Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

+3
Coco
slaatje
limbogirl82
7 plaatsers

Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  limbogirl82 ma 12 maa 2012 - 19:29

Ik heb sindskort ziggo aangeschaft nu ik verhuisd ben.

Ik vind dit echter uitermate slecht; ik heb vaker geen als wel verbinding en ook op mijn telefoon is ie vaak weg en als ik hem opnieuw zoek geeft ie ook geregeld aan dat ik geen verbinding kan maken met mijn netwerk.

Soms helpt het om het modem uit te trekken en weer in te steken maar het schiet niet op als ik dit elke keer moet doen en als ik iedere keer moet controleren of ik wel op mijn eigen wifi zit.

Ik heb ze zojuist gemaild hierover maar denk er ook over om het maar op te zeggen en over te stappen al weet ik niet waarheen.

Meer mensen slechte ervaringen met ziggo? Ik stoor me er voornamelijk aan omdat ik laatst dus een extreem hoge telefoonrekening had wat ik normaal niet heb. Mijn laptop gebruik ik niet heel erg vaak, uberhaupt internet niet zo eigenlijk maar dit is erg vervelend. Ik hoor van ziggo verschillende dingen de een is er erg tevreden over de ander juist totaal niet.

Ligt het er ook waar je woont? maar volgens mij heeft mijn buurman en meer mensen in de straat ook ziggo...

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty Re: ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  slaatje ma 12 maa 2012 - 19:39

Voor hoe lang heb je een contract af gesloten? Je kan volgens mij niet voortijdig opstappen.
Ik heb een jaar of vijf ziggo gehad. Voor het internet moest ik inderdaad af en toe de router aan en uit zetten, maar verder weinig problemen. De rekening vond ik nogal meevalllen. Was wel hoog, maar dat lag voornamelijk aan mijn belgedrag. Haha.

Wij hebben nu interactieve tv, internet en telefoon van kpn. Bevalt prima. Je kunt een abonement afsluiten voor tien euro per maand dat je onbeperkt naar vaste nummers binnen nl kunt bellen, dus niet meer zulke hoge rekeningen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty Re: ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  limbogirl82 ma 12 maa 2012 - 19:47

Als ik me niet vergis zit ik niet lang aan hun contract vast, even nakijken. Ik heb het pas sinds begin februari.

Ik kan met vaste telefoon gratis naar andere ziggo gebruikers bellen, gebruik dit maar zelden. Zijn tot nu maar 2 mensen die mijn nr hebben haha. Ik heb op mijn gsm abonnement voor gewoon te bellen en gebruik de vaste dan ook alleen maar voor af en toe een vriendin die ook ziggo heeft te bellen of naar familie die dit hebben.

Op mijn gsm zit ik dan ook vaak niet op de wifi vandaar de hoge rekening; van gsm dus niet van ziggo zelf.

Ik moet dan wel dagelijks de router uittrekken en ja ik let er nu meer op maar als dan bv een email of iets binnenkomt hoor ik dat op mijn tel en vaak kijk ik dan zonder eraan te denken dat ik beter eerst kan controleren of ik wel op mijn wifi zit.

Het is omslachtig op deze manier. Ik zal KPN eens onthouden, ook al van paar mensen gehoord dat ze KPN hebben en dit goed werkt.

Ik heb een alles in 1 pakket van ziggo, met de vaste tel (maar die gebruik ik dus maar sporadisch) geen problemen en met de tv ook niet maar tot nu toe ook nog niet veel tv gekeken haha.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty Re: ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  slaatje ma 12 maa 2012 - 19:55

Kan het dan niet zijn dat je hoge abonnementskosten hebt. Wel raar nl dat je telefoonkosten zo hoog zijn. Via ziggoonline kun je je gespecificeerde rekening nazien of die kosten wel kloppen.
Volgens mij heb je bij ziggo een jaarcontract wat je af kunt sluiten. Dat zou dus betekenen dat je er nog tot februari aan vast zit. Ik zou gewoon je contract er eens bijpakken en zien hoeveel je kwijt bent aan abo kosten. Gaat je wifi via je telefoon dan ook via ziggo? Anders zou ik gewoon de laptop wat vaker gebruiken. Daar betaal je dus gewoon een standaard bedrag voor.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty Re: ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  Coco ma 12 maa 2012 - 20:04

Wij hebben sinds half februari ziggo maar zijn ook niet echt tevreden. Moet ontzettend vaak wifi opnieuw in- en uitschakelen, denk dat wij overstappen op kpn via glasvezel.
Wij kunnen maandelijks opzeggen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty Re: ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  limbogirl82 ma 12 maa 2012 - 21:05

Volgens mij begrijp je het niet helemaal.... Mijn telefoonkosten van ziggo zijn niet hoog, daar betaal ik nl niets voor daar ik die tel alleen voor vaste nrs die ook ziggo hebben gebruik. En ik heb slechts 2x gebeld met de vaste.

Mijn gsm rekening was zo hoog en plots had ik veeeeeel meer data verbruikt....... En dat kan komen doordat ik thuis niet op de wifi zit. Als ik het controleer op mijn gsm heb ik nl geregeld geen verbinding met ziggo. En soms vind ie hem niet eens.

Ik heb een alles in 1 pakket van ziggo: telefoon internet en tv en kan idd ook maandelijks opzeggen.

Ik wacht maar eens even af wat ze zeggen en of ze het verhelpen anders stap ik ook over, misschien ook kpn dan maar.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty Re: ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  Rush ma 12 maa 2012 - 21:07

Wij hebben Ziggo, werkt super, KPN was verschrikkelijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty Re: ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 21:26

Wij hebben ook ziggo, en inderdaad vaak dat de verbinding niet goed is, tenzij ik de modem aan en uit doe, of op de laptop de satteliet aan en uitschakel. Had geen idee dat het aan Ziggo lag eigenlijk, maar nu lees ik hier meer klachten daarover.

In ons nieuwe huis hebben we straks glasvezel van KPN, ben benieuwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty Re: ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  loesje ma 12 maa 2012 - 22:25

wij hebben tele2 werkt hier super
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty Re: ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  Parisienne ma 12 maa 2012 - 23:07

Wij hebben UPC (telefoon, tv en internet) en ik ben hier zeer tevreden over! Zou niet anders willen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty Re: ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  Gizmo di 13 maa 2012 - 6:46

Bekend probleem dat de verbinding wegvalt!
Wij hebben sinds een paar weken ook Ziggo, en mijn verbinding was ook regelmatig weg. Mijn vriend is daar eens ingedoken, en bleek dat er veel Ziggo-gebruikers bij ons in de flat zijn, die elkaar dus in de weg zitten.

Meteen even gevraagd wat hij precies heeft gedaan om het op te lossen, en hij heeft het volgende getypt:

ga naar 192.168.178.1 (in je webbrowser)
log in met usernaam: ziggo
paswoord: draadloos
(tenzij dit is aangepast uiteraard)

klik op geavanceerde instellingen
Ga rechtsboven naar het tab "Wireless"
zet de optie "802.11 n-mode" van auto naar off.

In druk bezette wifi omgevingen (zoals flats) is 802.11 n-mode erg gevoelig voor storingen waardoor connecties kunnen wegvallen. Terugvallen op de oudere variant 802.11 g-mode werkt dan vaak beter. Nadeel is wel dat internet iets langzamer kan zijn met zwaar gebruik. Anders merk je er niks van.


Edit: hier nog een handig topic erover: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=37657
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty Re: ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 6:48

Wij hadden Tele2 en dat was DRAMA, nu hebben we een KPN, en dat is, meestal, prima en fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ziggo werkt niet, waar dan internet nemen?? Empty Re: ziggo werkt niet, waar dan internet nemen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum