Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien

+3
Bet Weter
Supertalentje
*Rainbow
7 plaatsers

Ga naar beneden

Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien Empty Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien

Bericht  *Rainbow za 13 aug 2011 - 4:39

Ik zie mijn vriend 1 avond door de week en op zaterdagavond en zondag de hele dag. Ik zei vandaag tegen een vriendin dat door de weeks als ik mijn vriend niet zie het gevoel voor hem toch wel iets minder sterk wordt. Mijn vriend heeft hetzelfde met mij maar die vriendin vond dit toch een beetje 'raar' / niet helemaal goed om te horen. De dagen dat we elkaar niet zien hebben we wel contact maar van mij mag het wel iets meer, mis toch wel het gevoel wat ik heb als we wel bij elkaar zijn. Ga dit ook nog wel aan hem aangeven hoor...

Hoe zit dat met jullie gevoel als jullie niet samen zijn, blijft dat alle dagen even sterk?
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien Empty Re: Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 5:15

Als ik hem maar 1 keer in de week zie, dan heb ik dat ook. Of dat slecht is of niet, dat weet ik niet. Maar als we samen zijn is het altijd vuurwerk. Als ik niet bij hem ben dan mis ik hem wel, hoor. smile Ik denk niet dat het heel erg raar of ongezond is dat je dat gevoel hebt. Dan ben je je eigen ding aan het doen en denk je even niet aan hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien Empty Re: Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 4:57

Ik heb dat ook. Ik zie mijn vriend alleen in het weekend en als hij maandagochtend dan weer vertrekt, dan mis ik hem die dag wel een beetje. Maar ik heb het eigenlijk altijd wel druk (ook met leuke dingen overigens) dat een week weer zo voorbij is. ik merk dan wel dat ik hem dan in het weekend wel echt graag weer wil zien, omdat ik dan wil voelen of alles nog goed is ofzo. Dat is het dan ook altijd gewoon, dus op maandagochtend begint t weer van voorafaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien Empty Re: Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien

Bericht  Supertalentje wo 17 aug 2011 - 6:05

Ik zie mijn man alleen in de weekenden ivm zijn werk, maar doordeweeks proberen we zoveel mogelijk bij elkaar betrokken te blijven via de telefoon. We spreken elkaar minimaal 1 keer per dag, dan niet dat kleffe gedoe, maar zo blijven we op de hoogte van elkaars 'leven'. Als we het allebei druk gehad hebben en de weekenden zijn ook nog eens druk geweest dan merk ik dat gelijk, hebben we het daarover en plannen we daarna veel quality-time. Soms als we elkaar niet gesproken hebben door drukte of omdat we niks te melden hebben stuur ik meestal wel ff een weltrusten-sms of een goedemorgen-sms, zo blijven we verbonden en betrokken.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien Empty Re: Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien

Bericht  Bet Weter wo 17 aug 2011 - 6:11

Ik snap niet zo goed welk gevoel je dan bedoelt. Natuurlijk voel ik me meer verbonden met hem als we samen op de bank hangen. Ik neem aan dat als je elkaar overdag sowieso niet ziet i.v.m. werk, dat je ook niet constant aan elkaar denkt, dus dat het gevoel dan idd minder is, dan als je constant knuffelend op de bank zit. Ik zie hem 3 dagen in de week en als ik hem niet zie dan zijn we allebei zo druk met onze eigen dingen dat we niet de hele tijd aan elkaar zitten vastgekleefd emotioneel zeg maar. We bellen wel 1x per dag of in elk geval even contact hebben of een smsje voor het slapen.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien Empty Re: Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien

Bericht  Beachgirl wo 17 aug 2011 - 6:21

Mijn gevoel blijft even sterk al zie ik hem 2 weken niet vanwege zijn werk (buitenland). Mijn gevoel is dan juist sterker omdat ik hem mis.
Als ik hem een paar dagen niet zie wordt het niet minder ofzo... maargoed ik ken mijn vriend al 9 jaar dus mijn gevoel is inmiddels wel "stabiel" Wink
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien Empty Re: Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien

Bericht  sweetladyy1 wo 17 aug 2011 - 22:43

hoi!

ik zag mijn ex ook maar 3x in de weeks, elke woensdagavond (bijna elke avond) kwam hij langs en donderdagochtend weer vroeg weg 6 uur in de ochtend pfff... en vaak vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag.

Hij vond dit teveel en heeft het ook pas uitgemaakt omdat hij zijn vrijheid wou..k dacht al is 3 dagen zoveel, maar blij dat er zo te zien veel vrouwen zijn die hun vriend ook 3 dagen per week zien, want dan weet ik dat het dus echt aan hem lag en niet aan mij! haha

maar toen wij elkaar niet zagen, belde hij echt nooit smste ook zelden... in het begin wel mailen, maar dat was snel over. Ik snap dat gevoel wat jij hebt want dat had ik dus ook, vooral omdat al het contact van mij moest komen. maar ik denk als je elkaar elke dag spreekt over de telefoon dat dit toch op zich genoeg is'? en natuurlijk als je ergens mee zit moet je elkaar wel altijd kunnen spreken!

is het bij jullie ook lange afstand of dat niet? want dan zal ik zeggen als het geen verre afstand is, verras elkaar af en toe, spreek geen vaste dagen af maar bel gewoon af en toe van hey! heb je wat te doen vanaaf? zoneit zal ik gezellig langskomen of voor je koken? spannend houden!! xxx

sweetladyy1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 16
Registratiedatum : 15-08-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien Empty Re: Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 8:04

Mijn vriend en ik hebben elkaar de eerste 4 jaar van onze relatie ook maar 3 dagen per week gezien.
We woonden niet in dezelfde omgeving, dus zagen we elkaar in het weekend en één keer door de week.

Des te meer (gezonde) spanning is er wanneer je elkaar dan weer ziet! Dat is onze ervaring tenminste.
Nu is het ook wel goed hoor, maar minder spanning zorgt ervoor dat je meer dingen moet verzinnen om het leuk te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien Empty Re: Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien

Bericht  Kat1980 ma 22 aug 2011 - 22:11

Voordat mijn vriend en ik gingen samenwonen, zagen we elkaar ook alleen in het weekend (heel af en toe gingen we door de weeks een nachtje bij elkaar slapen, maar aangezien we een uur bij elkaar vandaan woonden en de volgende dag natuurlijk weer vroeg naar ons werk moesten, gebeurde dit niet wekelijks). Ik had juist helemaal niet dat mijn gevoel door de weeks voor hem minder werd. Ik verlangde juist heel erg er naar om hem weer te zien en dan was er inderdaad een heel gezonde spanning als we elkaar dan weer zagen. Ik moet wel zeggen dat we wel dagelijks sms-te, belde of msn-de.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien Empty Re: Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien

Bericht  Marin ma 22 aug 2011 - 22:35

Ik zie mijn vriend ook 2 a 3 keer in de week (in het weekend en 1 of 2 x door de week), maar eigenlijk mis ik 'm tussendoor alleen maar. Niet op een vervelende manier, maar samen met hem is gewoon leuker. Dat gevoel blijft dus ook gewoon als ik 'm niet zie, dat zwakt niet af. Neemt overigens niet weg dat ik 't heerlijk vind om alleen te zijn en weer even in m'n eigen huisje en m'n eigen dingetjes doen. Dat heb ik ook echt nodig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien Empty Re: Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum