Ik wil een huihuis!
+18
Atelier Madame
SarahKey
Dennenappel
Sweety
Blond
Paper Crown
Arwyn
Monte
Antibes
Bosjesvrouw
Lady4
Ooh La La!
Queen
Starla
Bacio
SoGood
Mees
Susan
22 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ik wil een huihuis!
Lady4 schreef:Eerst niet toegeven hoor! Dat doe je nu eigenlijk al teveel. Het is nu aan hun om een tegenbod te doen. En aangezien het huis al twee jaar te koop staat, zullen ze dit uiteindelijk ook echt wel gaan doen. Even volhouden en vasthouden aan je bod dus.
Kun je de link van het huis ook pm-en? Ik ben zo benieuwd!
Nouja, op het eerste bod wilde hij dus niet ééns een tegenbod doen, omdat hij het te laag vond
Ik ga je de link sturen! Maar geloof dat je 'm al hebt gezien, hij stond hier ook even, maar die heb ik weggehaald. Maar goed ga 'm je nu sturen
Gast- Gast
Goede laatste gedachte Carrie.
Ik ben tijdens mijn zoektocht drie huizen tegen gekomen waar ik echt voor wilde gaan. Huis 1 werd uit de verkoop gehaald nadat ik een bod had uitgebracht. Huis 2 werd een paar uur voor mijn tweede bezichtiging (met het plan daarna te bieden) verkocht en huis 3 idem dito aan huis 2. Dat was toen echt niet leuk. Uiteindelijk kwam ik dit huis vorig jaar tegen en het was binnen een paar dagen rond. Wel mazzel gehad hoor, er waren meer mensen die en bod wouden uitbrengen, maar ik was de eerste. Dit huis heeft echter maar een week te koop gestaan. Maar achteraf denk ik: dit is mijn huis, het heeft zo moeten lopen. Ook financieël, want dit huis kostte aanzienlijk minder dan de andere woningen.
Ik ben tijdens mijn zoektocht drie huizen tegen gekomen waar ik echt voor wilde gaan. Huis 1 werd uit de verkoop gehaald nadat ik een bod had uitgebracht. Huis 2 werd een paar uur voor mijn tweede bezichtiging (met het plan daarna te bieden) verkocht en huis 3 idem dito aan huis 2. Dat was toen echt niet leuk. Uiteindelijk kwam ik dit huis vorig jaar tegen en het was binnen een paar dagen rond. Wel mazzel gehad hoor, er waren meer mensen die en bod wouden uitbrengen, maar ik was de eerste. Dit huis heeft echter maar een week te koop gestaan. Maar achteraf denk ik: dit is mijn huis, het heeft zo moeten lopen. Ook financieël, want dit huis kostte aanzienlijk minder dan de andere woningen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Dat klinkt precies als bij het huis dat wij op het oog hebben. Alleen staat die 3 jaar te koop. Wij gaan komende week opnieuw een bod doen en als ze dan nog niet met een tegenbod komen, houdt het voor ons waarschijnlijk op. Dan gaan we niet uitkomen op de prijs die wij het huis waard vinden. Hopen dus dat ze deze keer wel wat zakken in de prijs, ook voor jullie!
Veel succes ermee.
Veel succes ermee.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Pff, wat een gedoe zeg.. Ze willen er inderdaad niet echt van af! Maar als het huis niet meer waard is, ook zeker niet meer gaan bieden. Dan komt er vanzelf een ander super huis op jullie pad!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Queen schreef:Ik denk dat je met jouw wensen een beetje 'out of the box' moet gaan denken. Waar jij wilt wonen, wil iedereen wonen dus er is enorme schaarste in de startersappartementen daar.
Mijn tip: er zijn zoveel meer leuke buurten in Amsterdam. Ga eens een keer een dag op de fiets andere buurten verkennen. Bijvoorbeeld: Watergraafsmeer, Nieuwendam, Java- en KNSM eiland en Oost/Zeeburg. Prachtige, echt Amsterdamse monumentale appartementen, in echt hele leuke buurtjes voor een stuk minder geld.
Ja ik denk echt dat je ruimer moet gaan kijken! Er is zo veel meer leuks. KNSM eiland is leuk, Oost moet je goed kijken waar maar rond het burgerziekenhuis is leuk, Indische buurt zou ik dan weer niet doen. Watergraafsmeer is super, maar wel een dure buurt. En in Amsterdam Noord bij de pond is ook helemaal in opkomst! Een vriendin van mij is idd in West gaan wonen, randje Bos en Lommer vlakbij het westerpark en dat is echt een heerlijke buurt voor kindjes. Ze wonen in een flat, maar het uitzicht en de omgeving is heerlijk en ze gaan bijna elke dag wel naar het park wat daar dus om de hoek is.
Wij zijn zelf uit Amsterdam verhuisd omdat we er niks fatsoenlijks konden krijgen. We wonen nu in A'foort in een grote hoekwoning met ruimte voor alles wat we nodig hebben. Die vriendin woont voor dezelfde prijs dus in Amsterdam in een flatje met 3 kamers. Ik wil om die reden niet terug naar Amsterdam, maar ik mis het wel heel erg dus ik snap zeker wel dat je er wil wonen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Oeps spuit elf...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Carrie schreef:Haha ja spuit 11! Toch aardig dat je mee denkt
Ja haha, laten we het maar op dufheid van de narcose houden...
Maar ik herken de keuze, moeilijk maar wel verstandig. Ik mis Amsterdam nog steeds enorm, maar als ik er over nadenk dan ben ik toch blijer met dit huis, jammer alleen dat het op deze plek staat.
Succes met de huizenzoektocht!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Nog nieuws?
Ja, op zich wel, we zijn in overeenstemming tot de prijs gekomen Zij gaan nu de bank om toestemming vragen om het huis te verkopen voor deze prijs * even weggehaald ivm privacy verkoper ivm link huis*
Ik heb gister onze ID kaarten doorgestuurd naar de makelaar en doorgegeven welke notaris wij willen gebruiken. Dus het is wel allemaal in gang gezet. Maar geloof het allemaal pas echt als onze handtekeningen onder de koopakte staan, en wij ook toestemming van de bank hebben om een hypotheek af te sluiten. Geen idee wat er nog tussen kan komen, want we hebben beiden geen negatieve BKR notering, maar vind het toch wel erg spannend allemaal.
Laatst aangepast door Carrie op do 9 feb 2012 - 0:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh nou, wat fijn dat jullie tot een overeenkomst zijn gekomen. Hopelijk komt het allemaal in orde en mogen jullie snel jullie handtekeningen onder de koopakte zetten!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
super gaaf carrie! Ik benw el heel erg benieuwd welk huis het is als plaatsgenoot , zou je dat mij nog willen pm-en?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Zet de link nu wel weer hier neer, omdat we er wel uit zijn gekomen qua prijs. Doe maar liever niet quoten, kan ik het altijd nog weghalen.
*
*
Laatst aangepast door Carrie op ma 20 feb 2012 - 8:12; in totaal 3 keer bewerkt
Gast- Gast
heel erg leuk zeg! is bij mn opa en oma zon beetje achter leuke buurt!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Mooi huis hoor carrie. Leuk!!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Tnx! Het is standaard en burgerlijk, wat ik niet wilde, maaaar goed, het is wel praktisch
Gast- Gast
Wat fijn dat jullie tot een overeenkomst zijn gekomen!
Nou maar hopen dat er niks meer tussen komt en jullie zijn de eigenaar zijn van jullie allereerste koophuis!
Nou maar hopen dat er niks meer tussen komt en jullie zijn de eigenaar zijn van jullie allereerste koophuis!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: