Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bam moeder of niet?

+12
PiP
May
Happydobby
Like
Annie24
Susan
loesje
Darius
SarahKey
CCC
Monte
Sweety
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Bam moeder of niet?

Bericht  Sweety di 10 jan 2012 - 4:06

Ik heb altijd gedacht dat ik nu wel een partner zou hebben en eventueel ook kinderen of een kind. Nu loopt het allemaal niet zoals ik had gehoopt en gewenst, dus vandaar dat ik een eigen plan moet maken voor mezelf. Als ik op mijn 30ste nog geen partner heb gevonden zou ik graag een alleenstaande moeder willen worden. Zijn er hier ook meiden die dat hebben?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Monte di 10 jan 2012 - 4:11

Is 30 nog niet wat jong dan? op je 30e kun je nog best een man tegenkomen en tot 35 vind ik het vrij normaal om een kindje te krijgen. Ik zou pas echt maatregelen nemen als ik 35 zou zijn. Ik denk er ook wel vaak over, maar ben nu nog 23,5 en dus heb ik nog wel even, maar toch ik mij soms ook wel zorgen maken. Ik snap je dus wel
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  CCC di 10 jan 2012 - 4:18

Sweety schreef:Ik heb altijd gedacht dat ik nu wel een partner zou hebben en eventueel ook kinderen of een kind. Nu loopt het allemaal niet zoals ik had gehoopt en gewenst, dus vandaar dat ik een eigen plan moet maken voor mezelf. Als ik op mijn 30ste nog geen partner heb gevonden zou ik graag een alleenstaande moeder willen worden. Zijn er hier ook meiden die dat hebben?

Waarom moet dat dan? Ik zou gewoon kijken hoe het allemaal loopt... Hoe oud ben je nu?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  SarahKey di 10 jan 2012 - 4:19

Monte schreef:Is 30 nog niet wat jong dan? op je 30e kun je nog best een man tegenkomen en tot 35 vind ik het vrij normaal om een kindje te krijgen. Ik zou pas echt maatregelen nemen als ik 35 zou zijn. Ik denk er ook wel vaak over, maar ben nu nog 23,5 en dus heb ik nog wel even, maar toch ik mij soms ook wel zorgen maken. Ik snap je dus wel

Iedereen heeft weer een andere grens. Jij kunt 30 jong vinden, een ander vind dat weer aan de oudere kant.
En voordat je uberhaupt een kindje in de armen heb ben je soms wel jaren verder. Er zijn wachtlijsten bij een spermabank en dan moet er ook nog maar net een match zijn. Daarna inseminaties en dat moet ook maar lukken. Dus dan zit je al wel aan de 34/35 jaar.
Als je dan pas begint loop je al mooi dik tegen de 40. Dus ja er zijn wel meer dingen om rekening mee te houden.

Ik kan verder niet helpen Sweety, ik ken geen bammoeders en ben er zelf ook geen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Sweety di 10 jan 2012 - 4:27

Ik ben nu 26, wordt in maart 27. Het is misschien wel jong 30 maar ik weet niet, ik had mezelf altijd als een jonge moeder gezien. Wat SarahKey ook aangeeft, een wachtlijst enz. Plus ik heb ook eens gelezen dat als je een alleenstaande moeder wil worden je aan bepaalde voorwaarden moet voldoen. Je moet goedgekeurd zijn door een psycholoog, een aantal testen moet je gedaan hebben. ( verder weet ik even niet meer Wink ) En daarnaast, een stel dat moeilijk zwanger kan worden heeft altijd voorrang heb ik ook gelezen. Dus het kan dan nog een aantal jaar duren.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 4:34

Als ik geen partner had gevonden met kinderwens was BAM worden een reële optie voor mij. Nu ik de zorg voor een kindje kan delen ben ik echter wel hel blij dat ik en partner heb waarmee ik het samen kan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Darius di 10 jan 2012 - 4:35

Rejoy. schreef:Als ik geen partner had gevonden met kinderwens was BAM worden een reële optie voor mij. Nu ik de zorg voor een kindje kan delen ben ik echter wel hel blij dat ik en partner heb waarmee ik het samen kan doen.

Helemaal mee eens.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  CCC di 10 jan 2012 - 4:37

Vind het knap dat je daar nu over nadenkt, maar je hebt nog wel een paar jaar zeg maar... Nu dat ik lees hoeveel werk eraan vooraf gaat aan zo'n traject snap ik wel dat je sneller hierover nadenkt als de kinderwens aanwezig is... Ik ken zelf geen mensen die dit ook gedaan hebben.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  loesje di 10 jan 2012 - 4:38

Ik las laatst in een tijdschift dat er steeds meer bam vrouwen hun zaaddonnor met stappen/uit een cafe zoeken en gewoon niet zeggen dat ze niet aan de pil zijn.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  CCC di 10 jan 2012 - 4:39

loesje schreef:Ik las laatst in een tijdschift dat er steeds meer bam vrouwen hun zaaddonnor met stappen/uit een cafe zoeken en gewoon niet zeggen dat ze niet aan de pil zijn.

Dan loop je wel een risico natuurlijk... En je moet maar net vruchtbaar zijn op dat moment... Zou daar zelf niet voor kiezen eerlijk gezegd...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Sweety di 10 jan 2012 - 4:42

Misschien speelt het ook wel mee dat ik er de laatste tijd meer over nadenk omdat mijn nichtje nu zwanger is. Ik zou eigenlijk vorig jaar stoppen met de pil als mijn ex en ik nog samen waren geweest. En ja het klopt wel dat ik nog een paar jaar heb, dus wie weet vind ik nog wel de man, maar de mannen die ik tot nu toe ben tegengekomen waren het niet. Van hun kant was ik het niet en soms van mijn kant. Het liefst wil ik natuurlijk een partner die ook een kinderwens heeft, maar ja om daar op te gaan wachten. Voor nu nog wel hoor Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 4:44

Monte schreef:Is 30 nog niet wat jong dan? op je 30e kun je nog best een man tegenkomen en tot 35 vind ik het vrij normaal om een kindje te krijgen. Ik zou pas echt maatregelen nemen als ik 35 zou zijn. Ik denk er ook wel vaak over, maar ben nu nog 23,5 en dus heb ik nog wel even, maar toch ik mij soms ook wel zorgen maken. Ik snap je dus wel

Het is toch aan sweety zelf om een leeftijd aan te geven?

Sweety,ik ken ze ook niet maar eerlijk gezegd vraag ik me af wat er waar is van het verhaal dat je psychologische tests moet doorstaan. Het is geen adoptie.

Voor mij was het ook een optie geweest als ik tegen die tijd geen man had gevonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Sweety di 10 jan 2012 - 4:47

chococupcake schreef:
loesje schreef:Ik las laatst in een tijdschift dat er steeds meer bam vrouwen hun zaaddonnor met stappen/uit een cafe zoeken en gewoon niet zeggen dat ze niet aan de pil zijn.

Dan loop je wel een risico natuurlijk... En je moet maar net vruchtbaar zijn op dat moment... Zou daar zelf niet voor kiezen eerlijk gezegd...
Ja en dat heb ik ook weleens gezien bij Undercover in Nederland. Alberto ging toen achter een spermadonor aan die zichzelf aanbood op bam sites. Hij vertelde dat hij gezond was, verklaring en alles erbij, bleek dat hij wat had. ( weet niet of iemand dat ook had gezien, want ik weet niet meer wat hij had ) Hij had zijn sperma al aan 3 vrouwen gegeven die ook al een kindje hadden gekregen van hem, 2 hadden het ook en 1 moest nog getest worden.

Een vriendin van me zei dat ook tegen me dat ik anders in een cafe gewoon iemand moet zoeken. :shock:
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 4:48

Ik doe het liever samen met een partner, maar mocht ik deze niet tegenkomen dan zou ik het graag alleen willen doen. Mijn wens om moeder te worden is groot. Ik weet alleen niet zo goed waar die grens dan moet liggen.
Natuurlijk kun je daarna nog iemand tegenkomen, maar dat is dan geen probleem, toch? Het kindje is dan alleen niet van hem. Liever zo dan nooit moeder worden omdat de partner niet (op tijd) kwam.



Edit: ik zou nooit iemand er in kunnen luizen door iemand uit de kroeg e.d. te gebruiken.


Laatst aangepast door Smikkell op di 10 jan 2012 - 4:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 4:49

Sweety schreef:
chococupcake schreef:
loesje schreef:Ik las laatst in een tijdschift dat er steeds meer bam vrouwen hun zaaddonnor met stappen/uit een cafe zoeken en gewoon niet zeggen dat ze niet aan de pil zijn.

Dan loop je wel een risico natuurlijk... En je moet maar net vruchtbaar zijn op dat moment... Zou daar zelf niet voor kiezen eerlijk gezegd...
Ja en dat heb ik ook weleens gezien bij Undercover in Nederland. Alberto ging toen achter een spermadonor aan die zichzelf aanbood op bam sites. Hij vertelde dat hij gezond was, verklaring en alles erbij, bleek dat hij wat had. ( weet niet of iemand dat ook had gezien, want ik weet niet meer wat hij had ) Hij had zijn sperma al aan 3 vrouwen gegeven die ook al een kindje hadden gekregen van hem, 2 hadden het ook en 1 moest nog getest worden.

Een vriendin van me zei dat ook tegen me dat ik anders in een cafe gewoon iemand moet zoeken. :shock:

Syndroom van Asperger had 'ie.

Edit: die vrouwen hoefden toch ook geen psychologische tests te ondergaan of denk jij aan een traject via het ziekenhuis?

Ik zou het trouwens zelf ook zeker doen als ik geen partner had gehad en ik denk ook wel op de leeftijd die jij aangeeft.


Laatst aangepast door Twellie op di 10 jan 2012 - 4:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Susan di 10 jan 2012 - 4:50

Ik vind die psychologische keuring ook raar, iemand die alleenstaand moeder wordt en een goede vriend als donor kiest hoeft toch ook niet door allerlei keuringen heen? Je kunt bij wijze van spreken wel iemand uit de kroeg oppikken om je zwanger te maken, als je dan zo verstandig bent om het via de spermabank te doen dan wordt dat dus 'afgestraft' door er allerlei psychologen op te zetten.

Ik denk ook dat vrouwen die 'afgekeurd' worden dan juist geneigd zijn om gewoon zelf een donor op te zoeken, ik denk niet dat zo iemand zich er maar bij neerlegt onder het mom van 'als jullie me niet verstandig genoeg vinden laat ik die kinderwens wel zitten'.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Sweety di 10 jan 2012 - 4:51

Jolicious schreef:
Monte schreef:Is 30 nog niet wat jong dan? op je 30e kun je nog best een man tegenkomen en tot 35 vind ik het vrij normaal om een kindje te krijgen. Ik zou pas echt maatregelen nemen als ik 35 zou zijn. Ik denk er ook wel vaak over, maar ben nu nog 23,5 en dus heb ik nog wel even, maar toch ik mij soms ook wel zorgen maken. Ik snap je dus wel

Het is toch aan sweety zelf om een leeftijd aan te geven?

Sweety,ik ken ze ook niet maar eerlijk gezegd vraag ik me af wat er waar is van het verhaal dat je psychologische tests moet doorstaan. Het is geen adoptie.

Voor mij was het ook een optie geweest als ik tegen die tijd geen man had gevonden.
Ik heb het lang geleden eens ergens gelezen, of een tijdschrift of het internet. Je werd dan juist getest omdat je het alleen wilt gaan doen en er dus niet nog een partner is die je helpt in die periode. Kan natuurlijk ook foute informatie zijn hoor, en misschien dat het per spermabank anders gaat?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Susan di 10 jan 2012 - 4:52

Twellie schreef:
Sweety schreef:
chococupcake schreef:
loesje schreef:Ik las laatst in een tijdschift dat er steeds meer bam vrouwen hun zaaddonnor met stappen/uit een cafe zoeken en gewoon niet zeggen dat ze niet aan de pil zijn.

Dan loop je wel een risico natuurlijk... En je moet maar net vruchtbaar zijn op dat moment... Zou daar zelf niet voor kiezen eerlijk gezegd...
Ja en dat heb ik ook weleens gezien bij Undercover in Nederland. Alberto ging toen achter een spermadonor aan die zichzelf aanbood op bam sites. Hij vertelde dat hij gezond was, verklaring en alles erbij, bleek dat hij wat had. ( weet niet of iemand dat ook had gezien, want ik weet niet meer wat hij had ) Hij had zijn sperma al aan 3 vrouwen gegeven die ook al een kindje hadden gekregen van hem, 2 hadden het ook en 1 moest nog getest worden.

Een vriendin van me zei dat ook tegen me dat ik anders in een cafe gewoon iemand moet zoeken. :shock:

Syndroom van Asperger had 'ie.

Edit: die vrouwen hoefden toch ook geen psychologische tests te ondergaan of denk jij aan een traject via het ziekenhuis?

Ik zou het trouwens zelf ook zeker doen als ik geen partner had gehad en ik denk ook wel op de leeftijd die jij aangeeft.

Als die donor het Syndroom van Asperger had dan moeten de kinderen die hij verwekt heeft toch al wat ouder zijn, je kunt niet een baby op Asperger gaan testen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Sweety di 10 jan 2012 - 4:54

Twellie schreef:
Sweety schreef:
chococupcake schreef:
loesje schreef:Ik las laatst in een tijdschift dat er steeds meer bam vrouwen hun zaaddonnor met stappen/uit een cafe zoeken en gewoon niet zeggen dat ze niet aan de pil zijn.

Dan loop je wel een risico natuurlijk... En je moet maar net vruchtbaar zijn op dat moment... Zou daar zelf niet voor kiezen eerlijk gezegd...
Ja en dat heb ik ook weleens gezien bij Undercover in Nederland. Alberto ging toen achter een spermadonor aan die zichzelf aanbood op bam sites. Hij vertelde dat hij gezond was, verklaring en alles erbij, bleek dat hij wat had. ( weet niet of iemand dat ook had gezien, want ik weet niet meer wat hij had ) Hij had zijn sperma al aan 3 vrouwen gegeven die ook al een kindje hadden gekregen van hem, 2 hadden het ook en 1 moest nog getest worden.

Een vriendin van me zei dat ook tegen me dat ik anders in een cafe gewoon iemand moet zoeken. :shock:

Syndroom van Asperger had 'ie.

Edit: die vrouwen hoefden toch ook geen psychologische tests te ondergaan of denk jij aan een traject via het ziekenhuis?

Ik zou het trouwens zelf ook zeker doen als ik geen partner had gehad en ik denk ook wel op de leeftijd die jij aangeeft.
Juist! Dank je wel. Er was namelijk een vrouw die zelf ook dat Syndroom had en daarom geen man wilde die ook het Syndroom had. Volgens mij gewoon via spermabank dacht ik te lezen Embarassed
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 4:54

Susan schreef:
Twellie schreef:
Sweety schreef:
chococupcake schreef:
loesje schreef:Ik las laatst in een tijdschift dat er steeds meer bam vrouwen hun zaaddonnor met stappen/uit een cafe zoeken en gewoon niet zeggen dat ze niet aan de pil zijn.

Dan loop je wel een risico natuurlijk... En je moet maar net vruchtbaar zijn op dat moment... Zou daar zelf niet voor kiezen eerlijk gezegd...
Ja en dat heb ik ook weleens gezien bij Undercover in Nederland. Alberto ging toen achter een spermadonor aan die zichzelf aanbood op bam sites. Hij vertelde dat hij gezond was, verklaring en alles erbij, bleek dat hij wat had. ( weet niet of iemand dat ook had gezien, want ik weet niet meer wat hij had ) Hij had zijn sperma al aan 3 vrouwen gegeven die ook al een kindje hadden gekregen van hem, 2 hadden het ook en 1 moest nog getest worden.

Een vriendin van me zei dat ook tegen me dat ik anders in een cafe gewoon iemand moet zoeken. :shock:

Syndroom van Asperger had 'ie.

Edit: die vrouwen hoefden toch ook geen psychologische tests te ondergaan of denk jij aan een traject via het ziekenhuis?

Ik zou het trouwens zelf ook zeker doen als ik geen partner had gehad en ik denk ook wel op de leeftijd die jij aangeeft.

Als die donor het Syndroom van Asperger had dan moeten de kinderen die hij verwekt heeft toch al wat ouder zijn, je kunt niet een baby op Asperger gaan testen.

Nee klopt. Een van die moeder zei dat ze al wat autistische trekjes waarnam bij haar baby van net een paar maand oud. Leek me ook een beetje een sterk verhaal. Maar het punt was meer dat er zoveel procent kans was dat het via de donor overerfde naar de kinderen en dat het daarom onaanvaardbaar was dat hij het niet genoemd had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Annie24 di 10 jan 2012 - 4:54

Iemand uit de kroeg is een 'verwekker' en wat TO wil is een donor, daar zit wel een verschilletje in Laughing

Donor versus verwekker
Er bestaat een groot verschil tussen een donor (een man die sperma doneert) en een verwekker (een man die via de natuurlijke weg een kind verwekt).

Het is belangrijk om je bewust te zijn van het verschil tussen een donor en een verwekker, omdat de keuze voor het een of het ander grote juridische gevolgen heeft.

Een donor doneert zijn sperma; dit sperma wordt ná de donatie door de vrouw gebruikt met de bedoeling een kind te verwekken. De donor heeft met de daadwerkelijke verwekking niets van doen.

Een verwekker is een man die langs natuurlijke weg een kind verwekt. Door deze daad is hij vanzelf de juridische vader van het kind, met alle gevolgen van dien. Denk bijvoorbeeld aan een onderhoudsplicht voor het kind (alimentatie) en het recht op een omgangsregeling.

Via de natuurlijke weg sperma 'doneren' bestaat dus niet! Het is belangrijk dat ook een donor zich dit realiseert.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Sweety di 10 jan 2012 - 4:56

Juist, Twellie legt hem helemaal goed uit.

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Susan di 10 jan 2012 - 4:56

Twellie schreef:

Nee klopt. Een van die moeder zei dat ze al wat autistische trekjes waarnam bij haar baby van net een paar maand oud. Leek me ook een beetje een sterk verhaal. Maar het punt was meer dat er zoveel procent kans was dat het via de donor overerfde naar de kinderen en dat het daarom onaanvaardbaar was dat hij het niet genoemd had.

Dat lijkt me ook heel sterk, ik denk dat je dan dingen gaat zien omdat je weet dat de biologische vader Asperger heeft. Als we terugkijken op Ezra's babytijd zien we ook wel autistische trekjes, maar dat is echt achteraf en ook omdat Yrsa juist heel erg gericht is op andere mensen en het contrast daardoor groot is. Op het moment zelf was hij gewoon een vlotte, tevreden baby die toevallig heel goed zichzelf kon vermaken. Als die vrouw niet had geweten dat er iets met die donor was dan had ze denk ik ook nog niet veel aan haar baby gemerkt.

(Overigens ben ik het er wel mee eens dat hij dit niet had mogen verzwijgen.)
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 4:57

Goh Annie, maar is het dan altijd zo dat een biologische vader (verwekker) verplichtingen heeft naar het kind toe? Dus een vrouw pikt inderdaad iemand op in de kroeg, prikt een gat in het condoom, raakt zwanger en kan vervolgens geld gaan eisen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Like di 10 jan 2012 - 4:59

Ik wil graag een bam moeder worden, al vanaf dat ik een kinderwens heb dus zo'n 7 jaar. Ik heb nooit de behoefte gehad aan een relatie en ik zie mezelf in de toekomst ook niet in een relatie.
Like
Like
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bam moeder of niet? Empty Re: Bam moeder of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum