Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustratie!

+7
Springflower
Toet
Lotus
nina
Laquisia
Zwoesj
Lejow
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Frustratie! Empty Frustratie!

Bericht  Lejow ma 10 jan 2011 - 6:12

Pfff ik heb er vandaag 90!!! minuten over gedaan om thuis te komen van mijn werk.
Een stuk van 25 km waar ik zonder file normaal maar 20 minuten over doe.
Er was een ongeluk gebeurd waardoor de a13 nog vaster stond dan altijd en ook twee banen van de a20 afgesloten waren. Ik dacht binnendoor te gaan, helaas deed compleet Rotterdam dit met mij..
Ik heb me echt opgevroten in de auto, want ik heb al een bloedhekel aan auto rijden, laat staan in de file!

Verder ben ik gefrustreerd omdat we voor iets op mijn werk ONWIJS veel extra werk hebben (denk aan plaatjes zoeken, lay out maken, printen, lamineren (16 thema's, 30 / 50 woorden per thema, 4 kleuterklassen, reken maar uit). Dit zou met magneetjes op de achterkant op een speciale taalmuur gehangen worden (die met magneetverf geverfd was). Nu is het 4!!!! x geverfd, en het blijft nog niet hangen!!

En ik heb de hele dag al enorme kramp in mijn maag Sad

Jullie nog frustraties?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 6:14

Je hoeft je ook thuis niet te vervelen dus Wink Is het wel leuk om te doen? Gelukkig ben je nu lekker thuis toch Very Happy File is niet leuk, maar ik ben altijd blij dat ik veilig in mijn eigen auto zit, en heb juist medelijden met die mensen die het ongeluk gehad hebben.

Ik ben ook een beetje gefrustreerd, maar dat komt door mezelf. Ik wil teveel en te snel, en dat kan niet en lukt niet, en daar voel ik me dan rot om.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 6:16

Ik ben niet gefrustreerd, wel een beetje gespannen. Ik heb woensdag een presentatie op school, en ik kan gewoon niet zo goed tegen die deadline. Vraag me steeds wel af of ik genoeg heb gedaan. Het zit me een beetje achter.

Lejow, je bent nu lekker thuis! Warme melk helpt vaak wel tegen maagpijn/kramp.

En Isabella, dat herken ik wel. Ik zeg altijd maar zo, je kunt beter geen energie stoppen in dingen waar je toch geen invloed op hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 6:19

Tja dat soort dingen gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Lejow ma 10 jan 2011 - 6:21

Lijk me niet verstandig Brennus Very Happy Ik heb lactose intolerantie, dus als je me nog meer buikpijn wil geven moet je melk in me stoppen haha!

Zit nu met een soort tweederangs kruik op de bank (een spa fles met heet water erin haha)



Isabella, het is 'mwah' leuk. Ik hou wel van dingetjes ontwerpen en maken, maar we werken in tweetallen en we moeten allemaal 6 thema's uitwerken. En aangezien er dus 4 kleuterklassen zijn, ieder thema ook weer keer vier.
De bovenbouw moet hetzelfde, alleen hebben die geen parallelklassen, dus hoeven ze alleen voor zichzelf de woordjes uit te zoeken (zonder plaatjes, die wij er juist bij hebben omdat kleuters niet kunnen lezen). Dus die zijn wel sneller klaar denk ik.

En als je het eenmaal hebt, kun je er jaaaren mee vooruit. Maar nu is het even veel werk, en dan zeker als die dure magneetverf na tig keer nog niet werkt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Zwoesj ma 10 jan 2011 - 6:39

Leuk he Rotterdam in de spits :P Kan me dat ook nog goed herinneren toen ik daar woonde en van zuid naar noord of andersom moest. Als de A20 problemen heeft, dan staat heel Rotterdam vast!

Mijn frustratie van vandaag is dat ik nauwelijks kan lopen. Heb zo'n pijn in m'n been dat ik er niet op kan leunen, hem niet kan bewegen niks. Dus zit al de hele dag thuis, verveel me omdat ik niet meer kan dan op de bank liggen en naar de wc hinkelen.. Fijn!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Laquisia ma 10 jan 2011 - 6:42

Wat vervelend dat je zo lang in de file hebt gestaan. Gelukkig heb ik daar geen last van. Dat lijkt me zo frustrerend. Je wilt graag naar huis na een lange dag hard werken.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 7:08

Nou dan zou ik me vaak moeten ergeren, want ik sta dagelijks in de file. En ja heb er ook een hekel aan. Ken trouwens niemand die het echt leuk vindt Question Of je moet vrijgezel zijn en van file flirten houden. :P

Maar klinkt dus als een baaldag Lejow. Nou dan moet het morgen alleen maar beter gaan :-)


Laatst aangepast door Cimic op ma 10 jan 2011 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Lejow ma 10 jan 2011 - 7:09

Ja en helemaal omdat ik vroeg naar huis was gegaan omdat ik zo'n buikpijn had Sad
Uiteindelijk was ik nog laat thuis hehe

Heb nog meer frustratie overigens.
We hebben eind november onze voorlopige teruggaaf voor 2011 aangevraagd (dat wat je elke maand terugkrijgt over je hypotheek zeg maar). Dus ik had 2 weken geleden gebeld, want ik hoorde maar niets (en de verwerkingstijd was zo'n 4 tot 8 weken). Zei die Pipo 'Ik kan alleen zien dat het in de afrondende fase zit, meer niet!'
Nou vandaag nog maar eens gebeld, want heb tot op heden nog niets gehoord. Kreeg ik iemand anders aan de telefoon, die vertelde me dat het 21 december pas in behandeling is genomen, omdat dat een vaste datum is. Vanaf die datum duurt het dus nog 4 tot 8 weken! We kunnen dus nog wel eens 5 weken moeten wachten :S Niets geen afrondingsfase.
Vraag je het daarom expres zo snel mogelijk aan!

Over Westland Energie precies hetzelfde. Ik wacht op mijn eindafrekening omdat ik verhuisd ben. De woningbouw heeft dit opgezegd voor mij. Ik ben er de 9e uitgegaan, en ze hebben het de 20e pas opgezegd. Vanaf de 20e duurt dat ook 6 weken. Ik ga er vanuit dat ik aardig wat terug krijg omdat mijn huisje lang heeft leeggestaan..

Ik geloof dat we in februari binnen gaan lopen! Het geld komt wel, alleen vind het zo jammer dat als je krijgt, je er eeuwen op moet wachten. En als je moet betalen het gisteren al gebeurd moet zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Lejow ma 10 jan 2011 - 7:09

Cimic schreef:Nou dan zou ik me dagelijks moeten ergeren, want ik sta vaak in de file. En ja heb er ook een hekel aan. Ken trouwens niemand die het echt leuk vindt Question Of je moet vrijgezel zijn en van file flirten houden. :P

Maar klinkt dus als een baaldag Lejow. Nou dan moet het morgen alleen maar beter gaan :-)

Ik helaas ook. Heen valt het mee, maar terug moet ik over het leed dat de A13 heet :S

En heb inderdaad een baaldag haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  nina ma 10 jan 2011 - 7:13

Zwoesj schreef:
Mijn frustratie van vandaag is dat ik nauwelijks kan lopen. Heb zo'n pijn in m'n been dat ik er niet op kan leunen, hem niet kan bewegen niks. Dus zit al de hele dag thuis, verveel me omdat ik niet meer kan dan op de bank liggen en naar de wc hinkelen.. Fijn!
Hoe kom jij aan zo'n zeer been?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Zwoesj ma 10 jan 2011 - 7:19

danielledeliefste schreef:
Zwoesj schreef:
Mijn frustratie van vandaag is dat ik nauwelijks kan lopen. Heb zo'n pijn in m'n been dat ik er niet op kan leunen, hem niet kan bewegen niks. Dus zit al de hele dag thuis, verveel me omdat ik niet meer kan dan op de bank liggen en naar de wc hinkelen.. Fijn!
Hoe kom jij aan zo'n zeer been?

Geen idee Sad Ook 1 van de symptomen waar ze in het ziekenhuis naar aan het zoeken zijn voor de oorzaak. Had het al vaker, maar dat was dan 's avonds, en dan hielp het om even rustig op de bank te liggen en te gaan slapen. Maar nu is het al de 2e keer dat ik er 's nachts van wakker wordt, en het pas na een paar dagen weg trekt. Ze vermoeden dat het iets met m'n zenuwen te maken heeft maar wat? Geen idee.
Word er alleen helemaal gek van, voel me net een oud omaatje die hulpbehoevend is en niets kan. En ja daar baal ik dan wel van Sad
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Lotus ma 10 jan 2011 - 8:11

Wat naar Zwoesj.

Ik ben gefrustreerd, omdat ik zoveel moeite heb met het aangaan van contact. Het is toch niet normaal dat ik mijn huisgenoten nauwelijks durf aan te spreken. Embarassed Baal er zo van dat ik me gespannen kan voelen door de meest onbenullige dingen. Het slaat echt nergens op.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Zwoesj ma 10 jan 2011 - 8:30

Misschien heel stomme, domme vraag, maar maak je jezelf niet extra gek doordat je bang bent voor confrontaties, en dat je dus, doordat je dat tegen jezelf zegt, je nog meer moeite hebt met contacten leggen?
Voor zover ik je via je berichtjes kan beoordelen ben je een hele leuke, misschien wat onzekere, meid die niet bang hoeft te zijn over wat anderen over haar denken, omdat je mooi bent van jezelf zonder hun oordeel.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Lotus ma 10 jan 2011 - 8:39

Dat is zeker geen stomme, domme vraag. Ik voel me heel erg onzeker in contact. Ik heb bijna altijd het gevoel dat ik anders ben dan anderen. Bij vlagen vind ik dat ik het contact niet waard ben, of schaam ik me teveel voor mezelf. Ook vind ik het moeilijk dat mijn dagelijks leven er zo anders uitziet dan dat van anderen. Daardoor weet ik soms niet zo goed waar ik het over moet hebben. En het is ook geen succes om zelden oprecht te kunnen zeggen dat het goed met me gaat. Dat zijn allemaal dingen die meespelen. En ja, soms maak ik mezelf daarmee helemaal gek. En de gedachten die ik heb, kunnen het contact maken dan dus inderdaad extra lastig maken.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Toet ma 10 jan 2011 - 9:13

Eh ja.. Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.
Eerlijk gezegt snap ik die frustratie niet helemaal. Ja, dat je hier geirriteerd door raakt oké, maar je beginpost komt extreem gefrustreerd over.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 9:15

Ik vind jou leuk toetje...wie was je hiervoor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Zwoesj ma 10 jan 2011 - 9:17

Lotus schreef:Dat is zeker geen stomme, domme vraag. Ik voel me heel erg onzeker in contact. Ik heb bijna altijd het gevoel dat ik anders ben dan anderen. Bij vlagen vind ik dat ik het contact niet waard ben, of schaam ik me teveel voor mezelf. Ook vind ik het moeilijk dat mijn dagelijks leven er zo anders uitziet dan dat van anderen. Daardoor weet ik soms niet zo goed waar ik het over moet hebben. En het is ook geen succes om zelden oprecht te kunnen zeggen dat het goed met me gaat. Dat zijn allemaal dingen die meespelen. En ja, soms maak ik mezelf daarmee helemaal gek. En de gedachten die ik heb, kunnen het contact maken dan dus inderdaad extra lastig maken.

Geloof me (al denk ik dat velen dat al tegen je gezegd hebben) dat je echt een leuke meid bent, geloof in jezelf, kijk in de spiegel en zeg tegen jezelf, ik ben een toffe meid. Ik heb niet je verhalen gevolgd op het oude topic, dus ik ken de voorgeschiedenis niet, maar ik weet wel dat het leven te mooi is om achterom te blijven kijken. Je hebt nu een nieuwe naam, een mooie avatar, en volgens mij genoeg mensen (ook al zie je ze zelf misschien niet altijd) die om je geven. Wij doen het in ieder geval!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Toet ma 10 jan 2011 - 9:24

mozzarella schreef:Ik vind jou leuk toetje...wie was je hiervoor?

Niemand. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Springflower ma 10 jan 2011 - 9:41

Ik ben gefrustreerd omdat mijn collega zich vandaag voor de zoveelste keer ziek gemeld heeft, waardoor ik morgen moet komen werken terwijl ik een vrije dag zou hebben..
En omdat ik vanavond op de bank had kunnen zitten met m'n vriend, maar door bovenstaande ik niet in de gelegenheid ben om naar hem toe te gaan Sad
Springflower
Springflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 9:42

Mijn frustratie van vandaag is.... Dat ik een barst in mijn raam heb, terwijl ik geen sterretje had. En dat iemand mijn handvat van de bijrijderskant heeft omgebogen.... Grrrr!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  VeryCherry ma 10 jan 2011 - 9:43

Bah, ik ben ook gefrustreerd. Had vanmiddag de bedden afgehaald om de overtrekken te wassen. Haalde ik net alles uit de droger, was een deel nog nat, want het zat in een knoedel... Nu moet ik nog langer wachten met het opmaken van de bedden. En het is al niet mijn favo klusje. Mocht je je afvragen waarom ik dan geen ander overtrek pak; die nu in de droger zit vind ik het leukste Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Cow ma 10 jan 2011 - 9:48

CherrieLola schreef:Bah, ik ben ook gefrustreerd. Had vanmiddag de bedden afgehaald om de overtrekken te wassen. Haalde ik net alles uit de droger, was een deel nog nat, want het zat in een knoedel... Nu moet ik nog langer wachten met het opmaken van de bedden. En het is al niet mijn favo klusje. Mocht je je afvragen waarom ik dan geen ander overtrek pak; die nu in de droger zit vind ik het leukste Wink

haha ik ken het. En daarbij vidn ik het opvouwen van beddegoed nog erger als het bed opmaken!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Sjaantje ma 10 jan 2011 - 10:13

Herkenbaar, CherrieLola en ILD Very Happy Daarom gaat het bij mij vanaf het bed rechtstreeks in wasmachine, droger en daarna meteen weer op bed!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 10:19

Vandaag was een dag vol frustraties! Op werk liep ik er tegen aan dat alles kapot, op of voor mijn neus weg was gehaald! Zeer vermoeiend en dan ook nog onduidelijkheden over het communiceren! Erg vermoeiend allemaal en dat dan ook nog na een super druk weekend op werk en een korte nacht slapen (had gister avond dienst en vanmorgen weer een vroege dienst), daarnaast kwam nog dat ik iets had uitgewerkt wat een ander persoon weer helemaal anders had uitgewerkt, ik kon toen alles weer gaan aanpassen en veranderen en met klap op de vuurpijl kreeg ik te horen dat de instelling hun certificering voor de opleiding (die ik volgende week afrond en mijn diploma van krijg) niet hebben aangevraagd, waardoor deze is verlopen en ik dus volgende week wel een diploma krijg, maar dit is dus geen gecertificeerd diploma. Ik moet nu halverwege het jaar opnieuw worden ingeschreven voor de opleiding (kosten á 5000 euro p.p, welk de instelling betaald) en dan zou ik in juni mijn gecertificeerde diploma krijgen!

*zo en nu ben ik klaar met galspuwen, moest dit echt even kwijt!* Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie! Empty Re: Frustratie!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum