Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil een huihuis!

+18
Atelier Madame
SarahKey
Dennenappel
Sweety
Blond
Paper Crown
Arwyn
Monte
Antibes
Bosjesvrouw
Lady4
Ooh La La!
Queen
Starla
Bacio
SoGood
Mees
Susan
22 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil een huihuis! - Pagina 4 Empty Re: Ik wil een huihuis!

Bericht  Sweety wo 18 jan 2012 - 4:19

Leuk dat jullie die woning gaan bekijken! Ziet er erg leuk uit.

En CKC2, wat een lelijke badkamer is dat!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 4:23

2CKC2 schreef:http://www.funda.nl/koop/houten/huis-47043052-vikingenpoort-51/fotos/#foto-11

Deze ook mooi maar die badkamer is spuuglelijk!

Ook helemaal niet slecht nee! Maar de badkamer, ieuw! Wel precies de buurt waar we willen wonen inderdaad smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 4:23

Arwyn schreef:Pff, doordat ik dit nou steeds lees denk ik ook steeds 'Ik wil een huiiis!'

Ojee! Sorry! smile

Gast
Gast

Bericht  Arwyn wo 18 jan 2012 - 4:50

Haha, kun jij ook niks aan doen!
Iedereen hier heeft al een koophuis of is er een aan het kopen en wij hebben daar echt geen zicht op.. Is soms wel eens jammer..

Dat tweede huis is ook leuk, maar die badkamer! Laughing
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bacio wo 18 jan 2012 - 8:00

Zo dat is echt het tegenovergestelde van wat je eerst zocht!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:04

Arwyn schreef:Haha, kun jij ook niks aan doen!
Iedereen hier heeft al een koophuis of is er een aan het kopen en wij hebben daar echt geen zicht op.. Is soms wel eens jammer..

Dat tweede huis is ook leuk, maar die badkamer! Laughing

Waarom hebben jullie daar nu geen zicht op dan?

Gast
Gast

Bericht  Arwyn wo 18 jan 2012 - 8:10

Beide geen vaste baan, dus zie dan maar eens een hypotheek te krijgen Wink

Tsja, het is even niet anders. Hoop dat we dit jaar allebei wel ergens vast werk kunnen krijgen, nu werken we allebei op uitzendbasis zogezegd. 't Is alleen zo jammer dat veel plannen daardoor een beetje uitgesteld worden, maar ja, komt allemaal nog wel! We hebben niet zo'n haast gelukkig.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:25

Arwyn schreef:Beide geen vaste baan, dus zie dan maar eens een hypotheek te krijgen Wink

Tsja, het is even niet anders. Hoop dat we dit jaar allebei wel ergens vast werk kunnen krijgen, nu werken we allebei op uitzendbasis zogezegd. 't Is alleen zo jammer dat veel plannen daardoor een beetje uitgesteld worden, maar ja, komt allemaal nog wel! We hebben niet zo'n haast gelukkig.

Ah op die manier. Ja lastig he, als je verder wilt, maar het gaat even niet. Ik wens voor jullie dat er snel een vaste baan komt met een mooi huis!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn wo 18 jan 2012 - 8:43

Lief van je, dank je! smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Dennenappel wo 18 jan 2012 - 9:16

Wat een mooi huis Carrie! Lekker groot, ruim en licht met een mooie tuin erbij. Ideaal!

Veel plezier met kijken morgen!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 9:26

Leuk Carrie, ben benieuwd wat je er van vindt! Wij hebben vandaag voor de 2e keer gekeken, ook bij een huis met het zelfde soort woonoppervlakte. Schrik er wel van hoeveel verschil qua prijs je hebt in regio's! Wat jij daar voor die woning betaalt, daar krijg je hier een flinke 2 onder 1 kap voor. Maar goed, jij zit natuurlijk veel westelijker in het land, dat is wel een groot voordeel.

Vind je het stiekem ook zo spannend? Wij hebben vandaag voor de 2e keer bij een huis gekeken wat ons een heel goed gevoel geeft en gaan daar deze week een bod op uit brengen. En morgen meteen de bank bellen uiteraard. Ik hoop zo dat het 'm wordt! We hebben al geinformeerd hoe snel die mensen eruit zouden kunnen ivm met mijn bevalling en dat is al vrij snel. Dus wie weet zitten we voor mijn bevalling al wel in het huis!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 9:51

Jolicious schreef:Leuk Carrie, ben benieuwd wat je er van vindt! Wij hebben vandaag voor de 2e keer gekeken, ook bij een huis met het zelfde soort woonoppervlakte. Schrik er wel van hoeveel verschil qua prijs je hebt in regio's! Wat jij daar voor die woning betaalt, daar krijg je hier een flinke 2 onder 1 kap voor. Maar goed, jij zit natuurlijk veel westelijker in het land, dat is wel een groot voordeel.

Vind je het stiekem ook zo spannend? Wij hebben vandaag voor de 2e keer bij een huis gekeken wat ons een heel goed gevoel geeft en gaan daar deze week een bod op uit brengen. En morgen meteen de bank bellen uiteraard. Ik hoop zo dat het 'm wordt! We hebben al geinformeerd hoe snel die mensen eruit zouden kunnen ivm met mijn bevalling en dat is al vrij snel. Dus wie weet zitten we voor mijn bevalling al wel in het huis!

Wow spannend! Wat kan het snel gaan opeens he? Ja ik vind het ook wel spannend, we hebben al wel een aantal huizen bekeken in Amsterdam, maar over deze ben ik toch enthousiaster ivm de grootte van de woning. Zie mezelf er al helemaal zitten aan de barbecue met spaanse muziek, rose en vriendinnen Very Happy En later wellicht een baby maar dat zit nog niet echt in mijn hoofd, als is het heel erg fijn te weten dat we daar dan ook gewoon kunnen blijven wonen. Heel veel succes met je bod, zal voor jullie duimen!

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 18 jan 2012 - 10:07

Goed dat jullie Amsterdam los kunnen laten, ik kan me voorstellen dat het rust geeft. Leuk dat je dit jaar met de pil gaat stoppen, spannend.

Als je daar gaat wonen dan ga je straks misschien wel je pretecho's laten maken bij hetzelfde pretechobureau waar ik zowel van Ezra als van Yrsa twee keer een echo heb laten maken, dat zit tegenwoordig ook daar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond wo 18 jan 2012 - 23:37

Carrie schreef:
2CKC2 schreef:http://www.funda.nl/koop/houten/huis-47043052-vikingenpoort-51/fotos/#foto-11

Ook helemaal niet slecht nee! Maar de badkamer, ieuw! Wel precies de buurt waar we willen wonen inderdaad smile

Een ding staat dan vast, dat die badkamer er gewoon uit moet. Kan je wel een helemaal mooie badkamer uitzoeken naar je smaak smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  SarahKey wo 18 jan 2012 - 23:51

Carrie schreef:

Badkamer is te veranderen. Zo hebben wij ook een huis gekocht 4 jaar terug en zo met de jaren veranderen we stukje bij beetje in onze smaak. Goed doorheen kijken. smile
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 3:00

Susan schreef:Goed dat jullie Amsterdam los kunnen laten, ik kan me voorstellen dat het rust geeft. Leuk dat je dit jaar met de pil gaat stoppen, spannend.

Als je daar gaat wonen dan ga je straks misschien wel je pretecho's laten maken bij hetzelfde pretechobureau waar ik zowel van Ezra als van Yrsa twee keer een echo heb laten maken, dat zit tegenwoordig ook daar.

Oh wat grappig zeg! Woon jij in de buurt van waar ik ga wonen dan, nee dacht het niet, toch?

*

Laatst aangepast door Carrie op do 26 jan 2012 - 3:11; in totaal 5 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Monte do 19 jan 2012 - 3:09

Wat fijn dat jullie het een mooi huis vinden en dat het lekker ruim is. De tuin ziet er op de foto's ook echt groot uit. Wat is de ligging van de tuin?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Arwyn do 19 jan 2012 - 3:22

Klinkt goed zeg!
En zelfs voor niet-klussers is een laminaat vloertje leggen en de muren schilderen nog wel te doen smile
Juist leuk, dan wordt het echt je eigen huis!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:06

Monte schreef:Wat fijn dat jullie het een mooi huis vinden en dat het lekker ruim is. De tuin ziet er op de foto's ook echt groot uit. Wat is de ligging van de tuin?

De ligging van de tuin is op het oosten. Er staan geen hoge gebouwen omheen, dus dat betekent in de zomer de hele dag zon, alleen op het eind van de dag achterin de tuin. In de voor en nazomer is er zon tot in de middag.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:07

Arwyn schreef:Klinkt goed zeg!
En zelfs voor niet-klussers is een laminaat vloertje leggen en de muren schilderen nog wel te doen Ik wil een huihuis! - Pagina 4 561177
Juist leuk, dan wordt het echt je eigen huis!

Haha ja dat schilderen lukt nog wel, en de vloer kan de man van mijn moeder gelukkig doen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 20:36

Ik hoop voor jullie dat jullie iets vinden wat bij jullie past Ik wil een huihuis! - Pagina 4 561177 Op zich staat er best wel veel te koop op het moment waar met de prijs ook nog wel wat te regelen valt. En wat ons is opgevallen is dat niet alles op funda staat. Ik zou als ik jullie was zondag is een fietstochtje maken (en dan toch ook eens de Vinex in H. Zuid op een toegankelijkere manier bekijken Laughing ).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 20:47

Shoesdontlie schreef:Ik hoop voor jullie dat jullie iets vinden wat bij jullie past Ik wil een huihuis! - Pagina 4 561177 Op zich staat er best wel veel te koop op het moment waar met de prijs ook nog wel wat te regelen valt. En wat ons is opgevallen is dat niet alles op funda staat. Ik zou als ik jullie was zondag is een fietstochtje maken (en dan toch ook eens de Vinex in H. Zuid op een toegankelijkere manier bekijken Laughing ).

Neehee ik wil niet in H.Zuid wonen:P Ik vind dat echt niet leuk, heb helemaal niks met die nieuwbouwwijken. O.ude d.orp! De link is weg, maar gister hebben we naar een huis gekeken wat we heel erg leuk vinden. 4 slaapkamers en een huge tuin. Voor volgende week wil ik een 2e kijkafspraak maken Ik wil een huihuis! - Pagina 4 561177

Laatst aangepast door Carrie op do 26 jan 2012 - 3:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 21:11

De échte oude huizen in het dorp vind ik ook mooi maar de rest, beetje jaren-80 woningen vind ik dan weer onderdoen aan Vinex. Het heeft niet de charmes van een oud huis en het heeft niet de voordelen (nieuwe badkmer, keuken en weinig onderhoud) van een nieuwbouwwoning.

Ja, ik had het huis gezien maar ik had ff geen tijd om te reageren. Het is lekker ruim zeg! Maar ik zou ook nog is naar wat andere huizen gaan kijken als ik jullie was, dit zodat je je wensen en behoeftes beter leert kennen.

Oh ja, als je echt geinteresseerd bent is het misschien handig om te vragen wat jullie positie is. We hebben een tijd terug een huis bezichtigd, hadden een vervolgafspraak ingepland voor 2 dagen later en in die tussentijd heeft de makelaar het verkocht, dit terwijl wij dachten dat we de tijd hadden (maar dat zei die kwal ook). Ik vroeg hem nog, joh zal ik dan maar een bod uitbrengen zodat we wel leading zijn waarop hij antwoordde dat dat echt niet nodig was omdat wij de eerste waren die waren komen bezichtigen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 22:51

Shoesdontlie schreef:De échte oude huizen in het dorp vind ik ook mooi maar de rest, beetje jaren-80 woningen vind ik dan weer onderdoen aan Vinex. Het heeft niet de charmes van een oud huis en het heeft niet de voordelen (nieuwe badkmer, keuken en weinig onderhoud) van een nieuwbouwwoning.

Ja, ik had het huis gezien maar ik had ff geen tijd om te reageren. Het is lekker ruim zeg! Maar ik zou ook nog is naar wat andere huizen gaan kijken als ik jullie was, dit zodat je je wensen en behoeftes beter leert kennen.

Oh ja, als je echt geinteresseerd bent is het misschien handig om te vragen wat jullie positie is. We hebben een tijd terug een huis bezichtigd, hadden een vervolgafspraak ingepland voor 2 dagen later en in die tussentijd heeft de makelaar het verkocht, dit terwijl wij dachten dat we de tijd hadden (maar dat zei die kwal ook). Ik vroeg hem nog, joh zal ik dan maar een bod uitbrengen zodat we wel leading zijn waarop hij antwoordde dat dat echt niet nodig was omdat wij de eerste waren die waren komen bezichtigen.

Oh wat gemeen zeg! Dat zal ik zeker vragen, dank je wel voor de tip!
Als leek kan ik alle hulp gebruiken smile Wat je zegt over de woningen snap ik wel. Maar heb het meer over buurt waar de woning in staat, ook in dat opzicht heb ik niks met zuid.

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 20 jan 2012 - 5:42

Klinkt goed Carrie! Helemaal leuk! En een likje verf dat is in de meeste huizen wel nodig. Kan je ook precies de kleur doen die je wil toch? En een laminaatvloer is ook niet het grootste probleem.

Kan je in de zomer in je tuin allemaal barbecues gaan organiseren Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: