Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling?

+18
Spring
Novalee
Laced
Liadan
Aggi
silly_85
maiadebij
joyce0606
Susan
PapillonRose
Printje
Annie24
koNijntje
Flower_L
L!ND@
Darius
Thunder
Pien
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling? Empty Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling?

Bericht  Pien zo 15 jan 2012 - 8:00

Ik ben inmiddels bijna 6 maanden geleden bevallen. Na 6 weken werd ik al weer voor de eerste keer ongesteld. Dat was 2 weken nadat ik met borstvoeding ben gestopt.

Inmiddels ben ik 5 keer ongesteld geweest.

Mijn cyclus kwam altijd zeer regelmatig, namelijk om de 27 dagen. Nu is hij als volgt:

28, 28, 27, 21, 35....

Ik zit nu inmiddels op 41.

Weet niet zo goed wat ik ermee wil of moet maar ben benieuwd hoe het bij jullie ging.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling? Empty Re: Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling?

Bericht  Thunder zo 15 jan 2012 - 8:02

Niet, hier is hij nooit normaal geweest.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling? Empty Re: Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling?

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:07

ik werd na 6 weken weer ongesteld, toen was ik direct weer regelmatig ongesteld. Een cyclus van 28 tot 30 dagen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:12

Mijn cyclus bleef ouderwets afwezig na de bevalling.

Gast
Gast

Bericht  Darius zo 15 jan 2012 - 8:15

Na Laurens werd ik na drie maanden weer ongesteld, en had een regelmatige cyclus van 28 dagen.

Na Pepijn werd ik ook na drie maanden weer ongesteld, en had een cyclus varierend van 29 tot 33 dagen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  L!ND@ zo 15 jan 2012 - 8:21

Tijdens mijn bv periode ben ik 1x ongesteld geweest, 8 weken na mijn bevalling geloof ik. Daarna pas een maand na het stoppen van de bv, dat was met 8/9 maanden. Voor mijn zwangerschap had ik een supernette cyclus van strak 28 dagen. Nu is het iedere keer anders.27-27-29-29-28-31....op zich mag ik dan nog niet klagen, maar eerder was het wel makkelijker. Dan wist ik gewoon dat ik zaterdagavond ongesteld werd.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Flower_L zo 15 jan 2012 - 8:23

tot okt 2011 op de dag af 28 dgn na bevalling....netjes dus
toen opeens drie dagen later....en nu weer 1 korter. Benieuwd deze maand...eind vd week weet ik het

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  koNijntje zo 15 jan 2012 - 8:26

ik heb 4 weken gevloeid en werd hierna na 4 weken weer ongesteld.
daarna steeds een cyclus gehad van 28 dagen.
1x duurde het ineens 4-5 dagen langer en nu heb ik 2x een cyclus van ongeveer 26 gehad
(ik houd het niet precies bij) en zo was het ook voor ijn zwangerschap (26-28dagen)
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:28

Pas 12 weken na de bevalling werd ik voor het eerst ongesteld, en ik heb op 1 dag na geen borstvoeding gegeven. Daarna na 6 weken, 5 weken, 3 weken en toen zat het steeds tussen de 3,5 en 5,5 weken. Heb nooit een regelmatige cyclus gehad.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:37

Ik werd 6 werken na de bevalling weer ongesteld, ik weet nog precies wat ik dacht 'help ik bloed'. Ik wist echt wel dat het eet weer een keer aan zat te komen, maar zat volgens mij nog met mijn hoofd bij de zwangerschap.

Daarna heb ik netjes een cyclus gehad van 28, tot 30 dagen. Tot de laatste keer, toen zat ik rond de 35 dagen. Ik ben benieuwd naar deze cyclus, komende week moet ik eigenlijk weer ongesteld worden.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 zo 15 jan 2012 - 9:04

Ik werd 6 weken na de bevalling weer voor het eerst ongesteld. Daarna netjes rond de 30 dagen, maar daarna werd het 42, daarna 69 en daarna ook weer ergens rond de 50 geloof ik. De PCO die ik had is dus gewoon weer terug gekomen. Inmiddels begin ik vanavond alweer aan mijn 3e pilstrip, dus nu netjes op tijd ongesteld Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Printje zo 15 jan 2012 - 9:21

Meteen weer gewoon normaal, was meteen weer aan de pil.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  PapillonRose zo 15 jan 2012 - 9:26

Na de bevalling werd ik na 9 weken weer ongesteld. Daarna kwam er echt een hele tijd niets, en ben ik ondertussen aan de pil gegaan vanwege acné. Daar ben ik nu weer een paar maanden mee gestopt en mijn cyclus lijkt wel een stuk netter dan voor de bevalling. Maar ik heb PCO, dus het zal me ook niets verbazen als het ineens weer een hele tijd wegblijft..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Susan zo 15 jan 2012 - 9:28

Toen ik bevallen was van Ezra had ik na vier maanden weer een menstruatie, de eerste keer had ik een lange cyclus en daarna heel regelmatig. Alleen in de maand dat ik zwanger raakte van Yrsa had ik toevallig een keer een langere cyclus, maar dat is maar goed ook, anders was zij er niet geweest. Na die zwangerschap heeft het een maand of acht geduurd voor ik weer ongesteld werd en dat was meteen vrij regelmatig. Het scheelt wel eens een dagje, maar daar kijk ik niet zo op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  joyce0606 zo 15 jan 2012 - 9:29

ik ben 9,5 week geleden bevallen en nog niet ongesteld geworden. ik heb 1 week gevloeid na mijn bevalling. ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 9:36

joyce0606 schreef:ik ben 9,5 week geleden bevallen en nog niet ongesteld geworden. ik heb 1 week gevloeid na mijn bevalling. ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden.
met borsttvoeding kan het lang duren, ik heb ook nog geen cyclus. En voor ik zwanger werd had ik juist een korte cyclus van minder als 4 weken.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 15 jan 2012 - 9:47

Stofzuiger schreef:
joyce0606 schreef:ik ben 9,5 week geleden bevallen en nog niet ongesteld geworden. ik heb 1 week gevloeid na mijn bevalling. ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden.
met borsttvoeding kan het lang duren, ik heb ook nog geen cyclus. En voor ik zwanger werd had ik juist een korte cyclus van minder als 4 weken.

ik heb altijd een onregelmatige lange cyclus gehad! van mij mag het nog wel even duren een jaar ofzo, gaan we daarna gelijk voor een 2e Laughing
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 10:19

Ik ben na 6 weken weer aan de pil gegaan (ik had nog geen menstruatie gehad) dus m'n cyclus was meteen weer normaal (29 dagen en dat was voorheen ook altijd zo met de pil)

Gast
Gast

Bericht  maiadebij zo 15 jan 2012 - 10:53

Joyce, zo ging het bij mij ook! Bij 10 maanden gestopt met bv bij N.adeem een maand later een beetje vaag ongesteld geweest en toen zwanger van J.ennah. Die is nu 16 maanden en nog steeds geen cyclus. Dus vanaf maart 2008 ben ik 1 keer een paar dagen ongesteld geweest. Zal wel weer wennen zijn straks...

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  silly_85 zo 15 jan 2012 - 10:56

Bij mij was het meteen weer normaal , 28 dagen
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Aggi zo 15 jan 2012 - 11:06

6 Weken na mijn bevalling had ik alweer een normale regelmatige cyclus
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Liadan zo 15 jan 2012 - 18:45

Na de bevalling van Yara werd ik na 8 maanden weer ongesteld en toen weer redelijk regelmatig. Nu ben ik vorige week voor het eerst ongesteld geworden dus dit keer kan ik nog niet zeggen of het weer een beetje regelmatig wordt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 20:06

Na 6weken werd ik ongesteld..weer aan de pil gegaan en daar begon de hel! Dag in dag uit ongesteld..dan 1 a 2 dagen niet en hupsa weer ongesteld..verschillende pillen gehad, in september een spiraal laten zaten, maar 3weken terug ook laten verwijderen want daar was ik ook alleen ziek van..

En nu dus bijna 14maand later ben ik niet meer ongesteld (nja toen de spiraal eruit ging zeg maar)

En nu is het afwachten hoe mijn lichaam het zonder die troep gaat doen! Ik hoop beter!

Gast
Gast

Bericht  Laced zo 15 jan 2012 - 21:07

Ik geef vanaf dag 1 FV en tot op heden nog steeds niet ongesteld geweest/geworden.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Novalee zo 15 jan 2012 - 21:57

Ik heb 30 december voor het laatst gekolfd en tot op heden nog niks. Maar voor het zwanger worden had ik PCO dus het is sowieso maar de vraag of ik een cyclus ga krijgen uit mezelf. Voorlopig vind ik het wel best, zolang ik maar ongesteld ben geworden tegen de tijd dat ik weer zwanger wil worden.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: