebben toen een tijd geen contact gehad en nu gaan we gewoon om als vrienden en dat gaat goed. Een andere vriend die ik af en toe zie komt uit een hele andere cultuur en heb ik een tijdje mee gescharreld, Het heeft nooit iets kunnen worden vanwege het cultuurverschil en de verschillen werden steeds groter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!  - Pagina 2 Empty Re: Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!

Bericht  Jenny010 za 21 jan 2012 - 5:46

Veel meiden hier hebben het over mannen die homo zijn.. Ik denk dat dit je dit soort vriendschap niet kunt vergelijken met mannen die hetero zijn. Dan wordt het in mijn ogen toch anders. Mannen die homo zijn zullen noooit gevoelens voor je kunnen krijgen. Bij een man die hetero is, wordt dit anders.
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!  - Pagina 2 Empty Re: Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 6:13

Jenny010 schreef:Veel meiden hier hebben het over mannen die homo zijn.. Ik denk dat dit je dit soort vriendschap niet kunt vergelijken met mannen die hetero zijn. Dan wordt het in mijn ogen toch anders. Mannen die homo zijn zullen noooit gevoelens voor je kunnen krijgen. Bij een man die hetero is, wordt dit anders.

+1, ik heb ook een homovriendje/ ex-collega maar dat is totaal iets anders natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!  - Pagina 2 Empty Re: Normale vriendschap tussen een man en vrouw kan niet?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum