DagCafé
+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Had M. clini clowns op bezoek?Ibbeltje schreef:Heej Zelda! hoe gaat het met M? Waren de clini clowns nog geweest?
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik haar hele lijfReva schreef:Ik wil je kont wel overnemen
Sorry, kom ook even binnenvallen
Whahahaha ja ik ook, maar vooral haar kont
Gast- Gast
Ja, van die kei stomme van zulke achterlijke clowns heb ik nog nooit gezien.Smikkell schreef:Had M. clini clowns op bezoek?Ibbeltje schreef:Heej Zelda! hoe gaat het met M? Waren de clini clowns nog geweest?
Gast- Gast
Zelda, kan ik ergens lezen wat er met M is? Gaat het al beter met hem?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Had M. clini clowns op bezoek?Ibbeltje schreef:Heej Zelda! hoe gaat het met M? Waren de clini clowns nog geweest?
haha er stond dat ze zouden komen vanmorgen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelda schreef:Ja, van die kei stomme van zulke achterlijke clowns heb ik nog nooit gezien.Smikkell schreef:Had M. clini clowns op bezoek?Ibbeltje schreef:Heej Zelda! hoe gaat het met M? Waren de clini clowns nog geweest?
whahah echt ja? Dacht dat die wel leuk zouden zijn Vond M ze wel leuk?
Zelda schreef:Ja, van die kei stomme van zulke achterlijke clowns heb ik nog nooit gezien.Smikkell schreef:Had M. clini clowns op bezoek?Ibbeltje schreef:Heej Zelda! hoe gaat het met M? Waren de clini clowns nog geweest?
Gast- Gast
Nee, hij vond ze ook niet zo leuk, haha.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Ja, van die kei stomme van zulke achterlijke clowns heb ik nog nooit gezien.Smikkell schreef:Had M. clini clowns op bezoek?Ibbeltje schreef:Heej Zelda! hoe gaat het met M? Waren de clini clowns nog geweest?
Gast- Gast
Zelda schreef:Nee, hij vond ze ook niet zo leuk, haha.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Ja, van die kei stomme van zulke achterlijke clowns heb ik nog nooit gezien.Smikkell schreef:Had M. clini clowns op bezoek?Ibbeltje schreef:Heej Zelda! hoe gaat het met M? Waren de clini clowns nog geweest?
whaha nou doen de clowns goed dan....wel jammer want had wel leuk geweest als ze wel leuk waren.
Laatst aangepast door Ibbeltje op wo 11 jan 2012 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Zelda schreef:Met M. gaat het goed. Hij heeft nog een pilletje Diclofenac gehad en ligt nu lekker te slapen.
fijn dat het beter met hem gaat
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Gisele schreef:Het klopt dat ik een nieuwe naam heb, omdat ik inderdaad weer anoniem wil zijn en opnieuw wil beginnen. Na de woorden van Smikkell, waarover ik enkel respect kan spreken, heb ik Admin gepb't met het vriendelijke verzoek om mijn vorige account te verwijderen. Ik heb haar ook gezegd dat ik heb gepost onder twee verschillende namen. Ik heb trouwens ook al eerder geprobeerd om mijn account te laten verwijderen, maar Admin is niet altijd even makkelijk.Ik vond het trouwens al vreemd dat 'niemand het door had'.
Ik heb het nooit door...bijna nooit haha.
Maar goed denk ik dat je de keuze gemaakt hebt.
Nou, dat laatste is dus niet zo. Maar had je dat verwacht dat ik of anderen gister na je toneelstuk meteen op je nek zouden springen? Zo laag ben ik niet hoor. Ik heb me alleen dood liggen lachen om je toneelstuk, verder niet.Gisele schreef:Het klopt dat ik een nieuwe naam heb, omdat ik inderdaad weer anoniem wil zijn en opnieuw wil beginnen. Na de woorden van Smikkell, waarover ik enkel respect kan spreken, heb ik Admin gepb't met het vriendelijke verzoek om mijn vorige account te verwijderen. Ik heb haar ook gezegd dat ik heb gepost onder twee verschillende namen. Ik heb trouwens ook al eerder geprobeerd om mijn account te laten verwijderen, maar Admin is niet altijd even makkelijk.Ik vond het trouwens al vreemd dat 'niemand het door had'.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, dat laatste is dus niet zo. Maar had je dat verwacht dat ik of anderen gister na je toneelstuk meteen op je nek zouden springen? Zo laag ben ik niet hoor. Ik heb me alleen dood liggen lachen om je toneelstuk, verder niet.Gisele schreef:Het klopt dat ik een nieuwe naam heb, omdat ik inderdaad weer anoniem wil zijn en opnieuw wil beginnen. Na de woorden van Smikkell, waarover ik enkel respect kan spreken, heb ik Admin gepb't met het vriendelijke verzoek om mijn vorige account te verwijderen. Ik heb haar ook gezegd dat ik heb gepost onder twee verschillende namen. Ik heb trouwens ook al eerder geprobeerd om mijn account te laten verwijderen, maar Admin is niet altijd even makkelijk.Ik vond het trouwens al vreemd dat 'niemand het door had'.
Waarom negeren jullie elkaars aanwezigheid niet gewoon? Volgens mij was jij dat al van plan Smikkel en Maura heeft niet voor niks een nieuwe naam.
Lavendel- Ratel
Nou, deze was bij de eerste post al duidelijk, Okee, niet de eerste -> account bestaat al langer. Ik heb expres je naam niet genoemd en deze post werkt nou niet echt mee in het anoniem zijnIbbeltje schreef:Ik heb het nooit door...bijna nooit haha.Gisele schreef:Het klopt dat ik een nieuwe naam heb, omdat ik inderdaad weer anoniem wil zijn en opnieuw wil beginnen. Na de woorden van Smikkell, waarover ik enkel respect kan spreken, heb ik Admin gepb't met het vriendelijke verzoek om mijn vorige account te verwijderen. Ik heb haar ook gezegd dat ik heb gepost onder twee verschillende namen. Ik heb trouwens ook al eerder geprobeerd om mijn account te laten verwijderen, maar Admin is niet altijd even makkelijk.Ik vond het trouwens al vreemd dat 'niemand het door had'.
Maar goed denk ik dat je de keuze gemaakt hebt.
Gast- Gast
Heb geloof ik van alles gemist...
Zelda schreef:Ik haar hele lijfReva schreef:Ik wil je kont wel overnemen
Sorry, kom ook even binnenvallen
Wow Tnx!
Hoe gaat het met M.?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dat weet ik, dat je hulp van hen hebt gehad. Je maakt jezelf echt alleen nog maar meer belachelijk zo.Gisele schreef:Smikkell schreef:Nou, dat laatste is dus niet zo. Maar had je dat verwacht dat ik of anderen gister na je toneelstuk meteen op je nek zouden springen? Zo laag ben ik niet hoor. Ik heb me alleen dood liggen lachen om je toneelstuk, verder niet.
Dat was het ook, een puur toneelstuk. Ik heb hulp gehad van de dames. Maar we deden het even te snel. En we wisten gisteravond al dat het niet ging werken. Maar ik ben blij dat je alleen gelachen hebt en je voor de rest toch hebt stilgehouden. Eerlijk, ik zit absoluut niet lekker in mijn vel en ik heb een nieuwe start nodig om mezelf te kunnen hervinden. Dus ik ben je er dankbaar voor, dat je het zo hebt gedaan. En lachen heb ik zelf ook gedaan, want het was zo'n domme switch.
Gast- Gast
Thanks Zelda, maar ze weten nog niet wat het is dus?
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:Dat weet ik, dat je hulp van hen hebt gehad. Je maakt jezelf echt alleen nog maar meer belachelijk zo.
Leven en laten leven? Zou op dit moment heel fijn zijn. Verder trek ik me weer terug uit het dagcafé. Want ik wil even geen gezeik aan mijn hoofd.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: