Ik wil een huihuis!
+18
Atelier Madame
SarahKey
Dennenappel
Sweety
Blond
Paper Crown
Arwyn
Monte
Antibes
Bosjesvrouw
Lady4
Ooh La La!
Queen
Starla
Bacio
SoGood
Mees
Susan
22 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ik wil een huihuis!
Oh ik zie nu op deze pagina's allemaal linkjes, lief! Bedankt voor het meedenken Maar het wordt dus toch iets anders, zooooo jammer.
Gast- Gast
Wat een heftige beslissing! Kan me voorstellen dat het leven in het dorp waar je nu woont heel anders is dan in Amsterdam. Ik hoop dat je gelukkig word (blijft) in je nieuwe huis!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Bacio schreef:Wat een heftige beslissing! Kan me voorstellen dat het leven in het dorp waar je nu woont heel anders is dan in Amsterdam. Ik hoop dat je gelukkig word (blijft) in je nieuwe huis!
Ja dat is het zeker! Ik noem het een dorp, en dat is het ook, maar het is gelukkig geen klein dorp, 47.957 inwoners dus bijna een stad. 7 minuten met de trein en ik zit in Utrecht. Maar toch, shit, het is geen Amsterdam.
Gast- Gast
Carrie schreef:Bacio schreef:Wat een heftige beslissing! Kan me voorstellen dat het leven in het dorp waar je nu woont heel anders is dan in Amsterdam. Ik hoop dat je gelukkig word (blijft) in je nieuwe huis!
Ja dat is het zeker! Ik noem het een dorp, en dat is het ook, maar het is gelukkig geen klein dorp, 47.957 inwoners dus bijna een stad. 7 minuten met de trein en ik zit in Utrecht. Maar toch, shit, het is geen Amsterdam.
Wat je ook nog zou kunnen doen is de komende 2 jaar in Amsterdam gaan huren of kopen. Totdat je in verwachting bent, een kleintje hebt of je merkt dat het reizen jullie opbreekt. Wellicht bevalt het jullie heel goed.
Ik vind het alleen erg onpraktisch maar ik spreek je binnenkort anders wel even als ik in de IP ben, dan loop ik even langs en drinken we even een kopje koffie?
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Carrie schreef:Bacio schreef:Wat een heftige beslissing! Kan me voorstellen dat het leven in het dorp waar je nu woont heel anders is dan in Amsterdam. Ik hoop dat je gelukkig word (blijft) in je nieuwe huis!
Wat je ook nog zou kunnen doen is de komende 2 jaar in Amsterdam gaan huren of kopen. Totdat je in verwachting bent, een kleintje hebt of je merkt dat het reizen jullie opbreekt. Wellicht bevalt het jullie heel goed.
Ik vind het alleen erg onpraktisch maar ik spreek je binnenkort anders wel even als ik in de IP ben, dan loop ik even langs en drinken we even een kopje koffie?
Dat laatste sowieso altijd gezellig!
Hm nee ben er klaar voor me te settelen, wil niet op en neer verhuizen. Ben in mijn leven en jeugd al zo vaak verhuisd dat ik er zoooo klaar mee ben. H it is! Haha
Gast- Gast
Carrie schreef:Shoesdontlie schreef:Carrie schreef:Bacio schreef:Wat een heftige beslissing! Kan me voorstellen dat het leven in het dorp waar je nu woont heel anders is dan in Amsterdam. Ik hoop dat je gelukkig word (blijft) in je nieuwe huis!
Hm nee ben er klaar voor me te settelen, wil niet op en neer verhuizen. Ben in mijn leven en jeugd al zo vaak verhuisd dat ik er zoooo klaar mee ben. H it is! Haha
Waarom dan wachten tot het einde van het jaar Nou, mocht je toch een appartemente willen kopen, die van mij gaat volgende week in de verkoop Is C.a.stellum niets voor jullie?
Gast- Gast
Over 25 jaar zijn de kids het huis uit en kunnen jullie alsnog in Amsterdam gaan wonen
Nou woon ik ook echt niet in een grote stad, maar als wij echt aan kindjes willen beginnen, zou ik toch echt de voorkeur hebben voor een huis met een tuin, waar de kids lekker in kunnen spelen! Zou dat dan denk ik toch belangrijker vinden, vooral als ik kijk naar wat voor huis je ergens anders kunt kopen van je geld.
Nou woon ik ook echt niet in een grote stad, maar als wij echt aan kindjes willen beginnen, zou ik toch echt de voorkeur hebben voor een huis met een tuin, waar de kids lekker in kunnen spelen! Zou dat dan denk ik toch belangrijker vinden, vooral als ik kijk naar wat voor huis je ergens anders kunt kopen van je geld.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Shoesdontlie schreef:Carrie schreef:Shoesdontlie schreef:Carrie schreef:Bacio schreef:Wat een heftige beslissing! Kan me voorstellen dat het leven in het dorp waar je nu woont heel anders is dan in Amsterdam. Ik hoop dat je gelukkig word (blijft) in je nieuwe huis!
Waarom dan wachten tot het einde van het jaar Nou, mocht je toch een appartemente willen kopen, die van mij gaat volgende week in de verkoop Is C.a.stellum niets voor jullie?
Wachten tot het einde van het jaar, wat bedoel je? Oh, met een baby bedoel je! Nou, zo kan mijn vriend er nog even aan wennen en ik ook trouwens, wist eerst niet of ik wel kindjes wilde. En kunnen we deze laatste zomer nog 'samen' doorbrengen. Geen appartement, dank je Hoop dat dat van jullie snel verkocht is! Castel.lum is niks voor ons, of tenminste voor mij, ik houd niet van al die nieuwbouw.
Gast- Gast
Arwyn schreef:Over 25 jaar zijn de kids het huis uit en kunnen jullie alsnog in Amsterdam gaan wonen
Ja, wie weet wonen wij ooit op ons 55e ofzo nog in Amsterdam
Gast- Gast
Dit huis gaan we morgen bekijken!
weg
weg
Laatst aangepast door Carrie op do 19 jan 2012 - 4:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Die vind ik mooi! Fijn en af huisje!Carrie schreef:Dit huis gaan we morgen bekijken!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Die vind ik mooi! Fijn en af huisje!Carrie schreef:Dit huis gaan we morgen bekijken!
Ja he? Kunnen we zo in! We zijn geen klussers, dus heerlijk
Gast- Gast
Mooi huisje! Al zou ik wel een andere keuken willen en op den duur een andere badkamer. Maar dat kan natuurlijk gewoon veranderd worden!
Gast- Gast
Leuk Carrie, fijn dat je rust in die beslissing hebt gevonden. En leuk dat jullie een huis gaan bekijken! En dat jullie baby's willen gaan maken haha! Allemaal leuk!
Gast- Gast
Chipp schreef:Mooi huisje! Al zou ik wel een andere keuken willen en op den duur een andere badkamer. Maar dat kan natuurlijk gewoon veranderd worden!
Hmm zo kieskeurig ben ik geloof ik niet Ik vind de keuken mooi en de badkamer ook!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Leuk Carrie, fijn dat je rust in die beslissing hebt gevonden. En leuk dat jullie een huis gaan bekijken! En dat jullie baby's willen gaan maken haha! Allemaal leuk!
Ja… zo burgerlijk! Iek!
Gast- Gast
Leuk huis Carrie! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Elodie schreef:Aah nu weet ik wie je bent. Leuk huis! Dichtbij..je weet wel.
Dichtbij wie? Die woont toch in Amsterdam? Ik woon nu ook al in Houten
Gast- Gast
Carrie schreef:Elodie schreef:Aah nu weet ik wie je bent. Leuk huis! Dichtbij..je weet wel.
Dichtbij z'n ouders..
Gast- Gast
Elodie schreef:Carrie schreef:Elodie schreef:Aah nu weet ik wie je bent. Leuk huis! Dichtbij..je weet wel.
Dichtbij z'n ouders..
Ah zo! Dat valt toch wel mee? De p.oorten en de s.lagen liggen nou niet echt heel dicht bij elkaar in de buurt.
Maar het maakt me ook niet uit. Dat hoofdstuk heb ik allang gesloten
Gast- Gast
_Chance schreef:Leuk huis Carrie! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Me to! Ik laat het wel weten
Gast- Gast
Pff, doordat ik dit nou steeds lees denk ik ook steeds 'Ik wil een huiiis!'
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
http://www.funda.nl/koop/houten/huis-47043052-vikingenpoort-51/fotos/#foto-11
Deze ook mooi maar die badkamer is spuuglelijk!
Deze ook mooi maar die badkamer is spuuglelijk!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Carrie schreef:Elodie schreef:Carrie schreef:Elodie schreef:Aah nu weet ik wie je bent. Leuk huis! Dichtbij..je weet wel.
Dichtbij z'n ouders..
Ah zo! Dat valt toch wel mee? De p.oorten en de s.lagen liggen nou niet echt heel dicht bij elkaar in de buurt.
Maar het maakt me ook niet uit. Dat hoofdstuk heb ik allang gesloten
Ik ken het daar verder niet, kom dus alleen soms in dat stukje maar dacht het aan de postcode te zien.
Wij willen ook zo'n soort huis maar hebben iets minder budget omdat er geen inkomen van mij meegenomen kan worden..en dat is echt lastig te vinden!
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: