Appartement wel of niet nemen? Erg aan het twijfelen
+14
loura
Susan
JD
Sneeuwvlok
Chocolate Cookie
Lady4
Rovine
PluDan
Fayebella
Parisienne
TukTuk
Linnie1985
Caresses
sarah
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Appartement wel of niet nemen? Erg aan het twijfelen
Ik heb zoiets ook gedaan!
Kwam uit een relatie , terug naar ouders en toen op mezelf; bovenwoning, mini keuken (slechts 2 pitten weinig aanreccht, bijna geen stopcontacten niet practisch dus) woonk wel redelijk (wel nooit eettafel gezet), op 2everdieping slaapkamer , ruim met deur waarachter nog kamer. Weinig licht inval eigenlijk vooral op slpk
Ik ben van hieruit ook verder blijven kijken, de keuken stoorde mij steeds meer, ik sta wel al 5j ingeschreven en heb nu super leuk app gevonden via woningbouw. Wel ook weer bovenwoning, wilde eerst echt voor huisje gaan maar keuken irriteert me zo en dit is zoooo leuk. fatsoenlijke keuken, leuke woonk, aan beide kanten ramen, nog een verdieping met 3 !! slpk , badk klein en simpel maar maakt me niet uit, balkon en kan van tuintje gebruik maken oja en grote kelder.
Twijfelde ook weer maar je kan blijven rondkijken , zeker als dit buiten woningbouw loopt, dat moet je juist hebben
als je via woningbouw nu iets neemt en je twijfelt... zou ik het niet doen omdat je inschrijftijd dan opnieuw begint. nu kun je door blijven zoeken via hun maar ook particulier. www.jaap.nl is ook wel goede site !
Kwam uit een relatie , terug naar ouders en toen op mezelf; bovenwoning, mini keuken (slechts 2 pitten weinig aanreccht, bijna geen stopcontacten niet practisch dus) woonk wel redelijk (wel nooit eettafel gezet), op 2everdieping slaapkamer , ruim met deur waarachter nog kamer. Weinig licht inval eigenlijk vooral op slpk
Ik ben van hieruit ook verder blijven kijken, de keuken stoorde mij steeds meer, ik sta wel al 5j ingeschreven en heb nu super leuk app gevonden via woningbouw. Wel ook weer bovenwoning, wilde eerst echt voor huisje gaan maar keuken irriteert me zo en dit is zoooo leuk. fatsoenlijke keuken, leuke woonk, aan beide kanten ramen, nog een verdieping met 3 !! slpk , badk klein en simpel maar maakt me niet uit, balkon en kan van tuintje gebruik maken oja en grote kelder.
Twijfelde ook weer maar je kan blijven rondkijken , zeker als dit buiten woningbouw loopt, dat moet je juist hebben
als je via woningbouw nu iets neemt en je twijfelt... zou ik het niet doen omdat je inschrijftijd dan opnieuw begint. nu kun je door blijven zoeken via hun maar ook particulier. www.jaap.nl is ook wel goede site !
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
limbogirl82 schreef:
als je via woningbouw nu iets neemt en je twijfelt... zou ik het niet doen omdat je inschrijftijd dan opnieuw begint. !
dit is niet overal zo..... bij de woningbouw hier in de omgeving tenminste niet...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat TO heeft besloten? Ik heb zelf een woonkamer van ca. 20m2 en mijn slaapkamer is ook niet groter dan 9m2. Ik vind het prima behappen, we wonen nu zelfs met z'n 2-en. Ik heb overigens 3 kleine slaapkamers, maar eigenlijk gebruiken we die andere twee amper.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
JaneDoe schreef:zo, ik vind 600 euro aardig aan de prijs. als je er even vanuit gaat dat onze woning 600 euro exclusief is... maar dat is dan een eensgezinswoning met 4 slaapkamers.... dus daarom vind ik 600 euro heel veel geld voor zo'n minihuisje, maar goed...ik weet natuurlijk niet in welke regio je woont, dus dat is amper te vergelijken.
ik zou het doen, en dan van daaruit naar ene anders huisje uitkijken.... maar ik vind wel weer dat je hier dan toch wel een paar jaar zou moeten wonen, want je stopt er ook een hoop geld en werk in, dus t is wel weer zonde als je over een paar maanden weggaat ofzo, dan heeft het je alleen maar geld gekost, en kun je beter de gok nemen om nog even thuis te blijven en verder te sparen.
kortom, conclusie; je hebt geen drol aan mijn verhaal haha!
Ik zeg; volg je gevoel!
in ieder geval niet dit huis nemen als je er niet 100% achter staat, alleen maar omdat je persé het huis uitwilt...
Het ligt er maar net aan waar je woont. Voor 600 euro huur je hier een kamer, een eensgezinswoning is echt onbetaalbaar. Je betaalt dus echt voor een locatie. Ik kan ook in Putten (noem maar even wat) gaan wonen en dan 3 knikkers betalen, maar als je per se ergens wilt wonen waar woningen schaars zijn (wat ze blijkbaar zijn als je 7 jaar ingeschreven moet staan), dan betaal je gewoon wat meer.
Ik vind 600 euro dan ook echt niet duur en het klinkt hartstikke leuk! Voor een eerste woning lijkt t me ideaal. Je moet gewoon zelf even een deur in de badkamer zetten, is zo gepiept.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Bacio schreef:JaneDoe schreef:zo, ik vind 600 euro aardig aan de prijs. als je er even vanuit gaat dat onze woning 600 euro exclusief is... maar dat is dan een eensgezinswoning met 4 slaapkamers.... dus daarom vind ik 600 euro heel veel geld voor zo'n minihuisje, maar goed...ik weet natuurlijk niet in welke regio je woont, dus dat is amper te vergelijken.
ik zou het doen, en dan van daaruit naar ene anders huisje uitkijken.... maar ik vind wel weer dat je hier dan toch wel een paar jaar zou moeten wonen, want je stopt er ook een hoop geld en werk in, dus t is wel weer zonde als je over een paar maanden weggaat ofzo, dan heeft het je alleen maar geld gekost, en kun je beter de gok nemen om nog even thuis te blijven en verder te sparen.
kortom, conclusie; je hebt geen drol aan mijn verhaal haha!
Ik zeg; volg je gevoel!
in ieder geval niet dit huis nemen als je er niet 100% achter staat, alleen maar omdat je persé het huis uitwilt...
Het ligt er maar net aan waar je woont. Voor 600 euro huur je hier een kamer, een eensgezinswoning is echt onbetaalbaar. Je betaalt dus echt voor een locatie. Ik kan ook in Putten (noem maar even wat) gaan wonen en dan 3 knikkers betalen, maar als je per se ergens wilt wonen waar woningen schaars zijn (wat ze blijkbaar zijn als je 7 jaar ingeschreven moet staan), dan betaal je gewoon wat meer.
Ik vind 600 euro dan ook echt niet duur en het klinkt hartstikke leuk! Voor een eerste woning lijkt t me ideaal. Je moet gewoon zelf even een deur in de badkamer zetten, is zo gepiept.
Dat klopt niet helemaal, tot voorheen moest je bij ons in het dorp zo'n 9 jaar ingeschreven staan voor een huurwoning.. Gelukkig hebben ze de regels veranderd en krijgen huidige huurders geen doorstroom voorrang meer op nieuwe huurders, maar bij ons heb je voor 450 euro pm al een 1 gezinswoning.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Even aan het twijfelen over onze badkamer
» Ik kom er echt niet uit welke eettafel te nemen
» ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??
» Gigantisch twijfelen aan mezelf...
» Ik kom er echt niet uit welke eettafel te nemen
» Gigantisch twijfelen aan mezelf...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: