Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Londen

+8
mzcharlotte
Lenster
Paper Crown
Blond
Niekske
Roodkapje
love
mina88
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Londen - Pagina 2 Empty Re: Londen

Bericht  Roodkapje di 14 feb 2012 - 16:19

nonnekuh schreef:Gevonden, dankjewel! Hotel ziet er wel goed uit zeg! Alleen wel wat duurder dan wij voor ogen hadden denk ik...

Maar fijn om te horen dat we toch goed zitten, en ik gelijk weet welke halte ik moet hebben, dankje!

Roodkapje schreef:
nonnekuh schreef:
Roodkapje schreef:
nonnekuh schreef:Wow wat een geweldig forumonderwerp, ik heb echt veel aan deze tips!

Ik ga op 22 maart naar Londen met een vriendin. Tickets via Ryanair voor 60 euro voor 2 personen. Hotel via ebookers (goedkope hotels) voor 250 euro. (2 personen 5 dagen) Hotel ligt in de woonwijk Hammersmith. Geen idee of het een goede ligging is, maar volgens beschrijving: Het metrostation Shepherd's Bush ligt op 800 meter afstand en het is 2,7 km naar Notting Hill, 3,3 km naar Hyde Park en 6,5 km naar Oxford Street. Tot de verdere attracties in de omgeving behoren de Big Ben (7,7 km), Buckingham Palace (8 km) en het stadscentrum bij Piccadilly Circus (8 km).

Iemand van jullie bekend met deze buurt?

Het is niet in hartje centrum maar wel goed bereikbaar met de Hammersmith and City line. Persoonlijk had je hotel nog wel wat goedkoper gekund denk ik en meer in het centrum, maar voor Londen is het een redelijke prijs:) Wij gaan ook via Ryanair alleen een paar dagen later 26/27 mrt. 51 euro 2 personen vanaf Eindhoven dit keer omdat we niet zo ontzettend vroeg willen vliegen (dusseldorf was om 6.30 ofzo... eindhoven 9.25).

Wij hebben nog geen hotel maar sowieso gaan wij of in een hotel bij Tottenham Court Road ( mijn standaard hotel als ik shop, 100 meter lopen en je zit op Oxford street! Of we gaan in het Piccadilly Backpackers of Clinck hostel ofzo.. Maar even zien.. ( mijn vriendinnetje is net een lange tijd naar Australie geweest en kan vast geen hostel meer zien). Hotel is iets van 90 euro, maar is dan ook vrij luxe met zwembad enzo ( niet dat ik daar ooit in lag) maar vooral heel fijn gelegen en scheelt een hoop kosten op de metro, want die heb je daar niet nodig!

Dankje voor je uitleg en tips! Het hotel zal ik voor een volgende x onthouden ;-)

Ps... waar jij zit is trouwens niet eens heel gek hoor Wink 5 haltes naar het oosten en je zit op Marble Arch! ( PRIMARK! ) en zo loop je verder Oxford Street in! Dus dat lijkt me perfect!

Het hotel heet : St Giles Hotel & Leisure... Wel de goede nemen anders zit je ergens bij het vliegveld Wink Je hebt 2 St Giles.

Ja ik vind het ook niet het goedkoopste hotel hoor, meestal neem ik die alleen als ik 1 nachtje blijf en dus weinig tijd heb om te shoppen en mijn tijd zo nuttig mogelijk wil besteden.. Al vind ik Piccadilly backpackers eigenlijk net zo goed( en veel goedkoper), eerst moet je dan door Regent street voor je Oxfordstreet binnen loopt , maar ook daar zitten al de meest fantastische winkels en bij Oxford Circus zit de Topshop:) ook leuk! Zelf ga ik ook altijd naar Banana Republik, Cos ( nu niet, ben zwanger heb er niets aan;)). Nu maar naar de Mama's and Papa's en de Mothercare denk ik Wink whahhaa... Oh ja.. don't forget Monsoon!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nonnekuh di 14 feb 2012 - 16:51

Ik ga dit allemaal opschrijven en zeker gebruik van maken, dankje!

Roodkapje schreef:
nonnekuh schreef:Gevonden, dankjewel! Hotel ziet er wel goed uit zeg! Alleen wel wat duurder dan wij voor ogen hadden denk ik...

Maar fijn om te horen dat we toch goed zitten, en ik gelijk weet welke halte ik moet hebben, dankje!

Roodkapje schreef:
nonnekuh schreef:
Roodkapje schreef:
nonnekuh schreef:Wow wat een geweldig forumonderwerp, ik heb echt veel aan deze tips!

Ik ga op 22 maart naar Londen met een vriendin. Tickets via Ryanair voor 60 euro voor 2 personen. Hotel via ebookers (goedkope hotels) voor 250 euro. (2 personen 5 dagen) Hotel ligt in de woonwijk Hammersmith. Geen idee of het een goede ligging is, maar volgens beschrijving: Het metrostation Shepherd's Bush ligt op 800 meter afstand en het is 2,7 km naar Notting Hill, 3,3 km naar Hyde Park en 6,5 km naar Oxford Street. Tot de verdere attracties in de omgeving behoren de Big Ben (7,7 km), Buckingham Palace (8 km) en het stadscentrum bij Piccadilly Circus (8 km).

Het is niet in hartje centrum maar wel goed bereikbaar met de Hammersmith and City line. Persoonlijk had je hotel nog wel wat goedkoper gekund denk ik en meer in het centrum, maar voor Londen is het een redelijke prijs:) Wij gaan ook via Ryanair alleen een paar dagen later 26/27 mrt. 51 euro 2 personen vanaf Eindhoven dit keer omdat we niet zo ontzettend vroeg willen vliegen (dusseldorf was om 6.30 ofzo... eindhoven 9.25).

Wij hebben nog geen hotel maar sowieso gaan wij of in een hotel bij Tottenham Court Road ( mijn standaard hotel als ik shop, 100 meter lopen en je zit op Oxford street! Of we gaan in het Piccadilly Backpackers of Clinck hostel ofzo.. Maar even zien.. ( mijn vriendinnetje is net een lange tijd naar Australie geweest en kan vast geen hostel meer zien). Hotel is iets van 90 euro, maar is dan ook vrij luxe met zwembad enzo ( niet dat ik daar ooit in lag) maar vooral heel fijn gelegen en scheelt een hoop kosten op de metro, want die heb je daar niet nodig!

Dankje voor je uitleg en tips! Het hotel zal ik voor een volgende x onthouden ;-)

Ps... waar jij zit is trouwens niet eens heel gek hoor Wink 5 haltes naar het oosten en je zit op Marble Arch! ( PRIMARK! ) en zo loop je verder Oxford Street in! Dus dat lijkt me perfect!

Het hotel heet : St Giles Hotel & Leisure... Wel de goede nemen anders zit je ergens bij het vliegveld Wink Je hebt 2 St Giles.

Ja ik vind het ook niet het goedkoopste hotel hoor, meestal neem ik die alleen als ik 1 nachtje blijf en dus weinig tijd heb om te shoppen en mijn tijd zo nuttig mogelijk wil besteden.. Al vind ik Piccadilly backpackers eigenlijk net zo goed( en veel goedkoper), eerst moet je dan door Regent street voor je Oxfordstreet binnen loopt , maar ook daar zitten al de meest fantastische winkels en bij Oxford Circus zit de Topshop:) ook leuk! Zelf ga ik ook altijd naar Banana Republik, Cos ( nu niet, ben zwanger heb er niets aan;)). Nu maar naar de Mama's and Papa's en de Mothercare denk ik Wink whahhaa... Oh ja.. don't forget Monsoon!
nonnekuh
nonnekuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 88
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Roodkapje di 14 feb 2012 - 17:00

nonnekuh schreef:Ik ga dit allemaal opschrijven en zeker gebruik van maken, dankje!

Roodkapje schreef:

Roodkapje schreef:
nonnekuh schreef:
Roodkapje schreef:

Als je nog meer wilt weten laat het maar weten... smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  SnowWhite di 28 feb 2012 - 23:10

Geboekt! 11 Mei tot 14 mei cheers
Kan niet wachten om weer te gaan!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  mina88 do 26 apr 2012 - 22:25

Het aftellen is begonnen:D

Over 3 weekjes zitten we eindelijk in Londen!
mina88
mina88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 29
Punten : 36
Registratiedatum : 23-11-11

Bericht  SnowWhite vr 27 apr 2012 - 5:03

Very Happy Ik zit er over twee weken weer!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Bericht  Travel-Addict vr 27 apr 2012 - 6:20

Een tip voor de mensen die een goedkoop hotel zoeken.

Easyhotels

Ik zat in easyhotel earls court, super centraal. We betaalde 35 pound per nacht. Super schoon en gezellig oranje Laughing
Travel-Addict
Travel-Addict
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 104
Registratiedatum : 27-03-11

Bericht  Niki vr 27 apr 2012 - 7:37

Ik ga volgende week vrijdag naar Londen voor 3 nachten. We gaan met de trein en verblijven in de Guoman tower hotel!! Is naast de tower bridge! Het is zeker 10 jaar geleden dat ik daar was, dus ben benieuwd hoe het nu is.. Ik heb er wel zin in!!Very Happy
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Bericht  mzcharlotte vr 27 apr 2012 - 8:50

Grappig, wij zijn volgend weekend ook in Londen!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Niki vr 27 apr 2012 - 8:55

Hahhaa, wat leuk!! Very Happy Hopelijk hebben we een beetje lekker en droog weer!
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  SnowWhite wo 9 mei 2012 - 0:24

Hoe hebben jullie het gehad? Een beetje goed weer gehad?
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Bericht  Niki wo 9 mei 2012 - 2:29

Londen was erg leuk!! Ik moet zeggen dat het niet echt ´mijn´ stad is, maar we hebben geshopt en niet veel bezichtigd. Ons hotel was tegenover de towerbridge, dus vanuit de hotelkamer hadden we echt zicht op.

Ik had zaterdag een postcrossing meeting in Londen, dus we hebben van Holborn tot picadilly circus gelopen en geshopt in verschillende musea en winkels..

Zondag zijn we naar de camden market geweest. Ook als is het erg alternatief (wat ik totaal niet ben) vond ik het erg leuk. Sfeertje en je kan leuk shoppen daar vooral voor schoenen.

Maandag hebben we nog bij picadilly circus laatste dingetjes gekocht. Zijn bij abercrombie winkel geweest.

En zo ging het weekend snel voorbij. Het weer was wisselvallig, regen, bewolkt, zonnetje enz enz.. Maar ja, heeft ook ze'n charmes in Londen.. Very Happy
Vriendinnen willen volgend jaar weer heen, maar ik wil een ander stedentripje maken... Hoef niet persee elk jaar naar Londen.
Wat betreft vervoer. We hebben de eerste dag een dagkaart gekocht voor de metro voor 7 pond. De volgende dag hebben we maar een oystercard(5 pond) gekocht, (2 pond per keer dat je in en uitcheckt) want dat kwam toch wel goedkoper uit. Daarna heb ik het opgeladen met 15 pond. Als je echt veel gaat gebruik maken van de metro dan denk ik dat je met een dagkaart goedkoper uitkomt.

Als er nog vragen zijn, hoor ik het wel...
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  SnowWhite wo 9 mei 2012 - 2:54

Leuk om te horen allemaal!

Ik heb al een Oystercard die ik steeds weer gebruik als ik er ben.
Fijn dat je in ieder geval niet continu regen had, dat zou wat minder zijn natuurlijk!

Ik heb in Engeland gewoond, dus heb geen vragen Wink Was meer geïnteresseerd hoe je het had gehad.
Vrijdagochtend vliegen we en maandagmiddag weer terug Very Happy
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte wo 9 mei 2012 - 5:11

Alleen maandagavond goot het er pijpenstelen zeg. Verder hebben we het inderdaad aardig droog gehad. SnowWhite, waar heb jij gewoond? Ken je Bermondsey St bij London Bridge? Dat begint echt zo leuk te worden!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  SnowWhite wo 9 mei 2012 - 6:34

Als het alleen die maandagavond flink gegoten heeft mag dat de pret niet drukken Wink In Nederland is het ook niet geweldig, dus dat scheelt.
Ik heb in Hastings gewoond (aan het Engelse Kanaal), zonnigste plek in Engeland haha.

Ik ben al heel vaak in Londen geweest maar nog nooit in Bermondsey St. Een aanrader begrijp ik?
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte wo 9 mei 2012 - 9:21

Het staat niet bomvol winkels ofzo, maar er zitten twee leuke restaurants, een onafhankelijke koffie/lunchcafe, een upcycle winkel, een gallerie, een glasblazer en nog wat winkeltjes en kappers enzo. Mijn beste vriend woont om de hoek, dus die nam ons mee om van alles te laten zien.

Hastings zijn we ook geweest, voor een weekendje of een dagje geloof ik. Verder natuurlijk Brighton, maar ook zijn we een keer van Ramsgate naar Margate gelopen. Dat zijn ongeveer wel de zuidwestelijke badplaatsen haha, verder heel veel landinwaarts geweest en onze thuisbasis was destijds Paddington, Londen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  SnowWhite wo 9 mei 2012 - 23:33

Van dat soort straatjes hou ik wel! De sfeer kunnen proeven smile

Ik woonde aan zee, dus een heerlijk uitzicht! Naar Eastbourne en Brighton gingen wij regelmatig naartoe, even iets anders en meer winkels. Heel soms gaan wij nog terug naar Hastings, als we naar Londen gaan plakken we er een dagje aan vast (maar het ligt best ver en dus ook prijzig met de trein).

Helaas zijn de weersverwachtingen voor dit weekend ook niet perfect, maar de temperatuur valt nog mee.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud