DagCafé
+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Alex schreef:Noor schreef:Die heb ik dan vast per ongeluk uitgezet in mijn profiel..oeps!
Ik kan je wel gewoon PM sturen, hoor.
ja nu wel weer
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hoi Mappie! Waarom heb je een KUT-dag?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zo, ik wilde precies het zelfde typen. Al was mijn dag vandaf 12 uur eigenlijk best wel weer te doen. Ik ben nu echt gesloopt en alles doet zeer.Maple schreef:Poeh hee, wat een K-dag maar ik heb het overleefd
Hoi!!
Gast- Gast
Alex schreef:Hoi Mappie! Waarom heb je een KUT-dag?
Werk... Druk, teveel kindjes (wat nou bezuinigingen), collega ziek, kreeg uitzendkracht zonder ervaring die niet eens wist hoe ze flesjes moest klaarmaken (waarom sturen ze die naar een babygroep ), elk kind hield er ineens een héél ander schema op na dan normaal, en veel huilende kindjes. Dacht dat ik gek werd, zelfs mijn leidinggevende kwam binnen en zag dat het geen doen was Hebben dus gelukkig kunnen switchen, kreeg andere collega naast me. Maar meennn.... niet nog zo'n dag graag.
Gast- Gast
Maple konden ze niet iemand van een andere groep ruilen met de inval? Vervelend dat het zo'n dag was
Is idd ook gebeurd uiteindelijkIbbeltje schreef:Maple konden ze niet iemand van een andere groep ruilen met de inval? Vervelend dat het zo'n dag was
Gast- Gast
Maple schreef:Is idd ook gebeurd uiteindelijkIbbeltje schreef:Maple konden ze niet iemand van een andere groep ruilen met de inval? Vervelend dat het zo'n dag was
ooh oke
Smikkell schreef:Zo, ik wilde precies het zelfde typen. Al was mijn dag vandaf 12 uur eigenlijk best wel weer te doen. Ik ben nu echt gesloopt en alles doet zeer.Maple schreef:Poeh hee, wat een K-dag maar ik heb het overleefd
Hoi!!
Wat heb je gedaan dan?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pippa schreef:Waarom is Maura weg? Is ze toch door haar bed gezakt?
Ze is ook alweer terug.
Alex- Ratel
Niets. Gewoon combi van het weer en mijn gewrichten. Het is al weer een paar dagen raak en diclofenac lijkt niet te helpen.Erin schreef:Smikkell schreef:Zo, ik wilde precies het zelfde typen. Al was mijn dag vandaf 12 uur eigenlijk best wel weer te doen. Ik ben nu echt gesloopt en alles doet zeer.Maple schreef:Poeh hee, wat een K-dag maar ik heb het overleefd
Hoi!!
Wat heb je gedaan dan?
Gast- Gast
Ze heeft nog even een oud account uit de kast getrokken.Alex schreef:Pippa schreef:Waarom is Maura weg? Is ze toch door haar bed gezakt?
Ze is ook alweer terug.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ze heeft nog even een oud account uit de kast getrokken.Alex schreef:Pippa schreef:Waarom is Maura weg? Is ze toch door haar bed gezakt?
Ze is ook alweer terug.
Ben ik dan blond?
Gast- Gast
Pippa schreef:Smikkell schreef:Ze heeft nog even een oud account uit de kast getrokken.Alex schreef:Pippa schreef:Waarom is Maura weg? Is ze toch door haar bed gezakt?
Ze is ook alweer terug.
Ben ik dan blond?
Niet dat ik weet
Alex- Ratel
Nee, dat weet ik zeker dat jij niet blond bent. Na haar eerste post en toneelstuk in het afvaltopic was ze al weer gevonden. Ze wil graag anoniem zijn en dat kwam ze gister nog even melden hier in het dagcafe. HandigPippa schreef:Smikkell schreef:Ze heeft nog even een oud account uit de kast getrokken.Alex schreef:Pippa schreef:Waarom is Maura weg? Is ze toch door haar bed gezakt?
Ze is ook alweer terug.
Ben ik dan blond?
Gast- Gast
De meiden uit het afvaltopiv hebben zich wel echt voor schut gezet met hun toneelstuk. Hoop dat ze het fijn vonden in zo'n bijrol voor een karretje..
Gast- Gast
wat gebeurd er een hoop als je even afwezig bent zeg.. ben nog bezig met bijlezen...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Hallo!
Hier ben ik dan nog een keer.
Hier ben ik dan nog een keer.
Laatst aangepast door Gisele op do 12 jan 2012 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Op deze manier ben je alleen maar steeds minder anoniem hoor. Je kan het ook gewoon niet laten he. Wel fijn om steeds weer een bevestiging te krijgen dat je toch alles (mee)leest.Gisele schreef:Hallo!
Hier ben ik dan nog een keer. Dus Pippa, niet door het bed gezakt.
Smikkell, thanks voor de tip van de teksten van gisteravond. Zal het even verwijderen. Ik wil inderdaad anoniem zijn, me minder met het forum bezig houden, maar forummers hoeven niet te denken dat ik opeens met de noorderzon vertrokken ben. Want dat is immers niet zo.
Gast- Gast
Als je me blijft quoten kan ik het niet weghalen. Dus zou je zo vriendelijk willen zijn?
En ik lees wel mee, dat klopt.
En ik lees wel mee, dat klopt.
Gast- Gast
Gisele, waarom denk je ons toch elke keer weer voor de gek te kunnen houden?
Alex- Ratel
Gisele, ik moet het nog maar zien dat je hier minder bent. Die hebben we vaker gehoord. Net zoals dat je hier weg zou gaan. Hebben we ook vaker gehoord, maar elke keer kwam je weer terug Niet rot bedoeld maar wat dat betreft ben je niet zo standvastig.
Gast- Gast
Alex schreef:Gisele, waarom denk je ons toch elke keer weer voor de gek te kunnen houden?
En waarom zou je dat willen ??? Als je anoniem door het leven wilt gaan dan moet je niet komen vertellen dat jij het bent!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: