DagCafé
+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
hier is het nog droog maar moet zeggen dat het wel wat donkerder begint te worden.
Gast- Gast
Reva schreef:EB, dan zou ik toch ook nog even langs de huisarts gaan!
Waarom? wat wil die doen dan, heb al pillen ervoor. De pillen doen iniedergeval zijn werk, want dat merk ik. Ik kan alleen niet in mijn darm kijken. Mocht ik mij niet goed gaan voelen, dan mail/bel ik hem.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Het is alweer tijd voor lunch. Even water koken voor een gekookt eitje voor op een cracker.
Hier ook droog maar begint te betrekken. En ik heb honger, dus ik ga maar weer eens een bak sla maken. Eerst ff afwassen, want de kom van gisteren, het mes en de snijplank staan nog bij de afwas...
Gast- Gast
Lekker, Bruce, ik heb ook net sla gehaald.
Laat maar, EB, anders begin je weer vast weer over dat zo'n opmerking echt iets voor mij is.
Laat maar, EB, anders begin je weer vast weer over dat zo'n opmerking echt iets voor mij is.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Met augurk?
Ja en blikje tonijn, zwarte olijven, uitjes, ei, pijnboompitten en cherrytomaten
Gast- Gast
Hier is het nog droog, zo maar eens de buienrader checken, was van plan om vanmiddag ff de stad in te gaan met de mannen, die zij beetje sacho vandaag geloof ik.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Hier is het nog droog, zo maar eens de buienrader checken, was van plan om vanmiddag ff de stad in te gaan met de mannen, die zij beetje sacho vandaag geloof ik.
Nou als je in de bui terecht komt die ik net had, worden ze dat daar denk ik niet vrolijker van
Gast- Gast
Reva schreef:Lekker, Bruce, ik heb ook net sla gehaald.
je kunt toch zeggen waarom ik naar de huisarts 'moet'?!
Lekker! (Behalve de olijven dan)Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Met augurk?
Ja en blikje tonijn, zwarte olijven, uitjes, ei, pijnboompitten en cherrytomaten
Gast- Gast
het regent hier ook, best hard
Omdat een acupuncturist nou eenmaal een homeopaat is en salmonella een serieuze bacterie die ik toch liever in het reguliere circuit zou behandelen. Overigens zou ik zelfs door de huisarts willen laten controleren of ik wel inderdaad last had van die bacterie.ExpressoB schreef:Reva schreef:Lekker, Bruce, ik heb ook net sla gehaald.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Omdat een acupuncturist nou eenmaal een homeopaat is en salmonella een serieuze bacterie die ik toch liever in het reguliere circuit zou behandelen. Overigens zou ik zelfs door de huisarts willen laten controleren of ik wel inderdaad last had van die bacterie.ExpressoB schreef:Reva schreef:Lekker, Bruce, ik heb ook net sla gehaald.
Ja dat zou ik ook hebben. Zou het zeker willen weten van de huisarts.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ik ben niet ziek en heb geen ernstige symptomen, die man weet echt wel wat hij doet en anders had hij wel gezegd dat ik even langs mijn huisarts moest gaan
Vanaf half 3 zie ik niet veel bijzonders op de buienradar!
Heb alleen geen zin om me op te tutten en om te kleden
Heb alleen geen zin om me op te tutten en om te kleden
Laatst aangepast door Stofzuiger op do 12 jan 2012 - 1:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ik vertrouw t niet. Hij zal er vast goed aan verdienen.ExpressoB schreef:ik ben niet ziek en heb geen ernstige symptomen, die man weet echt wel wat hij doet en anders had hij wel gezegd dat ik even langs mijn huisarts moest gaan
Laatst aangepast door Smikkell op do 12 jan 2012 - 1:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Omdat een acupuncturist nou eenmaal een homeopaat is en salmonella een serieuze bacterie die ik toch liever in het reguliere circuit zou behandelen. Overigens zou ik zelfs door de huisarts willen laten controleren of ik wel inderdaad last had van die bacterie.ExpressoB schreef:Reva schreef:Lekker, Bruce, ik heb ook net sla gehaald.
Exact.
Gast- Gast
Maar je slikt wel vage pillen waardoor je last van je darmen krijgt.ExpressoB schreef:ik ben niet ziek en heb geen ernstige symptomen, die man weet echt wel wat hij doet en anders had hij wel gezegd dat ik even langs mijn huisarts moest gaan
Gast- Gast
Smikkell schreef:ik vertrouw t niet. Hij zal er vast goed aan verdienen.ExpressoB schreef:ik ben niet ziek en heb geen ernstige symptomen, die man weet echt wel wat hij doet en anders had hij wel gezegd dat ik even langs mijn huisarts moest gaan
ik heb er wel een goed gevoel bij en vertrouw hem volledig en op die pillen verdiend hij niet zoveel en van de consult kosten krijg ik 80% terug
Vergeet-me-nietje schreef:Maar je slikt wel vage pillen waardoor je last van je darmen krijgt.ExpressoB schreef:ik ben niet ziek en heb geen ernstige symptomen, die man weet echt wel wat hij doet en anders had hij wel gezegd dat ik even langs mijn huisarts moest gaan
het zijn geen vage pillen, geen merkloos doosje
je krijgt er een rommelende buik van en moet wat vaker naar het toilet, het is een kuur van 4dagen
Het heet dysbiosan, je kunt het ook in de winkel krijgen en betaal bij hem nog minder ervoor.
Smikkell schreef:ik vertrouw t niet.ExpressoB schreef:ik ben niet ziek en heb geen ernstige symptomen, die man weet echt wel wat hij doet en anders had hij wel gezegd dat ik even langs mijn huisarts moest gaan
+1.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: