Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 38 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:52

Alex, ik weet toch dat het niet lukt. Net als dat het jou niet is gelukt. smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Burn do 12 jan 2012 - 8:53

Avond!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:54

Je hebt het nog geen dag volgehouden om niet in het dagcafe te komen.

Gast
Gast

Bericht  Alex do 12 jan 2012 - 8:55

Gisele schreef:Alex, ik weet toch dat het niet lukt. Net als dat het jou niet is gelukt. DagCafé - Pagina 38 561177

Ik heb niet gedaan alsof ik toevallig nieuw binnenkwam toen 'Alex' het forum verliet.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:57

Alex schreef:
Gisele schreef:Alex, ik weet toch dat het niet lukt. Net als dat het jou niet is gelukt. DagCafé - Pagina 38 561177

Ik heb niet gedaan alsof ik toevallig nieuw binnenkwam toen 'Alex' het forum verliet.
Nou.... :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:58

Maple schreef:Gisele, ik moet het nog maar zien dat je hier minder bent. Die hebben we vaker gehoord. Net zoals dat je hier weg zou gaan. Hebben we ook vaker gehoord, maar elke keer kwam je weer terug DagCafé - Pagina 38 561177 Niet rot bedoeld maar wat dat betreft ben je niet zo standvastig.

Het is voor mij simpelweg een nieuwe start. Dit moet mijn nieuwe start op een beter leven worden. Ik heb de afgelopen dagen veel nagedacht en heb toen bedacht om het account, dat ik ooit al heb aangemaakt na mijn ontslag, omdat ik toen al opnieuw wilde beginnen, uit de mottenballen te halen.

Ik zit in het afvaltopic en daar wilde ik niet weg, omdat ik veel steun heb aan de meiden. En zo is het gekomen dat we een switch zouden maken. Ik zou me afmelden met mijn oude naam en aanmelden met nieuwe naam. Maar we wisten allemaal dat deze 'move' de domste fout was die ik kon begaan. En inderdaad, dat werd gisteravond al duidelijk.

Het is nooit de intentie geweest om definitief weg te gaan. Niet dit keer. Maar wel voor mezelf iets om me aan vast te houden. Een nieuwe start. En misschien wil ik wel te vaak een nieuwe start maken. Laat dit mijn allerlaatste nieuwe start zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:59

Maple schreef:
Alex schreef:

Eens met Evy. ze heeft gewoon gezegd dat ze een oude forummer was met een nieuwe naam. Ze heeft er niet zo'n toneelstuk bij gehouden zoals Gisele in het afvaltopic, waar ze ook nog anderen bij betrokken heeft. Met ook nog eens een account was ze blijkbaar dubbel had.

Vind je opmerking naar Evy een beetje vals. JIJ zet jezelf na elke naamsverandering steeds ongeloofwaardiger en lachwekkender neer.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:02

Gisele schreef:
Maple schreef:Gisele, ik moet het nog maar zien dat je hier minder bent. Die hebben we vaker gehoord. Net zoals dat je hier weg zou gaan. Hebben we ook vaker gehoord, maar elke keer kwam je weer terug DagCafé - Pagina 38 561177 Niet rot bedoeld maar wat dat betreft ben je niet zo standvastig.

Het is voor mij simpelweg een nieuwe start. Dit moet mijn nieuwe start op een beter leven worden. Ik heb de afgelopen dagen veel nagedacht en heb toen bedacht om het account, dat ik ooit al heb aangemaakt na mijn ontslag, omdat ik toen al opnieuw wilde beginnen, uit de mottenballen te halen.

Ik zit in het afvaltopic en daar wilde ik niet weg, omdat ik veel steun heb aan de meiden. En zo is het gekomen dat we een switch zouden maken. Ik zou me afmelden met mijn oude naam en aanmelden met nieuwe naam. Maar we wisten allemaal dat deze 'move' de domste fout was die ik kon begaan. En inderdaad, dat werd eergisteravond gisteravond al duidelijk.

Het is nooit de intentie geweest om definitief weg te gaan. Niet dit keer. Maar wel voor mezelf iets om me aan vast te houden. Een nieuwe start. En misschien wil ik wel te vaak een nieuwe start maken. Laat dit mijn allerlaatste nieuwe start zijn.
Gelloofwaardig die knipogen en een nieuwe forummer voor het topic binnen drie minuten... laughcry

Gast
Gast

Bericht  Alex do 12 jan 2012 - 9:02

Maple schreef:
Alex schreef:

Nee, vind ik niet. Ik heb niet ontkend dat ik Alex was als er naar gevraagd werd en ben ook niet spontaan 2 centimeter gegroeid na mijn naamswijziging.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:03

Ik denk niet dat je ons voor de gek houdt Gisele, in dat opzicht ben ik het niet met Alex eens, Ik denk eerder dat je jezelf gewoon voor de gek zit te houden. Nieuwe start, maar ik kan de klok erop gelijk zetten dat er niets gaat veranderen. Afvallen wil je al een jaar, nog altijd 0,0 eraf. Prima dat je veel steun hebt aan de meiden in het afvaltopic maar op afvalgebied heeft die steun je weinig geholpen tot nog toe. In the end ben jij dan ook de enige die dat kunt doen. En verder denk ik dat je naamswitsch een hele andere oorzaak heeft, en niet die nieuwe start. Misschien dat het eerder die discussie is die ene paar dagen geleden om jouw persoontje hier gevoerd werd, en wilde je daarom liever anoniem zijn. Maar jij zou jij niet zijn als je niet op een bepaalde manier graag in het middelpunt staat, en daarom heb je die anonimiteit zelf al om zeep geholpen. En ook dít is absoluut niet rot bedoeld.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:04

Hier heb ik dus helemaal geen zin in. Want het is altijd hetzelfde en bij iedereen hetzelfde. Smikkell, je mag me niet. En dat is prima, maar laat me aub met rust. Of ik ben lachwekkend, of ik lieg of je vind wel iets anders om even op los te gaan. Maar daarom wil ik dus mijn oude forumnaam niet meer zijn. Want ik ben er zo klaar mee om continu gekleineerd te worden. En je mag echt vinden wat je vindt, dat is jouw recht. Maar denk het, i.p.v. continu uitspreken.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 12 jan 2012 - 9:06

Ik vind het nu ook wel genoeg. Smikkel je hebt gezegd haar met rust te laten en dat lijkt mij een goed plan.

en voor iedereen: laat Gisele lekker haar ding doen en laat haar gewoon.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:13

Maple schreef:Ik denk niet dat je ons voor de gek houdt Gisele, in dat opzicht ben ik het niet met Alex eens, Ik denk eerder dat je jezelf gewoon voor de gek zit te houden. Nieuwe start, maar ik kan de klok erop gelijk zetten dat er niets gaat veranderen. Afvallen wil je al een jaar, nog altijd 0,0 eraf. Prima dat je veel steun hebt aan de meiden in het afvaltopic maar op afvalgebied heeft die steun je weinig geholpen tot nog toe. In the end ben jij dan ook de enige die dat kunt doen. En verder denk ik dat je naamswitsch een hele andere oorzaak heeft, en niet die nieuwe start. Misschien dat het eerder die discussie is die ene paar dagen geleden om jouw persoontje hier gevoerd werd, en wilde je daarom liever anoniem zijn. Maar jij zou jij niet zijn als je niet op een bepaalde manier graag in het middelpunt staat, en daarom heb je die anonimiteit zelf al om zeep geholpen. En ook dít is absoluut niet rot bedoeld.
Helemaal mee eens.

verder vind ik het jammer dat het hier elke dag nu steeds weer over Gisele gaat. Gisele en haar omgang met Sjaan, Gisele met haar naamsveranderingen, Gisele die roept dat ze haar account gaat verwijderen en op de momenten dat het niet over Gisele gaat komt ze wel binnen met een melding die olie op het vuur gooit. Echt, soms heb ik het idee dat je het er om doet.

Je reactie gister dat je ze verbaast was dat men niet eergister al de vermoedens heeft uitgesproken. Waarom zouden ze? Jij wilt toch zo graag anoniem zijn. En nog binnen 24 uur kom je zelf vertellen dat jij Maura bent. Het lijkt er soms op dat je hoopt dat men je vind en aanspreekt. Ook hier kom je weer reageren als iemand vraagt waar je bent. Vind je het soms stil al niemand het over je heeft?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:14

Gisele schreef:Hier heb ik dus helemaal geen zin in. Want het is altijd hetzelfde en bij iedereen hetzelfde. Smikkell, je mag me niet. En dat is prima, maar laat me aub met rust. Of ik ben lachwekkend, of ik lieg of je vind wel iets anders om even op los te gaan. Maar daarom wil ik dus mijn oude forumnaam niet meer zijn. Want ik ben er zo klaar mee om continu gekleineerd te worden. En je mag echt vinden wat je vindt, dat is jouw recht. Maar denk het, i.p.v. continu uitspreken.
Ik LIET je met rust zoals belooft. Al vanaf de eerste post onder je nieuwe naam. Gister heb je me daar nog voor bedankt. Maar jij kan er niet tegen als men je met rust laat en komt dan binnen 24 uur zelf vertellen wie je bent. Schuif dit even niet in mijn schoenen wil je..

En er is genoeg wat ik niet uitspreek. Je moest eens weten. Alleen wanneer anderen gedupeerd worden door jouw gedrag, vreemde, wazige verhalen of onwaarheden, dan spreek ik dat uit. En als jij in een week 4 keer wisselt van relatie, geen relatie enz. dan zeg ik daar inderdaad wat van. Ik vind het vervelend, mensen die zoveel poep praten en liegen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:19

Je slaat de spijker compleet mis. Want ik sta niet graag in de belangstelling en waarom niet, omdat ik er geen zin in heb om onderdeel van het gesprek te zijn. Als men mij echt zou kennen, dan zouden ze weten dat ik me altijd afzijdig houd. In elk gesprek en op elk terrein. Natuurlijk is het typen van woorden makkelijker, dan deze uit te spreken in gezelschap. Maar ik ben geen aandachtsjunkie.

Daarnaast is het zo dat ik gisteren las dat er over mij werd gesproken. En daar moest ik gewoon op reageren. Omdat het in mijn ogen nogal gemeen was.

Maar nu stop ik er echt mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:20

Smikkell schreef:
Gisele schreef:Hier heb ik dus helemaal geen zin in. Want het is altijd hetzelfde en bij iedereen hetzelfde. Smikkell, je mag me niet. En dat is prima, maar laat me aub met rust. Of ik ben lachwekkend, of ik lieg of je vind wel iets anders om even op los te gaan. Maar daarom wil ik dus mijn oude forumnaam niet meer zijn. Want ik ben er zo klaar mee om continu gekleineerd te worden. En je mag echt vinden wat je vindt, dat is jouw recht. Maar denk het, i.p.v. continu uitspreken.
Ik LIET je met rust zoals belooft. Al vanaf de eerste post onder je nieuwe naam. Gister heb je me daar nog voor bedankt. Maar jij kan er niet tegen als men je met rust laat en komt dan binnen 24 uur zelf vertellen wie je bent. Schuif dit even niet in mijn schoenen wil je..

En er is genoeg wat ik niet uitspreek. Je moest eens weten. Alleen wanneer anderen gedupeerd worden door jouw gedrag, vreemde, wazige verhalen of onwaarheden, dan spreek ik dat uit. En als jij in een week 4 keer wisselt van relatie, geen relatie enz. dan zeg ik daar inderdaad wat van. Ik vind het vervelend, mensen die zoveel poep praten en liegen.

Maar je weet helemaal niet of het onwaar is, want jij KENT mij NIET. En ik ben niet vier keer gewisselt van relatie. Waar haal je het toch allemaal vandaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:21

Gisele schreef:Je slaat de spijker compleet mis. Want ik sta niet graag in de belangstelling en waarom niet, omdat ik er geen zin in heb om onderdeel van het gesprek te zijn. Als men mij echt zou kennen, dan zouden ze weten dat ik me altijd afzijdig houd. In elk gesprek en op elk terrein. Natuurlijk is het typen van woorden makkelijker, dan deze uit te spreken in gezelschap. Maar ik ben geen aandachtsjunkie.

Daarnaast is het zo dat ik gisteren las dat er over mij werd gesproken. En daar moest ik gewoon op reageren. Omdat het in mijn ogen nogal gemeen was.

Maar nu stop ik er echt mee.
Gemeen? laat me niet lachen. Waar jij op reageerde was alles behalve gemeen en een ieder kan mijn posts en jouw reactie daarop gewoon teruglezen.
Misschien ben je je het niet bewust, maar de aandacht trekken doe je zeker. Je had ook je mond kunnen houden en niet komen melden dat jij het was.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:23

Gisele schreef:
Smikkell schreef:

Maar je weet helemaal niet of het onwaar is, want jij KENT mij NIET. En ik ben niet vier keer gewisselt van relatie. Waar haal je het toch allemaal vandaan?
Ik vergelijk je posts, en net al zovelen zie ik dat ze tegenstrijdig zijn, dus de helft van die posts is gelogen. Je kon wel op je laptop/je kon niet op je laptop, je hebt wel een relatie/je hebt niet een relatie, je matras is 10 jaar oud/je matras is nieuw, je gaat naar Sjaan als hoofddoel met oudjaar/Sjaan is een tussenstop, je wil wel brood eten om naar Sjaan te kunnen/Je bent niet van plan brood te eten om naar Sjaan te kunnen enz, enz, enz. En zo is er heel veel meer dat van geen kant klopt aan je verhalen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:23

Zég, wordt die strijdbijl ooit nog begraven? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:25

Smikkell schreef:
Gisele schreef:Maar je weet helemaal niet of het onwaar is, want jij KENT mij NIET. En ik ben niet vier keer gewisselt van relatie. Waar haal je het toch allemaal vandaan?
Ik vergelijk je posts, en net al zovelen zie ik dat ze tegenstrijdig zijn, dus de helft van die posts is gelogen. Je kon wel op je laptop/je kon niet op je laptop, je hebt wel een relatie/je hebt niet een relatie, je matras is 10 jaar oud/je matras is nieuw, je gaat naar Sjaan als hoofddoel met oudjaar/Sjaan is een tussenstop, je wil wel brood eten om naar Sjaan te kunnen/Je bent niet van plan brood te eten om naar Sjaan te kunnen enz, enz, enz. En zo is er heel veel meer dat van geen kant klopt aan je verhalen.

Ik zou eens wat minder naar een ander kijken en wat meer naar jezelf. Want je bent nu heel fout bezig. Maar, ach nee, Smikkell wil zelf dat ze als God gekroond wordt. Succes ermee! God it is! Blegh, akelig mens.

Gast
Gast

Bericht  Alex do 12 jan 2012 - 9:25

Zelda schreef:Zég, wordt die strijdbijl ooit nog begraven? DagCafé - Pagina 38 394967

Ik denk het niet :P
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:25

Gisele schreef:
Smikkell schreef:

Moet ik al je posts wéér omhoog halen? Over die dag waarom je met twee jongens seks had, je ex langs kwam, je een vriendje kreeg maar dat niet die jonge jongen was, je de dag erna geen vriend had, je de dag erna een relatie had met die jonge jongen en je in het topic over je bed schrijft dat je hoopt ooit een relatie te krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:26

Alex schreef:
Zelda schreef:Zég, wordt die strijdbijl ooit nog begraven? DagCafé - Pagina 38 394967

Ik denk het niet :P
Ik vind het ook erg vermoeiend. Laat ik haar met rust, komt ze mij opzoeken..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 9:26

Gisele schreef:
Smikkell schreef:
Gisele schreef:Maar je weet helemaal niet of het onwaar is, want jij KENT mij NIET. En ik ben niet vier keer gewisselt van relatie. Waar haal je het toch allemaal vandaan?

Ik zou eens wat minder naar een ander kijken en wat meer naar jezelf. Want je bent nu heel fout bezig. Maar, ach nee, Smikkell wil zelf dat ze als God gekroond wordt. Succes ermee! God it is! Blegh, akelig mens.
scratch

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 12 jan 2012 - 9:26

Kom op meiden laat het nu. Ik ben bang dat het nooit lekker gaat lopen tussen jullie.
Maar om nu weer alles op te rakelen...wordt er een beetje moe van.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud