Ik wil een huihuis!
+18
Atelier Madame
SarahKey
Dennenappel
Sweety
Blond
Paper Crown
Arwyn
Monte
Antibes
Bosjesvrouw
Lady4
Ooh La La!
Queen
Starla
Bacio
SoGood
Mees
Susan
22 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ik wil een huihuis!
Leuk dat jullie die woning gaan bekijken! Ziet er erg leuk uit.
En CKC2, wat een lelijke badkamer is dat!
En CKC2, wat een lelijke badkamer is dat!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
2CKC2 schreef:http://www.funda.nl/koop/houten/huis-47043052-vikingenpoort-51/fotos/#foto-11
Deze ook mooi maar die badkamer is spuuglelijk!
Ook helemaal niet slecht nee! Maar de badkamer, ieuw! Wel precies de buurt waar we willen wonen inderdaad
Gast- Gast
Arwyn schreef:Pff, doordat ik dit nou steeds lees denk ik ook steeds 'Ik wil een huiiis!'
Ojee! Sorry!
Gast- Gast
Haha, kun jij ook niks aan doen!
Iedereen hier heeft al een koophuis of is er een aan het kopen en wij hebben daar echt geen zicht op.. Is soms wel eens jammer..
Dat tweede huis is ook leuk, maar die badkamer!
Iedereen hier heeft al een koophuis of is er een aan het kopen en wij hebben daar echt geen zicht op.. Is soms wel eens jammer..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Zo dat is echt het tegenovergestelde van wat je eerst zocht!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Arwyn schreef:Haha, kun jij ook niks aan doen!
Waarom hebben jullie daar nu geen zicht op dan?
Gast- Gast
Beide geen vaste baan, dus zie dan maar eens een hypotheek te krijgen
Tsja, het is even niet anders. Hoop dat we dit jaar allebei wel ergens vast werk kunnen krijgen, nu werken we allebei op uitzendbasis zogezegd. 't Is alleen zo jammer dat veel plannen daardoor een beetje uitgesteld worden, maar ja, komt allemaal nog wel! We hebben niet zo'n haast gelukkig.
Tsja, het is even niet anders. Hoop dat we dit jaar allebei wel ergens vast werk kunnen krijgen, nu werken we allebei op uitzendbasis zogezegd. 't Is alleen zo jammer dat veel plannen daardoor een beetje uitgesteld worden, maar ja, komt allemaal nog wel! We hebben niet zo'n haast gelukkig.
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Beide geen vaste baan, dus zie dan maar eens een hypotheek te krijgen
Ah op die manier. Ja lastig he, als je verder wilt, maar het gaat even niet. Ik wens voor jullie dat er snel een vaste baan komt met een mooi huis!
Gast- Gast
Lief van je, dank je!
Arwyn- Ratel
Wat een mooi huis Carrie! Lekker groot, ruim en licht met een mooie tuin erbij. Ideaal!
Veel plezier met kijken morgen!
Veel plezier met kijken morgen!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Leuk Carrie, ben benieuwd wat je er van vindt! Wij hebben vandaag voor de 2e keer gekeken, ook bij een huis met het zelfde soort woonoppervlakte. Schrik er wel van hoeveel verschil qua prijs je hebt in regio's! Wat jij daar voor die woning betaalt, daar krijg je hier een flinke 2 onder 1 kap voor. Maar goed, jij zit natuurlijk veel westelijker in het land, dat is wel een groot voordeel.
Vind je het stiekem ook zo spannend? Wij hebben vandaag voor de 2e keer bij een huis gekeken wat ons een heel goed gevoel geeft en gaan daar deze week een bod op uit brengen. En morgen meteen de bank bellen uiteraard. Ik hoop zo dat het 'm wordt! We hebben al geinformeerd hoe snel die mensen eruit zouden kunnen ivm met mijn bevalling en dat is al vrij snel. Dus wie weet zitten we voor mijn bevalling al wel in het huis!
Vind je het stiekem ook zo spannend? Wij hebben vandaag voor de 2e keer bij een huis gekeken wat ons een heel goed gevoel geeft en gaan daar deze week een bod op uit brengen. En morgen meteen de bank bellen uiteraard. Ik hoop zo dat het 'm wordt! We hebben al geinformeerd hoe snel die mensen eruit zouden kunnen ivm met mijn bevalling en dat is al vrij snel. Dus wie weet zitten we voor mijn bevalling al wel in het huis!
Gast- Gast
Jolicious schreef:Leuk Carrie, ben benieuwd wat je er van vindt! Wij hebben vandaag voor de 2e keer gekeken, ook bij een huis met het zelfde soort woonoppervlakte. Schrik er wel van hoeveel verschil qua prijs je hebt in regio's! Wat jij daar voor die woning betaalt, daar krijg je hier een flinke 2 onder 1 kap voor. Maar goed, jij zit natuurlijk veel westelijker in het land, dat is wel een groot voordeel.
Wow spannend! Wat kan het snel gaan opeens he? Ja ik vind het ook wel spannend, we hebben al wel een aantal huizen bekeken in Amsterdam, maar over deze ben ik toch enthousiaster ivm de grootte van de woning. Zie mezelf er al helemaal zitten aan de barbecue met spaanse muziek, rose en vriendinnen En later wellicht een baby maar dat zit nog niet echt in mijn hoofd, als is het heel erg fijn te weten dat we daar dan ook gewoon kunnen blijven wonen. Heel veel succes met je bod, zal voor jullie duimen!
Gast- Gast
Goed dat jullie Amsterdam los kunnen laten, ik kan me voorstellen dat het rust geeft. Leuk dat je dit jaar met de pil gaat stoppen, spannend.
Als je daar gaat wonen dan ga je straks misschien wel je pretecho's laten maken bij hetzelfde pretechobureau waar ik zowel van Ezra als van Yrsa twee keer een echo heb laten maken, dat zit tegenwoordig ook daar.
Als je daar gaat wonen dan ga je straks misschien wel je pretecho's laten maken bij hetzelfde pretechobureau waar ik zowel van Ezra als van Yrsa twee keer een echo heb laten maken, dat zit tegenwoordig ook daar.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:2CKC2 schreef:http://www.funda.nl/koop/houten/huis-47043052-vikingenpoort-51/fotos/#foto-11
Ook helemaal niet slecht nee! Maar de badkamer, ieuw! Wel precies de buurt waar we willen wonen inderdaad
Een ding staat dan vast, dat die badkamer er gewoon uit moet. Kan je wel een helemaal mooie badkamer uitzoeken naar je smaak
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Carrie schreef:2CKC2 schreef:http://www.funda.nl/koop/houten/huis-47043052-vikingenpoort-51/fotos/#foto-11
Badkamer is te veranderen. Zo hebben wij ook een huis gekocht 4 jaar terug en zo met de jaren veranderen we stukje bij beetje in onze smaak. Goed doorheen kijken.
Susan schreef:Goed dat jullie Amsterdam los kunnen laten, ik kan me voorstellen dat het rust geeft. Leuk dat je dit jaar met de pil gaat stoppen, spannend.
Oh wat grappig zeg! Woon jij in de buurt van waar ik ga wonen dan, nee dacht het niet, toch?
*
Laatst aangepast door Carrie op do 26 jan 2012 - 3:11; in totaal 5 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat fijn dat jullie het een mooi huis vinden en dat het lekker ruim is. De tuin ziet er op de foto's ook echt groot uit. Wat is de ligging van de tuin?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt goed zeg!
En zelfs voor niet-klussers is een laminaat vloertje leggen en de muren schilderen nog wel te doen
Juist leuk, dan wordt het echt je eigen huis!
En zelfs voor niet-klussers is een laminaat vloertje leggen en de muren schilderen nog wel te doen
Arwyn- Ratel
Monte schreef:Wat fijn dat jullie het een mooi huis vinden en dat het lekker ruim is. De tuin ziet er op de foto's ook echt groot uit. Wat is de ligging van de tuin?
De ligging van de tuin is op het oosten. Er staan geen hoge gebouwen omheen, dus dat betekent in de zomer de hele dag zon, alleen op het eind van de dag achterin de tuin. In de voor en nazomer is er zon tot in de middag.
Gast- Gast
Arwyn schreef:Klinkt goed zeg!
Haha ja dat schilderen lukt nog wel, en de vloer kan de man van mijn moeder gelukkig doen
Gast- Gast
Ik hoop voor jullie dat jullie iets vinden wat bij jullie past Op zich staat er best wel veel te koop op het moment waar met de prijs ook nog wel wat te regelen valt. En wat ons is opgevallen is dat niet alles op funda staat. Ik zou als ik jullie was zondag is een fietstochtje maken (en dan toch ook eens de Vinex in H. Zuid op een toegankelijkere manier bekijken ).
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Ik hoop voor jullie dat jullie iets vinden wat bij jullie past Op zich staat er best wel veel te koop op het moment waar met de prijs ook nog wel wat te regelen valt. En wat ons is opgevallen is dat niet alles op funda staat. Ik zou als ik jullie was zondag is een fietstochtje maken (en dan toch ook eens de Vinex in H. Zuid op een toegankelijkere manier bekijken ).
Neehee ik wil niet in H.Zuid wonen:P Ik vind dat echt niet leuk, heb helemaal niks met die nieuwbouwwijken. O.ude d.orp! De link is weg, maar gister hebben we naar een huis gekeken wat we heel erg leuk vinden. 4 slaapkamers en een huge tuin. Voor volgende week wil ik een 2e kijkafspraak maken
Laatst aangepast door Carrie op do 26 jan 2012 - 3:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De échte oude huizen in het dorp vind ik ook mooi maar de rest, beetje jaren-80 woningen vind ik dan weer onderdoen aan Vinex. Het heeft niet de charmes van een oud huis en het heeft niet de voordelen (nieuwe badkmer, keuken en weinig onderhoud) van een nieuwbouwwoning.
Ja, ik had het huis gezien maar ik had ff geen tijd om te reageren. Het is lekker ruim zeg! Maar ik zou ook nog is naar wat andere huizen gaan kijken als ik jullie was, dit zodat je je wensen en behoeftes beter leert kennen.
Oh ja, als je echt geinteresseerd bent is het misschien handig om te vragen wat jullie positie is. We hebben een tijd terug een huis bezichtigd, hadden een vervolgafspraak ingepland voor 2 dagen later en in die tussentijd heeft de makelaar het verkocht, dit terwijl wij dachten dat we de tijd hadden (maar dat zei die kwal ook). Ik vroeg hem nog, joh zal ik dan maar een bod uitbrengen zodat we wel leading zijn waarop hij antwoordde dat dat echt niet nodig was omdat wij de eerste waren die waren komen bezichtigen.
Ja, ik had het huis gezien maar ik had ff geen tijd om te reageren. Het is lekker ruim zeg! Maar ik zou ook nog is naar wat andere huizen gaan kijken als ik jullie was, dit zodat je je wensen en behoeftes beter leert kennen.
Oh ja, als je echt geinteresseerd bent is het misschien handig om te vragen wat jullie positie is. We hebben een tijd terug een huis bezichtigd, hadden een vervolgafspraak ingepland voor 2 dagen later en in die tussentijd heeft de makelaar het verkocht, dit terwijl wij dachten dat we de tijd hadden (maar dat zei die kwal ook). Ik vroeg hem nog, joh zal ik dan maar een bod uitbrengen zodat we wel leading zijn waarop hij antwoordde dat dat echt niet nodig was omdat wij de eerste waren die waren komen bezichtigen.
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:De échte oude huizen in het dorp vind ik ook mooi maar de rest, beetje jaren-80 woningen vind ik dan weer onderdoen aan Vinex. Het heeft niet de charmes van een oud huis en het heeft niet de voordelen (nieuwe badkmer, keuken en weinig onderhoud) van een nieuwbouwwoning.
Oh wat gemeen zeg! Dat zal ik zeker vragen, dank je wel voor de tip!
Als leek kan ik alle hulp gebruiken Wat je zegt over de woningen snap ik wel. Maar heb het meer over buurt waar de woning in staat, ook in dat opzicht heb ik niks met zuid.
Gast- Gast
Klinkt goed Carrie! Helemaal leuk! En een likje verf dat is in de meeste huizen wel nodig. Kan je ook precies de kleur doen die je wil toch? En een laminaatvloer is ook niet het grootste probleem.
Kan je in de zomer in je tuin allemaal barbecues gaan organiseren
Kan je in de zomer in je tuin allemaal barbecues gaan organiseren
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: