DagCafé
+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik ook! Gewoon zielig dit.Ibbeltje schreef:Kom op meiden laat het nu. Ik ben bang dat het nooit lekker gaat lopen tussen jullie.
Maar om nu weer alles op te rakelen...wordt er een beetje moe van.
Gast- Gast
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Ik ook! Gewoon zielig dit.Ibbeltje schreef:Kom op meiden laat het nu. Ik ben bang dat het nooit lekker gaat lopen tussen jullie.
Maar om nu weer alles op te rakelen...wordt er een beetje moe van.
Dan doe dat niet meer...
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Maar wat mij wel opvalt Smik, als iemand Gisele haar naam noemt spring jij er wel boven op met een opmerking over haar of wat dan ook. Dus haar met rust laten, dat klopt volgens mij niet echt. Maar goed, dat is wat ik nu zie, er zal nog wel het één en ander achter de schermen spelen wat ik niet weet..Smikkell schreef:Ik vind het ook erg vermoeiend. Laat ik haar met rust, komt ze mij opzoeken..Alex schreef:Zelda schreef:Zég, wordt die strijdbijl ooit nog begraven?
Ik denk het niet
Gast- Gast
Zelda schreef:Maar wat mij wel opvalt Smik, als iemand Gisele haar naam noemt spring jij er wel boven op met een opmerking over haar of wat dan ook. Dus haar met rust laten, dat klopt volgens mij niet echt. Maar goed, dat is wat ik nu zie, er zal nog wel het één en ander achter de schermen spelen wat ik niet weet..Smikkell schreef:Ik vind het ook erg vermoeiend. Laat ik haar met rust, komt ze mij opzoeken..Alex schreef:Zelda schreef:Zég, wordt die strijdbijl ooit nog begraven?
Ik denk het niet
Dat gebeurt allemaal als wij allang op één oor liggen
Alex- Ratel
Beste Smikkell, ik ga voor jou niet uitkauwen hoe mijn leven eruit ziet. En ik ga ook niet elke poep en een scheet vertellen op het forum. Dus als ik een nieuw matras haal, dan is dat geen wereldnieuws voor op een forum. Als ik dus het ene moment vertel dat ik een oud matras heb en weken erna vertel dat ik een nieuw matras heb, kan het dan zo zijn dat ik in de tussentijd een nieuwe heb gekocht of wellicht gekregen? Mijn vingers zijn nu eenmaal niet vergroeid met het toetsenbord en ik hoef je echt niet alles te vertellen.
En de rest ga ik echt niet uitkauwen. Want het is kennelijk nooit in jouw koppie opgekomen, dat ik inderdaad een jonger vriendje heb, maar dat dit vriendje niet de jongen is die ik heb ontmoet in de kroeg.
Sorry, maar hierbij is het nu voor mij wel gedaan. Want dit gaat door en door en door en door en door.
En de rest ga ik echt niet uitkauwen. Want het is kennelijk nooit in jouw koppie opgekomen, dat ik inderdaad een jonger vriendje heb, maar dat dit vriendje niet de jongen is die ik heb ontmoet in de kroeg.
Sorry, maar hierbij is het nu voor mij wel gedaan. Want dit gaat door en door en door en door en door.
Gast- Gast
Na gister. Lees mijn posts over Maura van gister even terug, en haar reactie daarop. Maar prima, ik ben er wel weer klaar mee. Ze moet verder zelf weten hoe debiel ze zichzelf neerzet. Genante vetoning weer. Jammer dat mensen vooral buiten het forum om verder een uitgesproken mening hebben.Zelda schreef:Maar wat mij wel opvalt Smik, als iemand Gisele haar naam noemt spring jij er wel boven op met een opmerking over haar of wat dan ook. Dus haar met rust laten, dat klopt volgens mij niet echt. Maar goed, dat is wat ik nu zie, er zal nog wel het één en ander achter de schermen spelen wat ik niet weet..Smikkell schreef:Ik vind het ook erg vermoeiend. Laat ik haar met rust, komt ze mij opzoeken..Alex schreef:Zelda schreef:Zég, wordt die strijdbijl ooit nog begraven?
Ik denk het niet
Ik laat me alleen niet voor haar karrettje spannen, zoals die afval meiden wel deden (niet allemaal trouwens) en ik laat me niets in mijn schoenen schuiven.
Gast- Gast
Gisele schreef:Sorry, maar hierbij is het nu voor mij wel gedaan. Want dit gaat door en door en door en door en door.
Dat doe je toch echt zelf ...
Alex- Ratel
Gisele laat het ook nou maar...jullie hebben nu weer alles eruit gegooid en het zal nooit klikken tussen jullie ben ik bang.
Dus doe ieder je ding en have fun hier ipv dit.
Dus doe ieder je ding en have fun hier ipv dit.
Geloof ik meteen iddAlex schreef:Zelda schreef:Maar wat mij wel opvalt Smik, als iemand Gisele haar naam noemt spring jij er wel boven op met een opmerking over haar of wat dan ook. Dus haar met rust laten, dat klopt volgens mij niet echt. Maar goed, dat is wat ik nu zie, er zal nog wel het één en ander achter de schermen spelen wat ik niet weet..Smikkell schreef:Ik vind het ook erg vermoeiend. Laat ik haar met rust, komt ze mij opzoeken..Alex schreef:Zelda schreef:Zég, wordt die strijdbijl ooit nog begraven?
Ik denk het niet
Dat gebeurt allemaal als wij allang op één oor liggen
Gast- Gast
Alex schreef:Gisele schreef:Sorry, maar hierbij is het nu voor mij wel gedaan. Want dit gaat door en door en door en door en door.
Nee niet alleen.
Ibbeltje schreef:Alex schreef:Gisele schreef:Sorry, maar hierbij is het nu voor mij wel gedaan. Want dit gaat door en door en door en door en door.
Nee niet alleen.
Ik vind van wel, maar ik hou er ook maar over op.
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Alex- Ratel
Niemand heeft haar verraden onder haar nieuwe naam en ze werd gewoon met rust gelaten. Alleen binnen 24 uur kwam ze al vertellen dat zij het was en dat ze het vreemd vond dat we haar nog niet gevonden hadden. Wat wil je dan??????Ibbeltje schreef:Alex schreef:Gisele schreef:Sorry, maar hierbij is het nu voor mij wel gedaan. Want dit gaat door en door en door en door en door.
Nee niet alleen.
Gast- Gast
en ik van niet Maar goed idd het is klaar nu.
ik heb inmiddels al 7 bloemen gehaakt Zo wereldnieuws of niet
ik heb inmiddels al 7 bloemen gehaakt Zo wereldnieuws of niet
Smikkell, ik heb dat alles niet mee gekregen van dat toneelstuk en afvaltopic etc, ik weet zelfs niet eens wat er allemaal gaande is tussen jullie.
Gast- Gast
Gisele schreef:Waarvoor heb je bloemen gehaakt?
Voor een tafelloper voor de salontafel Die ga ik dan dus aan elkaar maken, Heb er dus nog wel een aantal nodig.
Ibbeltje schreef:Gisele schreef:Waarvoor heb je bloemen gehaakt?
Voor een tafelloper voor de salontafel Die ga ik dan dus aan elkaar maken, Heb er dus nog wel een aantal nodig.
Leuk! Ik mis mijn tafelloper. Ik vind dat altijd zo mooi staan. Creatief hoor!
Gast- Gast
Gisele schreef:Ibbeltje schreef:Gisele schreef:Waarvoor heb je bloemen gehaakt?
Leuk! Ik mis mijn tafelloper. Ik vind dat altijd zo mooi staan. Creatief hoor!
haha dank je. Ik hoop dat het wat wordt Waar is jouw tafelloper dan?
Reva schreef:Hoi. Ik dacht jullie missen me vast hier.
Wil je graag horen ja?
Nou inderdaad. Kan wel wat eerlijke mensen gebruiken. Ben in staat wat PM's en WA gesprekken online te zetten van mensen die hier zo heilig doen, maar het wel nodig vinden mij op de hoogte te brengen van posts van Maura als ik in de stad of op een verjaardag ben. Bah!Reva schreef:Hoi. Ik dacht jullie missen me vast hier.
Laat ik mij daar niet toe verlagen.
Gast- Gast
???Smikkell schreef:Nou inderdaad. Kan wel wat eerlijke mensen gebruiken. Ben in staat wat PM's en WA gesprekken online te zetten van mensen die hier zo heilig doen, maar het wel nodig vinden mij op de hoogte te brengen van posts van Maura als ik in de stad of op een verjaardag ben. Bah!Reva schreef:Hoi. Ik dacht jullie missen me vast hier.
Laat ik mij daar niet toe verlagen.
Gast- Gast
Reva schreef:Hoi. Ik dacht jullie missen me vast hier.
Ik altijd! Hoi!
Alex- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: