Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustratie

4 plaatsers

Ga naar beneden

Frustratie Empty Frustratie

Bericht  Minx do 3 mei 2012 - 10:13

Ik moet even mijn frustratie uiten,

Ik mis nog steeds een cijfer. Ik heb 18 april een toets gemaakt en daar is nog geen cijfer van. Zo moeilijk is het toch niet om 2! toetsen na te kijken en daar de cijfers van door te geven.

En ik studeer af in juli, nu is het zo dat ik tijdens mijn diploma uitreiking op vakantie ben. Krijg ik net doodleuk te horen dat ik mijn diploma alleen tijdens de officiele uitreiking op kan halen. Doe ff normaal dat betekend dat ik pas in september alles op kan sturen en tot die tijd onderbetaald ben. En met een beetje pech ook nog eens die langstudeer boete krijg. Natuurlijk is er op de site niet te vinden wie er in de examencommissie zitten zodat ik hier contact mee op kan nemen.

Wat een verrot systeem ook die hoge scholen (dit gaat trouwens over twee scholen :S)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Shopelle do 3 mei 2012 - 11:09

Wow, dat is heel frustrerend.. Ik kan me herinneren toen ik afstudeerde van de Pabo ik een verklaring kreeg van de studentenadministratie waarin stond dat ik op die en die datum mijn diploma kreeg maar dat ik nu wel al bevoegd was om les te geven. Ik kreeg toen ook gewoon betaald (laatste maand) als leerkracht. Wellicht is dat voor jou ook een optie?

Je moet zelf een handtekening onder je diploma zetten dus ik denk dat ze hem daarom niet per post versturen.


(Grappig, ik wilde met precies dezelfde titel ook een topic plaatsen hier maar stuitte toen op de jouwe Wink)!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie