Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustratie

3 plaatsers

Ga naar beneden

Frustratie Empty Frustratie

Bericht  Hoochie zo 18 dec 2011 - 1:42

Ik moet het even kwijt, want anders ga ik het op mijn vriend botvieren en dat is nu niet het goede moment.

Vrijdagavond vierde mijn vriend zijn verjaardag voor vrienden, uiteindelijk kwart voor 4 in bed en om 9 uur er weer uit want we moeten nog eea doen. Hij viel gisteravond al in slaap op de bank, maar hij had bedacht dat hij nog even uit moest gaan. Dus ik zei al doe dat nou niet, want je bent al moe en weinig geslapen, morgen lig je met migraine op bed. Nee hij maakte het niet zo laat nou prima doe waar je zin in hebt. Dus meneer kwam om kwart voor 4 thuis en ja hoor nu ligt hij met migraine op bed. Heel fijn als we vanmiddag zijn verjaardag vieren Evil or Very Mad
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 1:44

Pfoe vervelend!
Ik zou wel op een normale toon tegen hem zeggen dat je dit niet zo kunt waarderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 1:44

Ohja zoiets zou die van mij ook presteren. Laatst precies hetzelfde, alleen kwam toen het klusteam (vrienden en familie). Werd ik ook zo geirriteerd over! Hij is zo gemakzuchtig dat ie er vanuit gaat dat ik alles wel regel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Hoochie zo 18 dec 2011 - 1:47

PrinsesBo schreef:Pfoe vervelend!
Ik zou wel op een normale toon tegen hem zeggen dat je dit niet zo kunt waarderen.

Ja dat is wel het beste, maar ik kan dat heel slecht dit dan op een normale manier tegen hem zeggen, de irritatie hoor je dan gewoon in mijn stem.
En ook gewoon dat gemakzuchtige, er dan maar gewoon van uitgaan dat ik alles wel klaar maak voor de verjaardag. Ik ga maar eens vragen of hij het nog wel door wilt laten gaan, anders ga ik de mensen maar bellen.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Nora zo 18 dec 2011 - 1:50

Misschien heel lullig, maar kan je hem niet zelf gewoon alles laten doen (en het eventueel afbellen van mensen)? Dan kan hij het zelf oplossen en uitleggen.
Want dan krijgt hij het beste door dat zn actie misschien niet zo heel handig was. Ipv dat jij alles oplost.
Ik weet trouwens niet of het überhaupt kan en wat voor invloed migraine op iemand heeft.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 1:54

Hoochie schreef:
PrinsesBo schreef:Pfoe vervelend!
Ik zou wel op een normale toon tegen hem zeggen dat je dit niet zo kunt waarderen.

Ja dat is wel het beste, maar ik kan dat heel slecht dit dan op een normale manier tegen hem zeggen, de irritatie hoor je dan gewoon in mijn stem.
En ook gewoon dat gemakzuchtige, er dan maar gewoon van uitgaan dat ik alles wel klaar maak voor de verjaardag. Ik ga maar eens vragen of hij het nog wel door wilt laten gaan, anders ga ik de mensen maar bellen.

Dat heb ik ook ooit gedaan. Hem alles zelf laten doen. Als de gasten dan geen kaasjes of weet ik wat krijgen, jammer dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Antibes zo 18 dec 2011 - 1:56

Als ik migraine heb, dan kun je de boel ook afbellen, dan ben ik namelijk echt nergens toe in staat en lig ik plat in een donker en vooral ook stil huis. Dus een feestje naast de slaapkamer kan ik ook niet hebben dan.

Ook zou ik nooit uitgaan als ik me al niet fit voel en het wellicht aan voel komen.

Is het niet een overdreven kater?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Hoochie zo 18 dec 2011 - 2:01

Antibes schreef:Als ik migraine heb, dan kun je de boel ook afbellen, dan ben ik namelijk echt nergens toe in staat en lig ik plat in een donker en vooral ook stil huis. Dus een feestje naast de slaapkamer kan ik ook niet hebben dan.

Ook zou ik nooit uitgaan als ik me al niet fit voel en het wellicht aan voel komen.

Is het niet een overdreven kater?

Nee want hij is met de auto geweest en dan drinkt hij er hooguit 2.
Hem nu alles zelf laten doen is geen optie omdat hij nou niet echt ergens toe in staat is, maar ik heb nu de mensen gebeld dat het half 5 wordt met als optie dat het niet doorgaat.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Antibes zo 18 dec 2011 - 2:02

Ik had hem zelf laten afbellen denk ik. Tenzij dat twintig telefoontjes waren uiteraard.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Hoochie zo 18 dec 2011 - 2:14

Antibes schreef:Ik had hem zelf laten afbellen denk ik. Tenzij dat twintig telefoontjes waren uiteraard.

Nee dat niet, maar toch kan ik dat dan niet en ga ik het zelf maar doen. Maar hij is nog niet klaar met mij want hij krijgt dit nog wel te horen. Ik kan hier zo boos over worden, hij weet dat hij migraine krijgt als hij niet genoeg slaapt en omdat hij veel over moet werken is hij al heel moe dus de kans alleen maar groter.

Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Antibes zo 18 dec 2011 - 2:21

Koppig en hardleers.. Sad Naja, voor nu is de migraine wel even straf genoeg en als hij zich beter voelt vind ik dat je ook boos mag zijn.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Hoochie zo 18 dec 2011 - 2:25

Antibes schreef:Koppig en hardleers.. Sad Naja, voor nu is de migraine wel even straf genoeg en als hij zich beter voelt vind ik dat je ook boos mag zijn.. Wink

Ik doe ook echt mijn best om me in te houden nu, want hij en ik schieten er niks mee op. Maar als de verjaardag niet doorgaat neem ik mijn pan soep mee en ga ergens anders eten heb ik besloten want ik word alleen maar bozer als ik hier ga blijven.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:41

Hoe is het afgelopen? Heb je kunnen inhouden? Of heeft hij zijn verjaardag uiteindelijk nog gehouden?

Je situatie is lastig hoor. Ik zou ook boos of teleurgesteld zijn. Gelukkig kan ik nooit lang boos blijven. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Hoochie di 20 dec 2011 - 9:17

Cimic schreef:Hoe is het afgelopen? Heb je kunnen inhouden? Of heeft hij zijn verjaardag uiteindelijk nog gehouden?

Je situatie is lastig hoor. Ik zou ook boos of teleurgesteld zijn. Gelukkig kan ik nooit lang boos blijven. smile

Nou de visite kwam uiteindelijk 2 uur later dan gepland. Mijn vriend vroeg zelf of ik boos was dus toen heb ik gezegd van wel en waarom. Eerst was zijn reactie van ja ik kan er ook niks aan doen dus ja toen wel rustig gezegd dat ik het daar niet mee eens was want hij had dit kunnen weten. Hij gaf mij uiteindelijk wel gelijk en bood zijn excuses aan dus heb nog wel gezegd dat ik daar alleen wat aan heb als hij de volgende keer even 2 keer nadenkt. We hebben er gelukkig geen echte ruzie over gehad maar heb wel gezegd wat ik er van vond
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:28

Gelukkig toch nog goedgekomen smile Ik had het ook zo opgelost hoe boos ik ook kan zijn. Tenslotte schiet je er niks mee op als je erge stampij gaat zitten maken. Wel fijn dat je vriend zijn excuus heeft aangeboden dat wel zo netjes van hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum