DagCafé
+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Is Maura nou eigenlijk al weg? In dat rare topic over haar bed zei ze dat ze er vandoor ging.
Gast- Gast
Stoer en leuk!Alex schreef:Oreo gaat mij op de foto zetten ... in lingerie!
Zit er ook een gedachte/doel achter?
Gast- Gast
Haha nou deze ziekenhuis-worst is óók gek op chocolademelkAlex schreef:Sjaantje schreef:Meiden, het spijt me... Er staat vandaag géén ziekenhuisworst op het menu. Dies op...
Whaha, ik moet nu gelijk aan A. denken. Ze heeft weer iets nieuws.
'Wat is lekker met worst? Worst met chocolademelk!'
En dan ligt ze helemaal dubbel Maf kind.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Huh Maura weg? hoezo dan?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nee, post onder een andere naam.Reva schreef:Is Maura nou eigenlijk al weg? In dat rare topic over haar bed zei ze dat ze er vandoor ging.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat is netlog?
net zoiets als hyves, facebook
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ah, okee. Ken het niet.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Wat is netlog?
net zoiets als hyves, facebook
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, post onder een andere naam.Reva schreef:Is Maura nou eigenlijk al weg? In dat rare topic over haar bed zei ze dat ze er vandoor ging.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, post onder een andere naam.Reva schreef:Is Maura nou eigenlijk al weg? In dat rare topic over haar bed zei ze dat ze er vandoor ging.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb gezegd haar met rust te laten en dat doe ik dan ook. Ik hoop dat dit voor haar de manier is om wat rust te vinden en minder de behoefte heeft om ingewikkelde verhalen te vertellen. Ze komt soms gewoon niet meer uit zichzelf en misschien dat een ander account haar daar bij helpt. Een frisse start en zich alleen nog maar tot de waarheid beperken.
Als ze geen moeite doet om iemand anders te zijn dan ze is, zullen anderen daar ook niet snel over vallen.
Als ze geen moeite doet om iemand anders te zijn dan ze is, zullen anderen daar ook niet snel over vallen.
Gast- Gast
Maura staat nog gewoon in de lijst anders?
Het is niet verboden en gewoon mogelijk om meerdere accounts te hebben.Ibbeltje schreef:Maura staat nog gewoon in de lijst anders?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het is niet verboden en gewoon mogelijk om meerdere accounts te hebben.Ibbeltje schreef:Maura staat nog gewoon in de lijst anders?
oow echt? Ik dacht dat je er maar 1 mocht hebben.
Je mag alleen niet met meerdere accounts in één topic reageren tegelijkertijd.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Het is niet verboden en gewoon mogelijk om meerdere accounts te hebben.Ibbeltje schreef:Maura staat nog gewoon in de lijst anders?
Laatst aangepast door Smikkell op wo 11 jan 2012 - 9:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
lekker boeiend allemaal zeg
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Ik heb gezegd haar met rust te laten en dat doe ik dan ook. Ik hoop dat dit voor haar de manier is om wat rust te vinden en minder de behoefte heeft om ingewikkelde verhalen te vertellen. Ze komt soms gewoon niet meer uit zichzelf en misschien dat een ander account haar daar bij helpt. Een frisse start en zich alleen nog maar tot de waarheid beperken.
Groei jij ook in 1 nacht dan
Gast- Gast
Ik haar hele lijfReva schreef:Ik wil je kont wel overnemen
Sorry, kom ook even binnenvallen
Gast- Gast
Gezellig.Zelda schreef:Ik haar hele lijfReva schreef:Ik wil je kont wel overnemen
Sorry, kom ook even binnenvallen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je mag alleen niet met meerdere accounts in één topic reageren tegelijkertijd.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Het is niet verboden en gewoon mogelijk om meerdere accounts te hebben.Ibbeltje schreef:Maura staat nog gewoon in de lijst anders?
oow ja dat was het haha.
Heej Zelda! hoe gaat het met M? Waren de clini clowns nog geweest?
Laatst aangepast door Ibbeltje op wo 11 jan 2012 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt
nog even een knuffel voor jou.Maple schreef:Thanks Pippa, lieve woorden van je.. Daar komen de tranen
Gast- Gast
Zullen we er verder over ophouden. Ze heeft de keus niet voor niets gemaakt en ik denk dat ze er goed aan heeft gedaan. PUNT!
Gast- Gast
Met M. gaat het goed. Hij heeft nog een pilletje Diclofenac gehad en ligt nu lekker te slapen.
Gast- Gast
Ik voer even in bij voedingswijzer wat ik morgen wil gaan eten (en wat aan een gewone dag gelijk staat, was even benieuwd) en dan kom ik maar op 1100 calorieen uit.
En dan eet ik echt nog niet eens zo heel gezond! Kwark met muesli en 2 soorten fruit als ontbijt, knackebrod met notabene vet beleg als lunch, aardappels vegavlees en witlof met een sausje als avondeten en nog 2 stukken fruit tussendoor. Mmm had niet verwacht dat dat zo weinig zou zijn.
Edit toch wat minder gezond dat ik zou denken blijkbaar.
En dan eet ik echt nog niet eens zo heel gezond! Kwark met muesli en 2 soorten fruit als ontbijt, knackebrod met notabene vet beleg als lunch, aardappels vegavlees en witlof met een sausje als avondeten en nog 2 stukken fruit tussendoor. Mmm had niet verwacht dat dat zo weinig zou zijn.
Edit toch wat minder gezond dat ik zou denken blijkbaar.
Laatst aangepast door Lavendel op wo 11 jan 2012 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: