DagCafé
+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Zusje schreef:Erin! Ben je er nog?
ja!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb echt een hele hoop gemist? Toneelstuk?Gisele schreef:Smikkell schreef:Dat weet ik, dat je hulp van hen hebt gehad. Je maakt jezelf echt alleen nog maar meer belachelijk zo.
Leven en laten leven? Zou op dit moment heel fijn zijn. Verder trek ik me weer terug uit het dagcafé. Want ik wil even geen gezeik aan mijn hoofd.
Gast- Gast
Alex, met M. gaat het al beter wel fijn dat je je oude naam weer hebt!
Laatst aangepast door Zelda op wo 11 jan 2012 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh wow... Ik heb een keer een naamswijziging door
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Oke, laten we verder gaan.
Ik heb een heerlijke gegrilde kip en courgette salade
Lekker, waarom eet je zo laat nog?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Het woord reuma is voorbij gekomen maar ze kunnen nog niks met zekerheid zeggen...Lavendel schreef:Thanks Zelda, maar ze weten nog niet wat het is dus?
Gast- Gast
Je maakt jezelf bekend. Ik liet je met rust zoals beloofd. Stop gewoon met die toneelstukken en wees een keer jezelf, zoals ik al schreef. je zit daar nu in een topic met meiden de je mogen.Gisele schreef:Smikkell schreef:Dat weet ik, dat je hulp van hen hebt gehad. Je maakt jezelf echt alleen nog maar meer belachelijk zo.
Leven en laten leven? Zou op dit moment heel fijn zijn. Verder trek ik me weer terug uit het dagcafé. Want ik wil even geen gezeik aan mijn hoofd.
Gast- Gast
Misschien moet ik ook Pokon gaan drinken ofzo.
Anyway, klinkt lekker, Smikkel. Ik mag/moet morgen wegen
Anyway, klinkt lekker, Smikkel. Ik mag/moet morgen wegen
Gast- Gast
Reclame @rtl5! En ik ben nog niet in slaap gevallen, goed hè
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Oh en die naam heb je (Gisele) ook al een paar maanden Oke dan.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Door mijn ritme.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Oke, laten we verder gaan.
Gast- Gast
Zusje schreef:Erin schreef:Zusje schreef:Erin! Ben je er nog?
ja!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Door mijn ritme.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Oke, laten we verder gaan.
Logisch Gaat het slapen nog niet beter?
Lavendel- Ratel
Gatverdarrie... Ik wilde nog niks zeggen maar dit kwam als eerste in me op. Zo is het bij mij namelijk ook begonnen.Zelda schreef:Het woord reuma is voorbij gekomen maar ze kunnen nog niks met zekerheid zeggen...Lavendel schreef:Thanks Zelda, maar ze weten nog niet wat het is dus?
Echt, ik hoop dat het dat niet is, dat het iets eenmaligs was en niet chronisch blijkt te zijn. Mocht je ooit behoefte hebben, mijn inbox staat voor je open.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Goede avond!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Op rtl4 is nu weer mijn kind is te dik. Nu is dat meisje wel dik, maar het blijkt dat ze morbide obesitas heeft. Dat had ik echt niet verwacht. Blijkbaar heb je dat toch sneller dan je denkt. Blijkt ook uit dit stukje: http://www.nu.nl/gezondheid/2712320/jonge-vrouwen-onderschatten-gewicht.html. "In een eerdere studie concludeerde we al dat veel jonge vrouwen denken dat zij een normaal gewicht hebben terwijl dit niet het geval is",
Laatst aangepast door Lavendel op wo 11 jan 2012 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Ow, Zelda, laten we met zijn allen hopen dat het iets anders, onschuldigs blijkt te zijn..Sjaantje schreef:Gatverdarrie... Ik wilde nog niks zeggen maar dit kwam als eerste in me op. Zo is het bij mij namelijk ook begonnen.Zelda schreef:Het woord reuma is voorbij gekomen maar ze kunnen nog niks met zekerheid zeggen...Lavendel schreef:Thanks Zelda, maar ze weten nog niet wat het is dus?
Echt, ik hoop dat het dat niet is, dat het iets eenmaligs was en niet chronisch blijkt te zijn. Mocht je ooit behoefte hebben, mijn inbox staat voor je open.
Gast- Gast
Lejow schreef:Oh wow... Ik heb een keer een naamswijziging door
Zo moeilijk was ik toch ook niet te ontmaskeren?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oh echt? hoe dan? Sorry ik schrik hier een beetrje van, mijn hartslag gaat weer met 10 omhoog.Sjaantje schreef:Gatverdarrie... Ik wilde nog niks zeggen maar dit kwam als eerste in me op. Zo is het bij mij namelijk ook begonnen.Zelda schreef:Het woord reuma is voorbij gekomen maar ze kunnen nog niks met zekerheid zeggen...Lavendel schreef:Thanks Zelda, maar ze weten nog niet wat het is dus?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, Zelda, laten we met zijn allen hopen dat het iets anders, onschuldigs blijkt te zijn..Sjaantje schreef:Gatverdarrie... Ik wilde nog niks zeggen maar dit kwam als eerste in me op. Zo is het bij mij namelijk ook begonnen.Zelda schreef:Het woord reuma is voorbij gekomen maar ze kunnen nog niks met zekerheid zeggen...Lavendel schreef:Thanks Zelda, maar ze weten nog niet wat het is dus?
+1.
Lavendel- Ratel
Erin, ik wil jou ook als vriendje op Facebook!
Alex- Ratel
Maar ze is 14 en weegt rond de 112 kilo! Gemiddeld gewicht voor haar leeftijd en lengte is 60. Dat is bijna het dubbele he..Lavendel schreef:Op rtl4 is nu weer mijn kind is te dik. Nu is dat meisje wel dik, maar het blijkt dat ze morbide obesitas heeft. Dat had ik echt niet verwacht. Blijkbaar heb je dat toch sneller dan je denkt. Blijkt ook uit dit stukje: http://www.nu.nl/gezondheid/2712320/jonge-vrouwen-onderschatten-gewicht.html. "In een eerdere studie concludeerde we al dat veel jonge vrouwen denken dat zij een normaal gewicht hebben terwijl dit niet het geval is",
Gast- Gast
Lavendel schreef:Smikkell schreef:Ow, Zelda, laten we met zijn allen hopen dat het iets anders, onschuldigs blijkt te zijn..Sjaantje schreef:Gatverdarrie... Ik wilde nog niks zeggen maar dit kwam als eerste in me op. Zo is het bij mij namelijk ook begonnen.Zelda schreef:Het woord reuma is voorbij gekomen maar ze kunnen nog niks met zekerheid zeggen...Lavendel schreef:Thanks Zelda, maar ze weten nog niet wat het is dus?
+1.
Heel erg +2. Wat zeg ik? Plus 10000000!
Alex- Ratel
Meer kan ik er niet over zeggen!
Erin- Ratel