Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustratie!!!

+3
Lejow
Blond
RYW
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Frustratie!!! - Pagina 2 Empty Re: Frustratie!!!

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 22:09

RYW schreef:
Oreo schreef:+ 1, Nour! Ook ik spreek (helaas) uit ervaring .. en met alle liefde van de wereld wíl je wel iets, maar je kúnt het gewoon niet. Ik denk dat RYW het ook wel weet.

*knuffel, RYW!*

Klopt, ik weet het dondersgoed.

Ik zocht ook niet naar oplossingen met dit topic, maar wou de frustraie ergens anders kwijt dan bij hem, omdat dat averechts zou werken.

Nour: spijker op zijn kop.



Ga je gang Meid, ook hier is het forum voor. Je zal het toch een keer kwijt moeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie!!! - Pagina 2 Empty Re: Frustratie!!!

Bericht  RYW za 14 jan 2012 - 22:52

Thanks, het gaat wel weer. Ik ben nu wel weer redelijk ok, maar ongetwijfeld zal ik vaker online komen als één groot kolkend vat van frustraties Wink

Fijn dat het ergens heen kan, zegmaar Frustratie!!! - Pagina 2 561177



Edit: ik ga mijn vriend, wanneer hij weer belt of komt, wel vertellen dat ik het best begrijp als hij alleen wil zijn of even niet kan komen, maar dat hij me wel gewoon respectvol moet behandelen en het me even moet laten weten. Dat dan weer wel smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie!!! - Pagina 2 Empty Re: Frustratie!!!

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:37

RYW, lijkt me niet meer dan logisch dat je je frustratie kwijt wilt. Jij bent ook maar een mens smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie!!! - Pagina 2 Empty Re: Frustratie!!!

Bericht  RYW zo 15 jan 2012 - 8:38

Nou, het heeft gewerkt voorlopig. Ik heb niets laten horen, en hij heeft zelf gebeld vandaag. Hij vertelde dat hij gisteren zoveel last had, dat hij zijn bed niet uitkwam, dat het helemaal op zijn lichaam sloeg en dat al zijn spieren helemaal verkrampt waren en daar had hij veel pijn van. Ik heb gezegd dat ik dat best snapte, maar dat ik het wel zo netjes vindt dat hij dat dan even laat weten aan me en daar ook rekening mee houdt. Dat vond hij ook, en hij heeft sorry gezegd. Hij deed vandaag nog even rustig aan, om zich weer even op te laden, en morgen komt hij weer hierheen.

Ik ben rustig geweest aan de telefoon, en vooral denk ik omdat ik mijn frustratie al flink kwijt was. Weer een dag voorbij, dus, en hopelijk weer een dag dichterbij genezing voor hem.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie!!! - Pagina 2 Empty Re: Frustratie!!!

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:53

Fijn RYW, dat hij het zelf ook inzag en dat hij uitleg heeft gegeven, even voor zichzelf kiest en morgen weer lekker bij zijn lief is! Hopelijk hebben jullie morgen een betere dag!
Oh, en ik hoop dat je auto nog te maken is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie!!! - Pagina 2 Empty Re: Frustratie!!!

Bericht  RYW zo 15 jan 2012 - 8:54

Lief, dank je smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie!!! - Pagina 2 Empty Re: Frustratie!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum