DagCafé
+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Maple schreef:Zeg, ladies van het catfightcafé, ik ga slapen!! Mappie ist kaputt
Slaap lekker Mapje
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Gisele schreef:Ibbeltje schreef:Gisele schreef:Waarvoor heb je bloemen gehaakt?
Voor een tafelloper voor de salontafel Die ga ik dan dus aan elkaar maken, Heb er dus nog wel een aantal nodig.
Leuk! Ik mis mijn tafelloper. Ik vind dat altijd zo mooi staan. Creatief hoor!
haha dank je. Ik hoop dat het wat wordt Waar is jouw tafelloper dan?
Mijn moeder heeft jaren geleden ergens een hele mooie zwarte tafelloper op de kop weten te tikken. Toen ze jaren erna, toen ik eindelijk op mezelf woonde, ook één voor mij wilde scoren op dezelfde plek, was het natuurlijk allemaal uitverkocht/niet meer te krijgen. Omdat haar vriend hem lelijk vond, mocht ik hem gebruiken. Maar toen ze hier thuis kwam en zag dat ik hem niet meer op de tafel had liggen, wilde ze hem natuurlijk terug. Heel gewoon, maar hij had nu prachtig op mijn witte tafel gestaan. Dus ik hoop ooit nog een mooie zwarte ergens te vinden.
Gast- Gast
Misschien bij de action ? Heb daar ook gehaald destijds alleen dan geen zwarte.
Maple schreef:Zeg, ladies van het catfightcafé, ik ga slapen!! Mappie ist kaputt
Trusten, Mappie!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ibbeltje schreef:Misschien bij de action ? Heb daar ook gehaald destijds alleen dan geen zwarte.
Degenen die ik altijd vind, willen niet over de lengte, maar over de breedte over de tafel. En dat heb ik eens gehad, maar dat was geen succes. Maar ik blijf zoeken, ooit zal ik vinden. Of jij moet heel haakvaardig worden.
Gast- Gast
Gisele schreef:Ibbeltje schreef:Misschien bij de action ? Heb daar ook gehaald destijds alleen dan geen zwarte.
Degenen die ik altijd vind, willen niet over de lengte, maar over de breedte over de tafel. En dat heb ik eens gehad, maar dat was geen succes. Maar ik blijf zoeken, ooit zal ik vinden. Of jij moet heel haakvaardig worden.
haha ja wie weet ooit whahah. Want echt recht zo'n lang stuk kan ik je nog niet garanderen whaha
Ibbeltje schreef:Gisele schreef:Ibbeltje schreef:Misschien bij de action ? Heb daar ook gehaald destijds alleen dan geen zwarte.
haha ja wie weet ooit whahah. Want echt recht zo'n lang stuk kan ik je nog niet garanderen whaha
Blijven oefenen en wellicht word je nog een haakwonder. Kun je geld aan verdienen.
Gast- Gast
Heb ik dat.. gaat mijn vriend sinds maaaaaanden weer eens tegelijk naar bed met mij... Doet hij het omdat hij zich niet lekker voelt.. mocht niet echt tegen m praten, kon nog net een kus vanaf en na 5 min gekreun en gesteun ligt hij te slapen..
En ik ben klaarwakker....
En ik ben klaarwakker....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Gisele schreef:Ibbeltje schreef:Gisele schreef:Ibbeltje schreef:Misschien bij de action ? Heb daar ook gehaald destijds alleen dan geen zwarte.
Blijven oefenen en wellicht word je nog een haakwonder. Kun je geld aan verdienen.
Dat zou helemaal lekker zijn ja als ik er geld aan zou kunnen verdienen
Lejow> ook niet leuk zeg hopelijk is hij gauw beter.
Lekker dan, Lejow
Alex- Ratel
Ach, mannen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Arme Lejow! Das ook balen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Bij ons is het vaak zo dat ik alleen naar bed ga als K. nog niet moe is, dan blijft hij nog even computeren. Maar als hij moe is en naar bed wil moet ik mee, anders kan hij niet slapen
Alex- Ratel
haha Alex ook fijn
Haha, mannen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Bij ons is het vaak zo dat ik alleen naar bed ga als K. nog niet moe is, dan blijft hij nog even computeren. Maar als hij moe is en naar bed wil moet ik mee, anders kan hij niet slapen
Heerlijk zo'n vent!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=20348
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: