Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustratie

4 plaatsers

Ga naar beneden

Frustratie Empty Frustratie

Bericht  Minx do 3 mei 2012 - 10:13

Ik moet even mijn frustratie uiten,

Ik mis nog steeds een cijfer. Ik heb 18 april een toets gemaakt en daar is nog geen cijfer van. Zo moeilijk is het toch niet om 2! toetsen na te kijken en daar de cijfers van door te geven.

En ik studeer af in juli, nu is het zo dat ik tijdens mijn diploma uitreiking op vakantie ben. Krijg ik net doodleuk te horen dat ik mijn diploma alleen tijdens de officiele uitreiking op kan halen. Doe ff normaal dat betekend dat ik pas in september alles op kan sturen en tot die tijd onderbetaald ben. En met een beetje pech ook nog eens die langstudeer boete krijg. Natuurlijk is er op de site niet te vinden wie er in de examencommissie zitten zodat ik hier contact mee op kan nemen.

Wat een verrot systeem ook die hoge scholen (dit gaat trouwens over twee scholen :S)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Shopelle do 3 mei 2012 - 11:09

Wow, dat is heel frustrerend.. Ik kan me herinneren toen ik afstudeerde van de Pabo ik een verklaring kreeg van de studentenadministratie waarin stond dat ik op die en die datum mijn diploma kreeg maar dat ik nu wel al bevoegd was om les te geven. Ik kreeg toen ook gewoon betaald (laatste maand) als leerkracht. Wellicht is dat voor jou ook een optie?

Je moet zelf een handtekening onder je diploma zetten dus ik denk dat ze hem daarom niet per post versturen.


(Grappig, ik wilde met precies dezelfde titel ook een topic plaatsen hier maar stuitte toen op de jouwe Wink)!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Minx do 3 mei 2012 - 18:27

Ja die handtekening snap ik, ik ben best bereid om op een ander moment heen te gaan alleen kan dat schijnbaar dus niet. Betekend dat ik me dus ook pas in september kan laten registreren bij big en met een beetje pech nog een jaar college geld betaal. Ik moet nl. Tekenen ofzo waar de examencommissie bij is. Dan denk ik die vergaderen toch ook zorg ik dat ik er ben aan het begin van een vergadering probleem opgelost. Zit helemaal niet te wachten op een diploma uitreiking ik ken niemand daar wat zoek ik er dan??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  GreenGrass do 3 mei 2012 - 18:48

Volgens mij haal je officieel je diploma als je het laatste onderdeel binnen hebt en dan je diploma aanvraaagd (als dit niet automatisch gaat). Je bent niet verplicht om op de uitreiking aanwezig te zijn, dan sturen ze hem (bij ons) op of kan je hem zelf afhalen.

Je kan in ieder geval in augustus je diploma bijvoorbeeld halen maar pas in september de uitreiking hebben, dan betaal je geen collegegeld meer hoor! De ceremonie is pas later omdat er geen eerdere mogelijkheid is, maar je diploma is dan binnen.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Minx do 3 mei 2012 - 18:54

Op sturen schijnt niet te kunnen, wat ik ergens ook wel snap maar dat niet op een ander moment op kunnen halen slaat natuurlijk nergens op.
Dat ik het niet opgestuurd krijg vind ik logisch omdat het wel en een beschermde titel gaat.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  silly-one do 3 mei 2012 - 20:10

Bij ons was het zo, zodra je was afgestudeerd kreeg je een papier opgestuurd waarop stond dat je bevoegd was. Met dit papier kon je dan in ieder geval al wel voor de klas invallen. Nu had ik zelf 2 weken na mijn laatste assessment al mijn diploma uitreiking, maar vriendinnen van mij waren 2 maanden eerder klaar en hadden op dezelfde dag de uitreiking en die konden in elk geval al wel werken met dat papiertje.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustratie Empty Re: Frustratie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum