Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling?

+18
Spring
Novalee
Laced
Liadan
Aggi
silly_85
maiadebij
joyce0606
Susan
PapillonRose
Printje
Annie24
koNijntje
Flower_L
L!ND@
Darius
Thunder
Pien
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling?

Bericht  Spring zo 15 jan 2012 - 22:06

Na vijf maanden werd ik voor het eerst ongesteld. Daarna gelijk een normale cyclus.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling?

Bericht  _Mashimaro_ zo 15 jan 2012 - 22:21

Twellie schreef:Mijn cyclus bleef ouderwets afwezig na de bevalling.

Hier net zo
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 5:00

Laced schreef:Ik geef vanaf dag 1 FV en tot op heden nog steeds niet ongesteld geweest/geworden.

'Fijn' dat ik dit lees!
Ik ben inmiddels 7,5 week geleden bevallen, vanaf dag 1 fv en nog geen enkel teken van ongesteld te zijn geweest.

Wel heb ik het idee dat ik mijn eisprong heb gehad vd week? Kan dat als je bevallen bent maar nog niet ongesteld bent geweest?

Gast
Gast

Bericht  Star007 ma 16 jan 2012 - 5:30

Parel schreef:
Laced schreef:Ik geef vanaf dag 1 FV en tot op heden nog steeds niet ongesteld geweest/geworden.

'Fijn' dat ik dit lees!
Ik ben inmiddels 7,5 week geleden bevallen, vanaf dag 1 fv en nog geen enkel teken van ongesteld te zijn geweest.

Wel heb ik het idee dat ik mijn eisprong heb gehad vd week? Kan dat als je bevallen bent maar nog niet ongesteld bent geweest?
Ja want daar begint de eerste menstruatie mee,met een eisprong.

Ik heb tot ongeveer 11 weken na de keizersnee bijna iedere dag bloed verloren.
Ik heb 3 weken bv gegeven en was toen aan de minipil. Na 6 weken ben ik aan de yasmin pil gegaan. Bloeden ging dus nog door tot week 11 ongeveer. Ben nu 1x ongesteld geweest.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Laced ma 16 jan 2012 - 6:12

Parel schreef:

'Fijn' dat ik dit lees!

Ik heb al zo aak gedacht dat ik m'n eisprong heb gehad, maar nog steeds niets! Ben al bij de huisarts geweest en hebben afgesproken het een half jaar af te wachten. Als het dan nog niet heeft doorgezet, krijg ik een kuurtje om het op te wekken.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pussycat ma 16 jan 2012 - 6:14

@ Pien en je kan niet zwanger zijn?

Zie mijn onderschrift hoe het er bij mij uitzag na het stoppen met borstvoeding en ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Smaragdje ma 16 jan 2012 - 6:14

@Pien, zulke uitschieters heb ik voor mijn zwangerschap ook gehad. Hopelijk wordt het snel weer regelmatiger, al vond ik de eerste keren die je had wel regelmatig.

Hier moet ik het nog afwachten. Vorige maand voor het eerst weer en dat was binnen drie dagen over. Zou het bijna niets noemen, na wat ik altijd gewend was. Ik ben dus benieuwd.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 6:46

Parel schreef:

'Fijn' dat ik dit lees!

Y.enthe heeft de 1e week bijna een volle week BV gehad en daarna FV en ik werd dus 6 weken na de bevalling ongesteld. Je kan idd wel een eisprong hebben gehad, dus wie weet zal je binnenkort wel weer voor het eerst ongesteld zijn..had je voor de zwangerschap wel een regelmatige cyclus?

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 16 jan 2012 - 7:59

toevallig vandaag ongesteld geworden..... hoop dat er weer wat meer regelmaat in gaat komen want ik heb nu wel al bijna 2 weken een gevoel alsof ik ieder moment ongesteld kan worden!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: