Ik wil een huihuis!
+18
Atelier Madame
SarahKey
Dennenappel
Sweety
Blond
Paper Crown
Arwyn
Monte
Antibes
Bosjesvrouw
Lady4
Ooh La La!
Queen
Starla
Bacio
SoGood
Mees
Susan
22 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ik wil een huihuis!
_Chance schreef:Klinkt goed Carrie! Helemaal leuk! En een likje verf dat is in de meeste huizen wel nodig. Kan je ook precies de kleur doen die je wil toch? En een laminaatvloer is ook niet het grootste probleem.
Kan je in de zomer in je tuin allemaal barbecues gaan organiseren
Ja en vind ik wel zo fris ook, alles schilderen, alles nieuw. Het rook er ook nogal naar hond, dus het kan geen kwaad
Ohh jaaa zeker ik ga barbecues geven, met Spaanse muziek, rose, onze vuurkorf en fakkels en kaarsjes, en, en, en
Woensdag wil ik een 2e bezichtiging plannen en daarna gaan we waarschijnlijk een bod doen.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Jolee op vr 27 jan 2012 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jolee schreef:Ik ben heeeel benieuwd welk huis je op het oog hebt. Ik kom oorspronkelijk uit H en heb jarenlang in de Poorten gewoond.
Stuur je wel even een PM!
Gast- Gast
En? Gisteren nog gekeken? Gaan jullie vandaag een bod uitbrengen?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Carrie schreef:Bacio schreef:Wat een heftige beslissing! Kan me voorstellen dat het leven in het dorp waar je nu woont heel anders is dan in Amsterdam. Ik hoop dat je gelukkig word (blijft) in je nieuwe huis!
Ja dat is het zeker! Ik noem het een dorp, en dat is het ook, maar het is gelukkig geen klein dorp, 47.957 inwoners dus bijna een stad. 7 minuten met de trein en ik zit in Utrecht. Maar toch, shit, het is geen Amsterdam.
Heee wat grappig, wij wonen dan in hetzelfde 'dorp'
heb jarenlang midden in het oud.e dor.p gewoond en moet zeggen, het is er wel super leuk wonen. Zit nu met mn vriend in de we.ides en hoewel het lekker dicht bij het r.ond is, is het wel wat anders dan zon gezellig oud centrum.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
_Chance schreef:En? Gisteren nog gekeken? Gaan jullie vandaag een bod uitbrengen?
Ja, we hebben vanmorgen gekeken (gister was geen tijd meer vrij waarop wij wilden) en zojuist heb ik een bod gedaan per mail. Zo spannend! Leuk dat je het vraagt
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Carrie schreef:Bacio schreef:Wat een heftige beslissing! Kan me voorstellen dat het leven in het dorp waar je nu woont heel anders is dan in Amsterdam. Ik hoop dat je gelukkig word (blijft) in je nieuwe huis!
Ja dat is het zeker! Ik noem het een dorp, en dat is het ook, maar het is gelukkig geen klein dorp, 47.957 inwoners dus bijna een stad. 7 minuten met de trein en ik zit in Utrecht. Maar toch, shit, het is geen Amsterdam.
Heee wat grappig, wij wonen dan in hetzelfde 'dorp'
heb jarenlang midden in het oud.e dor.p gewoond en moet zeggen, het is er wel super leuk wonen. Zit nu met mn vriend in de we.ides en hoewel het lekker dicht bij het r.ond is, is het wel wat anders dan zon gezellig oud centrum.
Oh wat grappig! Ja de wei.des is ook best leuk, inderdaad ook lekker dichtbij het winkelcentrum!
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Jolee op vr 27 jan 2012 - 10:24; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuk hoor Hoop dat jullie eruit komen met de eigenaars wat betreft de prijs en dat jullie over een tijdje in jullie eigen mooie huisje zitten!Carrie schreef:_Chance schreef:En? Gisteren nog gekeken? Gaan jullie vandaag een bod uitbrengen?
Ja, we hebben vanmorgen gekeken (gister was geen tijd meer vrij waarop wij wilden) en zojuist heb ik een bod gedaan per mail. Zo spannend! Leuk dat je het vraagt
Blond- Lady Post-a-lot
Wat spannend, hopelijk komen jullie snel tot een mooie deal.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Shoesdontlie schreef:En, hoe staat het ermee?
NIKS gehoord! (behalve dat de makelaar het doorstuurd) Als ze de donderdagmiddag niet meerekenen als werkdag, zouden we vandaag iets moeten horen. Best flauw, ze weten natuurlijk allang wat ze van ons bod vinden.
Gast- Gast
Ah da's flauw ja, ik hoop dat jullie snel iets horen. Nee, niet iets, maar goed nieuws horen!
Vind 't wel verwarrend, dat Jolicious nu een huis heeft gekocht, maar dat zij een afbeelding van Sarah Jessica Parker heeft, en Carrie nu nog geen huis heeft gekocht; ik haal dingen bijna door de war door een stom SATC karakter!
Vind 't wel verwarrend, dat Jolicious nu een huis heeft gekocht, maar dat zij een afbeelding van Sarah Jessica Parker heeft, en Carrie nu nog geen huis heeft gekocht; ik haal dingen bijna door de war door een stom SATC karakter!
Gast- Gast
Bazinga schreef:Ah da's flauw ja, ik hoop dat jullie snel iets horen. Nee, niet iets, maar goed nieuws horen!
Haha! Ja dat is inderdaad verwarrend. Is het bij haar rond dus? Leuk!
Ja joh, ik wil gewoon dat huis, en er kan nog onderhandeld worden in de prijs, dus lets get it over with! Gezeik.
Gast- Gast
Jeetje Carrie, wat spannend! Laat je niet gek maken door de afwachtende houding van de tegenpartij, dat is waarschijnlijk precies hun bedoeling. Probeer het heel zakelijk te houden. Ik ga voor jullie duimen!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh, spannend!! Hoop dat jullie bod geaccepteerd wordt!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Lady4 schreef:Jeetje Carrie, wat spannend! Laat je niet gek maken door de afwachtende houding van de tegenpartij, dat is waarschijnlijk precies hun bedoeling. Probeer het heel zakelijk te houden. Ik ga voor jullie duimen!
Dank je! Net toch zelf de makelaar gebeld, de tegenpartij vindt het bod te laag. En hij gaat zelf de voor- en achterkant schilderen (iets wat we mee hebben genomen in ons bod). Ik heb aangegeven dat ik de vraagprijs toch echt veel te hoog vind voor dat huis. Het leek of de makelaar dit snapte maar kan ook een spelletje zijn. (Had het idee dat de makelaar de vraagprijs ook te hoog vond, huis staat al 2 jaar te koop, dus wellicht is hij er ook ‘klaar’ mee)
Ik heb aangegeven dat ik graag in onderhandeling wil, en dat de tegenpartij maar met een bedrag moet komen waarover wel te onderhandelen valt. Maar dat ik dus de vraagprijs sowieso te hoog vond. De makelaar gaf aan dat hij ook al tegen hen had gezegd dat we elkaar in het midden kunnen ontmoeten.
Als het goed is belt hij me later terug. We shall see.
Edit: hij heeft me teruggebeld. Hij heeft tegen de verkopende partij gezegd dat ‘de waarheid’ ergens in het midden ligt. Zelfs dat vond die man te weinig. De makelaar heeft gezegd dat wij leuke mensen zijn : ) en het huis graag willen hebben, en dat als het zo zou lopen, het echt een redelijk bod is (die ene van in het midden) en dat hij hem aanraadt hier goed over na te denken. Hij gaat er goed over na denken en morgen hoor ik meer.
Ik ga echt niet hoger dan in het midden, zoveel is het huis echt niet waard. Dan hoeft het van ons echt niet meer, kijken we gewoon verder.
Gast- Gast
Oh jeetje, ze blijven wel stug vasthouden aan hun vraagprijs dan. Ze zullen zelf toch ook wel snappen dat als hun huis al 2 jaar te koop staat, dat ze dan beter gewoon wat kunnen inbinden?
Ik hoop voor jullie dat ze met een aanvaardbaar tegenbod komen!
Ik hoop voor jullie dat ze met een aanvaardbaar tegenbod komen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Balen. Je snapt toch ook niet dat die mensen geen water bij de wijn willen doen, zeker als een huis al twee jaar te koop staat. Zelfs toen mijn ouders 8 jaar geleden hun huis kochten, zijn zij ergens in het midden uitgekomen voor een prijs.
Blond- Lady Post-a-lot
Wat raar.. Als makelaar kan je dan ook weinig beginnen natuurlijk, ook al denkt hij er waarschijnlijk het zijne van. Zo dringend hoeven/willen ze er dus niet uit lijkt me. Balen Carrie! Ik zou er ook tussenin blijven zitten. En anders is het hun pech, er zullen vast nog meer huizen op de markt komen de komende tijd.
Gast- Gast
Wat raar! Als het zo moet... dan bekijken ze het toch lekker met dat huis
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Wat raar! Als het zo moet... dan bekijken ze het toch lekker met dat huis
Haha precies! In het midden gaat nog, maar echt niet meer. Dan kijken ze maar even wat ze doen
Gast- Gast
Eerst niet toegeven hoor! Dat doe je nu eigenlijk al teveel. Het is nu aan hun om een tegenbod te doen. En aangezien het huis al twee jaar te koop staat, zullen ze dit uiteindelijk ook echt wel gaan doen. Even volhouden en vasthouden aan je bod dus.
Kun je de link van het huis ook pm-en? Ik ben zo benieuwd!
Kun je de link van het huis ook pm-en? Ik ben zo benieuwd!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Jolicious schreef:Wat raar.. Als makelaar kan je dan ook weinig beginnen natuurlijk, ook al denkt hij er waarschijnlijk het zijne van. Zo dringend hoeven/willen ze er dus niet uit lijkt me. Balen Carrie! Ik zou er ook tussenin blijven zitten. En anders is het hun pech, er zullen vast nog meer huizen op de markt komen de komende tijd.
Nee van wat ik begreep hoeven ze er ook niet dringend uit. Ze hebben nog niks, en ze willen verhuizen naar een dorp verderop. Geen haast dus. Maar denk niet dat ze snel iemand vinden die er meer voor gaat betalen.
Maar goed, morgen hoor ik het, en als hij vast blijft houden is het voor ons gewoon klaar.
Dan was dit gewoon niet het huis voor ons
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: