Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dilemma

3 plaatsers

Ga naar beneden

Dilemma Empty Dilemma

Bericht  Flippin' Bitch ma 9 jan 2012 - 9:15

Mensen gezocht die mee willen denken Wink Ik zit echt met een enorm dilemma.

.


Laatst aangepast door Flippin' Bitch op wo 11 jan 2012 - 5:47; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma Empty Re: Dilemma

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 9:35

Dat is wel een lastige keuze! Ik zou kiezen voor de langere termijn en gaan voor je studie. Een bijbaan is heel anders dan er fulltime werken, ook al krijg je een andere functie. Dit werk gaat ook ten koste van je sociale leven omdat je voornamelijk savonds en in het weekend aan het werk bent? Als je nu deze baan aanneemt en over een paar jaar wil je nog gaan studeren wordt het nog lastiger, en ben je ook weer ouder en denk ik dat je kansen wat verkleint op de arbeidsmarkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma Empty Re: Dilemma

Bericht  Susan ma 9 jan 2012 - 9:43

Vind je de baan die je aangeboden krijgt leuk? Dat het niet is waar je voor hebt gestudeerd, daar zou ik het niet van af laten hangen, zoveel mensen gaan uiteindelijk iets anders doen omdat ze ergens inrollen. Ik kan me wel voorstellen dat het niet leuk is om vaak te moeten werken als anderen vrij zijn, aan de andere kant levert het je ook weer veel tijd voor jezelf op. Ik neem ook aan dat je af en toe wel eens vrij bent in het weekend of op een avond, of een keer vrij kunt nemen, en dat je vrienden en familie ook wel eens vrij zijn op een doordeweekse dag.

Als je het werk zelf helemaal niet ziet zitten of je vindt die werktijden een groot probleem dan zou ik het niet doen, maar vooralsnog zou ik niet te snel nee zeggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma Empty Re: Dilemma

Bericht  Flippin' Bitch ma 9 jan 2012 - 9:53

.


Laatst aangepast door Flippin' Bitch op wo 11 jan 2012 - 5:48; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma Empty Re: Dilemma

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 10:24

Trouwens, de bios in V?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma Empty Re: Dilemma

Bericht  Flippin' Bitch ma 9 jan 2012 - 10:39

Nee, in andere provincie, waar ik vroeger woonde.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma Empty Re: Dilemma

Bericht  SuperGrover ma 9 jan 2012 - 21:54

Ik zou sowieso niet de opleiding creatieve therapie gaan volgen. Weinig opleidingen met zo'n slechte baankans als creatieve therapie. Dan heb je grote kans dat je straks 2 HBO opleidingen afgerond hebt, en alsnog als activiteitenbegeleider oid aan de slag moet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma Empty Re: Dilemma

Bericht  Flippin' Bitch di 10 jan 2012 - 0:56

@ Supergrover: Een aantal jaar geleden ben ik ook al eens bij de open dagen van CT geweest, meeloopdag meegemaakt. Toen werd inderdaad gezegd dat het een vrij onbekend beroep is, waardoor ik toen gekozen heb om een algemenere opleiding te gaan volgen (MWD).
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma Empty Re: Dilemma

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum