DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Goedemorgen!
Ik ben al ´eventjes´ naar H.oorn op en neer geweest (± 2,5 uur)
Schoonvader weg gebracht omdat hij naar Schiphol moest, en mocht daarna met zijn auto weer alleen naar huis rijden.
Vond ik een beetje eng omdat ik nog nooit echt een groot stuk met zijn auto heb gereden en het is een vrij luxe/dure auto dus was ook een beetje bang dat er misschien iets zou gebeuren.
Ook al heb ik in de 6 jaar dat ik mijn rijbewijs heb nog nooit een ongeluk gehad of tegen een paaltje opgezeten
Ik ben al ´eventjes´ naar H.oorn op en neer geweest (± 2,5 uur)
Schoonvader weg gebracht omdat hij naar Schiphol moest, en mocht daarna met zijn auto weer alleen naar huis rijden.
Vond ik een beetje eng omdat ik nog nooit echt een groot stuk met zijn auto heb gereden en het is een vrij luxe/dure auto dus was ook een beetje bang dat er misschien iets zou gebeuren.
Ook al heb ik in de 6 jaar dat ik mijn rijbewijs heb nog nooit een ongeluk gehad of tegen een paaltje opgezeten
Gast- Gast
Ik ga kijken of er nog leuk servies is, maar mijn mams kijkt voor hetzelfde, dus zal alles net voor mijn neus weggekaapt worden
Wat mijn mams er mee moet is me trouwens een raadsel, maar dat terzijde.
Wat mijn mams er mee moet is me trouwens een raadsel, maar dat terzijde.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ach toch leuk dat ze meegaat ik ga hier ff opruimen.
en daisy is toch normaal dat dat eng is
en daisy is toch normaal dat dat eng is
Gast- Gast
Zo dan jij bent ook vroeg bezig Daisy! Ik ken dat probleem wel hoor in een dure wagen rijden van iemand anders. Ik heb 2 jaar geleden ook in de auto gereden van de man van een vriendin. Ik had geen winterbanden en hij wel, dus was veiliger. Was ook nog eens de auto van de zaak dus vond het extra spannend. Maar ik werd al wat rustiger toen ik de stoelverwarming aanzette.
Leuk dat je voor servies gaat kijken, VC. En dan een compleet servies of maakt dat niet uit? Zou wel erg jammer zijn als je moeder het voor je neus wegkaapt.
Leuk dat je voor servies gaat kijken, VC. En dan een compleet servies of maakt dat niet uit? Zou wel erg jammer zijn als je moeder het voor je neus wegkaapt.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Oh, ik kijk gewoon voor bloemetjesservies met een gouden randje. Mijn moeder heeft gewoon soms de neiging om precies hetzelfde te willen als ik en dat is soms ontzettend irritant. Maar het wordt vast wel gezellig
Nu achteraf denk ik ook waarom maak ik me zo druk
Ben mooi op de cruisecontrol terug gereden en de auto rijd verder ook heerlijk!
@Vc, Ik vind je nieuwe ´vogeltjes´ servies echt super!! Zit er nog over na te denken om misschien de soepkommen ervan te halen
Ben mooi op de cruisecontrol terug gereden en de auto rijd verder ook heerlijk!
@Vc, Ik vind je nieuwe ´vogeltjes´ servies echt super!! Zit er nog over na te denken om misschien de soepkommen ervan te halen
Gast- Gast
Ja gaaf hè, ik ben er zooo blij mee. Wil er nog twee grote borden en twee kleinere bij hebben
Hmmm, zal ik is bellen waar ze blijft, mijn mams zou hier tussen 10.00 en 10.30 zijn...
Hmmm, zal ik is bellen waar ze blijft, mijn mams zou hier tussen 10.00 en 10.30 zijn...
Mocht je niet slagen VC, bij de V&D hadden ze ook zulk servies en ik had het dacht ik ook eens gezien bij de Xenos. Vaak zag ik het bij de V&D in de aanbieding.
Dat is lekker op de cruisecontrol terug! Wou dat ik dat had. Ik zou eigenlijk wel de nieuwe Ford willen, die parkeert uit zichzelf!
Dat is lekker op de cruisecontrol terug! Wou dat ik dat had. Ik zou eigenlijk wel de nieuwe Ford willen, die parkeert uit zichzelf!
Sweety- Ratel
Reva schreef:Waar komt het vogeltjesservies vandaan? Het klinkt zo leuk
Wil je een foto zien?
Ja naast elkaar wel en achter elkaar ook wel, als je de ruimte heb. Maar het is gewoon zo gemakkelijk.
Je hoeft maar op een knopje te drukken en achterover te gaan leunen.
Je hoeft maar op een knopje te drukken en achterover te gaan leunen.
Sweety- Ratel
Vrolijk servies VC! Is dat toevallig van PiP?
Sweety- Ratel
Nope, van de X.enos
Haha, dan heb ik het daar dus gezien. Heb je aan mijn tip ook niks meer
Sweety- Ratel
Heel heel heel misschien haal ik er vandaag nog wel wat bij.
M'n moeder komt niet.
Onze eigen auto´s hebben ook geen cruise dus vond het wel leuk/lekker om het nu wel te hebben haha.
Parkeren vind ik ook niet erg, heb nu de auto ook in de achteruit op de oprit gezet de buren zaten wel ff te kijken
Met parkeren heb ik totaal geen moeite, maar dat komt ook omdat ik wel eens in de bus van mijn vriend rij dus als je daarmee kan in parkeren dan zijn de andere/kleinere auto´s geen probleem
Parkeren vind ik ook niet erg, heb nu de auto ook in de achteruit op de oprit gezet de buren zaten wel ff te kijken
Met parkeren heb ik totaal geen moeite, maar dat komt ook omdat ik wel eens in de bus van mijn vriend rij dus als je daarmee kan in parkeren dan zijn de andere/kleinere auto´s geen probleem
Gast- Gast
VeryCherry schreef:M'n moeder komt niet.
Noh wat raar, belt ze dan niet eventjes af?
Gast- Gast
Nou, mijn paps belde net of ik nog kwam koffie drinken. Dus toen zei ik dat ik dacht dat mijn moeder zou komen. Zegt ze dat ze dat nooit heeft gezegd en dat ik naar hun zou gaan.
Gevalletje van miscommunicatie dus...
Ga je nu dan niet naar de kringloop? of gaan jullie vanmiddag alsnog?
Ga je nu dan niet naar de kringloop? of gaan jullie vanmiddag alsnog?
Gast- Gast
Nee, ze komt helemaal niet. Van de week een keer, maar weet niet of ik daar op zit te wachten.
We hebben het zaterdag afgesproken, toen vroeg ze of ze vandaag langs zou komen. Vroeg ik hoe laat dan. Werd dus tussen 10.00 en 10.30 omdat ze eerst met mijn zusje naar de tandarts moest.
Zit ik hier met mijn goeie gedrag en lekkere dingen voor bij de koffie...
We hebben het zaterdag afgesproken, toen vroeg ze of ze vandaag langs zou komen. Vroeg ik hoe laat dan. Werd dus tussen 10.00 en 10.30 omdat ze eerst met mijn zusje naar de tandarts moest.
Zit ik hier met mijn goeie gedrag en lekkere dingen voor bij de koffie...
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: